quote:
Als je dit soort dingen wat vaker zegt krijg je vanzelf meer "feedback"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:11 schreef NJ het volgende:
Soms is het wel makkelijk.
Dan heb je al het gevoel wat bagger gemist te hebben en dan klik je even op de naam van [betreffende personen] en kan je zo weer een x-aantal slotjes zetten.
Oh ja, dat je het mag verwaarlozen en uiteindelijk sterft. Klein detail, groot verschil.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pleu·ris (het, de ~)
1 borstvliesontsteking
Graag.
Ze weten zelf dat ze baggeren, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Als je dit soort dingen wat vaker zegt krijg je vanzelf meer "feedback"![]()
Wel opletten, Dirkh. Het zit allemaal in de details.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, dat je het mag verwaarlozen en uiteindelijk sterft. Klein detail, groot verschil.
Dus je kijkt alleen maar naar de naam hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:11 schreef NJ het volgende:
Soms is het wel makkelijk.
Dan heb je al het gevoel wat bagger gemist te hebben en dan klik je even op de naam van [betreffende personen] en kan je zo weer een x-aantal slotjes zetten.
Yep.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dus je kijkt alleen maar naar de naam he![]()
Je sluit gewoon topics vanwege de naam en verder kijk je niet!
insert geforceerde nep rel
Oh, nu begin je users uit te maken voor makke schapen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze weten zelf dat ze baggeren, dus dat valt wel mee.
Kijk maar naar het laatste brainvoyager topic dat op slot zit. Hij weet gewoon dat ie loopt te baggeren, dus klaag ie niet.
Niet alle users. Sommige users.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh, nu begin je users uit te maken voor makke schapen?
Is het niet qua vorm dan wel qua iq.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh, nu begin je users uit te maken voor makke schapen?
ik vond hem best leuk....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
He Niels Holgersson!!!
waarom is mijn Gilles de la TourdefRance tupoc nu dicht? Het is toch onzin?
Gilles de la TourdeFrance - syndroom
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef Janetje het volgende:
Bedankt NJ
Het zal helaas weinig helpen ben ik bang.. Onzinners houden niet zo van typen..
Maar het is het proberen waard..
En jij bent?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef zalmsalade het volgende:
JDude bemoei je met je eigen subforum!
waar dat ook mag zijn.
wat doet dat er toe?quote:
Als je nieuw bent is het antwoord: Ja, je moet je bek houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
wat doet dat er toe?
alleen omdat ik nieuw ben zou ik niks mogen zeggen?
Nee,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je nieuw bent is het antwoord: Ja, je moet je bek houden.
Als je een kloon bent, wat dus zo is, moet je ook je bek houden.
Pick one.
Dat is -tijdelijk- ook even hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef zalmsalade het volgende:
JDude bemoei je met je eigen subforum!
waar dat ook mag zijn.
Dat kan kloppen, ik weet ook niet of dat er voor die paar dagen nog komt te staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zie anders niets daarover in [MED] staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |