Zo iemand kan toch niet op tegen iemand als Kristinquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zit je Ghost World te kijken, pberends?
Veel plezier Der_Langolierquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:41 schreef The_Langolier het volgende:
Ik ga. Krijg bezoek.
Tot volgende week allemaal. Ik zit vanaf morgen in Duitsland met de 'schouting' op kampf.
![]()
No wayquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo iemand kan toch niet op tegen iemand als Kristin?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Moet je niet een opmerking over de VVD maken met betrekking tot dit bericht?
Oeh.quote:
niet van de hype, maar ik heb ze wel gelezenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Jullie zijn toch ook niet van die Harry Potter-hype he?
Dat luistersprookjesboek had ik als kind ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet van de hype, maar ik heb ze wel gelezen
deel 6 zal vast ook snel volgen, maar ik ga er niet voor op de stoep liggen....
maar 't gaat hier om jeugdsentiment... en dan denk ik bij boeken eerder aan de luistersprookjes
[afbeelding]
en "Kruistocht in spijkerbroek" die ik - hoe toevallig - net aan het herlezen ben!! [briljant boek is dat toch]
yep, en dan kreeg je er een koffer bij en daar konden alle bandjes inquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:08 schreef LeBeau het volgende:
Dat luistersprookjesboek had ik als kind ook.Dan had je zo een boek met een rode achterkant met een bandje erbij.
Ik vond de tekeningen van de wolf bij Roodkapje eng.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, en dan kreeg je er een koffer bij en daar konden alle bandjes in
ik heb laatst weer eens zo'n boek doorgebladerd [geen idee waar die bandjes zijn]
en 't is eigenlijk vrij knullig... maar toch vond ik het geweldig.....
heb wat afgejankt bij "de zwavelstokjes" en "de kleine zeemeermin"
Jaaaa! Die had ik keiveel!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Lekturama
Rode sprookjesboeken met bandje.
En vooral die *pling* als je naar de volgende bladzijde moest.
G-e-n-i-a-a-l![]()
Minotaurus met het bolletje wolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond de tekeningen van de wolf bij Roodkapje eng.En in één van die boeken stond ook een verhaal met een Minotaurus, en die vond ik zo eng dat ik die bladzijde altijd snel oversloeg.
Hmm, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaaaa! Die had ik keiveel!
Wie spraken die bandjes ookalweer in?
Ja!quote:
het enige leuke aan A.J. Kwak vond ik het intro-liedje vanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:14 schreef LeBeau het volgende:
Alfred Jodokus Kwak is ook een leuke serie uit de jaren '80. Ik kan me goed herinneren dat ik daar ook een bandje van had met daarop het verhaal van Alfred en de kwade geest uit de fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |