Ik kan me geen moment herrineren sinds het begin van fok dat dit anders is geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:04 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Dat zouden we kunnen doen. Maar dat zou makkelijk zijn. De reputatie van ONZ is al niet zo denderend en een goed, mooi topic is moeiljiker te vinden dan een speld in enen hooibergh. Het openen van dergelijke baggertopics heeft alles te maken van zelfverheerlijking door de desbetreffende TS. Alle reacties, zowel de negatieve als de positieve, erkennen het bestaan van de desbetreffende TS en dat windt hem of haar op. Het gaat niet meer om de kwaliteit, het gaat om de zelfverheerlijking van een individu.
ja vanacht nog gedaan en geloof me het verveeld snelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:04 schreef T1andonly het volgende:
Veel topics openen alleen maar om zelf topics te hebben is gewoon niet veel aan, iedereen kan het
Jij bent er gewoon ongevoelig voor dan, andere krijgen er een heel lekker gevoel van blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja vanacht nog gedaan en geloof me het verveeld snel
ik krijg nog sneller een lekker gevoel als ik gepijpt word door een piranha denk ik zoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:34 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Jij bent er gewoon ongevoelig voor dan, andere krijgen er een heel lekker gevoel van blijkbaar.
laat je castreren, geen idee of het helpt maar het is een poging waardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik krijg een erectie van topiques openen in ONZ
ik maak alleen maar kwaliteit-topicsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bij bonke zit er ondertussen spinrag op zijn 'nieuw topic' button.
En jij bent degene die bepaalt of een topic de moeite waard is mannetjesputter?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:29 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Zeg, dit is een probleem wat ons allemaal aangaat. De letter "B" wordt genoemd als causaal verband (ik heb werkelijk geen idéé wat "causaal verband" betekent, maar het staat stoer), maar het is natuurlijk een grote frustratie die heerst op FOK!. Deze topic-open-hype riekt naar TerrorFOK!isme. En dat moet uitgeroeid worden. Dus, niet "alle moslims het land uit", maar "alle terroristen het land uit", of: "niet alle FOK!kers die met een b beginnen bannen", maar "alle bagger-users die bijna de helft van hun posts spenderen aan een openingspost van weer een waardeloos kuttopic bannen".
Dát is policy.
De S staat voor HOOGMOEDSWAANZIN...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef StofjeB het volgende:
[..]
De S is geen bagger. De S is pure kwaliteit.
True.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:40 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
De S staat voor HOOGMOEDSWAANZIN...
misschien ben je wel dol op walging?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:03 schreef Renmaestro het volgende:
Ik walg van kwaliteittopics. Ook van baggertopics. Misschien walg ik wel gewoon van topics.
Misschien wel. Wat walgelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
misschien ben je wel dol op walging?
Zijn faam snelt hem vooruit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Stofje ook op Fok zie ik :-) ... Nooit eerder opgemerkt ..
Dat betekent dus dat je je laat leiden door de vooroordelen jegens de TS inplaats van het beoordelen van de inhoud van zijn/haar eerste bericht van het gestarte topic?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Een blik op de TS werpen is meestal een redelijk goede peiler.
Klopt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:34 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je je laat leiden door de vooroordelen jegens de TS inplaats van het beoordelen van de inhoud van zijn/haar eerste bericht van het gestarte topic?
Dat lijkt mij niet fair...
Dan kunnen de normale mensen slapen, zoals ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef Henk_Telefoon het volgende:
's nachts worden echt de meest idiote topics geopend, wat is daar dan het nut van ...
Waar ken je de heer Stofje eigenlijk van?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef Henk_Telefoon het volgende:
's nachts worden echt de meest idiote topics geopend, wat is daar dan het nut van ...
Heej VAC, idealogopedistquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Waar ken je de heer Stofje eigenlijk van?
Immer!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mits koud.
Het was geen persoonlijke aanval op jouw persoon, je was de spreekwoordelijke druppel die mij deed besloten dit topic te openen. Mijn ervaring met fora, is dat je je eerst moet inlezen, dan langzaam moet gaan posten en als je de ziel van het forum dan kent -en anderen jou ook leren kennen- kun je terzake doende topics openen. De user moet het forum leren kennen en het forum moet de user leren kennen. Als je aan een groep wordt voorgesteld en je neemt gelijk het heft in handen, kunnen mensen dat als storend en arrogant ervaren. Als je de kat uit de boom kijkt en door middel van een vriendelijke introductie je de groep leert kennen, kun je later altijd het heft in handen nemen en zie: Men zal eerder geneigd zijn het te accepteren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:31 schreef Brainvoyager het volgende:
Het is en blijft moeilijk om het kwaliteitsniveau van een topic te beoordelen. Zeker in Onzin. Het zal altijd een subjectieve inschatting blijven van het individu. En dat verschilt dus per persoon. Daarom denk ik dat alleen extreme uitwassen moeten worden bestreden door de mod's.
Een topic dat in het algemeen niet de moeite waard gevonden wordt, bloedt vanzelf dood door een gebrek aan postings van anderen.
Je dwingt me de meest walgelijke smiley te gebruiken die FOK in zich heeft, maar vooruit dan maar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Een blik op de TS werpen is meestal een redelijk goede peiler.
Heer Tha_Martian.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Stofje ook op Fok zie ik :-) ... Nooit eerder opgemerkt ..
Vier posts op een rij en jezelf quoten is overigens ook not done.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:35 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Je dwingt me de meest walgelijke smiley te gebruiken die FOK in zich heeft, maar vooruit dan maar.
![]()
Ook alweer langer bekend als Henk Telefoon op ons forumquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |