quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:44 schreef Rhapsody het volgende:
wie zegt dat ik binnen zit?
nee dankje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:46 schreef Shirley het volgende:
Ik ben nu pas net binnen, na de hele dag buiten te zijn geweest. Ik vind het ff zat, je kan me uitwringen als een vaatdoekje.
Wilje erover praten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef Slachtkalf het volgende:
Ik ben bang voor mensen, vandaar.
Omdat mijn beertender hier staat...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:43 schreef mrkanarie het volgende:
ja niet dat ik binnen zit ofzo, maar waarom jij wel?
Zoeken ze nog mensenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Omdat ik binnen moet zitten voor me werkDat bestaat uit internetten en tv kijken, en mensen een fijn/goed/prettig/rottig weekend wensen.
Geweldig bijbaantje![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:46 schreef Shirley het volgende:
Ik ben nu pas net binnen, na de hele dag buiten te zijn geweest. Ik vind het ff zat, je kan me uitwringen als een vaatdoekje.
Om bier te halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:14 schreef knovvall het volgende:
Geef me 101 goede redenen om niet binnen te zitten.
god neequote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef 9christensen het volgende:
ik wacht op tuut84
joa hij komt pas om half 10, 10 uur. hij is hen hooibalen stekk'nquote:
oow dan kun ie nog mooi even fokkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
joa hij komt pas om half 10, 10 uur. hij is hen hooibalen stekk'n![]()
joa en ranja tankenquote:
zooow nie even indrinkenquote:
dat durf ik niequote:
zoow maar das nie misquote:
tuut voort wierquote:
quote:
de portuutgeesquote:
je hebt toch wel een voordeurquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:19 schreef Vectra het volgende:
Omdat ik geen balkon of tuin heb?
Spring altijd door het raam naar buiten, maar terug naar binnen komen is altijd zo lastig via de regenpijpquote:
Afbakstokbroden met komkommer en sambalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef DeltaHF het volgende:
Omdat de oven aanstaat. Met avondeten erin zegmaar. Als dat op is ga ik lekker op het terras zitten
sambal en melk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Afbakstokbroden met komkommer en sambal
En melk
wie wint?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:55 schreef DevoiD het volgende:
eigenlijk zit ik hier te lannen met mezelfstoer
![]()
nutteloos topick-kickenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:33 schreef SchizoDH het volgende:
huh, was het vorig jaar ook lekker weer ofzo?
Waarom niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef Snakey het volgende:
Ik had geen zin om de deur uit te gaan.
het raam ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef Snakey het volgende:
Ik had geen zin om de deur uit te gaan.
lui zijn is coolquote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon, ik had dingen in huis te doen, beetje onderhoud enzo. En ik was vreselijk lui.
Ook belangrijk!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon, ik had dingen in huis te doen, beetje onderhoud enzo. En ik was vreselijk lui.
ladder... altijd handig als je je sleutels vergeet bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn huis is op de eerste en tweede verdieping. Het raam is dus niet echt een optie.![]()
ik gaf maar een extra tip. je kan ookm een waterglijbaan via je raam bouwen naar beneden toe! dat is gaaf!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn huis is op de eerste en tweede verdieping. Het raam is dus niet echt een optie.![]()
Nog leuker!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Krln het volgende:
[..]
ik gaf maar een extra tip. je kan ookm een waterglijbaan via je raam bouwen naar beneden toe! dat is gaaf!
Als jij het komt bouwen vind ik het prima.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Krln het volgende:
[..]
ik gaf maar een extra tip. je kan ookm een waterglijbaan via je raam bouwen naar beneden toe! dat is gaaf!
ik heb al een plan gemaakt, zorg jij voor 40000l warm water? zet de waterkoker maar an! ik kom eraan met mn plankjes!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij het komt bouwen vind ik het prima.
En zorg dat er een Sambucaatje voor haar klaarstaat hequote:Op zondag 16 juli 2006 01:19 schreef Krln het volgende:
[..]
ik heb al een plan gemaakt, zorg jij voor 40000l warm water? zet de waterkoker maar an! ik kom eraan met mn plankjes!
Prima, sambuca, of nog een bak koffie?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:19 schreef Krln het volgende:
[..]
ik heb al een plan gemaakt, zorg jij voor 40000l warm water? zet de waterkoker maar an! ik kom eraan met mn plankjes!
damn, neuken?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef Krln het volgende:
[..]
ik wel hoor ik ben harstikke hip hoera hoera!
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En zorg dat er een Sambucaatje voor haar klaarstaat he![]()
jagraag! ik was al getrouwd en had ook al een lesbisch relatie met de liefste seaoflove en nu jij nog! wat een feest gaat dat worden!!woohoo!quote:
dat wordt een orgy i guess..quote:Op zondag 16 juli 2006 01:26 schreef Krln het volgende:
[..]
jagraag! ik was al getrouwd en had ook al een lesbisch relatie met de liefste seaoflove en nu jij nog! wat een feest gaat dat worden!!woohoo!
Om een of andere reden wilde ik deze post even vastleggen, geen idee waarom.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:26 schreef Krln het volgende:
[..]
jagraag! ik was al getrouwd en had ook al een lesbisch relatie met de liefste seaoflove en nu jij nog! wat een feest gaat dat worden!!woohoo!
Als we er maar niet tot in de treure aan worden herinnerdquote:Op zondag 16 juli 2006 01:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om een of andere reden wilde ik deze post even vastleggen, geen idee waarom.
mijn profiel? Ja 27 is oudddd echt wel.... ik kan je verhalen vertellen, toen moesten we nog bloembollen eten want er was niks anders meer!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:30 schreef Sjowhan het volgende:
En oh, ik checkte je profiel, een oudere fiets
Nog beter
nee we houden het wel beschaafd he, wel nette dames hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie weet... jij bent er in ieder geval niet bij dan![]()
Ja fuck hey.. ik sta op de gastenlijstquote:Op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie weet... jij bent er in ieder geval niet bij dan![]()
Dit gaat toch niet over mij hequote:Op zondag 16 juli 2006 01:30 schreef Sjowhan het volgende:
En oh, ik checkte je profiel, een oudere fiets
Nog beter
ik kan je verhalen vertellen over de eerste wereldoorlog...zo oud ben ik voor de meeste fokkers hierquote:Op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef Krln het volgende:
[..]
mijn profiel? Ja 27 is oudddd echt wel.... ik kan je verhalen vertellen, toen moesten we nog bloembollen eten want er was niks anders meer!
Vroegerrrrrrquote:Op zondag 16 juli 2006 01:34 schreef Krln het volgende:
[..]
ach wij zijn van de jaren 70.. wij weten wel beter he![]()
Ja?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:34 schreef Krln het volgende:
[..]
ik voel me wederom aangesproken, maar ik wil je wel leren fietsen hoor!
ja hoor kom maar hier met die pootjesquote:Op zondag 16 juli 2006 01:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja?
En daarna een massage? Dat is altijd wel nodig na het fietsen, ze worden zo stijf
alleen maar speelpleinen!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
rotonde's op onmogelijke plekken ookal niet![]()
wegwezen of meelullenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:38 schreef Repeat het volgende:
omdat het 1.38 is nerd!
Ons hele verledenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:39 schreef Krln het volgende:
[..]
ik zou niet durven! na alles wta wij hebben meegemaakt!
weet je nog toen jij sambuca lekker vond en ik ook en we zo toen meteen wisten, ja dit is het... zucht dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:39 schreef Krln het volgende:
[..]
ik zou niet durven! na alles wta wij hebben meegemaakt!
Heuj!quote:
je bent een hondje?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heuj!
Ik ben heel leerzaam en lief en gehoorzaam en leergierig hoor
En ohja, ook niet afhankelijk.
En al die schoenen die we samen hebben gekocht.... en hoe jij toekeek als ik mijn nieuwe bikini's ging passenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:40 schreef Krln het volgende:
[..]
weet je nog toen jij sambuca lekker vond en ik ook en we zo toen meteen wisten, ja dit is het... zucht dat waren nog eens tijden
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heuj!
Ik ben heel leerzaam en lief en gehoorzaam en leergierig hoor
En ohja, ook niet afhankelijk.
hahah en er schiet me ook nog iets binnen over olijfolie... haha wat hebben we gelachen.... ach.. die tijd komt nooit meer.... maar het wordt alleen maar beterquote:Op zondag 16 juli 2006 01:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En al die schoenen die we samen hebben gekocht.... en hoe jij toekeek als ik mijn nieuwe bikini's ging passen![]()
Niet alleen gelachen.... ook lekker glibberenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:42 schreef Krln het volgende:
[..]
hahah en er schiet me ook nog iets binnen over olijfolie... haha wat hebben we gelachen.... ach.. die tijd komt nooit meer.... maar het wordt alleen maar beter![]()
Prima, heb sinds vanaaf lesbisch gedoetje om FOK! mee te vermaken.... Ik shop met haar voor schoenen en bikini's, sambucaatjes drinken doen we ook graag en af en toe hebben we in ons stringetje kussengevechtenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze noemt me mop
Hoe gaat het met u verder?
schatjes ik heb mn schoonheidsslaapje nodig.... kusjes!!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze noemt me mop
Hoe gaat het met u verder?
en jij eenhele speciale dikke lieve knuffelkusquote:Op zondag 16 juli 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet alleen gelachen.... ook lekker glibberen![]()
Dt was mijn gedachte ook!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:55 schreef Krln het volgende:
[..]
schatjes ik heb mn schoonheidsslaapje nodig.... kusjes!!!!![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me spannend, wint u ook wel eens?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Prima, heb sinds vanaaf lesbisch gedoetje om FOK! mee te vermaken.... Ik shop met haar voor schoenen en bikini's, sambucaatjes drinken doen we ook graag en af en toe hebben we in ons stringetje kussengevechten.
wat de vriend niet weet, dat ziettie nietquote:Wat mijn vriend hier van vindt weet ik niet.
Ja, ik behandel vrouwen goed, althans hoop ikquote:Ohja je zegt 'u' tegen me....![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:55 schreef Krln het volgende:
[..]
en jij eenhele speciale dikke lieve knuffelkus![]()
hihi mijn man wil alleen maar de camera meenemen volgens mij.... kusjes!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Prima, heb sinds vanaaf lesbisch gedoetje om FOK! mee te vermaken.... Ik shop met haar voor schoenen en bikini's, sambucaatjes drinken doen we ook graag en af en toe hebben we in ons stringetje kussengevechten.
Wat mijn vriend hier van vindt weet ik niet.
Ohja je zegt 'u' tegen me....![]()
Kusje terug hoorrrrquote:Op zondag 16 juli 2006 01:55 schreef Krln het volgende:
[..]
schatjes ik heb mn schoonheidsslaapje nodig.... kusjes!!!!![]()
![]()
![]()
Het lullige is dat ik je nog gelijk moet geven ookquote:Op zondag 16 juli 2006 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat een kuticoon heb je, ik blijf erom lachen.![]()
I knowwwwwquote:Op zondag 16 juli 2006 01:57 schreef Krln het volgende:
[..]
ja die rimpels en lijnen moeten af en toe were even bijtrekken met een slaapje... xjes
koop dr eentje.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Omdat het 4:42 is en ik geen tuin heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |