Maar hoeft nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
Single zijn en werken kan ook
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:54 schreef sweetgirly het volgende:
Ja, dat is waar.. als ik lul zeg (zie: 'maar nu genoeg geluld'), kan ik ook kut zeggen![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:53 schreef Litpho het volgende:
dawg, voor het geval je hem had gemist gisteravond --> [Singles] Iedereen wilt weer maagd zijn!!!!!!!!!
We hebben je gemistquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:54 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.. als ik lul zeg (zie: 'maar nu genoeg geluld'), kan ik ook kut zeggen![]()
Bovendien floept het paal noch praal!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:56 schreef sweetgirly het volgende:
want dit slaat weer koek nog pan.
Je was weg, ga dan ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
![]()
Niet van die vieze woorden gebruiken sweetgirly![]()
Ok, ik ga weer wat anders doen, want dit slaat weer koek nog pan.
vertel...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
been there, done that, Great fokkin vacation![]()
ibiza, 8 dagen, veel zon, alleen als meissiequote:
Ik ken ze beide nietquote:
Jij liever dan ik . . .quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:02 schreef Mukie het volgende:
ibiza, 8 dagen, veel zon, alleen als meissie![]()
ik vond het iig geweldig, heb super veel van het land zelf kunnen zien. De cultuur, de mensen zelf, heb nog een beetje Spaans kunnen kwebbelen (lang niet meer gedaan), het uitgaan, de diversiteit aan stranden.quote:
veel plezierquote:
Haarlem is ook leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vond het iig geweldig, heb super veel van het land zelf kunnen zien. De cultuur, de mensen zelf, heb nog een beetje Spaans kunnen kwebbelen (lang niet meer gedaan), het uitgaan, de diversiteit aan stranden.
ik wil weer terug
De mannen was je nog vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vond het iig geweldig, heb super veel van het land zelf kunnen zien. De cultuur, de mensen zelf, heb nog een beetje Spaans kunnen kwebbelen (lang niet meer gedaan), het uitgaan, de diversiteit aan stranden.
ik wil weer terug
Concert geweestquote:
Ja ok, de mannen waren ook welquote:
Klopt, maar of dat hetzelfde is?quote:
quote:
Jij durfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
ibiza, 8 dagen, veel zon, alleen als meissie
Mwah, dat valt wel mee hoor.quote:
Niet zo snel quoten danquote:
Welquote:
Ik was al aan het editten voor ik jouw post zagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel![]()
Ik kan wel weer een discussie omhoog gaan halen over editten![]()
Of niet zo snel verbeteren en gewoon dank je wel zeggen![]()
Er voor het gemak even van uitgaande dat ze niet uit Harderwijk zijn ontsnapt!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb je geen dolfijnen vrij rondzwemmen.
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was al aan het editten voor ik jouw post zag
Maar: Bedankt he
Ze is naar huisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:22 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Er voor het gemak even van uitgaande dat ze niet uit Harderwijk zijn ontsnapt!![]()
Nee nog meer dan een pagina te gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:29 schreef Nory het volgende:
[..]![]()
Hmm, helemaal vergeten dat ik hier had gepost, is het topic al bijna vol
afhankelijk van je page settings hahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee nog meer dan een pagina te gaan![]()
Ik ga even uit van de standaardquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
afhankelijk van je page settings haha
Ik had eerst alles op 1 paginaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
afhankelijk van je page settings haha
Misschien dak vanaaf ff in de XO ben...quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien dak vanaaf ff in de XO ben...
Kom dr wel eens wat drinken met vriendinnetjes... Vind t opzich wel een ok tent... Leuke vrouwtjes iig... En voor de rest zuigt Haarlem sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |