Nee het probleem ligt bij de islam zelf. Vanuit dat geloof komt de haat richting het Westen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef du_ke het volgende:
Oh leuk ben ik dan zelf verantwoordelijk voor de toenemende haat tegen moslims? Cool.
Ik denk niet dat je over DE populistische gelukszoekers kan spreken. Dan zou je het over de LPF moeten hebben, en die geef ik geen vierde kans, nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Wil je de populistische gelukszoekers weer een kans geven? Nadat ze een heel grote kans met volle overgave hebben verprutst?
Ik dacht dat jij weg zou blijven!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:13 schreef George-Butters het volgende:
goedemorgen!
Lastig, ik vind het namelijk geen taak van een (liberale) overheid om geld te steken in bijzonder onderwijs maar van een verbod voordat er sprake is van strafbare zaken kan inderdaad nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:21 schreef Monidique het volgende:
Maar de VVD is natuurlijk meer dan het partijprogramma, de kamerleden en de ministers zijn óók de VVD.
[..]
Lijkt mij duidelijk níét liberaal.
Dan is het goedquote:OVer het algemeen beschouw ik de VVD overigens gewoon als een liberale partij, hoor.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
Realisme en daadkracht dat zijn de sleutelwoorden voor de toekomst.
ik bedoel de rechtspopulisten waaromder dus de lpf maar ook wilders en smit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je over DE populistische gelukszoekers kan spreken. Dan zou je het over de LPF moeten hebben, en die geef ik geen vierde kans, nee.
Overigens vind ik je intolerantie en generaliserende opmerking stuitend. Hoe moet dat nu in islamdiscussies waar je voor tolerantie en individueel positivisme pleit?![]()
Marketing blaat dus, dan is het goed, dan gaan we dus gewoon verder op de oude wijze.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
Prima maar daadkracht hoeft voor mij niet te bestaan uit het plat bombarderen van alle islamitische landen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
Och zodra jij een keer met fatsoenlijke argumenten gaat komen dan praten we verder.quote:Je moet nog veel leren du_ke. Maar wijsheid komt met de jaren dus wellicht komt het ooit nog goed met je
Maar ik ben wel een realist. Dat is jammer genoeg niet iedereenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef Tijger_m het volgende:
Marketing blaat dus, dan is het goed, dan gaan we dus gewoon verder op de oude wijze.
Dat zegt ook niemand en lost ook niet alles op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef du_ke het volgende:
Prima maar daadkracht hoeft voor mij niet te bestaan uit het plat bombarderen van alle islamitische landen.
Ach mijn argumentatie vind jij zwart-wit. Tsja daar kan ik ook niets aan doenquote:Och zodra jij een keer met fatsoenlijke argumenten gaat komen dan praten we verder.
En nu ga ik er vandoor.
(DrW): ''Nee, alleen die zwarte steen.''quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Prima maar daadkracht hoeft voor mij niet te bestaan uit het plat bombarderen van alle islamitische landen.
[..]
We hadden het over de politiek en tenzij jij een partijleider bent boeit het niet zo erg of jij een realist bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een realist. Dat is jammer genoeg niet iedereen
Hier spreekt de man die Couzy bevlekte.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef Chewie het volgende:
Prettig weekend, het is weer tijd voor BIER
Als je het gedeelte "die zwarte steen" zou vervangen door "de Ka'aba" zou ik akkoord gaan met de tekst.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
(DrW): ''Nee, alleen die zwarte steen.''
Realisme dat ontbreekt juist bij veel politici. Het is goed als burgers realistisch zijn uiteindelijk zullen politici dat mss ook wel worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:29 schreef Tijger_m het volgende:
We hadden het over de politiek en tenzij jij een partijleider bent boeit het niet zo erg of jij een realist bent
Dat is nou net een partij die ik niet associeer met die woordenquote:Heb je al eens Gegoogled op realisme en daadkracht? Moet je eens doen, da's leuk, kom je heel vaak tegen als uitspraak van PvdA'ers namelijk![]()
Vandaar mijn opmerking over marketing blaat, alle partijen roepen dat soort kreten gedurende verkiezingstijd. Het zijn holle frasen imho.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is nou net een partij die ik niet associeer met die woorden
Ik neem bij deze ook mijn woorden terug. Een associatie met de PvdA wil ik liever vermijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
Vandaar mijn opmerking over marketing blaat, alle partijen roepen dat soort kreten gedurende verkiezingstijd. Het zijn holle frasen imho.
quote:AMSTERDAM - De man die vrijdag een valse bommelding deed in de vertrekhal van luchthaven Schiphol, is een 23-jarige in Nederland woonachtige Marokkaan. De man kreeg van de informatiebalie niet de antwoorden die hij wilde en raakte gefrustreerd. Hij rende daarop van zijn tas weg met de woorden: "Hier zit een bom in."
[...]
De marechaussee spreekt van 'een onschuldige kwajongensstreek'
Die miste ik nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ze zitten nu in hun ivorentorentjes en weten absoluut niet wat burgers nou willen en wat dit land nodig heeft om een goede toekomst tegemoet te gaan.
yep.quote:
nee, maar deze dan?quote:
nummer 2 Siberische roebel hoer?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Deze lijn is in gesprek. Onze hostess komt zo bij u.
Shintō is allerminst boedhisme.. Het is een natuurgodsdienst met een zeer uitgebreid natuurgoden-stelsel,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om te laten zien dat boeddhisten ook niet heilig zijn
nee, ik wil de jouwequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom niet nummer 1, Harry? Het is zomer!
Ik wacht nog op "kloof tussen burger en politiek" en "puinhopen".quote:
Die puinhopen schuilen in de kloof.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik wacht nog op "kloof tussen burger en politiek" en "puinhopen".
Ik denk dat je dat beter aan de eigenaar van die weblog kan vragen.quote:
Iets doet me vermoeden dat jouw verlengstuk bij hem wel eens antiperistaltisch naar buiten komt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter aan de eigenaar van die weblog kan vragen.
Dat is helaas bij de verkeerde eigenaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat jouw verlengstuk bij hem wel eens antiperistaltisch naar buiten komt.
Ja, gooi het daar maar op. Ik ging trouwens net weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Johan, wat doe je hier eigenlijk? Je zit godverdomme in een paradijs en je komt hier je gram halen
En blijf weg totdat je gescored hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, gooi het daar maar op. Ik ging trouwens net weg..
Sidekick, humorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:49 schreef Sidekick het volgende:
Johan kan wachten totdat hij een ons weegt voordat hij zijn gram kan halen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |