jeugdsentiment van de ouwe lullen + Bupa......quote:
Eendjesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:14 schreef LeBeau het volgende:
Alfred Jodokus Kwak is ook een leuke serie uit de jaren '80. Ik kan me goed herinneren dat ik daar ook een bandje van had met daarop het verhaal van Alfred en de kwade geest uit de fles.
Haha dankje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
jeugdsentiment van de ouwe lullen + Bupa......
samenvatting: van pijltjes schieten tot kriebelzaad en smurfensnot
alle figuren van Sesamstraat, met in 't bijzonder het tweekoppig monsters
teveel leuke tv-programma's, van mevrouw Ten Kate tot Bouli
ministars, luistersprookjes, kruistocht in spijkerbroek....
frissle sissle en Sandra Kim....
ach lees maar gewoon even terug....
haha nou dáárom dus.... omdat iedereen helemaal enthousiast aan het doen wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:24 schreef Airelle het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meer van hoe het kwam dat jullie inees weer snel gingen.
Bannetje te pakken gehad?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige bij wie FOK! er de hele middag en avond uit lag?.
Nee, ben net pas thuis.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha nou dáárom dus.... omdat iedereen helemaal enthousiast aan het doen was
hebbie AbFab gezien?!?! ik vond 'm echt hylarisch![]()
Ik zie niks in MED staan.quote:
zal ik doen, hij was echt supercool.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
hij was leuk dus?... mm ik download 'em wel even.
'Death' geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
zal ik doen, hij was echt supercool.....
't was de aflevering waarin de vader van Eddie dood is.....
ik heb French nooit helemaal gezien, maar deze is voor zover ik kan vergelijken zeker zo leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:33 schreef Airelle het volgende:Ik heb 'French' ook al gedownload.. geweldig gewoon.. in dat vliegtuig.
Haha heb sinds een paar dagen een handig dingetje ondekt (bittorent) want downloaden met kazaa ben ik ook niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb French nooit helemaal gezien, maar deze is voor zover ik kan vergelijken zeker zo leuk
ik ben niet zo van het downloaden... staat pc ook niet toe trouwens....
betaal jij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
Of je koopt gewoon de dvd box met de eerste 4 seizoenen..
Ik heb de mijne betaald ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |