quote:
de portuutgeesquote:
je hebt toch wel een voordeurquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:19 schreef Vectra het volgende:
Omdat ik geen balkon of tuin heb?
Spring altijd door het raam naar buiten, maar terug naar binnen komen is altijd zo lastig via de regenpijpquote:
Afbakstokbroden met komkommer en sambalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef DeltaHF het volgende:
Omdat de oven aanstaat. Met avondeten erin zegmaar. Als dat op is ga ik lekker op het terras zitten
sambal en melk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Afbakstokbroden met komkommer en sambal
En melk
wie wint?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:55 schreef DevoiD het volgende:
eigenlijk zit ik hier te lannen met mezelfstoer
![]()
nutteloos topick-kickenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:33 schreef SchizoDH het volgende:
huh, was het vorig jaar ook lekker weer ofzo?
Waarom niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef Snakey het volgende:
Ik had geen zin om de deur uit te gaan.
het raam ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef Snakey het volgende:
Ik had geen zin om de deur uit te gaan.
lui zijn is coolquote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon, ik had dingen in huis te doen, beetje onderhoud enzo. En ik was vreselijk lui.
Ook belangrijk!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon, ik had dingen in huis te doen, beetje onderhoud enzo. En ik was vreselijk lui.
ladder... altijd handig als je je sleutels vergeet bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn huis is op de eerste en tweede verdieping. Het raam is dus niet echt een optie.![]()
ik gaf maar een extra tip. je kan ookm een waterglijbaan via je raam bouwen naar beneden toe! dat is gaaf!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn huis is op de eerste en tweede verdieping. Het raam is dus niet echt een optie.![]()
Nog leuker!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Krln het volgende:
[..]
ik gaf maar een extra tip. je kan ookm een waterglijbaan via je raam bouwen naar beneden toe! dat is gaaf!
Als jij het komt bouwen vind ik het prima.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Krln het volgende:
[..]
ik gaf maar een extra tip. je kan ookm een waterglijbaan via je raam bouwen naar beneden toe! dat is gaaf!
ik heb al een plan gemaakt, zorg jij voor 40000l warm water? zet de waterkoker maar an! ik kom eraan met mn plankjes!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij het komt bouwen vind ik het prima.
En zorg dat er een Sambucaatje voor haar klaarstaat hequote:Op zondag 16 juli 2006 01:19 schreef Krln het volgende:
[..]
ik heb al een plan gemaakt, zorg jij voor 40000l warm water? zet de waterkoker maar an! ik kom eraan met mn plankjes!
Prima, sambuca, of nog een bak koffie?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:19 schreef Krln het volgende:
[..]
ik heb al een plan gemaakt, zorg jij voor 40000l warm water? zet de waterkoker maar an! ik kom eraan met mn plankjes!
damn, neuken?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef Krln het volgende:
[..]
ik wel hoor ik ben harstikke hip hoera hoera!
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En zorg dat er een Sambucaatje voor haar klaarstaat he![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |