Die mier is wel coolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey ES![]()
Yeps, dat maak/monteer ik dus
Ik zal het nog eens navragenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik had liever een keer een diploma gehad. Vrij vaag gedoe trouwens, mijn dochter komt thuis met oorkonde 4 en Storm met oorkonde 2... Allebei hebben ze niet eerder een oorkonde gehad
. Nina moet trouwens ook volgend jaar nog schoolzwemmen (normaal alleen in groep 3 en 4), zal wel komen omdat ze na 2,5 schooljaar zwemmen nog steeds geen A-diploma heeft
.
Dat vond ik nou ookquote:
Schoolzwemmen is hier gewoon een belachelijk iets, bijna alle kinderen hebben hun diploma's al (behalve de mijne dus)... Volgens mij spelen ze er meer dan ze iets lerenquote:
Jammer dat die niet op het petje staatquote:
Eigelijk wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Jammer dat die niet op het petje staat.
Smakelijk voor straksquote:
Hier krijgen ze geen schoolzwemmenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Schoolzwemmen is hier gewoon een belachelijk iets, bijna alle kinderen hebben hun diploma's al (behalve de mijne dus)... Volgens mij spelen ze er meer dan ze iets leren.
Hoi
Bengquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijgen ze geen schoolzwemmen![]()
Hoi allemaal
Warm??quote:
bij ons is schoolzwemmen in groep 6 of 7quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik had liever een keer een diploma gehad. Vrij vaag gedoe trouwens, mijn dochter komt thuis met oorkonde 4 en Storm met oorkonde 2... Allebei hebben ze niet eerder een oorkonde gehad
. Nina moet trouwens ook volgend jaar nog schoolzwemmen (normaal alleen in groep 3 en 4), zal wel komen omdat ze na 2,5 schooljaar zwemmen nog steeds geen A-diploma heeft
.
Lekker toch??quote:
Mijn dag was wel okequote:
waait lekker hier iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lekker toch??
24/25 graden is voor mij wel genoeg eigelijk.
Hier staat nu ook wel een flinke wind.
Voor mij nu wel wat te koud maar goed.quote:
Eetsmakelijkquote:
Kijken is goed, werken minderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dag was wel oke
Ik voel me nu ook een stukken beter
Ben alleen vanmorgen even naar mijn werk geweest, even kijken hoe het daar allemaal ging.
Voor de rest weinig gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |