Ik ben dus Alice, een vriend stuurde me een week geleden een topic door (ik weet niet meer waar dat over ging) en het leek me wel gezellig me ook aan te meldenquote:
Best gezellig jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Ik ben dus Alice, een vriend stuurde me een week geleden een topic door (ik weet niet meer waar dat over ging) en het leek me wel gezellig me ook aan te melden!
Daar zal ik dan ook wel bij horen dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:35 schreef the_Napster het volgende:
ik groet alle noobs hier
Dat mag jij helemaal zelf bepalenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:36 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Daar zal ik dan ook wel bij horen dus![]()
.
Nouja, ik kijk hier pas een weekje rond. En woorden zoals "kankerkachel" zijn me nog steeds totaal onduidelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:42 schreef the_Napster het volgende:
[..]
Dat mag jij helemaal zelf bepalen![]()
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachelquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:52 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk hier pas een weekje rond. En woorden zoals "kankerkachel" zijn me nog steeds totaal onduidelijk!
Jij mag niet meer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bij deze wil ik mij ook nog even voorstellen.![]()
Maar wel een kloon, anders had je zalmsalade niet gekendquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:54 schreef beertenderrr het volgende:
Hoi, ik ben beertenderrr![]()
Nee ik ben geen kloon van zalmsalade voor de mensen die dit denken
Hey, bedanktquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
Kijk eens op de Fok-wiki rond, wordt een hoop duidelijk
Tot welke behoor ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:59 schreef Roellio het volgende:
Slowchat tussen newbies en.... héle erge newbies.
dribbel noemt me telkens zo, dus vandaar dat ik zalmsalade kenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar wel een kloon, anders had je zalmsalade niet gekend
Les 1: Als je écht een newbie wil lijken als kloon gebruik je géén PI's.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
dribbel noemt me telkens zo, dus vandaar dat ik zalmsalade kenhij heeft er al genoeg over verteld
net alsof die niet gebruikt mogen worden door newbiesquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Les 1: Als je écht een newbie wil lijken als kloon gebruik je géén PI's.
Kut kloon.
allang nagevraagd aan vrienden die ook op fok! zittenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef Nevje het volgende:
"Wat zijn PI's?" zei de newbie..
En lezen kunnen ze ook al niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef beertenderrr het volgende:
net alsof die niet gebruikt mogen worden door newbies
Welke C?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef Casparovvv het volgende:
zeg, C. heeft zelfs verstand van computers
vraag maar aan Gizmore.quote:
Mutsquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Casparovvv het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat ik dit niet in SC post
Welkomquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef Otmed het volgende:
Hojeeh![]()
Ik ben patrick. Ik ben hier omdat ik bij een ander forum ben weggegaan en een nieuw forum zocht...
En er zijn best veel mensen met me meegegaan. Nouja eigenlijk maar 2 maargoed...
Hoj!
Hoi welkom, net zoals die 2 anderenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef Otmed het volgende:
Hojeeh![]()
Ik ben patrick. Ik ben hier omdat ik bij een ander forum ben weggegaan en een nieuw forum zocht...
En er zijn best veel mensen met me meegegaan. Nouja eigenlijk maar 2 maargoed...
Hoj!
Welkomquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef Karoger het volgende:
meldt, ik ben dus Karoger
Hoiquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef Otmed het volgende:
Hojeeh![]()
Hoj!
Hoi ongevaarlijke Newbie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Leuk, mensen die ik ken ook op Fok![]()
Welkom nog
O en anderen, ook welkom![]()
Pardon?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoi ongevaarlijke Newbie.
Met die naam kan je niet anders dan Newbie zijn, ook al ben je 5 jaar lid.
Sinaasappelsapje.
wil je webcam model worden?quote:
Zit die nu ook op Fok! danquote:
*meldtquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Intrepidity het volgende:
Oh giiiiizmore! kom dan! kom eens bij de baas!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |