Daar wringt hem de schoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef yvonne het volgende:
En ze beginnen allemaal met een "B"
Bioslock niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef yvonne het volgende:
Kick naar Truth.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef yvonne het volgende:
Bosbeetkle ook nietquote:
Zeg, dit is een probleem wat ons allemaal aangaat. De letter "B" wordt genoemd als causaal verband (ik heb werkelijk geen idéé wat "causaal verband" betekent, maar het staat stoer), maar het is natuurlijk een grote frustratie die heerst op FOK!. Deze topic-open-hype riekt naar TerrorFOK!isme. En dat moet uitgeroeid worden. Dus, niet "alle moslims het land uit", maar "alle terroristen het land uit", of: "niet alle FOK!kers die met een b beginnen bannen", maar "alle bagger-users die bijna de helft van hun posts spenderen aan een openingspost van weer een waardeloos kuttopic bannen".quote:
Alle mensen die meer dan 3 topics per dag openen zouden standaard een permban moeten krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:29 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Zeg, dit is een probleem wat ons allemaal aangaat. De letter "B" wordt genoemd als causaal verband (ik heb werkelijk geen idéé wat "causaal verband" betekent, maar het staat stoer), maar het is natuurlijk een grote frustratie die heerst op FOK!. Deze topic-open-hype riekt naar TerrorFOK!isme. En dat moet uitgeroeid worden. Dus, niet "alle moslims het land uit", maar "alle terroristen het land uit", of: "niet alle FOK!kers die met een b beginnen bannen", maar "alle bagger-users die bijna de helft van hun posts spenderen aan een openingspost van weer een waardeloos kuttopic bannen".
Dát is policy.
Evenals bannen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:33 schreef Poncho het volgende:
Baggeruser begint ook met een B.
Ik riek een complot!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Alle mensen die meer dan 3 topics per dag openen zouden standaard een permban moeten krijgen.
En Breulsquote:
Nee, niet standaard. Als deze drie topics van uitzonderlijke kwaliteit zijn en iets zouden toevoegen aan FOK!, dan niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Alle mensen die meer dan 3 topics per dag openen zouden standaard een permban moeten krijgen.
En Benny, is dat niet de oprichter van FOK!?quote:
Jouw naam!!!!!quote:
Ik ga niets zeggen over de beginletter...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:36 schreef zalmsalade het volgende:
nja dat topic van brainvoyager over onzin? is opzich wel humor.....
maar de rest
Bij bonke zit er ondertussen spinrag op zijn 'nieuw topic' button.quote:
Dan moet jij jezelf zo humoristisch opstellen dat jij de hele dag uit in 3 kwaliteittopics kwaliteitposts kan plempen. Dat is vermoeiend. Ik zeg 3 topics per dag period.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Nee, niet standaard. Als deze drie topics van uitzonderlijke kwaliteit zijn en iets zouden toevoegen aan FOK!, dan niet.
Dus in theorie is het een slecht voorstel, in de praktijk heb je zeker gelijk.
Tuuk Bonchoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bij bonke zit er ondertussen spinrag op zijn 'nieuw topic' button.
Ga zuipen mens.quote:
Uw beargumentatie is uitzonderlijk ende reëel. U heeft me overtuigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan moet jij jezelf zo humoristisch opstellen dat jij de hele dag uit in 3 kwaliteittopics kwaliteitposts kan plempen. Dat is vermoeiend. Ik zeg 3 topics per dag period.
Eenzaam maar niet alleen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:38 schreef DaveMasteR het volgende:
Het is gewoon vragen om aandacht.Misschien voelen ze zich erg eenzaam.
Kut, het duurt dus nog wel even voor we bij de S zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef yvonne het volgende:
De S is geen bagger. De S is pure kwaliteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kut, het duurt dus nog wel even voor we bij de S zijn.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:46 schreef Poncho het volgende:
Nog een kuthype. Zou deze verband kunnen houden met de topic open hype?
[afbeelding]
maar StofjeB is ook niet van helemaal ongesproken gedrag lijkt mij......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef StofjeB het volgende:
[..]
De S is geen bagger. De S is pure kwaliteit.
Mijn gedrag is immer voorbeeldig. Oorspronkelijk heette ik Stofje, maar helaasch ben ik dat wachtwoord kwijt, of zo. Nee, zonder steekhoudende argumenten over mijn gedrag, komt u niet ver, ZS.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:52 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
maar StofjeB is ook niet van helemaal ongesproken gedrag lijkt mij......
die B staat er niet voor niks dunkt mij
De S van sereen bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef StofjeB het volgende:
[..]
De S is geen bagger. De S is pure kwaliteit.
gej zult jezelf nog tot baggeruser ontwikkelen! de B is gewoon te sterk! Je bent er zelf niet tegen bestand. One B to bagger them all! Jij hebt hem! zorg dat je ervan af komt! Gooi hem in aller baggerste baggertopic. Anders zul je voor de rest van je leven verdoemd zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:54 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Mijn gedrag is immer voorbeeldig. Oorspronkelijk heette ik Stofje, maar helaasch ben ik dat wachtwoord kwijt, of zo. Nee, zonder steekhoudende argumenten over mijn gedrag, komt u niet ver, ZS.
Boops?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:26 schreef whoops het volgende:
Vandaar dat ik niet meer met [mijn-account-beginnend-met-B] post...![]()
Dat zouden we kunnen doen. Maar dat zou makkelijk zijn. De reputatie van ONZ is al niet zo denderend en een goed, mooi topic is moeiljiker te vinden dan een speld in enen hooibergh. Het openen van dergelijke baggertopics heeft alles te maken van zelfverheerlijking door de desbetreffende TS. Alle reacties, zowel de negatieve als de positieve, erkennen het bestaan van de desbetreffende TS en dat windt hem of haar op. Het gaat niet meer om de kwaliteit, het gaat om de zelfverheerlijking van een individu.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:59 schreef scarefreak het volgende:
Gelukkig maken we ons allemaal zo druk om het openen van een topic.
Je kunt hem ook gewoon links laten en niet naar omkijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |