Klopt helemaal als een bus. Ik zou als ik alles over kon doen iets in maatschappelijk werk willen doen. Heb ook een tijdje mensen mogen begeleiden in een totaal andere functie en dat werkte heel erg goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:24 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
King of Cups
Saleheim wat ik zo zie is dat je een emotioneel iemand bent die het beste een baan als begeleidende rol vervult. dus dat je mensen begeleid in hun groei en met je levens ervaring ook voorbeelden kunt geven uit je eigen leven. zie niks kwa gevaar voor je gezondheid maar je potentie ligt meer in denkwerk dan fysiek.
Da's waar maar de financien he?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Viperdesign het volgende:
Je kunt altijd nog overwegen parttime vrijwilligerswerk te doen. Als je er tijd voor hebt..
30-3-72 Omgeving leiden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef pepper_961 het volgende:
Zou ik van iemand een kaartje, of iets dergelijks, mogen?![]()
nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:
Enyalius, heb je hier toevallig nog iets mee gedaan? Zo niet, geen probleem hoor, maar was gewoon even nieuwsgierigquote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
Ik trok die voor jouw met betrekking tot je gezondheid
maar ik heb zometeen wat te doen en zal later een wat uitgebreidere legging voor je proberen met wat meer detail er in.
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:30 schreef fee-tje het volgende:
Wil er iemand voor mij een kaart trekken aub? Mijn geboortedatum is 6 sept 1984, in de omgeving van Arnhem.
ja het kost alleen veel tijd voor mij om het uit te zoeken wat elke kaart betekend en de verbinden tot elkaar. maar ben er mee bezigquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Enyalius, heb je hier toevallig nog iets mee gedaan? Zo niet, geen probleem hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig
Dank je welquote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef Enyalius het volgende:
[..]
[afbeelding]
The Hierophant (spiritual ritual)
de hierophant gaat meestal over de rol van religie in je leven, maar in jouw geval denk ik dat het eerder te maken heeft met tradionele moralen en persoonlijke eigenschappen. je wilt waarschijnlijk de ouderwetse zienswijze van religies her-bestuderen om te zien of je je er echt in kunt vinden, als je nu al "lege" rituelen doet omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt dan is het beter om dat los te laten en je eigen rituelen te verzinnen om je zo je eigen verbinding met je spirituele pad te kunnen tonen en beleven.
doe de andere kaarten morgen of later vanavond. ben beetje moe nu
Tof! Deze week nog?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:41 schreef Enyalius het volgende:
voor jouw trok ik
[afbeelding]
The Empress(fertility)
heel lang verhaal, zal ik je sparen. het komt er op neer dat je klaar bent om meer voorspoed tegen te komen in je leven. als je tenminste het gevoel hebt dat je het recht heb op overvloed aan groei en resources. de empress is dan het signaal dat het gaat komen. in dit geval de liefde waar je om vroeg.
Ok, great!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ja het kost alleen veel tijd voor mij om het uit te zoeken wat elke kaart betekend en de verbinden tot elkaar. maar ben er mee bezig
quote:
okay... ook goed. Dat kan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef Enyalius het volgende:
weet niet. heb er opeens een stuk minder zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |