quote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nr 1 & Nr 3...![]()
*prrrrr!!*
En welkom op fok natuurlijk, dat je maar veel intelligente posts mag plaatsen enzo![]()
Open hier maar een topic waarin je jezelf voorstelt: Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef fhmbuurmeisje het volgende:
hihi thanx!Heb je al gestemd???
intelligente posts??? hahahaha... k hou t liever simpel *lol*![]()
Damn.. k wil ook zo'n leuk plaatje links.. maar wil niet lukken.. Blond he.. hehe
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Open hier maar een topic waarin je jezelf voorstelt: Onzin voor je leven!
Hoooi, welkom en veel plezier op het grootste forum van nederland.quote:
jaa dankjequote:Op donderdag 1 december 2005 15:31 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Hoooi, welkom en veel plezier op het grootste forum van nederland.
* .Tarzan. =liev tegen kutnewbies
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:11 schreef AnthonyZeus het volgende:
Beste Kimberly, zie onderstaand plaatje:
[afbeelding]
Om in de categorie "win het en in 't" te blijven....'Now Show-em Them Titties'!
persoonlijk mailen mag natuurlijk...
Beste Kimberly,quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:48 schreef fhmbuurmeisje het volgende:
Ahhhh wat lief Anthony!!! Op de 1ste plaats nog wel!!! Helemaal top!
Thxxxx!!!!![]()
[i]K hoop dat er nog meer mensen zijn die op me gaan stemmen!! (kan nog tot 14 december, dus jullie hebben nog ff)[/i]
Kuzzie, Kimberley
En wat betreft die "show-them-titties"-fotows"... als k bij de laatste 10 kom, kan je volgende maand een fotoreportage van me in de FHM bewonderen
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Beste Kimberly,
Je kan proberen om eerst de Quote te plaatsen, en daarna je eigen tekst...dan beseffen de mensen eerder waar je het over hebt
Tevens: Graag gedaan, nu wil ik natuurlijk wel als eerste de foto's in mijn mailbox ontvangen he...Voor de hierboven bewezen dienst...![]()
Jij bent een kloonquote:Op maandag 5 december 2005 00:05 schreef Shizzle het volgende:
Hallo,
Ik ben Shizzle, 13 jaar en ik luister naar R&B.
Doei![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 15:23 schreef Shizzle het volgende:
[..]
De enige die dat mag zeggen is mijn moeder.
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef OG-Loco het volgende:
OG-Loco, username ooit aangemaakt om te posten in V&A () maar nu vind ik mijn usernaam kut. Kan ik hem niet ergens editten ofzo
?
En
Volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 13:11 schreef Juudmonsterrr het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa! Volgens mij ben jij Jan![]()
![]()
* Geile beer wilt neukenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoi!
Fawaka?
Ik ben Manneke_Pils, maar eigenlijk ben ik een meisje hihihihihi :S Maar ik doe dit, zodat ik niet heel de tijd van die geile beren over me heen krijg, eigluk wel sielig niet... nja Boeijuh ik doe lekker wat ik wil.
Ik benn 16 jaar al en ga iedere zaterdag al naar een fuif. Fok leek me wel leuk om nieuwe leuke mensen te ontmoeten ;D misschien wel een leuk friendjuh! hihi
voeg muh maar toe op msn als je leuk bent: danielle_picha@msn.com
xxxxxxxxx
Nou post maar eens wat foto's in US danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Nevje het volgende:
Hoihoi.. ik ben denk ik nu de nieuwste newbie! Olé!![]()
Ik ben Nevje, ben 18 jaar oud (bijna 19) en kom uit Rotterdam..
zooo, voorgesteld...![]()
niet zo denigrerend over jezelfquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:27 schreef nutteloos het volgende:
hoi, ik ben stella, 19 jaar, nutteloos![]()
Hoi enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:40 schreef Alice89 het volgende:
Gelijk even testen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |