Dt was mijn gedachte ook!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:55 schreef Krln het volgende:
[..]
schatjes ik heb mn schoonheidsslaapje nodig.... kusjes!!!!![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me spannend, wint u ook wel eens?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Prima, heb sinds vanaaf lesbisch gedoetje om FOK! mee te vermaken.... Ik shop met haar voor schoenen en bikini's, sambucaatjes drinken doen we ook graag en af en toe hebben we in ons stringetje kussengevechten.
wat de vriend niet weet, dat ziettie nietquote:Wat mijn vriend hier van vindt weet ik niet.
Ja, ik behandel vrouwen goed, althans hoop ikquote:Ohja je zegt 'u' tegen me....![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:55 schreef Krln het volgende:
[..]
en jij eenhele speciale dikke lieve knuffelkus![]()
hihi mijn man wil alleen maar de camera meenemen volgens mij.... kusjes!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Prima, heb sinds vanaaf lesbisch gedoetje om FOK! mee te vermaken.... Ik shop met haar voor schoenen en bikini's, sambucaatjes drinken doen we ook graag en af en toe hebben we in ons stringetje kussengevechten.
Wat mijn vriend hier van vindt weet ik niet.
Ohja je zegt 'u' tegen me....![]()
Kusje terug hoorrrrquote:Op zondag 16 juli 2006 01:55 schreef Krln het volgende:
[..]
schatjes ik heb mn schoonheidsslaapje nodig.... kusjes!!!!![]()
![]()
![]()
Het lullige is dat ik je nog gelijk moet geven ookquote:Op zondag 16 juli 2006 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat een kuticoon heb je, ik blijf erom lachen.![]()
I knowwwwwquote:Op zondag 16 juli 2006 01:57 schreef Krln het volgende:
[..]
ja die rimpels en lijnen moeten af en toe were even bijtrekken met een slaapje... xjes
koop dr eentje.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Omdat het 4:42 is en ik geen tuin heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |