jagraag! ik was al getrouwd en had ook al een lesbisch relatie met de liefste seaoflove en nu jij nog! wat een feest gaat dat worden!!woohoo!quote:
dat wordt een orgy i guess..quote:Op zondag 16 juli 2006 01:26 schreef Krln het volgende:
[..]
jagraag! ik was al getrouwd en had ook al een lesbisch relatie met de liefste seaoflove en nu jij nog! wat een feest gaat dat worden!!woohoo!
Om een of andere reden wilde ik deze post even vastleggen, geen idee waarom.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:26 schreef Krln het volgende:
[..]
jagraag! ik was al getrouwd en had ook al een lesbisch relatie met de liefste seaoflove en nu jij nog! wat een feest gaat dat worden!!woohoo!
Als we er maar niet tot in de treure aan worden herinnerdquote:Op zondag 16 juli 2006 01:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om een of andere reden wilde ik deze post even vastleggen, geen idee waarom.
mijn profiel? Ja 27 is oudddd echt wel.... ik kan je verhalen vertellen, toen moesten we nog bloembollen eten want er was niks anders meer!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:30 schreef Sjowhan het volgende:
En oh, ik checkte je profiel, een oudere fiets
Nog beter
nee we houden het wel beschaafd he, wel nette dames hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie weet... jij bent er in ieder geval niet bij dan![]()
Ja fuck hey.. ik sta op de gastenlijstquote:Op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie weet... jij bent er in ieder geval niet bij dan![]()
Dit gaat toch niet over mij hequote:Op zondag 16 juli 2006 01:30 schreef Sjowhan het volgende:
En oh, ik checkte je profiel, een oudere fiets
Nog beter
ik kan je verhalen vertellen over de eerste wereldoorlog...zo oud ben ik voor de meeste fokkers hierquote:Op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef Krln het volgende:
[..]
mijn profiel? Ja 27 is oudddd echt wel.... ik kan je verhalen vertellen, toen moesten we nog bloembollen eten want er was niks anders meer!
Vroegerrrrrrquote:Op zondag 16 juli 2006 01:34 schreef Krln het volgende:
[..]
ach wij zijn van de jaren 70.. wij weten wel beter he![]()
Ja?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:34 schreef Krln het volgende:
[..]
ik voel me wederom aangesproken, maar ik wil je wel leren fietsen hoor!
ja hoor kom maar hier met die pootjesquote:Op zondag 16 juli 2006 01:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja?
En daarna een massage? Dat is altijd wel nodig na het fietsen, ze worden zo stijf
alleen maar speelpleinen!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
rotonde's op onmogelijke plekken ookal niet![]()
wegwezen of meelullenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:38 schreef Repeat het volgende:
omdat het 1.38 is nerd!
Ons hele verledenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:39 schreef Krln het volgende:
[..]
ik zou niet durven! na alles wta wij hebben meegemaakt!
weet je nog toen jij sambuca lekker vond en ik ook en we zo toen meteen wisten, ja dit is het... zucht dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:39 schreef Krln het volgende:
[..]
ik zou niet durven! na alles wta wij hebben meegemaakt!
Heuj!quote:
je bent een hondje?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heuj!
Ik ben heel leerzaam en lief en gehoorzaam en leergierig hoor
En ohja, ook niet afhankelijk.
En al die schoenen die we samen hebben gekocht.... en hoe jij toekeek als ik mijn nieuwe bikini's ging passenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:40 schreef Krln het volgende:
[..]
weet je nog toen jij sambuca lekker vond en ik ook en we zo toen meteen wisten, ja dit is het... zucht dat waren nog eens tijden
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heuj!
Ik ben heel leerzaam en lief en gehoorzaam en leergierig hoor
En ohja, ook niet afhankelijk.
hahah en er schiet me ook nog iets binnen over olijfolie... haha wat hebben we gelachen.... ach.. die tijd komt nooit meer.... maar het wordt alleen maar beterquote:Op zondag 16 juli 2006 01:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En al die schoenen die we samen hebben gekocht.... en hoe jij toekeek als ik mijn nieuwe bikini's ging passen![]()
Niet alleen gelachen.... ook lekker glibberenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:42 schreef Krln het volgende:
[..]
hahah en er schiet me ook nog iets binnen over olijfolie... haha wat hebben we gelachen.... ach.. die tijd komt nooit meer.... maar het wordt alleen maar beter![]()
Prima, heb sinds vanaaf lesbisch gedoetje om FOK! mee te vermaken.... Ik shop met haar voor schoenen en bikini's, sambucaatjes drinken doen we ook graag en af en toe hebben we in ons stringetje kussengevechtenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze noemt me mop
Hoe gaat het met u verder?
schatjes ik heb mn schoonheidsslaapje nodig.... kusjes!!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze noemt me mop
Hoe gaat het met u verder?
en jij eenhele speciale dikke lieve knuffelkusquote:Op zondag 16 juli 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet alleen gelachen.... ook lekker glibberen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |