Nee, niet gezien. Wel ontzettend naar mijn zin gehad, zeker de zaterdag met de modderbende. Fijn bij wildvreemden onder het landbouwplastic naar bands staan luisteren die vrolijk terugschreeuwden "You are a fucking beautiful audience". Man, je ziet alleen maar een hoop meeswingend en deinend landbouwplastic, hoe kan jij dat nou weten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef gekke_sandra het volgende:Doh.
Vorig jaar!Arrow, de modderbende! Had je het naar je zin gehad? Ik heb toen vriendjes gemaakt met die Grolsch jongens. Stond ik daar met 3 treetjes bier! Waren mijn collega's weggelopen, omdat ze dachten dat ik toch niks kreeg! Als je nou even gezegd had waar je stond
Heb je me eigenlijk nog gezien?!
Oh, dan ga ik iemand anders wel complimenten geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:22 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]mja.. genoeg. het moet geen slijmballentopic worden
*popcorn aanpakt en doorgeeft*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
*popcorn pakt en doorgeeft*
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
meisjes meisjes, ik zie jullie allebei graag, ga nu geen ruzie maken over het Godsgeschenk, hé, dat is hij echt niet waard ...
vrede en harmonie, okay![]()
Kumbayaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kee, ik wilde toen zo ie zo weer verder in mijn carriere vandaar.....quote:
Post het hierquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik ging al een mailtje sturen ipv weer een rel veroorzaken
reltekortquote:
Doe mij die popcorn dan ook maarquote:
Zou je dan in mn bek schijten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben net nog naar de wc gegaan, maar daar was je niet![]()
Haha! Die modder was erg mja.. apartquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
Nee, niet gezien. Wel ontzettend naar mijn zin gehad, zeker de zaterdag met de modderbende. Fijn bij wildvreemden onder het landbouwplastic naar bands staan luisteren die vrolijk terugschreeuwden "You are a fucking beautiful audience". Man, je ziet alleen maar een hoop meeswingend en deinend landbouwplastic, hoe kan jij dat nou weten?.
* Pheno draait de raggende mannenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou je dan in mn bek schijten?![]()
JoeyT verwijst weer ff naar Jiskefet...
Zoete popcorn toch he?quote:
Zal ik jou es effe lekker in je bek schijten! Poep in je hoofd! Poep in je hoofd!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef JoeyT het volgende:
Zou je dan in mn bek schijten?![]()
JoeyT verwijst weer ff naar Jiskefet...
*kuch*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik iemand anders wel complimenten geven.
Hehehe die bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zal ik jou es effe lekker in je bek schijten! Poep in je hoofd! Poep in je hoofd!
Sandra verwijst naar de Raggende mannen
Is het topic nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef petitlapin het volgende:
hoe een fotoverzoek van sandra aan mijn adres kan leiden tot een romance tussen pheno en joeyt
lief om te zien
Met caramel erover heen? Dan eet ik meequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef Mukie het volgende:
Zoete popcorn toch he?
Ik ben bij vrienden in Zutphen wezen slapen, dus gelukkig tentloos, maar tot je middel?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha! Die modder was erg mja.. apartIk zakte helemaal tot mijn middel erin en zoog telkens vast toen ik het erop waagde om naar de Grolsch tent te lopen. Was mijn schoenen ook kwijt
Die regen ook echt! Veeeeeeeeeel te heftig! Leefde jouw tent nog?! Veel van onze collega's moesten zwemmen..
![]()
Zie je dat jullie me wel begrijpen... Voortaan zet ik er dus niet meer bij waar ik naar verwijs... Van wie moest dat ookal weer?quote:
Ik vind Pheno wel lief, maar word nog moeilijk om hem van zn meisje af te pakkenquote:
Aww, voelt mijn favoriete schuimpartymoderator zich verwaarloosd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |