abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 11:55:23 #51
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28905663
Deze week opVakantie gelezen.

Troost - Ronald Giphart

Leuk boek met verder niet heel veel diepgang. Als je in de Horeca zit erg herkenbaar, alsje niks met de horeca hebt kan ik me goed voorstellen dat je het hele boek nix aan vind.

Bernini mysterie - Dan Brown

Voor de 2de x gelezen en het blijft erg boeiend en interesant, ben tussen de 1e en 2de x lezen ook in Rome geweest en dat maakt de beleving een stuk groter. Toch blijft het boek een stuk fictiever dan De DaVincie code.

Een goed stel - ??

Boekje over voetbalcommentatoren.
Slecht geschreven, van de hak op de tak, af en toe wil de schrijver z'n mening opdringen maar doet dit zo duidelijk dat je je er allenmaar aan gaat irriteren, af en toe leuk om de herrinneringen aan voetbalgebeurtenissen maar kan mij zelfs als voetballiehebber totaal niet raken.

De Bewoonde Wereld - Nicci French

Eerste Nicci French die ik lees, heerlijk boek, plot viel iets tegen. Erg lekker weglezend. Volegende vakantie gaat er zeker weer eentje van dit schrijvers duo mee.

Wraakhotel - ??

Voor de 4dex meegenomen op vakantie Voor de 4de keer in begonnen en kan er gewoon niet inkomen. Ga het ook niet meer proberen. Kan me totaaal niet pakken. Kan niet goed uitleggen waarom.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_28910143
Ben net begonnen in het Proces van Kafka en Mrs. Dalloway van Virginia Wolf.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 18 juli 2005 @ 22:14:15 #53
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_28924759
Heb net 'Spandau Phoenix' van Greg Iles gelezen.
Ben zojuist begonnen in het Dagboek van Jan Wolkers.
:-)
Dat verandert alles
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:40:32 #54
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_28936874
Ik ben sinds kort bezig met Liefde in tijden van Cholera, van Gabriel García Márques.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:34:25 #55
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_28945902
Lees nu Terry Pratchett, fantasy al la Douglas Adams (o.a. the hitchikers gide to the galaxy)
weird...
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_28946276
Harry Potter natuurlijk!!!
Heb hem eigenlijk al weer uit. Vind het altijd jammer dat de fantasie zo snel weer over is. Jammer dat je geen maand met zo'n boek kunt doen.

hmmm... dacht altijd dat ik niet zo'n grote fantasy-fan was, ik bedoel, mijn broer heeft me nooit over kunnen halen om aan Terry Pratchet te beginnen (wat ik nu eigenlijk wel overweeg, moet ik eerlijk toegeven) maar als ik zo eens even mijn lievelingsboeken op een rijtje zet... The Chronicles of Narnia, Frank Peretti boeken, The Hobbit, Lord of the Rings, Harry Potter, uh-oh. Ben ik het dan toch...?

[ Bericht 54% gewijzigd door flutterbye op 19-07-2005 15:59:33 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:17:59 #57
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_28954375
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef flutterbye het volgende:
Harry Potter natuurlijk!!!
Heb hem eigenlijk al weer uit. Vind het altijd jammer dat de fantasie zo snel weer over is. Jammer dat je geen maand met zo'n boek kunt doen.

hmmm... dacht altijd dat ik niet zo'n grote fantasy-fan was, ik bedoel, mijn broer heeft me nooit over kunnen halen om aan Terry Pratchet te beginnen (wat ik nu eigenlijk wel overweeg, moet ik eerlijk toegeven) maar als ik zo eens even mijn lievelingsboeken op een rijtje zet... The Chronicles of Narnia, Frank Peretti boeken, The Hobbit, Lord of the Rings, Harry Potter, uh-oh. Ben ik het dan toch...?
Terry P. schrijft volwassener dan dat Harry P. is geschreven, maar zeer hilarisch, doen!
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_28956254
Vandaag De naam van de roos uitgelezen, en morgenavond komt de verfilming op tv, bof ik even
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_28958889
Ik kan geen centraal "ik zoek dit boek" topic vinden dus doe maar ff in het meest centrale topic.

Ik ben op zoek naar een boek, over een soort beginnende drugsbaron in volgens mij zuid amerika, die in dit boek steeds verder en hoger op komt, maar uiteindelijk lijkt het leven als drugsbaron toch niet zo rooskleurig te zijn.
Ik weet dat ie laatst ergens in een programma werd besproken, maar ben de naam kwijt geraakt van het boek. Was een redelijk recent boek (2 a 3 maanden). Wie oh wie kan me helpen
O+ BlaBlub O+
  Moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 22:30:16 #60
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28958987
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef neggix het volgende:
Ik kan geen centraal "ik zoek dit boek" topic vinden dus doe maar ff in het meest centrale topic.

Ik ben op zoek naar een boek, over een soort beginnende drugsbaron in volgens mij zuid amerika, die in dit boek steeds verder en hoger op komt, maar uiteindelijk lijkt het leven als drugsbaron toch niet zo rooskleurig te zijn.
Ik weet dat ie laatst ergens in een programma werd besproken, maar ben de naam kwijt geraakt van het boek. Was een redelijk recent boek (2 a 3 maanden). Wie oh wie kan me helpen
je omschrijft de film blow
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_28959179
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

je omschrijft de film blow
Nou, niet dat ik weet, volgens mij is dit boek ook wat serieuzer dan Blow.
Het was trouwens wel vertaald van het engels, maar had nu een nederlandse naam gekregen...
O+ BlaBlub O+
pi_28974119
Na Zelfvertrouwen, Ze is gek dat ze blijft en Persoonlijk Onderhoud begin ik morgen aan Je verdriet voorbij.

.
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:40:25 #63
19139 plunk
einfach negieren.
pi_28994316
Proefspel, van F.B. Hotz.
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 21 juli 2005 @ 07:40:38 #64
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_29000620
ben alvast begonnen: Bloemen op zolder (en verder)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_29000670
Sex drugs en cocoa puffs
(ja nog steeds )
  donderdag 21 juli 2005 @ 09:54:41 #66
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29001897
Mijn Pratchett boekje gaat even aan de kant, want mijn vrouw heeft net de nieuwe Harry Potter uitgelezen, dus die ga ik nu eerst 'doen'.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:07:47 #67
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_29002148
Good to great, why some companies make the leap and others dont - Jim Collins
The lexus and the olive tree - Thomas friedman
The business - Iain Banks
Widening the bell curve.. one step at a time
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:19:53 #68
3604 MightyV
Just Breathe
pi_29005608
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:07 schreef Quickbeam het volgende:
Good to great, why some companies make the leap and others dont - Jim Collins
The lexus and the olive tree - Thomas friedman
The business - Iain Banks
The Lexus & The Olive Tree vond ik echt een geweldig boek. Ben ook benieuwd naar zij nieuwe boek, The world is flat
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:23:43 #69
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_29005713
Ik ben er pas net aan begonnen, op pagina 10 dus een oordeel kan ik nog niet geven. Friedman komt vaak terug in mijn macroeconomie boeken, dus een boek van hem leek mij wel interessant.
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_29035507
Mervyn Peake - Gormenghast in bundel (dus Titus Groan, Gormenghast en Titus Alone).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_29035664
Dan Brown - Het Bernini Mysterie
Ferrini - Stilte Van Het Hart
Don't give a damn 'cause i'm proud of what I am!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:05:21 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29035684
Hoffmans Honger van Leon de Winter.

Daarvoor heb ik achtereenvolgens de Da Vinci Code gelezen en De Elementen van Mulisch .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:09:18 #73
19139 plunk
einfach negieren.
pi_29052670
Ik heb de 'nieuwste' Canetti buitgemaakt, Party tijdens de blitz - de Engelse jaren. Fijn komkommerboek, vooral het stuk over Iris Murdoch is zeer de moeite waard.

..
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_29058518
Ben net begonnen aan De Postbode van J. Robert Lennon (familie van?? ). Ik ben nog niet ver, maar het gaat me vast en zeker boeien, het sarcasme waarmee dit boek is geschreven is gewoon geweldig .
pi_29086608
Ik ga nu beginnen aan Nick Hornby - Hoe ben je een goed mens? (ofwel: How to be good?)

Ik vond High Fidelity en Een Jongen (About a boy) erg grappige boeken, hij heeft een heel prettige en humoristische schrijfstijl. Ben erg benieuwd naar dit exemplaar dus!

Huisarts Katie Carr uit Holloway probeert een goed mens te zijn: een goede echtgenote, een goede moeder en goed voor de derde wereld. Haar man David is meestal boos: boos op de wereld, zijn medemensen en op zichzelf, een boosheid die hij ventileert in zijn column in een lokale krant, tevens zijn belangrijkste dagelijkse bezigheid.

Op een dag zit Katie in haar auto op een parkeerplaats in Leeds en realiseert zich dat ze zojuist vreemd is gegaan. 'Niet goed' luidt haar conclusie. Ze weet nog niet dat dit de eerste stap naar een totaal ander leven zal zijn.

David reageert heftig op dit avontuur van zijn vrouw en besluit niet meer boos te zijn maar goed te worden. Oprecht goed: hij geeft zijn bezittingen weg, nodigt de ergste patiënten van zijn vrouw uit, neemt een dakloze in huis en maakt plannen voor de wereldwijde verspreiding van welvaart. Als dat maar goed gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')