abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:44:44 #101
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29185515
@nokwanda, morgen pak ik mijn kaarten er weer bij. mocht je verzoek nog open staan ben jij als 1e aan de beurt.

en nu weer ontopic !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29185582
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Mirage het volgende:
@nokwanda, morgen pak ik mijn kaarten er weer bij. mocht je verzoek nog open staan ben jij als 1e aan de beurt.

en nu weer ontopic !
yep, please do.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29190994
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:14 schreef Enyalius het volgende:

[..]

[afbeelding]
Five of Wands...een dag kaart zonder vraag dus vrij algemeen over jezelf.

deze kaart toont vriendschappelijke competitie. hmm...heb het idee dat het een beetje anders zit bij jouw. je voelt competatieve en uitdagende energie van een ander persoon. als deze competitie de emoties woede en agressie activeerd in een situatie is het van belang om even een time out te nemen en je motieven grondig door te nemen om zo tot de diepere betekenis van die emoties te komen voor dat je situatie gaat aanpakken.
Dankjewel. Ik ga er morgen, als ik wakker ben, nog eens over nadenken waar deze kaart precies op van toepassing is.
The waves you made will always be
  donderdag 28 juli 2005 @ 08:18:27 #104
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29193068
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dank je wel

Dit zegt me al meer. Zou je het erg vinden om er vandaag eentje voor me te trekken met betrekking tot mijn relatie?
hmm apart...gisteravond trok ik 2x Five of wands voor je en nu weer. maar ik zie niet hoe dat inzicht kan geven in je vraag over relaties. dus ga er verder niet op in.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:01:24 #105
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29194246
Nokwanda,

Voor jou trok ik een kaart uit de faeries Oracle.
Ik trok....

Tobaira of the Waters
Emotions. Serenity. Meditation. Gracfully accepting change.

Starter reading
Water is mutable, changeable, fluid, and Tobaira speaks to us of a particular kind of change- change of emotions and possibly a change in health. We have important choices to make about how we meet those changes and where we let them take us - toward the calm, flowing purity of the faery waters or the boiling cauldron of hot temper and steamy emotions. The choice is obvious, but we sometimes forget that we have it.
Tobaira reminds us that we do have a choice - and making it, wisely or unwisely, determines our future.

The things we need in life remain constant, no matter what is going on or how hectic the changes and pressures in life may be. We need nurturing and love, and it is ultimately up to us to provide that for ourselves. The healing faeries will help us if we ask them to.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29194481
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:01 schreef Mirage het volgende:
Nokwanda,

Voor jou trok ik een kaart uit de faeries Oracle.
Ik trok....

[afbeelding]

Tobaira of the Waters
Emotions. Serenity. Meditation. Gracfully accepting change.

Starter reading
Water is mutable, changeable, fluid, and Tobaira speaks to us of a particular kind of change- change of emotions and possibly a change in health. We have important choices to make about how we meet those changes and where we let them take us - toward the calm, flowing purity of the faery waters or the boiling cauldron of hot temper and steamy emotions. The choice is obvious, but we sometimes forget that we have it.
Tobaira reminds us that we do have a choice - and making it, wisely or unwisely, determines our future.

The things we need in life remain constant, no matter what is going on or how hectic the changes and pressures in life may be. We need nurturing and love, and it is ultimately up to us to provide that for ourselves. The healing faeries will help us if we ask them to.

je weet ze wel altijd te trekken of te gooien voor me, hey.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:21:46 #107
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29194610
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 08:18 schreef Enyalius het volgende:

[..]

hmm apart...gisteravond trok ik 2x Five of wands voor je en nu weer. maar ik zie niet hoe dat inzicht kan geven in je vraag over relaties. dus ga er verder niet op in.
Hmmmm, interessant. Misschien kan mirage ook nog een trekken ter verduidelijking?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:07:46 #108
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29195540
Ripley,

Ik trok voor jou

The Bright Mother

creativity. nurturing. Productivity. Intimacy. Sheltering.

Starter reading

When the Bright Mother is present in a reading, she speaks of a time of fertility, creativity, and nurturing of ourselves or of others. She might imdicate marriage or the birth of a child or a deepening of any kind of relationship. She also speaks of giving one's all to life, not holding back. She is like a cornucopia, pouring forth abundance. This may be a time to put the needs of others first, taking care of yourself later. Patience may be needed for the process being discussed.

Consider what you have. Acknowledge the people and things in your life - good, bad, and different. This consideration is not to judge, approve, or reject, but merely to recognize what is present in your life. These are your present fullfillments, the things you have created for yourself, drawing upon the power of Unity and the Singers (or not, as the case may be). Once you have looked clearly at what is present in your life, you may want to ask yourself what you want to change.
Sir Winston Churchill
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:22:58 #109
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29195890
Dank je mirage en Enyalius.

De 2 kaarten tesamen verduidelijken een en ander voor me
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:46:57 #110
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29202196
Ehm....op zich heb ik in dit topic twee keer gevraagd of iemand een kaart voor me wil trekken, maar niemand lijkt te reageren. Hebben jullie er allemaal overheen gelezen?? Als niemand zin heeft om een kaart te trekken voor me is het ook goed, maar ik zou 't dan wel graag willen horen ook.

Misschien moet ik anders toch eens een flitsender avatar overwegen...
Vind ik
pi_29202272
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Enyalius het volgende:

[..]

[afbeelding]
Four of cups (apathy)
Zo dan, hier ga ik even over nadenken .
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:57:03 #112
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29207911
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef CvB het volgende:
Nee, verander vooral je avatar niet !
Ik vind hem bij je passen én we/ik moeten gewoon beter kijken

Voor jou trok ik een kaart uit the Faeries Oracle....

The Faun
Understanding the nature of Nature. Natural wisdom. Natural magic.

starter reading
Natural magic is happening.
When things flow almost efortlessly, that is a sign that natural magic is at work.
Enjoy it ! A very important part of natural magic is simply allowing the energy to flow through us.
This means both giving and recieving freely.
Let the energy flow - don't push it, don't try to control it; just dance with it. Trust it.
And remember to keep returning to the source for inspiration and to keep your heart filled with light..
Sir Winston Churchill
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:37:46 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29208808
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef CvB het volgende:
Ehm....op zich heb ik in dit topic twee keer gevraagd of iemand een kaart voor me wil trekken, maar niemand lijkt te reageren. Hebben jullie er allemaal overheen gelezen?? Als niemand zin heeft om een kaart te trekken voor me is het ook goed, maar ik zou 't dan wel graag willen horen ook.

Misschien moet ik anders toch eens een flitsender avatar overwegen...
nee niet over heen gelezen. ben alleen moe en heb het moeilijk om een "lock" te krijgen op mensen op het moment. daarom vertrouw ik mijn laatste 2-3 kaart trekkingen niet
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_29208942
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Enyalius het volgende:
daarom vertrouw ik mijn laatste 2-3 kaart trekkingen niet
En daar kom je nu mee! .
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:04:09 #115
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29209448
tja ik trok 5 of wands zo vaak, en me gedachten waren niet helemaal leeg, dus denk dat het eerder op mij van toepassing is dan iemand anders :S

sorry
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:39:24 #116
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29210526
Bedankt Mirage, voor je kaart! Hij is zeer toepasselijk op mijn situatie. Vaak voel ik me erg lekker als ik gewoon 'go with the flow' zegmaar, zoals vandaag, maar te vaak ga ik weer nadenken over allerlei zaken en mezelf een beetje de put in denken. Als dat nog eens gebeurt zal ik die kaart in gedachten houden. Nog gefeliciteerd met je mod-promotie trouwens!

En Enyalius, bedankt voor je reactie! Is toch fijner als ik even weet hoe het zit.
Vind ik
pi_29220571
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:04 schreef Enyalius het volgende:
tja ik trok 5 of wands zo vaak, en me gedachten waren niet helemaal leeg, dus denk dat het eerder op mij van toepassing is dan iemand anders :S

sorry
Eigenlijk zou dus juist iemand voor jou een kaartje moeten trekken.....
Als die persoon dan voor jou ook de 5 of wands trekt weet je genoeg!
The waves you made will always be
pi_29224260
Lieve Mirage....
Zou je misschien als je tijd hebt een kaartje voor me willen trekken?
Beetje in hetzelfde kader als waarom ik het Enyalius vroeg.
Ben wel benieuwd wat jullie kaartjes naast elkaar me te vertellen hebben!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29270413
Zou iemand nog een kaartje voor mij kunnen trekken met thema liefde? Ben recent op iemand gestuit en het contact is goed maar ik vraag me af of er meer mogelijk is. In ruil kan ik ook weer een kaart trekken.
pi_29270445
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Enyalius het volgende:

[..]

nee niet over heen gelezen. ben alleen moe en heb het moeilijk om een "lock" te krijgen op mensen op het moment. daarom vertrouw ik mijn laatste 2-3 kaart trekkingen niet
Is altijd mogelijk, is mij ook wel gebeurd en dan is het inderdaad beter om even de kaarten weg te leggen. Ze trekken je weer aan als je er weer klaar voor bent.
  Moderator zondag 31 juli 2005 @ 00:19:16 #121
5428 crew  miss_sly
pi_29281699
Zou er iemand nog eens een kaartje voor mij kunnen trekken, zonder echt thema, gewoon algemeen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_29282541
hoihoi mensen

ik vind het gaaf dat er meer mensen zijn die aan tarot en zo doen.

Ik heb zelf verschillende dingen (helaas nog niet allemaal op dezelfde plek verzameld)
Op het moment heb ik een tarotsoort en het boek der antwoorden. Hopelijk kan ik morgen de rest meekrijgen (runne, astrologie en I-muntjes)

Ik ben nog niet erg vaardig met leggen, maar voor mij zelf gaat het goed op

@Miss Sly: ik gebruik voor jou de tarot die nu in mijn bezit is.
De kaart die ik trok is de gehangene uit de grote arcana (ondersteboven)
Ik gebruik het ondersteboven zelf niet (ik weet namelijk niet goed hoe ik dat moet duiden)
maar de gehangene staat voor opoffering. Door deze opoffering kan je leven een nieuwe wending krijgen en de veranderingen zorgen voor innerlijke rust.

[ Bericht 32% gewijzigd door IrisVrede op 31-07-2005 00:52:32 ]
  zondag 31 juli 2005 @ 00:55:33 #123
84524 Morwen
I got life
pi_29282923
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef IrisVrede het volgende:
hoihoi mensen

ik vind het gaaf dat er meer mensen zijn die aan tarot en zo doen.
Mag ik er ook eentje? Leuk dat je er zo mee bezig bent

Als je nu geen zin meer hebt, ook goed, kijk maar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29283416
@Morwen: ik heb voor jou een kaart getrokken
dit is de kelken 2 (normale positie)
een ontmoeting met een zielsverwant, een blijvende vriendschap, liefdesaffaire of een zakelijke relatie is opkomst. Je kan je met iemand verzoenen en hiermee een einde maken aan rivaliteit tussen jullie twee maar het kan ook gebeuren dat een goed contract wordt afgesloten.
Het zal een verrassing zijn en het zal goed uitkomen(waarschijnlijk op finacieel gebied)

ik vind het wel moeilijk te verwoorden (maar ik doe het maar zoals mijn gevoel het zegt)
  zondag 31 juli 2005 @ 01:28:41 #125
84524 Morwen
I got life
pi_29283722
quote:
Op zondag 31 juli 2005 01:15 schreef IrisVrede het volgende:
@Morwen: ik heb voor jou een kaart getrokken
dit is de kelken 2 (normale positie)
een ontmoeting met een zielsverwant, een blijvende vriendschap, liefdesaffaire of een zakelijke relatie is opkomst. Je kan je met iemand verzoenen en hiermee een einde maken aan rivaliteit tussen jullie twee maar het kan ook gebeuren dat een goed contract wordt afgesloten.
Het zal een verrassing zijn en het zal goed uitkomen(waarschijnlijk op finacieel gebied)

ik vind het wel moeilijk te verwoorden (maar ik doe het maar zoals mijn gevoel het zegt)
Dank je wel Ik heb iets met Kelken-kaarten. Voor mij zijn liefde en relaties zeer belangrijk. En die rivaliteit herken ik ook, al vind ik dat zelden storend. Sterker nog, ik leer ervan en zoek het vaak op. Vreemd typje wel eigenlijk

In ieder geval bedankt
Only Human
pi_29283783
Heel hallo willen jullie ook een kaart voor mij trekken dankje wel.
pi_29283823
Geen dank. Ik vind het leuk om te doen en nu ik hoor dat je vaak Kelken hebt vind ik het nog apart ook dat ik precies een kelken kaart trek uit de hele set tarot kaarten >>> grote en kleine arcana (allebei dus)

Misschien als ik je beter zou kennen zou ik het nog beter kunnen duiden.
Het gekke is wel dat ik op dit moment een gevoel heb die zegt dat je in dit geval iets moet opofferen om er iets onzettends geweldigs mee voor elkaar te krijgen. Misschien sta je voor een of andere keuze maar staat daar een vriend,familielid of zo in de weg?
  zondag 31 juli 2005 @ 01:38:44 #128
84524 Morwen
I got life
pi_29283911
quote:
Op zondag 31 juli 2005 01:33 schreef IrisVrede het volgende:
Geen dank. Ik vind het leuk om te doen en nu ik hoor dat je vaak Kelken hebt vind ik het nog apart ook dat ik precies een kelken kaart trek uit de hele set tarot kaarten >>> grote en kleine arcana (allebei dus)

Misschien als ik je beter zou kennen zou ik het nog beter kunnen duiden.
Het gekke is wel dat ik op dit moment een gevoel heb die zegt dat je in dit geval iets moet opofferen om er iets onzettends geweldigs mee voor elkaar te krijgen. Misschien sta je voor een of andere keuze maar staat daar een vriend,familielid of zo in de weg?
Grappig dat je dat zegt, dat is inderdaad zo. En dan vooral de combinatie familie+geld Juist vandaag speelde dat

Mooie duiding en een goed gevoel
Only Human
pi_29283972
dankje Fijn om te horen.
pi_29284030
Mocht je niets te doen hebben.... .
pi_29284086
@viperdesign: ik heb nog een aantal weken vakantie (dus ongetwijfeld zal ik een kaartje voor je leggen) Ik moet helaas nu wat dingen doen voordat ik dromenland onveilig ga maken.
En savonds leggen vind ik de beste tijd. (Misschien morgen of anders maandagavond) >> Ik zal wel naar mijn gevoel luisteren
pi_29284265
Sorry Newsman (ik ben moe dus lees ik hier en daar maar een stukje)>> ik wil hem voor jou ook wel trekken maar niet nu (mijn gevoel) >>> BTW ik wil graag weten op welk thema..>> of specifieke vraag

@viperdesign: het mag wel geloof ik.... Een kennis vertelde me ooit dat je zowiezo beschermen moet...maar niet dat je voor zelf mag leggen of niet.. (ik ga er vanuit dat het wel mag zolang je jezelf dus beschermt) Het ritueel die ik er nu voor gebruik bestaat uit het 3 keer maken van een cirkel van licht (visualisatie) en het zeggen van ik ben het medium van god tijdens het schudden en couperen van de kaarten (dit doe ik ook drie keer)
pi_29284366
quote:
Op zondag 31 juli 2005 01:52 schreef newsman het volgende:
Kijk maar, rookies zijn meestal de best.
Uit de grote arcana:

De Priesteres symboliseert de moeder, de onderwijzeres die openbaart wat nog verborgen was. Zij zit tussen twee pilaren in, ruimte en tijd, en vertelt niet alles (gordijn), omdat men ook zelf praktijkervaring op moet doen. Zij vertelt over de "zaken des levens" en leert de vraagsteller zijn kennis te gebruiken. Zij is de vrouw waarin de vraagsteller geïnteresseerd is.

De Priesteres
Deze kaart vol mysterie en dualiteit kan innerlijke waarneming, sterke artistieke en creatieve gaven, een honger naar kennis en een hang naar onafhankelijkheid belichamen. Ondersteboven kan hij duiden op onontplooide talenten, bindingsangst, hypocrisie en problemen met fysieke en emotionele relaties.

Trefwoorden Rechtop:
Wijsheid, geleerdheid, toekomst is versluierd, verborgen kennis, evenwicht tussen + en – zowel bewust als onbewust, objectief, ontwikkeling, onderwijs, opvoeding, deugdzaam, deemoed, zuiverheid, reinheid, stilte en mysterie, voorspellingen worden gedaan, platonische relaties, vermijden van verwikkelingen, lerares, raadsvrouw, vooruitziend, geduld, verstandig, vasthoudendheid.

Trefwoorden Ondersteboven:
Ontbreken van begrip, onwetendheid, kortzichtig, onjuist oordeel, oppervlakkig, bekrompen, subjectief, ongeletterd, dom, onervaren, preutsheid, hypocriet, eigendunk, verwaandheid, zelfmedelijden, passie, sensueel, spreekt teveel, gebrek aan inzicht, ongeduldig.

Deze kaart betekent ook wel: de Goddelijke Wijsheid.

Ik hoop dat je er iets mee kan. .
pi_29284422
Viperdesign ik wist dat je goed was. hee dankje wel
pi_29320305
Poeh wat een slowchat....
Ik heb deze keer de berichten nog verplaatst naar ouwehoer, zodat als jullie willen verder kunnen kletsen waar jullie gebleven waren.

Volgende keer is het gewoon de delete knop !

Ik zou heel graag zien dat dit topic echt een kaarten/ divinatie/orakel topic blijft.

Samen aan werken !

Truth ouwehoer # 10.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mirage op 01-08-2005 16:01:31 ]
Sir Winston Churchill
pi_29325967
Zaterdag heb ik de Victoria Regina tarot eindelijk thuisbezorgd gekregen. Wat een mooi ding! Wel duur maar zijn geld meer dan waard. Je kunt ze zien op www.thefool.com

Ben benieuwd wat voor decks iedereen heeft. Ik heb de Victoria Regina, de standaard Rider-Waite, de Radiant Rider-Waite en de Tarot of the Secret Forest. Die laatste is ook heel bijzonder omdat hij dubbelzijdig bedrukt is. Oh ja, en een goedkoop ding van de witte boekenmarkt, maar die is spuuglelijk maar wel bruikbaar.
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:02:17 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29326549
@Mirage, wat zijn die kaarten mooi!

En ik heb na dit compliment ook meteen een verzoek

Zou je voor mij een kaart willen trekken uit je prachtige deck?
En is het mogelijk om dat met een bepaalde vraag te doen (ben niet zo bekend met kaarttrekken), want ik stap over naar een andere klas en nou vroeg ik me af hoe het volgende schooljaar gaat lopen, of ik er misschien advies voor kan krijgen.

Als zo'n vraag niet mogelijk is dan is een algemene trekking natuurlijk ook nooit weg.

Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_29360971
Kan iemand mij een beetje op weg helpen??

Er staat binnenkort een verhuizing op t program...
Ben benieuwd wat jullie kaarten en stenen daar over te melden hebben!

(vampje.. geboren op 22 maart 1974 in Apeldoorn, nu woonachtig in Tilburg)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29362007
ff es tussendoor ...

Ik lees hier dat verscheidene mensen verschillende kaartendecks hebben ... wanneer pak je welk deck dan of is dat onbelangrijk ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29391845
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef UncleScorp het volgende:
ff es tussendoor ...

Ik lees hier dat verscheidene mensen verschillende kaartendecks hebben ... wanneer pak je welk deck dan of is dat onbelangrijk ?
Als ik voor iemand anders leg, wat ik nog niet zoveel gedaan heb, pak ik mijn oude vertrouwde Rider-Waite omdat ik daar meer info uit krijg, het is voor mij duidelijker.
Voor mezelf wissel ik decks wel eens af. Ben momenteel bezig op een forum om de Secret Forest tarot te bespreken en zodra de kaarten meer gaan leven wordt het makkelijker om met dat spel ook te leggen merk ik. Vaak grijp ik toch weer terug op de Rider-Waite.
pi_29403669
@newsman en viperdesign: sorry dat ik nog geen kaart voor jullie heb getrokken>> paar slechte dagen gehad >> als het nog nodig is, graag ff een berichtje sturen (ik weet namelijk niet of een vraag verloopt)

dat brengt me gelijk op de volgende vraag: wie wil er voor mij een kaart trekken met het thema werk?
pi_29403938
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:38 schreef IrisVrede het volgende:
viperdesign: sorry dat ik nog geen kaart voor jullie heb getrokken>> paar slechte dagen gehad >> als het nog nodig is, graag ff een berichtje sturen (ik weet namelijk niet of een vraag verloopt)
Graag.
pi_29404387
@ viperdesign: ik trok voor jou de kelken koningin (gewone positie) Ten eerste is dit een kaart die niet op zich zelf kan staan. Voordat ik dus de kaart duidt, trek ik een tweede kaart. Dit is de pentakels tien (ondersteboven) Het opvallende hieraan is dat deze kaart ook niet zonder een andere kaart of kaarten kan. Ik neem hierdoor aan dat er een verband tussen beide kaarten zit.
De kelken koningin leidt meestal tot een nieuwe liefde of een andere horizon
De pentakels tien staat voor tradities en een geregeld leven >> ik ben bang dat hier de omgekeerde positie wel telt. Dit door de samenhang tussen beide kaarten. (ik weet alleen niet precies of ik dit nu goed duidt, maar laat ik een poging doen)
De negatieve klank die de pentakels tien kent is die van knellende familiebanden en de negatieve effect wat dat heeft op de koningin is die van bazigheid, zelfbedrog en eventueel een valse romance.
Dat de romance niet lukt zal kunnen komen door de familie, maar dus ook door eigen handelen (de zelfbedrog)

Ik ben benieuwd in hoeverre dit klopt daar ik je als persoon niet ken
pi_29404807
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:01 schreef IrisVrede het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre dit klopt daar ik je als persoon niet ken
Nog geen idee. .
pi_29404939
@viperdesign: geen dame/heer op het oog? geen pogingen? geen keuzes?
pi_29405020
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:16 schreef IrisVrede het volgende:
geen dame/heer op het oog? geen pogingen? geen keuzes?
Ben stamgast op datingsites. . Niet veel serieuze pogingen gedaan, maar ik heb twee protege's. En keuzes qua...?
pi_29405299
carrière ofzo?
pi_29405346
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef IrisVrede het volgende:
carrière ofzo?
Nee, niet echt. . Wel qua personal life, maar dat lijkt me weer zo ver uit elkaar liggen.
pi_29405441
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef Viperdesign het volgende:

Nee, niet echt. . Wel qua personal life, maar dat lijkt me weer zo ver uit elkaar liggen.
tsja ik weet het ook niet >> maar nu is het geloof ik toch te slowchat voor de admin dus laten we het maar zo houden
pi_29405444
En doel je met pentakels op pentagrammen? Of staven? MSN? .

toevoeging Mirage: irc.tweakers.net #truth
of ouwehoer topicje.. kan iedereen meegenieten

[ Bericht 45% gewijzigd door Mirage op 03-08-2005 21:40:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')