abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28831540
Geert Wilders is een gevaar voor de Westerse samenleving!
pi_28831555
Elsevier is vandaag geleverd. Vanavond maar eens doorbladeren.
pi_28831576
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:56 schreef sizzler het volgende:
Ik zou het liefst voor een coalitie GW-VVD-CDA gaan. Desnoods met PrdV erbij. Mits hij goede punten heeft.
Meen je dit serieus? Wil je de populistische gelukszoekers weer een kans geven? Nadat ze een heel grote kans met volle overgave hebben verprutst?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28831621
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Invloed hebben ze natuurlijk zeker al. Maar in de regering zie ik niet gebeuren daar is Nederland te rechts voor.
Ik zou ook niet weten welke partij met de SP zou willen regeren, PvdA zal altijd eerder naar de VVD toe stappen. Of het moet zo'n grote overwinning worden voor de SP dat je er niet omheen kunt als PvdA maar dan verwacht ik niet dat zo'n coalitie de termijn vol zal maken.
pi_28831626
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Wil je de populistische gelukszoekers weer een kans geven? Nadat ze een heel grote kans met volle overgave hebben verprutst?
Welke kansen heeft Geert Wilders verprutst?
pi_28831677
Volgende keer stem ik PvdA, waarschijnlijk, maar ik wil toch echt geen kabinet met de SP.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:04:18 #107
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_28831693
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zijn haarkleuring. Dat had ook donkerbruin kunnen zijn. Gemiste kans.
pi_28831695
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik doel op de rechts populisten in het algemeen .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:05:17 #109
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_28831732
Wat staat daar in het Russisch in je sig du_ke?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:05:21 #110
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28831734
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:03 schreef Monidique het volgende:
Volgende keer stem ik PvdA, waarschijnlijk, maar ik wil toch echt geen kabinet met de SP.
De PvdA verspreid geen zelf-walging. De SP wel. Vreemd figuur ben je toch weer
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:06:27 #111
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28831766
Mij maakt het he-le-maal niets uit, zolang CDA, VVD, SP, Wilders, D66, LPF, PRDV, PvdD, SGP en CU maar niet in de regering komen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28831783
Ik zie het liefst een coalitie VVD D66 (maar dat maak ik denk ik niet meer mee in dit leven) desnoods aangevuld met PrdV. Laat die liberalen het maar een keer bewijzen en dan een keer zonder storen christelijk en/of sociaal democratische invloeden.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2005 15:07:57 ]
pi_28831793
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik doel op de rechts populisten in het algemeen .
Ach, dan kun je eigenlijk op geen enkele partij stemmen.
pi_28831810
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef JanMichiel het volgende:
Wat staat daar in het Russisch in je sig du_ke?
Ben ik eerlijk gezegd alweer vergeten maar het staat wel leuk .
pi_28831867
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:06 schreef Chewie het volgende:
Ik zie het liefst een coalitie VVD D66 (maar dat maak ik denk ik niet meer mee in dit leven) desnoods aangevuld met PrdV. Laat die liberalen het maar een keer bewijzen en dan een keer zonder storen christelijk en/of sociaal democratische invloeden.
Als die liberalen het eens een keer alleen mogen oplossen, waarom moet de VVD dan meedoen?
pi_28831933
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ach, dan kun je eigenlijk op geen enkele partij stemmen.
Zijn alle partijen tegenwoordig rechtspopulistisch?
pi_28831960
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als die liberalen het eens een keer alleen mogen oplossen, waarom moet de VVD dan meedoen?
Goede vraag inderdaad .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:13:26 #118
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_28832006
Toedels
pi_28832017
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:13 schreef JanMichiel het volgende:
Toedels
* Monidique|Away is playing Hatebreed - Beholder Of Justice (MP3@256kbps, 5mb, 0:15/2:44)
pi_28832044
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Onderbouw dan eens (aan de hand van het VVD programma) wat er niet liberaal aan de VVD is?

Het wordt wel vaak geblaat maar een onderbouwing blijft uit.
pi_28832079
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Onderbouw dan eens (aan de hand van het VVD programma) wat er niet liberaal aan de VVD is?

Het wordt wel vaak geblaat maar een onderbouwing blijft uit.
Onderbouwingen zijn voor liberalen!

Maar ik wil voor de gein wel eens het partijprogramma doorspitten om te kijken wat voor incidenteels onliberaal ik tegenkom, .
pi_28832084
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zijn alle partijen tegenwoordig rechtspopulistisch?
Nee, maar je kunt iedereen wel afrekenen op het falen van anderen die er een vergelijkbaar gedachtengoed op na hielden.
Waarbij zij aangetekend dat ik liever geen kabinet zou zien met Geert en Peter.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:18:08 #123
93744 Finder_elf_towns
pi_28832162
Geert is cool. En dan niet alleen zijn kapsel.
pi_28832180
Britse opstandelingen dreigen moslims aan te vallen.

Wat is het toch een typisch rechts slachtoffertje...
pi_28832266
Maar de VVD is natuurlijk meer dan het partijprogramma, de kamerleden en de ministers zijn óók de VVD.
quote:
De motie die Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft ingediend namens de VVD, en die verdere verpreiding van islamitische scholen in Nederland moet tegengaan, is strijdig met de Grondwet (artikel 23). Dat heeft CDA-minister Van der Hoeven vandaag gezegd in het vervolgdebat over de onderwijsbegroting.
Lijkt mij duidelijk níét liberaal. OVer het algemeen beschouw ik de VVD overigens gewoon als een liberale partij, hoor.
pi_28832331
Maar ik ben weg, .
pi_28832396
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik had gelijk, je hebt mijn post niet goed gelezen.
[..]

Wat zeg ik: antisemitisme in islamitische landen meer te maken heeft met andere landen
Jij leest dit als: Antisemitisme heeft volgens jou te maken met andere landen

Daarna heb ik een cruciaal woordje getypt: dan. Dat woordje wordt door jou veranderd in en.

Daarna zeg ik: anti-islamitische gevoelens in westerse landen te maken hebben met islamitische landen.
Gecombineerd met de vorige zinnen, en zo werkt taal, krijg je de volgende redenatie: Hoe het ook zij met de redenen van anti-islamitische gevoelens in Westerse landen, de antisemitische gevoelens in islamitische landen worden voor een groter deel veroorzaakt door andere landen, waarmee Israël en Amerika bedoeld worden, dan dat anti-islamitische gevoelens in Westerse landen wordt veroorzaakt door landen als Iran en Pakistan of welk islamitisch land dan ook.

Nu vergelijk ik dat wederom met wat jij leest:

Antisemitisme heeft volgens jou te maken met andere landen (lees: Israël en de VS) en anti-islamitische gevoelens heeft niets te maken met het Midden-Oosten maar is eerder een intern probleem.

En we kunnen concluderen dat MrX1982 het inderdaad niet goed gelezen heeft.
Uh leuk en aardig maar ik begrijp donders goed wat je bedoelde.
Wat jij nu in zo'n enorme lange post zet heb ik in 2 zinnen samengevat
pi_28832682
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef du_ke het volgende:
Ja inderdaad hier speelt als voornaamste zaak mee populistisch gezeur in diverse media door voorheen gerespecteerde politici.
idd de haat vanuit de islamitische wereld is verzonnen door de media
De aanslagen in New York, Madrid en London zijn opgeklopt door de media
Alle Moslims in Nederland zijn goed geintegreerd en gedragen zich als nette burgers
quote:
Dat lijkt me vrij duidelijk de voornaamste oorzaak aldaar. Uiteraard en helaas gesteund door wahabitsiche media betaald door het Saoudische koningshuis.
Yeah right. Maar dat keur je dus blijkbaar goed. Merkwaardig
quote:
Is dat zo? Volgens mij zijn zowel het jodendom als het christendom godsdiensten die in de zelfde god geloven als de moslims. En daarom vanuit de koran gerespecteerd dienen te worden. Tegenover ongelovigen is de tolerantie helaas een stuk lager.
De God van het jodendom en het christendom is dezelfde. De god in de islam is een ander.
In de Bijbel laat God ruimte over aan mensen binnen de islam is dat niet zo.
Voorbeeld.
Als God de mens geschapen heeft, is het in de Torah de mens die de dieren namen geeft. In de Koran geeft Allah de dieren hun namen en leert die namen daarna aan de mens.
Een significant verschil.
pi_28832835
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

idd de haat vanuit de islamitische wereld is verzonnen door de media
De aanslagen in New York, Madrid en London zijn opgeklopt door de media
Alle Moslims in Nederland zijn goed geintegreerd en gedragen zich als nette burgers
[..]
Lees de zin die je quote nog een keer en probeer het dan opnieuw .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:35:35 #130
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_28832843
quote:
Flag amendment fires up house

By Matthew Strother
News Editor

July 14, 2005
The House of Representatives passed a proposed amendment to the Constitution prohibiting flag desecration that will soon make its way to the Senate.

The proposed amendment states that Congress shall be authorized to "prohibit the physical desecration of the flag of the United States." It will be voted on in the Senate in March.

In order for the amendment to be ratified, both the House and the Senate have to pass it by a two-thirds majority.

Similar amendments have been proposed and voted down six times in the last decade, but this one may have a better chance.

"It's been proposed, though obviously unsuccessfully, a number of times before and I think it probably has its best chance for passage this time," said Gerard Gryski, a professor in political science. "Both houses are more Republican now than they were just a few years ago."v The shift in Republican power in Congress may indicate more support for the amendment, since Republicans have traditionally been supportive of the issue, like Orrin Hatch (R-Utah) who is sponsoring the amendment in the Senate.

But one Republican Senator, Bob Bennett (R-Utah), opposes the flag desecration amendment. He proposed an alternative to the amendment on July 1, a bill that would make it illegal to damage someone else's flag, like the federal government's. The bill also would prohibit the desecration of flags in ways that promote violence. The bill has not yet been voted on.

Reasons for supporting the amendment don't appear limited to political affiliation.

"I think there's a couple different reasons (Congress tries to pass laws outlawing flag desecration)," said Steve Brown, an associate professor in political science. "One is that people do feel very strongly about this sort of issue, and they always have ever since the Supreme Court permitted it in Texas v. Johnson, so in that sense being responsible to public concern or outcry to desecration of the flag."

The Supreme Court case of Texas v. Johnson in 1989 was based on the conviction of Gregory Lee Johnson, a Dallas, Texas, man who burned a flag at the Republican National Convention to demonstrate his discontent with the Reagan administration.

The Supreme Court overturned the conviction, saying that burning the flag fell under Johnson's First Amendment rights.

In Justice Brennan's majority opinion, he wrote, "Under the circumstances, Johnson's burning of the flag constituted expressive conduct, permitting him to invoke the First Amendment."

"I recall the language in the Supreme Court's opinion in Texas v. Johnson ... as something to the effect that (it) could find nothing more offensive to the American than to see the American flag being burned," Gryski said. "But to outlaw that practice as a form of political expression would undermine what that flag stands for in the first place."

Despite the Supreme Court's ruling, the First Amendment does not state flag desecration is a form of free speech, so an Amendment to the Constitution saying it is not would not directly conflict with the First Amendment.

"Some people would say that this would be a blow for the First Amendment, regardless of what you feel about burning the American flag," Gryski said. Groups like the American Civil Liberties Union have voiced their opposition to the Amendment and have written the House and Senate in protest. Despite the opposed groups, Gryski doesn't see a huge backlash if the Amendment is passed.

"There would be some demonstrations," he said. "But in terms of mass flag burnings, I really wouldn't expect to see much of that."v Brown disagreed, predicting "widespread flag desecration."v "It would be much like when prohibition went through, the enforcement is so difficult (for) this Amendment," he said. "The way it is written, too, is ... problematic"

Brown said he felt the Amendment's wording was vague and cited how flags are burned as the proper way to dispose of them as a potential gray area in the Amendment.

Both professors stated they disagreed with burning the flag, but felt an Amendment regulating such acts is too harsh and needs to be looked at closer.

"The question is not whether or not desecrating the flag is a good thing," Gryski said. "The question is what's consistent with the First Amendment."
Rare jongens, die Amerikanen.
pi_28832912
quote:

[..]
Yeah right. Maar dat keur je dus blijkbaar goed. Merkwaardig
[..]
Advies om ook deze gequote zin nogmaals door te lezen. Er staat niet voor niets helaas.
pi_28832970
quote:
De God van het jodendom en het christendom is dezelfde. De god in de islam is een ander.
In de Bijbel laat God ruimte over aan mensen binnen de islam is dat niet zo.
Voorbeeld.
Als God de mens geschapen heeft, is het in de Torah de mens die de dieren namen geeft. In de Koran geeft Allah de dieren hun namen en leert die namen daarna aan de mens.
Een significant verschil.
Theologische discussies zijn niet m'n sterkste punt maar volgens mij zijn de verschillen beperkt. Jezus wordt niet voor niets als profeet gezien.
pi_28832983
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef du_ke het volgende:
Lees de zin die je quote nog een keer en probeer het dan opnieuw .
Ach je hebt gewoon een bord voor je kop en denkt dat de islam een lief en aardig geloof is

Daarbij schuif je de schuld af op anderen en bagatelliseer je de problematiek.
pi_28833096
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach je hebt gewoon een bord voor je kop en denkt dat de islam een lief en aardig geloof is

Daarbij schuif je de schuld af op anderen en bagatelliseer je de problematiek.
Geen enkel geloof is wat mij betreft lief en aardig (op het Boedhisme na misschien) en dat beweer ik ook nergens.

Nogmaals er zijn meer kleuren dan alleen zwart en wit. Nuance is een eng woord of niet?
pi_28833164
Maar je hebt die zin nog steeds niet goed gelezen he?
pi_28833242
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:39 schreef du_ke het volgende:
Theologische discussies zijn niet m'n sterkste punt maar volgens mij zijn de verschillen beperkt. Jezus wordt niet voor niets als profeet gezien.
Ik vind het verschil in de schepping toch een erg groot verschil.

De mens heeft iets in te brengen vs de mens heeft niets in te brengen. Jodendom en christendom vs islam.

Bovendien is Mohammed de belangrijkste profeet. Alle eerdere profeten worden in de islam naar zijn voorbeeld omgeduid: Abraham, Mozes, David en Jezus zijn niet meer dan ontvangers van een boek. De bijbelse profeten worden geassimileerd door een herschepping naar het beeld van Mohammed.

Dat zegt veel over de islam als godsdienst. Het past zich niet aan maar wil andere aanpassen aan haar. Et voila de huidige problematiek.
pi_28833291
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef du_ke het volgende:

Nogmaals er zijn meer kleuren dan alleen zwart en wit. Nuance is een eng woord of niet?
Voor nuances moet je zelf nadenken, da's wel wat veel gevraagd, du_ke.
pi_28833346
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef du_ke het volgende:
Geen enkel geloof is wat mij betreft lief en aardig (op het Boedhisme na misschien) en dat beweer ik ook nergens.
Vergeet de Japanse kamikaze piloten niet.
quote:
Waarom zou ik moeten nuanceren als nuances leiden tot bagatelliseren en oogkleppen.
Ik prefeer en heldere en realistische kijk als jij dat zwart-wit noemt. Het zij zo.
pi_28833371
. .

(Het gele gevaar!)
pi_28833414
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:44 schreef du_ke het volgende:
Maar je hebt die zin nog steeds niet goed gelezen he?
Jawel jij begrijpt het zelf gewoon niet
pi_28833426
Ik begrijp niet zo goed wat kamikaze-piloten met het boeddhisme van doen hebben.
pi_28833453
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vergeet de Japanse kamikaze piloten niet.
[..]

Waarom zou ik moeten nuanceren als nuances leiden tot bagatelliseren en oogkleppen.
Ik prefeer en heldere en realistische kijk als jij dat zwart-wit noemt. Het zij zo.
Gelukkig is er weinig helders en realisitsch aan jouw kijk .
pi_28833496
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat kamikaze-piloten met het boeddhisme van doen hebben.
Om te laten zien dat boeddhisten ook niet heilig zijn
pi_28833515
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Jawel jij begrijpt het zelf gewoon niet
Jij focust je op de media terwijl de zin gaat over haatzaaiende politici.
pi_28833565
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig is er weinig helders en realisitsch aan jouw kijk .
Ach dat vind jij. Wat jij vindt laat me koud
pi_28833631
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach dat vind jij. Wat jij vindt laat me koud
Ja, da's goed te merken aan het feit dat jouw reacties op du_ke inmiddels bijna een hele pagina beslaan
pi_28833642
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is volgens mij geen ergere misdaad dan het domweg beschieten van andermans schip.
pi_28833668
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef du_ke het volgende:
Jij focust je op de media terwijl de zin gaat over haatzaaiende politici.
Media en politici zijn onderling uitwisselbaar in mijn zinnen

Het blijft ridicuul om de schuld af te schuiven op anderen.
pi_28833720
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Media en politici zijn onderling uitwisselbaar in mijn zinnen

Het blijft ridicuul om de schuld af te schuiven op anderen.
Oh leuk ben ik dan zelf verantwoordelijk voor de toenemende haat tegen moslims? Cool .
pi_28833754
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, da's goed te merken aan het feit dat jouw reacties op du_ke inmiddels bijna een hele pagina beslaan
Ik mag toch wel reageren zonder dat de mening van du_ke over mijn manier van denken enige indruk maakt?
pi_28833903
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef du_ke het volgende:
Oh leuk ben ik dan zelf verantwoordelijk voor de toenemende haat tegen moslims? Cool .
Nee het probleem ligt bij de islam zelf. Vanuit dat geloof komt de haat richting het Westen.
Oorzaak en gevolg.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:13:40 #152
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_28834285
goedemorgen!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_28834358
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je over DE populistische gelukszoekers kan spreken. Dan zou je het over de LPF moeten hebben, en die geef ik geen vierde kans, nee.

Overigens vind ik je intolerantie en generaliserende opmerking stuitend. Hoe moet dat nu in islamdiscussies waar je voor tolerantie en individueel positivisme pleit?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_28834394
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:13 schreef George-Butters het volgende:
goedemorgen!
Ik dacht dat jij weg zou blijven!
pi_28834416
Tja als je dat denkt moet je dat vooral blijven doen .
pi_28834495
Realisme en daadkracht dat zijn de sleutelwoorden voor de toekomst.

Je moet nog veel leren du_ke. Maar wijsheid komt met de jaren dus wellicht komt het ooit nog goed met je
pi_28834522
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:21 schreef Monidique het volgende:
Maar de VVD is natuurlijk meer dan het partijprogramma, de kamerleden en de ministers zijn óók de VVD.
[..]

Lijkt mij duidelijk níét liberaal.
Lastig, ik vind het namelijk geen taak van een (liberale) overheid om geld te steken in bijzonder onderwijs maar van een verbod voordat er sprake is van strafbare zaken kan inderdaad niet
quote:
OVer het algemeen beschouw ik de VVD overigens gewoon als een liberale partij, hoor.
Dan is het goed
pi_28834572
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
pi_28834593
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:16 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je over DE populistische gelukszoekers kan spreken. Dan zou je het over de LPF moeten hebben, en die geef ik geen vierde kans, nee.

Overigens vind ik je intolerantie en generaliserende opmerking stuitend. Hoe moet dat nu in islamdiscussies waar je voor tolerantie en individueel positivisme pleit?
ik bedoel de rechtspopulisten waaromder dus de lpf maar ook wilders en smit.

Als de kiezer het wil dan zal het gebeuren maar ik had je iets verstandiger ingeschat.
pi_28834645
Michiel Smit daar luistert toch niemand naar. Je overschat zijn invloed.

Die kerel is zelf een halve neger
pi_28834649
quote:

Marketing blaat dus, dan is het goed, dan gaan we dus gewoon verder op de oude wijze.
pi_28834664
quote:
Prima maar daadkracht hoeft voor mij niet te bestaan uit het plat bombarderen van alle islamitische landen.
quote:
Je moet nog veel leren du_ke. Maar wijsheid komt met de jaren dus wellicht komt het ooit nog goed met je
Och zodra jij een keer met fatsoenlijke argumenten gaat komen dan praten we verder.

En nu ga ik er vandoor .
pi_28834676
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef Tijger_m het volgende:
Marketing blaat dus, dan is het goed, dan gaan we dus gewoon verder op de oude wijze.
Maar ik ben wel een realist. Dat is jammer genoeg niet iedereen
pi_28834723
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef du_ke het volgende:
Prima maar daadkracht hoeft voor mij niet te bestaan uit het plat bombarderen van alle islamitische landen.
Dat zegt ook niemand en lost ook niet alles op.
quote:
Och zodra jij een keer met fatsoenlijke argumenten gaat komen dan praten we verder.

En nu ga ik er vandoor .
Ach mijn argumentatie vind jij zwart-wit. Tsja daar kan ik ook niets aan doen
pi_28834751
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

[..]
(DrW): ''Nee, alleen die zwarte steen.''
pi_28834769
Prettig weekend, het is weer tijd voor BIER
pi_28834805
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar ik ben wel een realist. Dat is jammer genoeg niet iedereen
We hadden het over de politiek en tenzij jij een partijleider bent boeit het niet zo erg of jij een realist bent.

Heb je al eens Gegoogled op realisme en daadkracht? Moet je eens doen, da's leuk, kom je heel vaak tegen als uitspraak van PvdA'ers namelijk
pi_28834828
Bier

Ik moet zo weer werken.
pi_28834834
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef Chewie het volgende:
Prettig weekend, het is weer tijd voor BIER
Hier spreekt de man die Couzy bevlekte.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:30:50 #170
93744 Finder_elf_towns
pi_28834849
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

(DrW): ''Nee, alleen die zwarte steen.''
Als je het gedeelte "die zwarte steen" zou vervangen door "de Ka'aba" zou ik akkoord gaan met de tekst.
pi_28834896
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:29 schreef Tijger_m het volgende:
We hadden het over de politiek en tenzij jij een partijleider bent boeit het niet zo erg of jij een realist bent
Realisme dat ontbreekt juist bij veel politici. Het is goed als burgers realistisch zijn uiteindelijk zullen politici dat mss ook wel worden.
quote:
Heb je al eens Gegoogled op realisme en daadkracht? Moet je eens doen, da's leuk, kom je heel vaak tegen als uitspraak van PvdA'ers namelijk
Dat is nou net een partij die ik niet associeer met die woorden
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:33:52 #172
93744 Finder_elf_towns
pi_28834954
http://www.tweakers.net/nieuws/38078

En de SCO-soap gaat maar door, en door, en door, en door, en ...........
pi_28834980
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:

Dat is nou net een partij die ik niet associeer met die woorden
Vandaar mijn opmerking over marketing blaat, alle partijen roepen dat soort kreten gedurende verkiezingstijd. Het zijn holle frasen imho.
pi_28835053
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
Vandaar mijn opmerking over marketing blaat, alle partijen roepen dat soort kreten gedurende verkiezingstijd. Het zijn holle frasen imho.
Ik neem bij deze ook mijn woorden terug. Een associatie met de PvdA wil ik liever vermijden

Maar toch zou de politiek wat realistischer moeten zijn. Ze zitten nu in hun ivorentorentjes en weten absoluut niet wat burgers nou willen en wat dit land nodig heeft om een goede toekomst tegemoet te gaan.

Maar ik ga werken
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:38:20 #175
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28835088
quote:
AMSTERDAM - De man die vrijdag een valse bommelding deed in de vertrekhal van luchthaven Schiphol, is een 23-jarige in Nederland woonachtige Marokkaan. De man kreeg van de informatiebalie niet de antwoorden die hij wilde en raakte gefrustreerd. Hij rende daarop van zijn tas weg met de woorden: "Hier zit een bom in."

[...]

De marechaussee spreekt van 'een onschuldige kwajongensstreek'
pi_28835094
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ze zitten nu in hun ivorentorentjes en weten absoluut niet wat burgers nou willen en wat dit land nodig heeft om een goede toekomst tegemoet te gaan.
Die miste ik nog.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:39:33 #177
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28835122
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die miste ik nog.
yep.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28835142
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:39 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

yep.
Deze niet.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:40:41 #179
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28835149
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Deze niet.
nee, maar deze dan?
pi_28835191
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:40 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

nee, maar deze dan?
Deze lijn is in gesprek. Onze hostess komt zo bij u.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:42:41 #181
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28835235
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Deze lijn is in gesprek. Onze hostess komt zo bij u.
nummer 2 Siberische roebel hoer?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:43:07 #182
33189 RM-rf
1/998001
pi_28835247
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Shintō is allerminst boedhisme.. Het is een natuurgodsdienst met een zeer uitgebreid natuurgoden-stelsel,

Kami zijn de shinoistische Goden, Kaze betekent Wind, de Goddelijke Wind dus, een verwijzing naar en Typhoon die een Mongoolse invasie vernietigde..

Tot in de 19e eeuw was Japan voornamelijk boedhistisch, maar bij de opkomst van de vroege industrialisatie daar, de natievorming van een moderne, op het westen georienteerde Japanse staat was er meer behoefte aan nationalisme en verving het Shintoisme sterker het budhisme;
De Keizer pikte het op als anti-stroming tegen buitenlandse invloed en ging zichzelf een God noemen (waartoe het shintoisme ruimte biedt)

Verder kent het veel invloeden van het Confucionisme, welke gebaseerd is op een sterke onderwerping aan leiders, loyaliteit, omgangsvormen en eergevoel:
Volgens het Confucionisme is de Familie of het Dorp de basis-gemeenschap en de Staat een harmonieus samenwerken van meerdere families en/of Dorpen ...

De Culturele Revolutie is natuurlijk ook sterk door het Confucionisme beinvloed...

Ook het Taoisme (een persoonlijk godsbeeld, te bereiken door rituelen, meditatie, zelfs medicatie en gevechtstechnieken) heeft een sterke invloed op Aziatische religie's (welke eigenlijk alle gegrond zijn op de 'drie leren, het boedhisme, het Confucionisme en het Taoisme)
Het budhisme, evenals het Confucionisme heeft er wel sterke invloed op gehad
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_28835270
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

nummer 2 Siberische roebel hoer?
Waarom niet nummer 1, Harry? Het is zomer!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:45:37 #184
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28835327
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom niet nummer 1, Harry? Het is zomer!
nee, ik wil de jouwe
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:46:57 #185
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28835362
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:45 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

nee, ik wil de jouwe
.
pi_28835364
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:45 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

nee, ik wil de jouwe
Die is bezet. En afstammeling van een geheim agent, neem ik aan.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:24:57 #187
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28836383
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die miste ik nog.
Ik wacht nog op "kloof tussen burger en politiek" en "puinhopen".
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:25:24 #188
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_28836389
ben weer wakker!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_28836407
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik wacht nog op "kloof tussen burger en politiek" en "puinhopen".
Die puinhopen schuilen in de kloof.

En verwijder mijn rijmpje, man!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:36:10 #190
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28836634
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:

En verwijder mijn rijmpje, man!
Ik denk dat je dat beter aan de eigenaar van die weblog kan vragen.
pi_28836686
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat beter aan de eigenaar van die weblog kan vragen.
Iets doet me vermoeden dat jouw verlengstuk bij hem wel eens antiperistaltisch naar buiten komt.
pi_28836717
Om van anti-imperialistisch nog maar te zwijgen!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:41:47 #193
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28836764
antiperistaltisch, is dat zoiets als een composthoop in de darmflora
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:45:51 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28836877
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Iets doet me vermoeden dat jouw verlengstuk bij hem wel eens antiperistaltisch naar buiten komt.
Dat is helaas bij de verkeerde eigenaar.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:47:14 #195
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28836898
Johan, wat doe je hier eigenlijk? Je zit godverdomme in een paradijs en je komt hier je gram halen
pi_28836936
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Johan, wat doe je hier eigenlijk? Je zit godverdomme in een paradijs en je komt hier je gram halen
Ja, gooi het daar maar op. Ik ging trouwens net weg. .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:49:59 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28836951
Johan kan wachten totdat hij een ons weegt voordat hij zijn gram kan halen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:51:44 #198
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_28836985
Heb je die uit een boekje SK?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:53:10 #199
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28837016
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, gooi het daar maar op. Ik ging trouwens net weg. .
En blijf weg totdat je gescored hebt
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:53:44 #200
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28837028
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:49 schreef Sidekick het volgende:
Johan kan wachten totdat hij een ons weegt voordat hij zijn gram kan halen.
Sidekick, humor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')