Tja, verder in de tijd wordt het ineens zaterdagquote:
ow jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, verder in de tijd wordt het ineens zaterdag
owquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef Scrat_ched het volgende:
[..]
speedygj ging toch een foto maken???
toch vervelend als je haar niet goed zit
was t veel werk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:44 schreef Renesite het volgende:
jeeej
routeplanner uitgeprint
Volgende week zitten we rondomde camping
Ga snel halen wil jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef D.Rose het volgende:
bedenk me ineens dat ik geen bier in huis heb
laat dan maarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef D.Rose het volgende:
bedenk me ineens dat ik geen bier in huis heb
Alles magquote:
Iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker met risico dat je op straat staat![]()
Ik ben weer weg![]()
Had ik dat ook maarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zaterdag is
Ik heb altijd het gevoel dat het zaterdag is.
Eeuwige weekend
Tja.....ik mag niet werken. Alleen nu nog de lotto winnen en dan maakt dat mijn zaterdag nog beter.quote:
Das kutquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tja.....ik mag niet werken. Alleen nu nog de lotto winnen en dan maakt dat mijn zaterdag nog beter.
Morgen is het zaterdag en zondag ook![]()
Makkelijk voor de kalender. Alleen maar een zaterdag. Ik heb geen gevoel van tijd meer
De tijd zal helemaal gaan uitsterven nog.
Het einde der tijden is aangebroken.
Dat is dus het einde der tijd. Dat de tijd niet meer bestaat. Maar dat komt nog wel helemaal goed.
Wat is Spinderquote:
Nog even over die School-zwem oorkondes he. Dat zijn gewoon bewijzen dat je kroost met goed gevolg het schoolzwemmen afgesloten hebben.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.fietsendragers.nl. Zegt genoeg lijkt mij
Hey ESquote:
Oh, ik had liever een keer een diploma gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nog even over die School-zwem oorkondes he. Dat zijn gewoon bewijzen dat je kroost met goed gevolg het schoolzwemmen afgesloten hebben.
Die mier is wel coolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey ES![]()
Yeps, dat maak/monteer ik dus
Ik zal het nog eens navragenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik had liever een keer een diploma gehad. Vrij vaag gedoe trouwens, mijn dochter komt thuis met oorkonde 4 en Storm met oorkonde 2... Allebei hebben ze niet eerder een oorkonde gehad
. Nina moet trouwens ook volgend jaar nog schoolzwemmen (normaal alleen in groep 3 en 4), zal wel komen omdat ze na 2,5 schooljaar zwemmen nog steeds geen A-diploma heeft
.
Dat vond ik nou ookquote:
Schoolzwemmen is hier gewoon een belachelijk iets, bijna alle kinderen hebben hun diploma's al (behalve de mijne dus)... Volgens mij spelen ze er meer dan ze iets lerenquote:
Jammer dat die niet op het petje staatquote:
Eigelijk wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Jammer dat die niet op het petje staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |