Nopequote:
*Popcorn deelt *quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:29 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Met caramel erover heen? Dan eet ik mee![]()
Mja, je bent te laat. Nooit kijkt er iemand naar me om. Gebeurt het een keer, heb ik er opeens 2quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind Pheno wel lief, maar word nog moeilijk om hem van zn meisje af te pakken![]()
geniaalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aww, voelt mijn favoriete schuimpartymoderator zich verwaarloosd?.
Jij blij!!! Haha ja! Heel mijn broek was bemoddertquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:30 schreef Litpho het volgende:
Ik ben bij vrienden in Zutphen wezen slapen, dus gelukkig tentloos, maar tot je middel?. Geen wonder dat je je schoenen kwijtraakte
. Organisatie was wel top (vanuit het publiek dan, je hebt vast wel verschrikkelijke backstage stories), alleen jammer genoeg was dit jaar het programma matig, zeker vergeleken met Fields of Rock.
Ik keek altijd al naar je omquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, je bent te laat. Nooit kijkt er iemand naar me om. Gebeurt het een keer, heb ik er opeens 2
Héquote:
veel plezier met het buitenspelenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef petitlapin het volgende:
petitlapin gaat even naar buiten
sandra die foto's komen hoor, deze avond, verwacht er niet te veel van, aan jou kan ik niet tippen
lieffvvquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Mukie het volgende:
*Popcorn deelt *
Ik ook, in mn kuitenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb nog een fan![]()
mijn fanclub heeft dan toch al twee leden![]()
![]()
Inderdaad. It's the inside what counts!@#!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:40 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
veel plezier met het buitenspelenoe, leuk, okee! nou zeg.. niet meteen zo competentiegericht.. of hoe ik het anders moet noemen
daar gaat het helemaal niet om! toch!?
In je kuitenquote:
Je mag ook wel gewoon kutafwas zeggen hoor, het is namelijk ook kut om te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef sweetgirly het volgende:
Zo genoeg geluld, even die *piep afwas doen.
Vonnum wel pakkendquote:
Jongen vertel nou es iets wat we nog niet weten . . .quote:
Daar heb je die geweldige ava weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |