Ik ga natuurlijk zo'n filmpje maken voor Opdrachtenboy. En ik ga hem de opdracht geven een hamster in zn kont te stoppenquote:naam michael
homepage opdrachtenboy
woonplaats rotterdam
provincie Zuid Holland
leeftijd 19 jaar
geslacht man
LET OP!! ik heb nu eens een opdracht voor jullie!! ik maak altijd filmpjes op verzoek voor jullie zonder er iets voor terug te willen en nu wil ik wel eens wat terug! ook omdat 'bepaalde' filmpjes die ik heb erg in trek zijn! ik wil dat jullie een poepseks of animalseks filmpje maken van jezelf alleen en dan speciaal voor mij! zeg aan het begin mijn profielnaam en als je geen geluid opneemt dan laat je die zien. als ik zo'n filmpje heb gehad dan krijg je weer gewoon filmpjes van wat je maar wilt zien!!! dus dames die in een ranzige en ordinaire bui zijn mail me jullie filmpje of voeg me toe op msn en stuur het me en dan krijg je daarna uiteraard weer wat terug van mij speciaal voor jou met wat je maar wilt dat ik doe!!!!
www.2day.nlquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:11 schreef LaZZ het volgende:
Oh my god.
Als die gast serieus is wil ik hem graag even wakker maken dmv een moker op z'nkop. Wat een loser.
Zoals Opdrachtenboy geheel terecht opmerkt op zijn site: EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID; DE OPDRACHTEN VAN STOP DIT IN JE REET EN STOP DAT IN JE REET ZIJN ECHT NIET MEER ORIGINEEL!!!! ER ZIJN TOCH WEL MEER DINGEN DIE JULLIE KUNNEN BEDENKEN DAN RUKKEN EN DINGEN IN JE REET STOPPEN???!!!! OF NIET SOMS??? MENSEN MET EEN ORIGINEEL IDEE LAAT HET ME WETEN DAN GA IK ME BEST DOEN!! WEES CREATIEF EN GA OP JE FANTASIE AF!!! HET MAG BEST WEL EXTREEM ZIJN LEKKER ORDI EN FLINK RANZIG!!!!! PLASSEKS POEPSEKS ANIMAL, IK DOE ECHT ALLES BEHALVE SM EN HET MOET ALLEEN KUNNEN DUS EN WEES SPECIFIEK MET WAT JE WILT ZIEN!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:13 schreef Overlast het volgende:
Zoals gesuggereerd in het andere topic.
Zijn eerste opdracht verbeteren en met 5 of 6 vingers in je reet.
Het was ook niet echt een opdracht, eerder een tribute.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zoals Opdrachtenboy geheel terecht opmerkt op zijn site: EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID; DE OPDRACHTEN VAN STOP DIT IN JE REET EN STOP DAT IN JE REET ZIJN ECHT NIET MEER ORIGINEEL!!!! ER ZIJN TOCH WEL MEER DINGEN DIE JULLIE KUNNEN BEDENKEN DAN RUKKEN EN DINGEN IN JE REET STOPPEN???!!!! OF NIET SOMS??? MENSEN MET EEN ORIGINEEL IDEE LAAT HET ME WETEN DAN GA IK ME BEST DOEN!! WEES CREATIEF EN GA OP JE FANTASIE AF!!! HET MAG BEST WEL EXTREEM ZIJN LEKKER ORDI EN FLINK RANZIG!!!!! PLASSEKS POEPSEKS ANIMAL, IK DOE ECHT ALLES BEHALVE SM EN HET MOET ALLEEN KUNNEN DUS EN WEES SPECIFIEK MET WAT JE WILT ZIEN!!!
quote:om te beginnen ben ik geen bi of homo maar ik heb een 2night-profiel omdat op 2day niet veel aandacht word besteed aan mannen dus vandaar.
hallo ik ben een jongen van 19 jaar en ik ben hier om van iedereen hier opdrachten te krijgen en die uit te voeren en foto's ervan op deze site te plaatsen!!! ik ben voor echt alles in behalve sm dus ik vraag jullie daar rekening mee te houden met jullie opdrachten. ook moeten het opdrachten zijn die ik in me eentje kan uitvoeren!!
ik zou zeggen leef jullie uit en mail me jullie opdrachten en wees ORIGINEEL!!!! jullie kunnen me mailen naar @HOTMAIL.COM dit is ook mijn msn dus daar mag je ook met opdrachten komen, IK HEB GEEN CAM!! ik kan wel foto's en korte filmpjes van max. 30sec. maken! ik zorg dat de foto's zo snel mogelijk op deze site komen te staan dus hou het in de gaten!!!
mijn eerste opdracht kreeg ik via 2night en dat was de opdracht om 4 vingers in me reet de stoppen en daar mooie foto's van te maken. nou ik heb me best gedaan en zie hier het resultaat
quote:de tweede opdracht was ook via 2night en dat was om een lege wijnfles zo ver mogelijk in me reet te krijgen. nou is het probleem dat er hier geen wijn word gedronken dus heb ik een bierflesje genomen. zie de foto's.
Van zijn profiel.quote:ik kreeg de opdracht om mezelf te pijpen, nou dat gaat me dus nooit lukken.
ook de opdracht om me eigen zaad op me tong te zien gaat niet door omdat ik me identiteit voor mezelf wil houden dus sorry maar helaas!
EN EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID; DE OPDRACHTEN VAN STOP DIT IN JE REET EN STOP DAT IN JE REET ZIJN ECHT NIET MEER ORIGINEEL!!!! ER ZIJN TOCH WEL MEER DINGEN DIE JULLIE KUNNEN BEDENKEN DAN RUKKEN EN DINGEN IN JE REET STOPPEN???!!!! OF NIET SOMS??? MENSEN MET EEN ORIGINEEL IDEE LAAT HET ME WETEN DAN GA IK ME BEST DOEN!! WEES CREATIEF EN GA OP JE FANTASIE AF!!! HET MAG BEST WEL EXTREEM ZIJN LEKKER ORDI EN FLINK RANZIG!!!!! PLASSEKS POEPSEKS ANIMAL, IK DOE ECHT ALLES BEHALVE SM EN HET MOET ALLEEN KUNNEN DUS EN WEES SPECIFIEK MET WAT JE WILT ZIEN!!!
-=<ER ZIJN NOG STEEDS MENSEN DIE NIET ORIGINEEL ZIJN>=-
-=<HEEL ERG JAMMER>=-
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:15 schreef Overlast het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een opdracht, eerder een tribute.
Wat gaat het thema worden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga natuurlijk zo'n filmpje maken voor Opdrachtenboy.
Opdrachtenboy is natuurlijk niet zo maar onder de indruk en zal wel een goede tegenprestatie verwachten Sun! Dus een ruksessie is niks.quote:
Hij kan zijn lol op..quote:
rozegeurspermaliquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:21 schreef Overlast het volgende:
Zoals
suggereert:
ik wil hebben dat je je geile gorre slettekut helemaal leegpis en daar fotos van maak
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:21 schreef Overlast het volgende:
ik wil hebben dat je je geile gorre slettekut helemaal leegpis en daar fotos van maak
quote:Username: Rozegeurspermali
naam joop
woonplaats niet ingevuld
provincie Gelderland
geboortedatum 14-10-1965
sterrenbeeld Weegschaal
leeftijd 39 jaar
geslacht man
quote:Keiharde Campik
he heeey heeeeeeey....(naar beneden scrollen voor foto en meer)
leuk dat je op mijn site kijkt,ik ben op cu2day gekomen om mijn leven beetje spannender te maken. lijkt me leuk om eens met meiden te chatten, af te spreken of coole dingen te doen.
ik hou super veel van sex en heb het ook wekelijks dus daar geen tekort aan. ik vind het heel spannend sinds ik mijn webcam heb om geil te cammen, laat me dan ook graag aan je zien.
ik hou van naaktzwemmen (galderse meren), buiten sexen, beetje bdsm, en veel meer als t maar spannend is
dit is mijn pik die ik graag laat zien
quote:10-03-05 ► Draadje om je clit binden en dan flesje eraan hangen. langzaam met water vullen zodat je klit oprekt.
◄ 10-03-05 ik kan het proberen... is een leuk idee als het lukt... maarre reken er niet te veel op, touwtje erom krijgen lijkt me moeilijk
Bij deze, deze parel uit de schatkamer die cu2day heet blijft voor onsquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:22 schreef SunChaser het volgende:
Overlast, mijn advies: Geen linkjes hier, mensen mogen zelf zoeken maar ik geloof niet dat ze hier op FOK van stijve pikken houden.
quote:zaadslikster
naam zaadsnol
homepage http://zaadslikster
woonplaats Geilstad
provincie Noord Brabant
geboortedatum 8-3-1970
sterrenbeeld Vissen
leeftijd 35 jaar
geslacht vrouw
Hoi ik ben zaadslikster, ik ben gek op spuitende pikken op en in me, hou van gangbangs, bukake, parkingsex, sex in openbare gelegenheden en clubs.
Van mijn meester moet ik me als een geile slet gedragen en doe dit dan ook graag.
Ik heb ook een profiel op chatgirl onder dezelfde naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |