Stond hier net niet iets over een vakantiequote:Op maandag 25 juli 2005 09:37 schreef NJ het volgende:
Internetproblemen.
Ik las verkeerd bij.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stond hier net niet iets over een vakantie![]()
Weggehaald en doorgegeven. Bedankt.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:09 schreef brainster het volgende:
iemand heeft tubgirl in het goedemorgen-topic gepost.
Goedemorgen
Bij de derde en vierde twijfelde je kennelijk weer, want die zijn nog steeds openquote:Op maandag 25 juli 2005 09:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zat bij die eerste al te twijfelen of ik 'm open zou laten. Bij die tweede, nutteloze, was er geen twijfel mogelijk.
Je bent aan het lemmingen.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:33 schreef NJ het volgende:
Omdat het een lemming is, een kuttopic is en een kutlemming is.
Ze gaan tegenwoordig makkelijk een maand meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef zalmsalade het volgende:
wat is het saai en ingekakt hier
ik kan herriner me nog dat een FB topic per dag niet genoeg was.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:29 schreef -Dominator- het volgende:
Kan ff iemand al die bagger sluiten a.u.b![]()
We doen het als mods gewoon veel te goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef zalmsalade het volgende:
wat is het saai en ingekakt hier
ik herriner me nog dat een FB topic per dag niet genoeg was.
helaas wel....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:01 schreef NJ het volgende:
[..]
We doen het als mods gewoon veel te goed..
Sorry.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:06 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
helaas wel....
geen leuke rel meer.
niks
Ik hou je topic iig ff in de gaten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef Janetje het volgende:
Bedankt NJ
Het zal helaas weinig helpen ben ik bang.. Onzinners houden niet zo van typen..
Maar het is het proberen waard..
Welnee, jullie zijn er gewoon niet dus er ook niemand om tegen te zeiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:01 schreef NJ het volgende:
[..]
We doen het als mods gewoon veel te goed..
Dat heeft mij nog nooit tegengehouden om hier te posten. Er was hier altijd wel plek voor slowchat tenslotte.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, jullie zijn er gewoon niet dus er ook niemand om tegen te zeiken.![]()
Klopt, maar er komt hier bijna niemand meer, jij ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heeft mij nog nooit tegengehouden om hier te posten. Er was hier altijd wel plek voor slowchat tenslotte..
En toch sluit ik me de pleuris.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt, maar er komt hier bijna niemand meer, jij ook niet.
quote:
Als je dit soort dingen wat vaker zegt krijg je vanzelf meer "feedback"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:11 schreef NJ het volgende:
Soms is het wel makkelijk.
Dan heb je al het gevoel wat bagger gemist te hebben en dan klik je even op de naam van [betreffende personen] en kan je zo weer een x-aantal slotjes zetten.
Oh ja, dat je het mag verwaarlozen en uiteindelijk sterft. Klein detail, groot verschil.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pleu·ris (het, de ~)
1 borstvliesontsteking
Graag.
Ze weten zelf dat ze baggeren, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Als je dit soort dingen wat vaker zegt krijg je vanzelf meer "feedback"![]()
Wel opletten, Dirkh. Het zit allemaal in de details.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, dat je het mag verwaarlozen en uiteindelijk sterft. Klein detail, groot verschil.
Dus je kijkt alleen maar naar de naam hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:11 schreef NJ het volgende:
Soms is het wel makkelijk.
Dan heb je al het gevoel wat bagger gemist te hebben en dan klik je even op de naam van [betreffende personen] en kan je zo weer een x-aantal slotjes zetten.
Yep.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dus je kijkt alleen maar naar de naam he![]()
Je sluit gewoon topics vanwege de naam en verder kijk je niet!
insert geforceerde nep rel
Oh, nu begin je users uit te maken voor makke schapen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze weten zelf dat ze baggeren, dus dat valt wel mee.
Kijk maar naar het laatste brainvoyager topic dat op slot zit. Hij weet gewoon dat ie loopt te baggeren, dus klaag ie niet.
Niet alle users. Sommige users.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh, nu begin je users uit te maken voor makke schapen?
Is het niet qua vorm dan wel qua iq.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh, nu begin je users uit te maken voor makke schapen?
ik vond hem best leuk....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
He Niels Holgersson!!!
waarom is mijn Gilles de la TourdefRance tupoc nu dicht? Het is toch onzin?
Gilles de la TourdeFrance - syndroom
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef Janetje het volgende:
Bedankt NJ
Het zal helaas weinig helpen ben ik bang.. Onzinners houden niet zo van typen..
Maar het is het proberen waard..
En jij bent?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef zalmsalade het volgende:
JDude bemoei je met je eigen subforum!
waar dat ook mag zijn.
wat doet dat er toe?quote:
Als je nieuw bent is het antwoord: Ja, je moet je bek houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
wat doet dat er toe?
alleen omdat ik nieuw ben zou ik niks mogen zeggen?
Nee,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je nieuw bent is het antwoord: Ja, je moet je bek houden.
Als je een kloon bent, wat dus zo is, moet je ook je bek houden.
Pick one.
Dat is -tijdelijk- ook even hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef zalmsalade het volgende:
JDude bemoei je met je eigen subforum!
waar dat ook mag zijn.
Dat kan kloppen, ik weet ook niet of dat er voor die paar dagen nog komt te staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zie anders niets daarover in [MED] staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |