Je onderschat jezelf Sidekick.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:49 schreef Sidekick het volgende:
Ik weet ook dat er mensen zijn die haatzaaien, toch ga ik er niets tegen doen. Ik kèn er niets aan doen.
Dergelijk tuig aanpakken zorgt alleen maar voor het verplaatsen van de rotzooi naar wat vage weblogs.quote:
De modjes moeten eens gaan staken. Eindelijk meer blauw op straat.quote:
Mij wil je niet op straat pb<tab>. Daar krijg je alleen maar gezeik mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
De modjes moeten eens gaan staken. Eindelijk meer blauw op straat.
Dat zou een goed idee zijn. Eindelijk een dagje fokken zonder enge modsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef pberends het volgende:
De modjes moeten eens gaan staken. Eindelijk meer blauw op straat.
Armoede! Plunderingen! Honger!quote:
Leuke foto's.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:36 schreef Flumina het volgende:
[..]
Armoede! Plunderingen! Honger!
Eigenlijk wordt het tijd voor een echte recessie. Lijden is het mooiste wat er is.
Maar eerst een beurskrachquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:36 schreef Flumina het volgende:
Armoede! Plunderingen! Honger!
Eigenlijk wordt het tijd voor een echte recessie. Lijden is het mooiste wat er is.
Nu weten we ook weer hoe jij over de users hier denkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:09 schreef Sidekick het volgende:
Dergelijk tuig aanpakken zorgt alleen maar voor het verplaatsen van de rotzooi naar wat vage weblogs.
Wat bedoel je daarmee?quote:
Ik spuug op het plebs. Ik minacht hen met mijn bloed, mijn ziel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nu weten we ook weer hoe jij over de users hier denkt.
Ik bedoel het slechts positief. Het zag er ook naar uit dat je je vermaakte. En honger had.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:03 schreef Flumina het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
Ik heb me prima vermaakt hoor![]()
En ik dacht dat POL-users nerds waren!quote:
Anges Jongerius, zet haar in een winkel en je weet zeker dat er nooit meer iemand iets komt kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
Agnes Jongerius: "Wij begrijpen dat modewinkels hun hoofd boven water moeten houden, maar niet ten koste van het personeel" over het uitblijven van een CAO. Een een sluit de ander niet uit, Agnes.
Wat een stomme big inderdaad. Als ze tien keer aan Big Diet mee zou doen zou ze nog overgewicht hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Anges Jongerius, zet haar in een winkel en je weet zeker dat er nooit meer iemand iets komt kopen![]()
Het FNV gaat niet onderhandelen voordat de werkgevers de nieuwe medewerkers even veel betalen als degene die nog onder het oude CAO vallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
Agnes Jongerius: "Wij begrijpen dat modewinkels hun hoofd boven water moeten houden, maar niet ten koste van het personeel" over het uitblijven van een CAO. Een een sluit de ander niet uit, Agnes.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:15 schreef pberends het volgende:
Wat een stomme big inderdaad. Als ze tien keer aan Big Diet mee zou doen zou ze nog overgewicht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |