yep, please do.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Mirage het volgende:
@nokwanda, morgen pak ik mijn kaarten er weer bij. mocht je verzoek nog open staan ben jij als 1e aan de beurt.
en nu weer ontopic !![]()
Dankjewel. Ik ga er morgen, als ik wakker ben, nog eens over nadenken waar deze kaart precies op van toepassing is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:14 schreef Enyalius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Five of Wands...een dag kaart zonder vraag dus vrij algemeen over jezelf.
deze kaart toont vriendschappelijke competitie. hmm...heb het idee dat het een beetje anders zit bij jouw. je voelt competatieve en uitdagende energie van een ander persoon. als deze competitie de emoties woede en agressie activeerd in een situatie is het van belang om even een time out te nemen en je motieven grondig door te nemen om zo tot de diepere betekenis van die emoties te komen voor dat je situatie gaat aanpakken.
hmm apart...gisteravond trok ik 2x Five of wands voor je en nu weer. maar ik zie niet hoe dat inzicht kan geven in je vraag over relaties. dus ga er verder niet op in.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dank je wel
Dit zegt me al meer. Zou je het erg vinden om er vandaag eentje voor me te trekken met betrekking tot mijn relatie?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:01 schreef Mirage het volgende:
Nokwanda,
Voor jou trok ik een kaart uit de faeries Oracle.
Ik trok....
[afbeelding]
Tobaira of the Waters
Emotions. Serenity. Meditation. Gracfully accepting change.
Starter reading
Water is mutable, changeable, fluid, and Tobaira speaks to us of a particular kind of change- change of emotions and possibly a change in health. We have important choices to make about how we meet those changes and where we let them take us - toward the calm, flowing purity of the faery waters or the boiling cauldron of hot temper and steamy emotions. The choice is obvious, but we sometimes forget that we have it.
Tobaira reminds us that we do have a choice - and making it, wisely or unwisely, determines our future.
The things we need in life remain constant, no matter what is going on or how hectic the changes and pressures in life may be. We need nurturing and love, and it is ultimately up to us to provide that for ourselves. The healing faeries will help us if we ask them to.
Hmmmm, interessant. Misschien kan mirage ook nog een trekken ter verduidelijking?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hmm apart...gisteravond trok ik 2x Five of wands voor je en nu weer. maar ik zie niet hoe dat inzicht kan geven in je vraag over relaties. dus ga er verder niet op in.
Nee, verander vooral je avatar niet !quote:
nee niet over heen gelezen. ben alleen moe en heb het moeilijk om een "lock" te krijgen op mensen op het moment. daarom vertrouw ik mijn laatste 2-3 kaart trekkingen nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef CvB het volgende:
Ehm....op zich heb ik in dit topic twee keer gevraagd of iemand een kaart voor me wil trekken, maar niemand lijkt te reageren. Hebben jullie er allemaal overheen gelezen?? Als niemand zin heeft om een kaart te trekken voor me is het ook goed, maar ik zou 't dan wel graag willen horen ook.
Misschien moet ik anders toch eens een flitsender avatar overwegen...
En daar kom je nu mee!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Enyalius het volgende:
daarom vertrouw ik mijn laatste 2-3 kaart trekkingen niet
Eigenlijk zou dus juist iemand voor jou een kaartje moeten trekken.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:04 schreef Enyalius het volgende:
tja ik trok 5 of wands zo vaak, en me gedachten waren niet helemaal leeg, dus denk dat het eerder op mij van toepassing is dan iemand anders :S
sorry
Is altijd mogelijk, is mij ook wel gebeurd en dan is het inderdaad beter om even de kaarten weg te leggen. Ze trekken je weer aan als je er weer klaar voor bent.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
nee niet over heen gelezen. ben alleen moe en heb het moeilijk om een "lock" te krijgen op mensen op het moment. daarom vertrouw ik mijn laatste 2-3 kaart trekkingen niet
Mag ik er ook eentje? Leuk dat je er zo mee bezig bentquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef IrisVrede het volgende:
hoihoi mensen
ik vind het gaaf dat er meer mensen zijn die aan tarot en zo doen.
Dank je welquote:Op zondag 31 juli 2005 01:15 schreef IrisVrede het volgende:
@Morwen: ik heb voor jou een kaart getrokken
dit is de kelken 2 (normale positie)
een ontmoeting met een zielsverwant, een blijvende vriendschap, liefdesaffaire of een zakelijke relatie is opkomst. Je kan je met iemand verzoenen en hiermee een einde maken aan rivaliteit tussen jullie twee maar het kan ook gebeuren dat een goed contract wordt afgesloten.
Het zal een verrassing zijn en het zal goed uitkomen(waarschijnlijk op finacieel gebied)
ik vind het wel moeilijk te verwoorden (maar ik doe het maar zoals mijn gevoel het zegt)
Grappig dat je dat zegt, dat is inderdaad zo. En dan vooral de combinatie familie+geldquote:Op zondag 31 juli 2005 01:33 schreef IrisVrede het volgende:
Geen dank. Ik vind het leuk om te doen en nu ik hoor dat je vaak Kelken hebt vind ik het nog apart ook dat ik precies een kelken kaart trek uit de hele set tarot kaarten >>> grote en kleine arcana (allebei dus)
Misschien als ik je beter zou kennen zou ik het nog beter kunnen duiden.
Het gekke is wel dat ik op dit moment een gevoel heb die zegt dat je in dit geval iets moet opofferen om er iets onzettends geweldigs mee voor elkaar te krijgen. Misschien sta je voor een of andere keuze maar staat daar een vriend,familielid of zo in de weg?
Uit de grote arcana:quote:Op zondag 31 juli 2005 01:52 schreef newsman het volgende:
Kijk maar, rookies zijn meestal de best.
Als ik voor iemand anders leg, wat ik nog niet zoveel gedaan heb, pak ik mijn oude vertrouwde Rider-Waite omdat ik daar meer info uit krijg, het is voor mij duidelijker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef UncleScorp het volgende:
ff es tussendoor ...
Ik lees hier dat verscheidene mensen verschillende kaartendecks hebben ... wanneer pak je welk deck dan of is dat onbelangrijk ?
Graag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:38 schreef IrisVrede het volgende:
viperdesign: sorry dat ik nog geen kaart voor jullie heb getrokken>> paar slechte dagen gehad >> als het nog nodig is, graag ff een berichtje sturen (ik weet namelijk niet of een vraag verloopt)
Nog geen idee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:01 schreef IrisVrede het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre dit klopt daar ik je als persoon niet ken
Ben stamgast op datingsites.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:16 schreef IrisVrede het volgende:
geen dame/heer op het oog? geen pogingen? geen keuzes?
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef IrisVrede het volgende:
carrière ofzo?
tsja ik weet het ook niet >> maar nu is het geloof ik toch te slowchat voor de admin dus laten we het maar zo houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef Viperdesign het volgende:
Nee, niet echt.. Wel qua personal life, maar dat lijkt me weer zo ver uit elkaar liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |