Daar zal ik dan ook wel bij horen dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:35 schreef the_Napster het volgende:
ik groet alle noobs hier
Dat mag jij helemaal zelf bepalenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:36 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Daar zal ik dan ook wel bij horen dus![]()
.
Nouja, ik kijk hier pas een weekje rond. En woorden zoals "kankerkachel" zijn me nog steeds totaal onduidelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:42 schreef the_Napster het volgende:
[..]
Dat mag jij helemaal zelf bepalen![]()
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachelquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:52 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk hier pas een weekje rond. En woorden zoals "kankerkachel" zijn me nog steeds totaal onduidelijk!
Jij mag niet meer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bij deze wil ik mij ook nog even voorstellen.![]()
Maar wel een kloon, anders had je zalmsalade niet gekendquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:54 schreef beertenderrr het volgende:
Hoi, ik ben beertenderrr![]()
Nee ik ben geen kloon van zalmsalade voor de mensen die dit denken
Hey, bedanktquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
Kijk eens op de Fok-wiki rond, wordt een hoop duidelijk
Tot welke behoor ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:59 schreef Roellio het volgende:
Slowchat tussen newbies en.... héle erge newbies.
dribbel noemt me telkens zo, dus vandaar dat ik zalmsalade kenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar wel een kloon, anders had je zalmsalade niet gekend
Les 1: Als je écht een newbie wil lijken als kloon gebruik je géén PI's.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
dribbel noemt me telkens zo, dus vandaar dat ik zalmsalade kenhij heeft er al genoeg over verteld
net alsof die niet gebruikt mogen worden door newbiesquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Les 1: Als je écht een newbie wil lijken als kloon gebruik je géén PI's.
Kut kloon.
allang nagevraagd aan vrienden die ook op fok! zittenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef Nevje het volgende:
"Wat zijn PI's?" zei de newbie..
En lezen kunnen ze ook al niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef beertenderrr het volgende:
net alsof die niet gebruikt mogen worden door newbies
Welke C?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef Casparovvv het volgende:
zeg, C. heeft zelfs verstand van computers
vraag maar aan Gizmore.quote:
Mutsquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Casparovvv het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat ik dit niet in SC post
Welkomquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef Otmed het volgende:
Hojeeh![]()
Ik ben patrick. Ik ben hier omdat ik bij een ander forum ben weggegaan en een nieuw forum zocht...
En er zijn best veel mensen met me meegegaan. Nouja eigenlijk maar 2 maargoed...
Hoj!
Hoi welkom, net zoals die 2 anderenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef Otmed het volgende:
Hojeeh![]()
Ik ben patrick. Ik ben hier omdat ik bij een ander forum ben weggegaan en een nieuw forum zocht...
En er zijn best veel mensen met me meegegaan. Nouja eigenlijk maar 2 maargoed...
Hoj!
Welkomquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef Karoger het volgende:
meldt, ik ben dus Karoger
Hoiquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef Otmed het volgende:
Hojeeh![]()
Hoj!
Hoi ongevaarlijke Newbie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Leuk, mensen die ik ken ook op Fok![]()
Welkom nog
O en anderen, ook welkom![]()
Pardon?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoi ongevaarlijke Newbie.
Met die naam kan je niet anders dan Newbie zijn, ook al ben je 5 jaar lid.
Sinaasappelsapje.
wil je webcam model worden?quote:
Zit die nu ook op Fok! danquote:
*meldtquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Intrepidity het volgende:
Oh giiiiizmore! kom dan! kom eens bij de baas!!!
Welkomquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Miss_Mientje het volgende:
Hoi hoi
Ben ook nieuw, ben 19 en woon in Meppel
en ik heb niet eens een usericon![]()
Hallo, ik ben intrepidity en ik wens alle users die hier denken uitzonderlijk grappig te zijn een enge ziekte toequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:23 schreef crackhead het volgende:
Hoi allemaal!!!
Wat een leuk forum!! Ik kom mij even voorstellen hoor!!11![]()
Ik ben 21 en woon ook nog ergens!!
Nou daggg hoor!![]()
Gelukkig denk ik niet grappig te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hallo, ik ben intrepidity en ik wens alle users die hier denken uitzonderlijk grappig te zijn een enge ziekte toe
Doeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |