Meen je dit serieus? Wil je de populistische gelukszoekers weer een kans geven? Nadat ze een heel grote kans met volle overgave hebben verprutst?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:56 schreef sizzler het volgende:
Ik zou het liefst voor een coalitie GW-VVD-CDA gaan. Desnoods met PrdV erbij. Mits hij goede punten heeft.
Ik zou ook niet weten welke partij met de SP zou willen regeren, PvdA zal altijd eerder naar de VVD toe stappen. Of het moet zo'n grote overwinning worden voor de SP dat je er niet omheen kunt als PvdA maar dan verwacht ik niet dat zo'n coalitie de termijn vol zal maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Invloed hebben ze natuurlijk zeker al. Maar in de regering zie ik niet gebeuren daar is Nederland te rechts voor.
Welke kansen heeft Geert Wilders verprutst?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Wil je de populistische gelukszoekers weer een kans geven? Nadat ze een heel grote kans met volle overgave hebben verprutst?
Zijn haarkleuring. Dat had ook donkerbruin kunnen zijn. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke kansen heeft Geert Wilders verprutst?
Ik doel op de rechts populisten in het algemeenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke kansen heeft Geert Wilders verprutst?
De PvdA verspreid geen zelf-walging. De SP wel. Vreemd figuur ben je toch weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:03 schreef Monidique het volgende:
Volgende keer stem ik PvdA, waarschijnlijk, maar ik wil toch echt geen kabinet met de SP.
Ach, dan kun je eigenlijk op geen enkele partij stemmen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik doel op de rechts populisten in het algemeen.
Ben ik eerlijk gezegd alweer vergeten maar het staat wel leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef JanMichiel het volgende:
Wat staat daar in het Russisch in je sig du_ke?
Als die liberalen het eens een keer alleen mogen oplossen, waarom moet de VVD dan meedoen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:06 schreef Chewie het volgende:
Ik zie het liefst een coalitie VVD D66 (maar dat maak ik denk ik niet meer mee in dit leven) desnoods aangevuld met PrdV. Laat die liberalen het maar een keer bewijzen en dan een keer zonder storen christelijk en/of sociaal democratische invloeden.
Zijn alle partijen tegenwoordig rechtspopulistisch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, dan kun je eigenlijk op geen enkele partij stemmen.
Goede vraag inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als die liberalen het eens een keer alleen mogen oplossen, waarom moet de VVD dan meedoen?
Onderbouw dan eens (aan de hand van het VVD programma) wat er niet liberaal aan de VVD is?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als die liberalen het eens een keer alleen mogen oplossen, waarom moet de VVD dan meedoen?
Onderbouwingen zijn voor liberalen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onderbouw dan eens (aan de hand van het VVD programma) wat er niet liberaal aan de VVD is?
Het wordt wel vaak geblaat maar een onderbouwing blijft uit.
Nee, maar je kunt iedereen wel afrekenen op het falen van anderen die er een vergelijkbaar gedachtengoed op na hielden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn alle partijen tegenwoordig rechtspopulistisch?
Lijkt mij duidelijk níét liberaal. OVer het algemeen beschouw ik de VVD overigens gewoon als een liberale partij, hoor.quote:De motie die Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft ingediend namens de VVD, en die verdere verpreiding van islamitische scholen in Nederland moet tegengaan, is strijdig met de Grondwet (artikel 23). Dat heeft CDA-minister Van der Hoeven vandaag gezegd in het vervolgdebat over de onderwijsbegroting.
Uh leuk en aardig maar ik begrijp donders goed wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had gelijk, je hebt mijn post niet goed gelezen.
[..]
Wat zeg ik: antisemitisme in islamitische landen meer te maken heeft met andere landen
Jij leest dit als: Antisemitisme heeft volgens jou te maken met andere landen
Daarna heb ik een cruciaal woordje getypt: dan. Dat woordje wordt door jou veranderd in en.
Daarna zeg ik: anti-islamitische gevoelens in westerse landen te maken hebben met islamitische landen.
Gecombineerd met de vorige zinnen, en zo werkt taal, krijg je de volgende redenatie: Hoe het ook zij met de redenen van anti-islamitische gevoelens in Westerse landen, de antisemitische gevoelens in islamitische landen worden voor een groter deel veroorzaakt door andere landen, waarmee Israël en Amerika bedoeld worden, dan dat anti-islamitische gevoelens in Westerse landen wordt veroorzaakt door landen als Iran en Pakistan of welk islamitisch land dan ook.
Nu vergelijk ik dat wederom met wat jij leest:
Antisemitisme heeft volgens jou te maken met andere landen (lees: Israël en de VS) en anti-islamitische gevoelens heeft niets te maken met het Midden-Oosten maar is eerder een intern probleem.
En we kunnen concluderen dat MrX1982 het inderdaad niet goed gelezen heeft.
idd de haat vanuit de islamitische wereld is verzonnen door de mediaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef du_ke het volgende:
Ja inderdaad hier speelt als voornaamste zaak mee populistisch gezeur in diverse media door voorheen gerespecteerde politici.
Yeah right. Maar dat keur je dus blijkbaar goed. Merkwaardigquote:Dat lijkt me vrij duidelijk de voornaamste oorzaak aldaar. Uiteraard en helaas gesteund door wahabitsiche media betaald door het Saoudische koningshuis.
De God van het jodendom en het christendom is dezelfde. De god in de islam is een ander.quote:Is dat zo? Volgens mij zijn zowel het jodendom als het christendom godsdiensten die in de zelfde god geloven als de moslims. En daarom vanuit de koran gerespecteerd dienen te worden. Tegenover ongelovigen is de tolerantie helaas een stuk lager.
Lees de zin die je quote nog een keer en probeer het dan opnieuwquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
idd de haat vanuit de islamitische wereld is verzonnen door de media
De aanslagen in New York, Madrid en London zijn opgeklopt door de media
Alle Moslims in Nederland zijn goed geintegreerd en gedragen zich als nette burgers
[..]
Rare jongens, die Amerikanen.quote:Flag amendment fires up house
By Matthew Strother
News Editor
July 14, 2005
The House of Representatives passed a proposed amendment to the Constitution prohibiting flag desecration that will soon make its way to the Senate.
The proposed amendment states that Congress shall be authorized to "prohibit the physical desecration of the flag of the United States." It will be voted on in the Senate in March.
In order for the amendment to be ratified, both the House and the Senate have to pass it by a two-thirds majority.
Similar amendments have been proposed and voted down six times in the last decade, but this one may have a better chance.
"It's been proposed, though obviously unsuccessfully, a number of times before and I think it probably has its best chance for passage this time," said Gerard Gryski, a professor in political science. "Both houses are more Republican now than they were just a few years ago."v The shift in Republican power in Congress may indicate more support for the amendment, since Republicans have traditionally been supportive of the issue, like Orrin Hatch (R-Utah) who is sponsoring the amendment in the Senate.
But one Republican Senator, Bob Bennett (R-Utah), opposes the flag desecration amendment. He proposed an alternative to the amendment on July 1, a bill that would make it illegal to damage someone else's flag, like the federal government's. The bill also would prohibit the desecration of flags in ways that promote violence. The bill has not yet been voted on.
Reasons for supporting the amendment don't appear limited to political affiliation.
"I think there's a couple different reasons (Congress tries to pass laws outlawing flag desecration)," said Steve Brown, an associate professor in political science. "One is that people do feel very strongly about this sort of issue, and they always have ever since the Supreme Court permitted it in Texas v. Johnson, so in that sense being responsible to public concern or outcry to desecration of the flag."
The Supreme Court case of Texas v. Johnson in 1989 was based on the conviction of Gregory Lee Johnson, a Dallas, Texas, man who burned a flag at the Republican National Convention to demonstrate his discontent with the Reagan administration.
The Supreme Court overturned the conviction, saying that burning the flag fell under Johnson's First Amendment rights.
In Justice Brennan's majority opinion, he wrote, "Under the circumstances, Johnson's burning of the flag constituted expressive conduct, permitting him to invoke the First Amendment."
"I recall the language in the Supreme Court's opinion in Texas v. Johnson ... as something to the effect that (it) could find nothing more offensive to the American than to see the American flag being burned," Gryski said. "But to outlaw that practice as a form of political expression would undermine what that flag stands for in the first place."
Despite the Supreme Court's ruling, the First Amendment does not state flag desecration is a form of free speech, so an Amendment to the Constitution saying it is not would not directly conflict with the First Amendment.
"Some people would say that this would be a blow for the First Amendment, regardless of what you feel about burning the American flag," Gryski said. Groups like the American Civil Liberties Union have voiced their opposition to the Amendment and have written the House and Senate in protest. Despite the opposed groups, Gryski doesn't see a huge backlash if the Amendment is passed.
"There would be some demonstrations," he said. "But in terms of mass flag burnings, I really wouldn't expect to see much of that."v Brown disagreed, predicting "widespread flag desecration."v "It would be much like when prohibition went through, the enforcement is so difficult (for) this Amendment," he said. "The way it is written, too, is ... problematic"
Brown said he felt the Amendment's wording was vague and cited how flags are burned as the proper way to dispose of them as a potential gray area in the Amendment.
Both professors stated they disagreed with burning the flag, but felt an Amendment regulating such acts is too harsh and needs to be looked at closer.
"The question is not whether or not desecrating the flag is a good thing," Gryski said. "The question is what's consistent with the First Amendment."
Advies om ook deze gequote zin nogmaals door te lezen. Er staat niet voor niets helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yeah right. Maar dat keur je dus blijkbaar goed. Merkwaardig
[..]
Theologische discussies zijn niet m'n sterkste punt maar volgens mij zijn de verschillen beperkt. Jezus wordt niet voor niets als profeet gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
De God van het jodendom en het christendom is dezelfde. De god in de islam is een ander.
In de Bijbel laat God ruimte over aan mensen binnen de islam is dat niet zo.
Voorbeeld.
Als God de mens geschapen heeft, is het in de Torah de mens die de dieren namen geeft. In de Koran geeft Allah de dieren hun namen en leert die namen daarna aan de mens.
Een significant verschil.
Ach je hebt gewoon een bord voor je kop en denkt dat de islam een lief en aardig geloof isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef du_ke het volgende:
Lees de zin die je quote nog een keer en probeer het dan opnieuw.
Geen enkel geloof is wat mij betreft lief en aardig (op het Boedhisme na misschien) en dat beweer ik ook nergens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach je hebt gewoon een bord voor je kop en denkt dat de islam een lief en aardig geloof is
Daarbij schuif je de schuld af op anderen en bagatelliseer je de problematiek.
Ik vind het verschil in de schepping toch een erg groot verschil.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef du_ke het volgende:
Theologische discussies zijn niet m'n sterkste punt maar volgens mij zijn de verschillen beperkt. Jezus wordt niet voor niets als profeet gezien.
Voor nuances moet je zelf nadenken, da's wel wat veel gevraagd, du_ke.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef du_ke het volgende:
Nogmaals er zijn meer kleuren dan alleen zwart en wit. Nuance is een eng woord of niet?
Vergeet de Japanse kamikaze piloten niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef du_ke het volgende:
Geen enkel geloof is wat mij betreft lief en aardig (op het Boedhisme na misschien) en dat beweer ik ook nergens.
Waarom zou ik moeten nuanceren als nuances leiden tot bagatelliseren en oogkleppen.quote:Nogmaals er zijn meer kleuren dan alleen zwart en wit. Nuance is een eng woord of niet?
Jawel jij begrijpt het zelf gewoon nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:44 schreef du_ke het volgende:
Maar je hebt die zin nog steeds niet goed gelezen he?
Gelukkig is er weinig helders en realisitsch aan jouw kijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vergeet de Japanse kamikaze piloten niet.
[..]
Waarom zou ik moeten nuanceren als nuances leiden tot bagatelliseren en oogkleppen.
Ik prefeer en heldere en realistische kijk als jij dat zwart-wit noemt. Het zij zo.
Om te laten zien dat boeddhisten ook niet heilig zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat kamikaze-piloten met het boeddhisme van doen hebben.
Jij focust je op de media terwijl de zin gaat over haatzaaiende politici.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jawel jij begrijpt het zelf gewoon niet
Ach dat vind jij. Wat jij vindt laat me koudquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig is er weinig helders en realisitsch aan jouw kijk.
Ja, da's goed te merken aan het feit dat jouw reacties op du_ke inmiddels bijna een hele pagina beslaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach dat vind jij. Wat jij vindt laat me koud![]()
Dat is volgens mij geen ergere misdaad dan het domweg beschieten van andermans schip.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om te laten zien dat boeddhisten ook niet heilig zijn
Media en politici zijn onderling uitwisselbaar in mijn zinnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef du_ke het volgende:
Jij focust je op de media terwijl de zin gaat over haatzaaiende politici.
Oh leuk ben ik dan zelf verantwoordelijk voor de toenemende haat tegen moslims? Coolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Media en politici zijn onderling uitwisselbaar in mijn zinnen
Het blijft ridicuul om de schuld af te schuiven op anderen.
Ik mag toch wel reageren zonder dat de mening van du_ke over mijn manier van denken enige indruk maakt?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, da's goed te merken aan het feit dat jouw reacties op du_ke inmiddels bijna een hele pagina beslaan![]()
Nee het probleem ligt bij de islam zelf. Vanuit dat geloof komt de haat richting het Westen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef du_ke het volgende:
Oh leuk ben ik dan zelf verantwoordelijk voor de toenemende haat tegen moslims? Cool.
Ik denk niet dat je over DE populistische gelukszoekers kan spreken. Dan zou je het over de LPF moeten hebben, en die geef ik geen vierde kans, nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Wil je de populistische gelukszoekers weer een kans geven? Nadat ze een heel grote kans met volle overgave hebben verprutst?
Ik dacht dat jij weg zou blijven!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:13 schreef George-Butters het volgende:
goedemorgen!
Lastig, ik vind het namelijk geen taak van een (liberale) overheid om geld te steken in bijzonder onderwijs maar van een verbod voordat er sprake is van strafbare zaken kan inderdaad nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:21 schreef Monidique het volgende:
Maar de VVD is natuurlijk meer dan het partijprogramma, de kamerleden en de ministers zijn óók de VVD.
[..]
Lijkt mij duidelijk níét liberaal.
Dan is het goedquote:OVer het algemeen beschouw ik de VVD overigens gewoon als een liberale partij, hoor.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
Realisme en daadkracht dat zijn de sleutelwoorden voor de toekomst.
ik bedoel de rechtspopulisten waaromder dus de lpf maar ook wilders en smit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je over DE populistische gelukszoekers kan spreken. Dan zou je het over de LPF moeten hebben, en die geef ik geen vierde kans, nee.
Overigens vind ik je intolerantie en generaliserende opmerking stuitend. Hoe moet dat nu in islamdiscussies waar je voor tolerantie en individueel positivisme pleit?![]()
Marketing blaat dus, dan is het goed, dan gaan we dus gewoon verder op de oude wijze.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
Prima maar daadkracht hoeft voor mij niet te bestaan uit het plat bombarderen van alle islamitische landen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
Och zodra jij een keer met fatsoenlijke argumenten gaat komen dan praten we verder.quote:Je moet nog veel leren du_ke. Maar wijsheid komt met de jaren dus wellicht komt het ooit nog goed met je
Maar ik ben wel een realist. Dat is jammer genoeg niet iedereenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef Tijger_m het volgende:
Marketing blaat dus, dan is het goed, dan gaan we dus gewoon verder op de oude wijze.
Dat zegt ook niemand en lost ook niet alles op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef du_ke het volgende:
Prima maar daadkracht hoeft voor mij niet te bestaan uit het plat bombarderen van alle islamitische landen.
Ach mijn argumentatie vind jij zwart-wit. Tsja daar kan ik ook niets aan doenquote:Och zodra jij een keer met fatsoenlijke argumenten gaat komen dan praten we verder.
En nu ga ik er vandoor.
(DrW): ''Nee, alleen die zwarte steen.''quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Prima maar daadkracht hoeft voor mij niet te bestaan uit het plat bombarderen van alle islamitische landen.
[..]
We hadden het over de politiek en tenzij jij een partijleider bent boeit het niet zo erg of jij een realist bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een realist. Dat is jammer genoeg niet iedereen
Hier spreekt de man die Couzy bevlekte.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef Chewie het volgende:
Prettig weekend, het is weer tijd voor BIER
Als je het gedeelte "die zwarte steen" zou vervangen door "de Ka'aba" zou ik akkoord gaan met de tekst.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
(DrW): ''Nee, alleen die zwarte steen.''
Realisme dat ontbreekt juist bij veel politici. Het is goed als burgers realistisch zijn uiteindelijk zullen politici dat mss ook wel worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:29 schreef Tijger_m het volgende:
We hadden het over de politiek en tenzij jij een partijleider bent boeit het niet zo erg of jij een realist bent
Dat is nou net een partij die ik niet associeer met die woordenquote:Heb je al eens Gegoogled op realisme en daadkracht? Moet je eens doen, da's leuk, kom je heel vaak tegen als uitspraak van PvdA'ers namelijk![]()
Vandaar mijn opmerking over marketing blaat, alle partijen roepen dat soort kreten gedurende verkiezingstijd. Het zijn holle frasen imho.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is nou net een partij die ik niet associeer met die woorden
Ik neem bij deze ook mijn woorden terug. Een associatie met de PvdA wil ik liever vermijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
Vandaar mijn opmerking over marketing blaat, alle partijen roepen dat soort kreten gedurende verkiezingstijd. Het zijn holle frasen imho.
quote:AMSTERDAM - De man die vrijdag een valse bommelding deed in de vertrekhal van luchthaven Schiphol, is een 23-jarige in Nederland woonachtige Marokkaan. De man kreeg van de informatiebalie niet de antwoorden die hij wilde en raakte gefrustreerd. Hij rende daarop van zijn tas weg met de woorden: "Hier zit een bom in."
[...]
De marechaussee spreekt van 'een onschuldige kwajongensstreek'
Die miste ik nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ze zitten nu in hun ivorentorentjes en weten absoluut niet wat burgers nou willen en wat dit land nodig heeft om een goede toekomst tegemoet te gaan.
yep.quote:
nee, maar deze dan?quote:
nummer 2 Siberische roebel hoer?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Deze lijn is in gesprek. Onze hostess komt zo bij u.
Shintō is allerminst boedhisme.. Het is een natuurgodsdienst met een zeer uitgebreid natuurgoden-stelsel,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om te laten zien dat boeddhisten ook niet heilig zijn
nee, ik wil de jouwequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom niet nummer 1, Harry? Het is zomer!
Ik wacht nog op "kloof tussen burger en politiek" en "puinhopen".quote:
Die puinhopen schuilen in de kloof.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik wacht nog op "kloof tussen burger en politiek" en "puinhopen".
Ik denk dat je dat beter aan de eigenaar van die weblog kan vragen.quote:
Iets doet me vermoeden dat jouw verlengstuk bij hem wel eens antiperistaltisch naar buiten komt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter aan de eigenaar van die weblog kan vragen.
Dat is helaas bij de verkeerde eigenaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat jouw verlengstuk bij hem wel eens antiperistaltisch naar buiten komt.
Ja, gooi het daar maar op. Ik ging trouwens net weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Johan, wat doe je hier eigenlijk? Je zit godverdomme in een paradijs en je komt hier je gram halen
En blijf weg totdat je gescored hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, gooi het daar maar op. Ik ging trouwens net weg..
Sidekick, humorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:49 schreef Sidekick het volgende:
Johan kan wachten totdat hij een ons weegt voordat hij zijn gram kan halen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |