quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:43 schreef linebear het volgende:ik ben zo blij dat ik mijn plek in vak 117 verruild heb voor een staplaats in vak 120
Anders ik wel. Zat in vak 117, heb Snow Patrol gezien (vond ik eigenlijk best goed), raakte in gesprek met een Amsterdammer die helemaal uit zijn dak ging toen ik vertelde dat Underworld zondag in de HMH zou spelen) en hij vroeg of ik wilde ruilen met zijn vriendin die 10 plaatsen naar links zat. Heb dit niet gedaan maar ben om 10 over half negen weggegaan en onderaan de trap in vak 121 gaan staan. Geen problemen met secuity, 1 boze blik van blonde jongedame en heb heel de show perfect kunnen zien...
Had de indruk dat het meer een greatest hits-show was dan de sets van woensdag en vrijdag, maar ik kan$ me vergissen want ik heb de setlists niet in mijn hoofd zitten (wel gelezen). Vond de lichtshow en het hele gebeuren op het grote scherm niet zo vreselijik vernieuwend/spectaculair als ik verwacht had, maar op bepaalde ogenblikken toch wel iets toevoegen.
Geluid vond ik zozo, soms was het goed te noemen, maar zodra het publiek zich extra ging roeren werd het een brij van galm en andere herrie. Mijn oren suizen nog.
Kortom, ik heb er absoluut geen spijt van dat ik afgelopen donderdag nog een 'beperkt zictkaart'heb gekocht en een stukkie ben gaan lopen.