Tja, verder in de tijd wordt het ineens zaterdagquote:
ow jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, verder in de tijd wordt het ineens zaterdag
owquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef Scrat_ched het volgende:
[..]
speedygj ging toch een foto maken???
toch vervelend als je haar niet goed zit
was t veel werk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:44 schreef Renesite het volgende:
jeeej
routeplanner uitgeprint
Volgende week zitten we rondomde camping
Ga snel halen wil jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef D.Rose het volgende:
bedenk me ineens dat ik geen bier in huis heb
laat dan maarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef D.Rose het volgende:
bedenk me ineens dat ik geen bier in huis heb
Alles magquote:
Iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker met risico dat je op straat staat![]()
Ik ben weer weg![]()
Had ik dat ook maarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zaterdag is
Ik heb altijd het gevoel dat het zaterdag is.
Eeuwige weekend
Tja.....ik mag niet werken. Alleen nu nog de lotto winnen en dan maakt dat mijn zaterdag nog beter.quote:
Das kutquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tja.....ik mag niet werken. Alleen nu nog de lotto winnen en dan maakt dat mijn zaterdag nog beter.
Morgen is het zaterdag en zondag ook![]()
Makkelijk voor de kalender. Alleen maar een zaterdag. Ik heb geen gevoel van tijd meer
De tijd zal helemaal gaan uitsterven nog.
Het einde der tijden is aangebroken.
Dat is dus het einde der tijd. Dat de tijd niet meer bestaat. Maar dat komt nog wel helemaal goed.
Wat is Spinderquote:
Nog even over die School-zwem oorkondes he. Dat zijn gewoon bewijzen dat je kroost met goed gevolg het schoolzwemmen afgesloten hebben.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.fietsendragers.nl. Zegt genoeg lijkt mij
Hey ESquote:
Oh, ik had liever een keer een diploma gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nog even over die School-zwem oorkondes he. Dat zijn gewoon bewijzen dat je kroost met goed gevolg het schoolzwemmen afgesloten hebben.
Die mier is wel coolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey ES![]()
Yeps, dat maak/monteer ik dus
Ik zal het nog eens navragenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik had liever een keer een diploma gehad. Vrij vaag gedoe trouwens, mijn dochter komt thuis met oorkonde 4 en Storm met oorkonde 2... Allebei hebben ze niet eerder een oorkonde gehad
. Nina moet trouwens ook volgend jaar nog schoolzwemmen (normaal alleen in groep 3 en 4), zal wel komen omdat ze na 2,5 schooljaar zwemmen nog steeds geen A-diploma heeft
.
Dat vond ik nou ookquote:
Schoolzwemmen is hier gewoon een belachelijk iets, bijna alle kinderen hebben hun diploma's al (behalve de mijne dus)... Volgens mij spelen ze er meer dan ze iets lerenquote:
Jammer dat die niet op het petje staatquote:
Eigelijk wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Jammer dat die niet op het petje staat.
Smakelijk voor straksquote:
Hier krijgen ze geen schoolzwemmenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Schoolzwemmen is hier gewoon een belachelijk iets, bijna alle kinderen hebben hun diploma's al (behalve de mijne dus)... Volgens mij spelen ze er meer dan ze iets leren.
Hoi
Bengquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijgen ze geen schoolzwemmen![]()
Hoi allemaal
Warm??quote:
bij ons is schoolzwemmen in groep 6 of 7quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik had liever een keer een diploma gehad. Vrij vaag gedoe trouwens, mijn dochter komt thuis met oorkonde 4 en Storm met oorkonde 2... Allebei hebben ze niet eerder een oorkonde gehad
. Nina moet trouwens ook volgend jaar nog schoolzwemmen (normaal alleen in groep 3 en 4), zal wel komen omdat ze na 2,5 schooljaar zwemmen nog steeds geen A-diploma heeft
.
Lekker toch??quote:
Mijn dag was wel okequote:
waait lekker hier iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lekker toch??
24/25 graden is voor mij wel genoeg eigelijk.
Hier staat nu ook wel een flinke wind.
Voor mij nu wel wat te koud maar goed.quote:
Eetsmakelijkquote:
Kijken is goed, werken minderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dag was wel oke
Ik voel me nu ook een stukken beter
Ben alleen vanmorgen even naar mijn werk geweest, even kijken hoe het daar allemaal ging.
Voor de rest weinig gedaan.
Moet je hier heen komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn oude hond kan slecht tegen dit weer![]()
Wat koeler zou beter voor haar zijn![]()
Weet ikquote:
Nou neequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet je hier heen komen.
Lekkere temp![]()
Hoevaak heb ik dit al niet gezegt
Kortom, noorden is in qua temp toch wel het beste
Zo van hey leuk en bedankt doeiii?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik
Denk maar niet dat ik ga werken![]()
Kwam alleen de pet en t-shirt ophalen.
Thats it
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou neeIk blijf wel hier, hou de hond binnen, zet de ventilator aan en zorg dat ze daar in de buurt ligt
Krijgt ze het te warm, krijgt ze buiten een douche![]()
Neej, ook even gepraat met de collega's iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo van hey leuk en bedankt doeiii?![]()
![]()
Of ben je nog even met collega's gaat praten, of er nog iets interessants is gebeurt
?
Verhuis jij maar naar Limburgquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke jammer
Was te proberen om je op deze manier over te halen om hier heen te verhuizen maar helaas![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijgen ze geen schoolzwemmen![]()
Hoi allemaal
Nee is te warmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verhuis jij maar naar Limburg![]()
Ik ga even de hond afkoelen, ze wordt een beetje dol hier![]()
Tegen die tijd kunnen ze al 10 keer verzopen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij ons is schoolzwemmen in groep 6 of 7
Wanneerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee is te warm
En aangezien er een dikke hittegolf aan zit te komen moet ik er al helemaal niet aan denken
Tot zow
Eind juli begin augustusquote:
Als ik in een tent moet slapenquote:
Temp van 20/25 zal zeker geen uitzonderingen zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik in een tent moet slapen. Zwoele nachten mag ik hopen
.
Dat zou betekenen dat ik de extra dekens thuis kan latenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Temp van 20/25 zal zeker geen uitzonderingen zijn.
Het hangt er ook helemaal vanaf waar je heen gaat hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik de extra dekens thuis kan laten.
En dat de kampeernewbie die we meenemen dus niet kan ervaren hoe koud de nachten in de zomer kunnen zijn in een tentje![]()
Brabantquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het hangt er ook helemaal vanaf waar je heen gaat he
Achzoquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik de extra dekens thuis kan laten.
En dat de kampeernewbie die we meenemen dus niet kan ervaren hoe koud de nachten in de zomer kunnen zijn in een tentje![]()
Dat zou een ramp worden voor haarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Daar heb jij toch geen last van, neem aan dat hij niet in dezelfde tent slaapt.
Nou dat weet ik zo welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik nietmaar zeker minder rustig dan
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:09 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is naar de kapper geweest
Ik ben dus weer een lust voor het oog![]()
Ja, preciesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooivoor degene die het kunnen zien
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Daar heb jij toch geen last van, neem aan dat hij niet in dezelfde tent slaapt.
omgquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:18 schreef es70 het volgende:
[..]
we hebben een 8-pers. vouwwagen. Bovendien willen de 2 oudsten in het tentje (vraag me af hoe lang ze dat leuk vinden
).
Gelukkig niet, en Celsie (jeugdjournaal) zegt dat het morgen ook niet gaat regenenquote:
Daar heb ik ook veel voor moeten oefenenquote:
Waaromquote:
Okayquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, en Celsie (jeugdjournaal) zegt dat het morgen ook niet gaat regenen.
Maar je beheerst het nu dan ook perfectquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik ook veel voor moeten oefenen![]()
![]()
Ventilatorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar je beheerst het nu dan ook perfect.
Grote-mensen journaal tijd, tot later.
*al een beetje kan lachenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje , D. even gaat kietelen
*zucht*quote:
Eindelijk geen fok! ????quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog 4 dagen werken volgende week, en daarna lekker 2 weken vakantie!
Opzoute dan te zeuren oke.quote:
Jullie gaan me dan 2 weken enorm missen ja, want ik ben nog niet dermate verslaafd dat ik op mijn vakantieadres een internetcafe op zoek.quote:
Tuurlijk , ik mis je nu alquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jullie gaan me dan 2 weken enorm missen ja, want ik ben nog niet dermate verslaafd dat ik op mijn vakantieadres een internetcafe op zoek.
de werkweek zit er weer opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Even de schouders en nek masseren van D.
Je lijkt wel wat gespannen D.Tis er ?
* eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de werkweek zit er weer op
was wel toe aan het weekend
niet bij mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor even, dadelijk komt er weer iets uit uhm ja
achquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
De heren hebben hard gewerkt?![]()
Maar nu is het weekendvoor jullie
iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten we dat hopen, meer kans op een goede nachtrust![]()
owja, andere fora zijn natuurlijk wel toegestaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waaraan denk je ?
Ik kan makkelijk zonder fok! , maar .....
kloptquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is een mooie middenweg?
Je zei net zelf dat je aan het weekend toe bent
Andere fora en andere communicatiemiddelen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
owja, andere fora zijn natuurlijk wel toegestaan
toch nog ergens van genieten hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee daarom, lekker genieten van het zonnetje![]()
Laat hem je niet uit de tent lokken!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waaraan denk je ?
Ik kan makkelijk zonder fok! , maar .....
iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt
een hele week is het niet onder de 28 graden geweest op kantoor, da's vermoeiend
I know,dat dat vermoeiend is , op mijn werk is het altijd nog warmerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt
een hele week is het niet onder de 28 graden geweest op kantoor, da's vermoeiend
rookwolken mag ook jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Andere fora en andere communicatiemiddelen ?
ik vind werken een redelijke prestatie hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
hoef je niet te verwachten dat er prestaties worden neergezet
werken welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind werken een redelijke prestatie hoor
Misschien laat ik datwel expres toequote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat hem je niet uit de tent lokken!
Hele belangrijke infoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
er wordt geperst
Ik had er dan een voor mijzelfquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hadden ze hier niet zo verdiend geloof ik
whatever you wantquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien laat ik datwel expres toe![]()
Is plezier van korte duur, de snelservice machine broost 45 graden, die heeft de airco zo kapotquote:
wat een k*tairco heb je danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is plezier van korte duur, de snelservice machine broost 45 graden, die heeft de airco zo kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |