quote:Op maandag 25 juli 2005 13:34 schreef Poncho het volgende:
Aventura, schatteboutje.
*Bij Aventura op schoot hopt*
*liefdevol in de ogen kijkt*
Ben je al weer terug?![]()
Heb je mij net zo gemist als ik jouquote:
Dus jij bent zo'n stiekeme ik-hoop-dat-de-mods-het-niet-in-de-gaten-hebben-dat-ik-klote-topics-open-user?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Is het normaal geworden dat users een beetje als NSB-nepmod gaan optreden?
Ik wist niet hoe ik het moest verwoorden, maar jij doet het prima.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Is het normaal geworden dat users een beetje als NSB-nepmod gaan optreden?
wat is er mis met dat topicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef innovative het volgende:
Welke Fok!dames hebben zo'n enorme negerpiemol in zich gehad
Eh....
Dat bedoel ik, als users een beetje als NSB-er gaan optreden. Het is aan een MOD om hier langs te lopen.quote:
Het is aan een mod om hier al dan niet actie op te ondernemen. Niets mis met een user die de mods hierop opmerkzaam maakt, tenzij je natuurlijk er een heel erg kinderachtige wij-tegen-zij-mentaliteit op na houdt.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:57 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als users een beetje als NSB-er gaan optreden. Het is aan een MOD om hier langs te lopen.
Ik vind de reacties van users die hier linkjes plaatsen een beetje overtrokken.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is aan een mod om hier al dan niet actie op te ondernemen. Niets mis met een user die de mods hierop opmerkzaam maakt, tenzij je natuurlijk er een heel erg kinderachtige wij-tegen-zij-mentaliteit op na houdt.
Is innovative mod? Nee! Opzouten met dit soort mod-wannebe reacties!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:29 schreef innovative het volgende:
Geile Breezersletjes die cybersexen: waarom?
Volgens mij kan dit best nog een redelijk topic worden, maar zoals het nu is wordt het 'm niet echt denk ik...
als je hier linkjes plaatst , doe dat dan als ergens de policy overschreden wordt, niet omdat het onderwerp jou niet bevalt.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is aan een mod om hier al dan niet actie op te ondernemen. Niets mis met een user die de mods hierop opmerkzaam maakt, tenzij je natuurlijk er een heel erg kinderachtige wij-tegen-zij-mentaliteit op na houdt.
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef milagro het volgende:
[..]
als je hier linkjes plaatst , doe dat dan als ergens de policy overschreden wordt, niet omdat het onderwerp jou niet bevalt.
Ik heb de linkjes niet gevolgd dus ik nam eigenlijk aan dat dat het geval was. Ach, in het tweede geval kijkt de desbetreffende mod ernaar, schudt haar hoofd en doet er verder niets mee, dus op een klein beetje tijdverspilling na kan het niet echt kwaad.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef milagro het volgende:
[..]
als je hier linkjes plaatst , doe dat dan als ergens de policy overschreden wordt, niet omdat het onderwerp jou niet bevalt.
Het valt me op dat dit het eerste subforum is, waarop dit soort misselijkmakende NSB-users zitten, die een beetje zelf lijken te willen uitmaken wat er moet gebeuren.quote:
het is gewoon kinderachtig klikken op zo'n manierquote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef Oblivion het volgende:
Nou ja zeg, alsof de users de mod "dwingen" een topic op slot te doen...![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:17 schreef Insomaniac het volgende:
Laat je niet afschrikken door onze strenge pakjes, stilettohakken en zweepjes, ze zijn slechts decoratief. Wij zitten hier immers om jullie te helpen.
Wordt er een topic verkloot, ben je het niet eens met een slotje of heb je andere vragen, opmerkingen en/of problemen mbt het SEX-forum of een van je favoriete modjes, laat het ons hier weten..
Ben je op zoek naar een bepaald topic? Kijk eerst even hier Alles over SEX! .
Vorige feedbacktopic; [FB]Vragen? Problemen? Kom op schoot bij Aventura en Inso
Enjoy!.
Als de mod het niet op prijs stelt zou het hier toch wel staan?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
[..]
het is gewoon kinderachtig klikken op zo'n manier
welke commotie?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als de mod het niet op prijs stelt zou het hier toch wel staan?
Is snap de commotie niet.
En alles wat dicht is geknikkert hoor je ook niks meer van.
In het geval van policyoverschrijdende posts, waaronder trollen, zie ik het als met z'n allen hier een leuk forum van maken en houden. Klikken klinkt me iets teveel als "ik wist dat ik iets fout deed, maar ik was er mee weggekomen als Pietje me niet verlinkt had bij de hoofdmeester" en ik had toch gehoopt dat de meeste Fok!kers dat stadium intussen ontgroeid waren.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
[..]
het is gewoon kinderachtig klikken op zo'n manier
Waar bemoeit Showhan zich mee:quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:09 schreef Sjowhan het volgende:
Het Opdrachtenboy-fantopic: verzin een opdracht!
eh?
of innovativequote:Bordeel.
Tsja, ik weet zelf niet wat de TS wil. Alleen maar Ja/nee-antwoorden krijg je nu met zo'n OP, wil hij ervaringen delen? ervaringen weten?
quote:Wat is het beste glijmiddel
Komkommertijd zeker...
ik vraag enkel wat er mis is met dat topic, en dan beginnen jullie je er tegen aan te bemoeien.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:14 schreef Oblivion het volgende:
Ik overdrijf net zoveel als jij...![]()
Gezellig he!![]()
tnxquote:
zit je inlegkruisje scheef of zoquote:Op zondag 31 juli 2005 15:23 schreef Oblivion het volgende:
Jij onder andere.
Maar ja, jij moet en zal gelijk hebben.
Have a nice day!![]()
Ja, maar de topics die jij hebt aangehaald zijn gewoon normale topics. Begrijp je wat ik zeggen wil? Wat jou niet aanstaat, kan mij wel aanstaan. Lijkt me leuke zaak als iedere user hier gaat janken om topics die hem/haar niet aanstaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:23 schreef innovative het volgende:
[..]
tnx![]()
Dat is namelijk wat ik doe, ik maak de modjes voornamelijk attent op een hoop slow-chat en op topics waar er al tig over bestaan.
Weet je, ik krijg geregeld een bedankje van de modjes en als ze het er niet mee eens zijn, dan zeggen ze dat heus wel. Modjes zijn volgens mij ook niet 24/7 op FOK!, en kunnen ook niet op elk topic tegelijk letten, dus kun je ze als user best helpen. Door geen zooi te openen, door topics netjes te houden, door mensen gewoon te helpen of door de modjes af en toe even te helpen...
Maar goed, dit topic is om te zeiken over de gang van zaken hier, ga je gang, zolang ik niet van een mod of een ander crewlid een verzoek krijg te stoppen, ben ik dat ook niet van plan.
En daar is dit topic dus voor, om die visies te spuien, en te voorkomen dat dat in het betreffende topic gebeurt...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, maar de topics die jij hebt aangehaald zijn gewoon normale topics. Begrijp je wat ik zeggen wil? Wat jou niet aanstaat, kan mij wel aanstaan. Lijkt me leuke zaak als iedere user hier gaat janken om topics die hem/haar niet aanstaan.
Wat mij niet aan staat?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, maar de topics die jij hebt aangehaald zijn gewoon normale topics. Begrijp je wat ik zeggen wil? Wat jou niet aanstaat, kan mij wel aanstaan. Lijkt me leuke zaak als iedere user hier gaat janken om topics die hem/haar niet aanstaan.
Ik heb nog een inlegkruisje...quote:
Misschien had je je kans toch moeten aangrijpen.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:31 schreef innovative het volgende:
Als ik me als mod had willen gedragen, was ik het wel geworden toen ze me vroegen...
Right.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:31 schreef innovative het volgende:
Als ik me als mod had willen gedragen, was ik het wel geworden toen ze me vroegen...
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:31 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb nog een inlegkruisje...
Die heb jij niet meer nodig he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |