bij ons is schoolzwemmen in groep 6 of 7quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik had liever een keer een diploma gehad. Vrij vaag gedoe trouwens, mijn dochter komt thuis met oorkonde 4 en Storm met oorkonde 2... Allebei hebben ze niet eerder een oorkonde gehad
. Nina moet trouwens ook volgend jaar nog schoolzwemmen (normaal alleen in groep 3 en 4), zal wel komen omdat ze na 2,5 schooljaar zwemmen nog steeds geen A-diploma heeft
.
Lekker toch??quote:
Mijn dag was wel okequote:
waait lekker hier iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lekker toch??
24/25 graden is voor mij wel genoeg eigelijk.
Hier staat nu ook wel een flinke wind.
Voor mij nu wel wat te koud maar goed.quote:
Eetsmakelijkquote:
Kijken is goed, werken minderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dag was wel oke
Ik voel me nu ook een stukken beter
Ben alleen vanmorgen even naar mijn werk geweest, even kijken hoe het daar allemaal ging.
Voor de rest weinig gedaan.
Moet je hier heen komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn oude hond kan slecht tegen dit weer![]()
Wat koeler zou beter voor haar zijn![]()
Weet ikquote:
Nou neequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet je hier heen komen.
Lekkere temp![]()
Hoevaak heb ik dit al niet gezegt
Kortom, noorden is in qua temp toch wel het beste
Zo van hey leuk en bedankt doeiii?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik
Denk maar niet dat ik ga werken![]()
Kwam alleen de pet en t-shirt ophalen.
Thats it
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou neeIk blijf wel hier, hou de hond binnen, zet de ventilator aan en zorg dat ze daar in de buurt ligt
Krijgt ze het te warm, krijgt ze buiten een douche![]()
Neej, ook even gepraat met de collega's iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo van hey leuk en bedankt doeiii?![]()
![]()
Of ben je nog even met collega's gaat praten, of er nog iets interessants is gebeurt
?
Verhuis jij maar naar Limburgquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke jammer
Was te proberen om je op deze manier over te halen om hier heen te verhuizen maar helaas![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijgen ze geen schoolzwemmen![]()
Hoi allemaal
Nee is te warmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verhuis jij maar naar Limburg![]()
Ik ga even de hond afkoelen, ze wordt een beetje dol hier![]()
Tegen die tijd kunnen ze al 10 keer verzopen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij ons is schoolzwemmen in groep 6 of 7
Wanneerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee is te warm
En aangezien er een dikke hittegolf aan zit te komen moet ik er al helemaal niet aan denken
Tot zow
Eind juli begin augustusquote:
Als ik in een tent moet slapenquote:
Temp van 20/25 zal zeker geen uitzonderingen zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik in een tent moet slapen. Zwoele nachten mag ik hopen
.
Dat zou betekenen dat ik de extra dekens thuis kan latenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Temp van 20/25 zal zeker geen uitzonderingen zijn.
Het hangt er ook helemaal vanaf waar je heen gaat hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik de extra dekens thuis kan laten.
En dat de kampeernewbie die we meenemen dus niet kan ervaren hoe koud de nachten in de zomer kunnen zijn in een tentje![]()
Brabantquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het hangt er ook helemaal vanaf waar je heen gaat he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |