Deze week opVakantie gelezen.
Troost - Ronald Giphart
Leuk boek met verder niet heel veel diepgang. Als je in de Horeca zit erg herkenbaar, alsje niks met de horeca hebt kan ik me goed voorstellen dat je het hele boek nix aan vind.
Bernini mysterie - Dan Brown
Voor de 2de x gelezen en het blijft erg boeiend en interesant, ben tussen de 1e en 2de x lezen ook in Rome geweest en dat maakt de beleving een stuk groter. Toch blijft het boek een stuk fictiever dan De DaVincie code.
Een goed stel - ??
Boekje over voetbalcommentatoren.
Slecht geschreven, van de hak op de tak, af en toe wil de schrijver z'n mening opdringen maar doet dit zo duidelijk dat je je er allenmaar aan gaat irriteren, af en toe leuk om de herrinneringen aan voetbalgebeurtenissen maar kan mij zelfs als voetballiehebber totaal niet raken.
De Bewoonde Wereld - Nicci French
Eerste Nicci French die ik lees, heerlijk boek, plot viel iets tegen. Erg lekker weglezend. Volegende vakantie gaat er zeker weer eentje van dit schrijvers duo mee.
Wraakhotel - ??
Voor de 4dex meegenomen op vakantie Voor de 4de keer in begonnen en kan er gewoon niet inkomen. Ga het ook niet meer proberen. Kan me totaaal niet pakken. Kan niet goed uitleggen waarom.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean