Waar hangt de gelukkige eigenaar daarvan trouwens uit? Heb al een tijdje geen kloontjes meer voorbij zien komen?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:40 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het allemaal afzichtelijke dingen, maar er is er wel een die bijzonder goed voelt
Beter zoeken.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:42 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Waar hangt de gelukkige eigenaar daarvan trouwens uit? Heb al een tijdje geen kloontjes meer voorbij zien komen?
Details.. Puisten, hoeken van 90 graden, groene haren?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:45 schreef Sanne1805 het volgende:
[quote]Op maandag 25 juli 2005 02:39 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat ik me toen afvroeg was: zijn alle mannen trots op hun penis? Of zijn er ook kerels die zoiets hebben van: mjah, had ik maar een grotere/kleinere/minder of meer gekromde?
Jeesz wat een achterlijke vraag! Natuurlijk zijn er ontevreden mannen en vaak ook met een zeer goede reden daarvoor!
Ze kunnen prachtig en fier zijn, maar ook verschrikkelijk onsmakelijk!
Zit daar verschil in dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beter zoeken.
Vandaag ben ik hem ook nog niet tegen gekomen. Hij had een toernooi en een zuipfestijn
groenen haren kunnen een welkome verassing zijn, puisten, nee nooit gezien, verkeerd besneden, ja, dat kan een zeer creatief gevolg hebben....quote:Op maandag 25 juli 2005 02:46 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Details.. Puisten, hoeken van 90 graden, groene haren?
voor zover ik weet kunnen weinig mannen erbij. daarnaast lijkt mij niet dat mannen als ze het kunnen er een beetje aan gaan zitten lurken.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:45 schreef Sanne1805 het volgende:
Wat ik me toen afvroeg was: zijn alle mannen trots op hun penis? Of zijn er ook kerels die zoiets hebben van: mjah, had ik maar een grotere/kleinere/minder of meer gekromde?
Jeesz wat een achterlijke vraag! Natuurlijk zijn er ontevreden mannen en vaak ook met een zeer goede reden daarvoor!
Ze kunnen prachtig en fier zijn, maar ook verschrikkelijk onsmakelijk!
geen last van hoor.quote:
"Prettige feestdagen"quote:Op maandag 25 juli 2005 08:46 schreef Ultrakneus het volgende:
[..]
heb er zelfs een foto van gemaakt, ingelijst en als kerst kaart verstuurd......ohja en er een gedicht over geschreven![]()
idd, en dan de reactie van je schoon oudersquote:
"Rezpect tha cock, tame tha cunt!"quote:Op maandag 25 juli 2005 02:39 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik moest daarnet even denken aan een scene uit "Magnolia" waarin Tom Cruise iets staat te roepen over trots zijn op je pieleman... Love your cock, was volgens mij wat íe zei...
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
"Rezpect tha cock, tame tha cunt!"
Dat zei hij, yo. Great movie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |