abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 11:55:44 #51
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29107020

Ik trok die voor jouw met betrekking tot je gezondheid

de kaart toont en man die springt met 8 vliegende "rods" om zich heen. vliegend door de lucht op hoge snelheid. deze kaart is geassocieerd met snelheid en goede berichten. in persoonlijke situaties staat deze kaart voor snelle veranderingen die hoopvol zijn.

mischien leuk om te weten dat de kaart die als tweede op de stapel lag de zon was en die staat voor mij persoonlijk voor Hoop en Positiviteit.

maar ik heb zometeen wat te doen en zal later een wat uitgebreidere legging voor je proberen met wat meer detail er in.

trouwens ben je goed met engels? ik ben namelijk niet zo vloeiend met nederlands als het op dit soort dingen aankomt
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  Licht Ontvlambaar maandag 25 juli 2005 @ 12:44:07 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29108228
Enyalius, zou je voor mij een kaart willen trekken met betrekking tot relaties? Beschrijving mag ook in het engels... Thanks!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_29108355
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]

de kaart toont en man die springt met 8 vliegende "rods" om zich heen. vliegend door de lucht op hoge snelheid. deze kaart is geassocieerd met snelheid en goede berichten. in persoonlijke situaties staat deze kaart voor snelle veranderingen die hoopvol zijn.

mischien leuk om te weten dat de kaart die als tweede op de stapel lag de zon was en die staat voor mij persoonlijk voor Hoop en Positiviteit.

maar ik heb zometeen wat te doen en zal later een wat uitgebreidere legging voor je proberen met wat meer detail er in.

trouwens ben je goed met engels? ik ben namelijk niet zo vloeiend met nederlands als het op dit soort dingen aankomt
Als er niet teveel vaktermen in voor komen zal het met het engels wel goedkomen Ik hoop alleen dat ik dan de goede interpretatie eraan geef

In ieder geval tot nu toe al hartstikke bedankt! Fijn dat het er positief uitziet en ben benieuwd naar de detaillering

En nog even nieuwsgierig in het algemeen: Is het ook mogelijk dat als je met iets anders bezig bent terwijl de kaart door jou wordt getrokken je een antwoord op hetgeen krijgt waar je letterlijk mee bezig bent ipv de vraag die ik in eerste instantie stelde of kunnen die dingen (de vraag in mijn hoofd die verschilt van mijn letterlijke actie) niet door elkaar lopen?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  maandag 25 juli 2005 @ 14:02:32 #54
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29110472
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:27 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
Ripley voor jouw trok ik de Three of Cups ondersteboven.
hmm vind wel dat de plaatjes op het net erg donker ingescanned zijn

interesant...jij bent feestbeest of niet maar omdat de kaart op zijn kop ligt betekend het dat het de laatste tijd wat minder is. de lol, vieren en drinking op/van feestjes is omgeslagen naar verkwisting en dat je te makkelijk toegeeft aan iets...kan niet precies wat maar aangezien de meeste mensen wel van een aantal glaasjes houden lijkt me dat het meest logische. drinken, roken en ongezond eten word waarschijnlijk in overmaat gedaan.

aangezien het een simpele dag kaart is heb ik er geen andere kaart bij getrokken om te zien of het een serieus probleem is of niet.
Hmmmm, vreemd. Ik ga dus juist weinig stappen en eet juist egzonder en ben dus ook eigenlijk zelden aangeschoten de laatste tijd

Ook geen gezondheidsklachten oid, of je moet ontzettende spierpijn meerekenen.

Ik zocht ook eigenlijk een kaart die mee op spiritueel gebied lag
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29110524
Misschien wil je spirit wel gaan feesten en ongezond eten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29110877
Mooie kaarten Enyalius, is dit de Cosmic Tarot?
  maandag 25 juli 2005 @ 15:06:52 #57
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29112264
@Saleheim
yup dat zijn de Cosmic Tarot kaarten

@Ripley
ben nog bezig er mee leren om te gaan. als je de kaart omdraait komt de beschrijving eruit die jij hebt. moet nog flink fine tunen. net een legging voor stiefmoeder gedaan en de helft klopte maar.

@Sjeen
geboortedatum en lokatie is alles wat ik nodig heb voor een dagkaart trekking

@myxomatosekonijn
hmm denk niet dat het uitmaakt of je aan de vraag denkt constant of niet. de kaarten die getrokken worden worden gedaan onder invloed. nee niet van een drankje, maar van je gidsen/hogere zelf die je (on)bewust begeleiden naar de kaart die het meest relevant is. dus je kan rustig een kaart krijgen die je een nieuw inzicht over iets geeft wat voor jouw belangrijk is, maar dat het geen antwoord op je vraag is
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  Licht Ontvlambaar maandag 25 juli 2005 @ 15:22:50 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29112650
Geboren 3 april 1976 in Heerlen, nu in Maastricht
pi_29113111
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef Enyalius het volgende:
@Saleheim
yup dat zijn de Cosmic Tarot kaarten
Als het mogelijk is, kun je voor mij een kaartje trekken? Geb. datum 14-04-1964 (ouwe knakker weet ut )
Thema, werk. Ik kan misschien een baan hebben maar twijfel erg of deze bij me past. En vooral of ik het fysiek volhou.
pi_29113415
Enyalius...Ze zijn moohooi!!!

Als je nog wat energie over hebt, zou je dan voor mij een kaartje willen trekken?

Sta op t punt allerlei "belangrijke" verstrekkende beslissingen te maken...
Er spookt ook al tijden allerlei emotioneels rond en dat alles heeft alles met elkaar te maken....

* vamperotica is op 22 maart 1974 in Apeldoorn geboren
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 25 juli 2005 @ 15:47:16 #61
84524 Morwen
I got life
pi_29113417
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:05 schreef Enyalius het volgende:

[..]

geen probleem Morwen. ik ben er nu al achter dat je geen kaarten kunt leggen zonder toestemming te hebben van die persoon. je kunt ze wel leggen maar dan komt er geen fatsoenlijk antwoord uit. daarnaast heb ik even wat geprobeerd door astraal naar je toe te komen en gewoon je hogere zelf te vragen of die een vraag had die van belang was
Vlak na mijn vraag aan jou moest ik weg en de hele weg dat ik in de auto zat moest ik eraan denken. Grappig is dat
quote:
je wilt dingen haasten. meditatie kan je bijstaan om terug te komen in het "hier en nu". dit zal je weer je weer terug in sync brengen met de juiste timing van zaken. als je vatbaar bent voor stress, en dat ben jij volgens mij, dan gooi je je hele systeem in de war. het is van belang om artistiek en creatief bezig te zijn om zo de druk te verminderen. het is dan ook meteen een uitlaatklep voor al die creativiteit die in je zit en er op het moment niet uit lijkt te kunnen.
Mmmm, ja dat klopt wel, ik ben momenteel nogal gejaagd en daar kan ik eigenlijk heel slecht tegen. Ik droom ook waanzinnig vreemd en dat is meestal een teken dat ik mezelf voorbij ren.

---
quote:
begin het gevoel te krijgen dat me deck nu begint te werken voel de energie door me heen stromen
Mooi is dat, he! Prachtige kaarten, ik hoop dat jij en anderen er veel plezier van hebben. Nogmaals bedankt
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 25 juli 2005 @ 15:58:25 #62
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29113806
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef Enyalius het volgende:

@Ripley
ben nog bezig er mee leren om te gaan. als je de kaart omdraait komt de beschrijving eruit die jij hebt. moet nog flink fine tunen. net een legging voor stiefmoeder gedaan en de helft klopte maar.
Dat begrijp ik. Ik vind het al heel tof dat je een kaart voor em wilt leggen

Misschien kun je het nog eens proberen met in je achterhoofd mijn gevoel dat ik een kaart wil voor mijn geest, eentje die wat duidelijkheid schept?
pi_29113881
Fulltime job voor Enyalius
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29114402
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:01 schreef UncleScorp het volgende:
Fulltime job voor Enyalius
Ik voel me ook beetje schuldig. Alleen als je tijd hebt hoor Enyalius.
  maandag 25 juli 2005 @ 16:49:05 #65
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29115301
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef Sjeen het volgende:
Geboren 3 april 1976 in Heerlen, nu in Maastricht

Eight of Pentacles (education)

Je ziet een vrouw die een bouquet vasthoudt met in het midden een roos omringt door pentagrammen. een "ray of awareness" valt neer het bouquet en symboliseert de uitbreiding van de geest beschikbaar door onderwijs/opleiding. deze kaart gaat over de discipline die nodig is om onderwijs te krijgen in een nieuw gebied en deze te fine-tunen tot je het volledig beheerst. het is de kaart van de leerling die focust op het detail en de precisie van zijn/haar taken en haalt voldoening uit gestage vooruitgang/verbetering. het gaat niet over de meesterschap van een skil omdat het gaat over een doorgaand leer proces met de bedoeling om nieuwe informatie in je leven te kunnen toe voegen.

ik trok voor de gein nog een kaartje erbij en die maakte duidelijk dat je relatie skils nog verbetering kunnen gebruiken. dus het leren van verbanden leggen. dit kan door middel van zelf studie of workshops.
pi_29115506
Vincent, als je nog zin hebt... graag.
  maandag 25 juli 2005 @ 16:59:05 #67
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29115582
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:37 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Als het mogelijk is, kun je voor mij een kaartje trekken? Geb. datum 14-04-1964 (ouwe knakker weet ut )
Thema, werk. Ik kan misschien een baan hebben maar twijfel erg of deze bij me past. En vooral of ik het fysiek volhou.
ik weet niet of deze kaart voor jouw is. ik vond iemand onder de user name Saleheim zowel in het noord-oost als in het zuiden van het land. woon jij toevallig in het zuiden? want voor die heb ik de legging gedaan.

Eight of Cups (withdrawal)

de symbolen op de kaart omschrijven emotionele onverschilligheid en terugtrekking van affectie van een relatie. beide mensen zijn uit elkaar gegroeid emotioneel en voelen zich eenzaam binnen in de relatie, al een tijdje.

na een periode van rust waarin je kunt nadenken zul je wellicht meer emotionele energy in je relatie willen stoppen. zodra je dat beslist verken nieuwe gebieden voor groei en ontwikkeling binnen in de relatie ipv te settlen voor de status quo.

tja is niet echt werk gerelateerd heh?
tenzij het over werken aan relaties gaat hahaha
  maandag 25 juli 2005 @ 17:10:13 #68
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29115865
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Ik vind het al heel tof dat je een kaart voor em wilt leggen

Misschien kun je het nog eens proberen met in je achterhoofd mijn gevoel dat ik een kaart wil voor mijn geest, eentje die wat duidelijkheid schept?

The Hierophant (spiritual ritual)

de hierophant gaat meestal over de rol van religie in je leven, maar in jouw geval denk ik dat het eerder te maken heeft met tradionele moralen en persoonlijke eigenschappen. je wilt waarschijnlijk de ouderwetse zienswijze van religies her-bestuderen om te zien of je je er echt in kunt vinden, als je nu al "lege" rituelen doet omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt dan is het beter om dat los te laten en je eigen rituelen te verzinnen om je zo je eigen verbinding met je spirituele pad te kunnen tonen en beleven.

doe de andere kaarten morgen of later vanavond. ben beetje moe nu
pi_29117890
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:59 schreef Enyalius het volgende:

[..]

ik weet niet of deze kaart voor jouw is. ik vond iemand onder de user name Saleheim zowel in het noord-oost als in het zuiden van het land. woon jij toevallig in het zuiden? want voor die heb ik de legging gedaan.

[afbeelding]
Eight of Cups (withdrawal)

de symbolen op de kaart omschrijven emotionele onverschilligheid en terugtrekking van affectie van een relatie. beide mensen zijn uit elkaar gegroeid emotioneel en voelen zich eenzaam binnen in de relatie, al een tijdje.

na een periode van rust waarin je kunt nadenken zul je wellicht meer emotionele energy in je relatie willen stoppen. zodra je dat beslist verken nieuwe gebieden voor groei en ontwikkeling binnen in de relatie ipv te settlen voor de status quo.

tja is niet echt werk gerelateerd heh?
tenzij het over werken aan relaties gaat hahaha
hahah nee ik woon in Flevo, dus eerder noord-oost dan zuiden. Maar zo heb ik wel mooi deze kaart ff gezien, hij's droevig maar mooi.
  Licht Ontvlambaar maandag 25 juli 2005 @ 18:48:39 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29118163
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Enyalius het volgende:

[..]

[afbeelding]
Eight of Pentacles (education)

Je ziet een vrouw die een bouquet vasthoudt met in het midden een roos omringt door pentagrammen. een "ray of awareness" valt neer het bouquet en symboliseert de uitbreiding van de geest beschikbaar door onderwijs/opleiding. deze kaart gaat over de discipline die nodig is om onderwijs te krijgen in een nieuw gebied en deze te fine-tunen tot je het volledig beheerst. het is de kaart van de leerling die focust op het detail en de precisie van zijn/haar taken en haalt voldoening uit gestage vooruitgang/verbetering. het gaat niet over de meesterschap van een skil omdat het gaat over een doorgaand leer proces met de bedoeling om nieuwe informatie in je leven te kunnen toe voegen.

ik trok voor de gein nog een kaartje erbij en die maakte duidelijk dat je relatie skils nog verbetering kunnen gebruiken. dus het leren van verbanden leggen. dit kan door middel van zelf studie of workshops.
Hier kan ik iets mee, Dank je! Ik heb onlangs mijn studie Psychologie weer opgepakt... Dus dat klopt wel en op relatievlak ben ik inderdaad bezig het allemaal een beetje in perspectief te zien...
  maandag 25 juli 2005 @ 21:15:22 #71
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29122929
Vamperotica voor jou trok ik

Five of Pentacles (Insecurity)

in de rotzooi van een stervende stad proberen mensen te overleven. deze kaart toont op een grafische manier de angst en het buiten gesloten gevoel van werkeloosheid en financiele onzekerheid.

je voelt wellicht angst om niet te kunnen rond komen met geld. als je niet werkeloos bent kan het komen door het type werk zoals freelance e.d. wat dus ook niet echt een standaard inkomen heeft waar je op kunt bouwen. het advies is om een spaarrekening te openen of een soort credit nota te regelen waardoor je dus wat meer ademruimte creeert. als het niet geld is wat je te kort komt dan is het een onzekerheid waarmee je zit. onderzoek de redenen waarom je zo graag iets wilt en sluit het af.
  maandag 25 juli 2005 @ 21:24:39 #72
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29123229

King of Cups

Saleheim wat ik zo zie is dat je een emotioneel iemand bent die het beste een baan als begeleidende rol vervult. dus dat je mensen begeleid in hun groei en met je levens ervaring ook voorbeelden kunt geven uit je eigen leven. zie niks kwa gevaar voor je gezondheid maar je potentie ligt meer in denkwerk dan fysiek.
  maandag 25 juli 2005 @ 21:25:11 #73
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29123246
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:40 schreef Saleheim het volgende:

[..]

hahah nee ik woon in Flevo, dus eerder noord-oost dan zuiden. Maar zo heb ik wel mooi deze kaart ff gezien, hij's droevig maar mooi.
volgens mij wil je die gozer uit het zuiden niet zijn ook
  maandag 25 juli 2005 @ 21:26:47 #74
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29123310
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef Viperdesign het volgende:
Vincent, als je nog zin hebt... graag.
geboorte datum, woonplaats waar je nu leeft, eventueel je echte naam, eventuele vraag die je hebt
dan zal ik proberen iets nuttigs te trekken
pi_29123892
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:26 schreef Enyalius het volgende:
geboorte datum, woonplaats waar je nu leeft, eventueel je echte naam, eventuele vraag die je hebt
dan zal ik proberen iets nuttigs te trekken
Zie mail. .

[ Bericht 7% gewijzigd door Viperdesign op 25-07-2005 22:52:55 ]
pi_29123949
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:24 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
King of Cups

Saleheim wat ik zo zie is dat je een emotioneel iemand bent die het beste een baan als begeleidende rol vervult. dus dat je mensen begeleid in hun groei en met je levens ervaring ook voorbeelden kunt geven uit je eigen leven. zie niks kwa gevaar voor je gezondheid maar je potentie ligt meer in denkwerk dan fysiek.
Klopt helemaal als een bus. Ik zou als ik alles over kon doen iets in maatschappelijk werk willen doen. Heb ook een tijdje mensen mogen begeleiden in een totaal andere functie en dat werkte heel erg goed.
Bedankt en tof dat je dit wilde doen.
pi_29126313
Je kunt altijd nog overwegen parttime vrijwilligerswerk te doen. Als je er tijd voor hebt. .
pi_29126435
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Viperdesign het volgende:
Je kunt altijd nog overwegen parttime vrijwilligerswerk te doen. Als je er tijd voor hebt. .
Da's waar maar de financien he?
pi_29127857
Wil er iemand voor mij een kaart trekken aub? Mijn geboortedatum is 6 sept 1984, in de omgeving van Arnhem .
pi_29128007
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:30 schreef fee-tje het volgende:
in de omgeving van Arnhem .
Doetinchem. .
pi_29128242
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:33 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Doetinchem. .
Verhuisd en outdated profiel?
pi_29128433
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:41 schreef fee-tje het volgende:
Verhuisd en outdated profiel?
. .
pi_29128629
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:46 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

. .
Jammerrrrrrrrrr, ga ergens anders bijdehand zijn .
pi_29133945
Dank je, Enyalius.

Passende kaart....

Een heel erg passende kaart
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29137776
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef pepper_961 het volgende:
Zou ik van iemand een kaartje, of iets dergelijks, mogen?
30-3-72 Omgeving leiden.
The waves you made will always be
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:41:24 #86
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29165610
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:43 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zie mail. .
nieuwe ronde, nieuwe kansen

voor jouw trok ik

The Empress(fertility)

heel lang verhaal, zal ik je sparen. het komt er op neer dat je klaar bent om meer voorspoed tegen te komen in je leven. als je tenminste het gevoel hebt dat je het recht heb op overvloed aan groei en resources. de empress is dan het signaal dat het gaat komen. in dit geval de liefde waar je om vroeg.
pi_29165883
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]

Enyalius, heb je hier toevallig nog iets mee gedaan? Zo niet, geen probleem hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:52:22 #88
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29165908
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:30 schreef fee-tje het volgende:
Wil er iemand voor mij een kaart trekken aub? Mijn geboortedatum is 6 sept 1984, in de omgeving van Arnhem .

Four of cups (apathy)

deze kaart toont een jonge man dit op een picnick laken zit. het lijkt alsof hij diep in gedachten verzonken is en niet de schoonheid om zich heen ziet zoals de natuur en de vier lotussen en vier cups. dit is een kaart van dissatisfaction en apathy tot de zaken die je al hebt en is een waarschuwing om niet de schoonheid van het dagelijkse leven en mogelijkheden te negeren. de 4 staat voor stabiliteit en de status quo ze zeggen niks over aventuur en een opwindende levenstijl. er is een grote mogelijkheid dat je je geluk onderschat en alles als normaal accepteert.

je voelt je waarschijnlijk uitgedaagd om de stabiliteit van je huidige leven op zijn kop te zetten uit gevoel van boredom. ipv dat te doen is het advies om nieuwe gebieden te onderzoeken om je interesses te vergroten en je verder te laten groeien. als niks je aanspreekt onthoud dat dit gewoon een fase is die voorbij gaat en nieuwe interesesses zullen hun weg naar je vinden.
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:53:07 #89
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29165926
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Enyalius, heb je hier toevallig nog iets mee gedaan? Zo niet, geen probleem hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig
ja het kost alleen veel tijd voor mij om het uit te zoeken wat elke kaart betekend en de verbinden tot elkaar. maar ben er mee bezig
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:53:48 #90
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29165944
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef Enyalius het volgende:

[..]

[afbeelding]
The Hierophant (spiritual ritual)

de hierophant gaat meestal over de rol van religie in je leven, maar in jouw geval denk ik dat het eerder te maken heeft met tradionele moralen en persoonlijke eigenschappen. je wilt waarschijnlijk de ouderwetse zienswijze van religies her-bestuderen om te zien of je je er echt in kunt vinden, als je nu al "lege" rituelen doet omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt dan is het beter om dat los te laten en je eigen rituelen te verzinnen om je zo je eigen verbinding met je spirituele pad te kunnen tonen en beleven.

doe de andere kaarten morgen of later vanavond. ben beetje moe nu
Dank je wel

Dit zegt me al meer. Zou je het erg vinden om er vandaag eentje voor me te trekken met betrekking tot mijn relatie?
pi_29166041
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:41 schreef Enyalius het volgende:
voor jouw trok ik
[afbeelding]
The Empress(fertility)

heel lang verhaal, zal ik je sparen. het komt er op neer dat je klaar bent om meer voorspoed tegen te komen in je leven. als je tenminste het gevoel hebt dat je het recht heb op overvloed aan groei en resources. de empress is dan het signaal dat het gaat komen. in dit geval de liefde waar je om vroeg.
Tof! Deze week nog?
Kidding. Thx.
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:14:24 #92
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29166515
geen idee meestal gebeurd zoiets bij mij binnen 3 weken. dus ga es achter een aantal leuke meiden aan zou ik zeggen
pi_29166654
En als ik de komende drie weken thuis blijf? Komt ze dan naar mij toe?

.
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:20:33 #94
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29166689
zou het kunnen proberen. laat me weten of het werkt
pi_29166966
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef Enyalius het volgende:

[..]

ja het kost alleen veel tijd voor mij om het uit te zoeken wat elke kaart betekend en de verbinden tot elkaar. maar ben er mee bezig
Ok, great! Take all the time you need!
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:19:36 #96
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29173386
Enyalius, kun je voor mij misschien een kaart trekken met betrekking tot realties, zit de laatste tijd niet mee op dat gebied namelijk! Echte naam is Chris, geboren (en nog steeds wonende) te Amersfoort op 26 mei 1984. Mag trouwens ook in het Engels als dat makkelijker voor je is!
Vind ik
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:14:13 #97
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29182355
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:25 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

30-3-72 Omgeving leiden.

Five of Wands...een dag kaart zonder vraag dus vrij algemeen over jezelf.

deze kaart toont vriendschappelijke competitie. hmm...heb het idee dat het een beetje anders zit bij jouw. je voelt competatieve en uitdagende energie van een ander persoon. als deze competitie de emoties woede en agressie activeerd in een situatie is het van belang om even een time out te nemen en je motieven grondig door te nemen om zo tot de diepere betekenis van die emoties te komen voor dat je situatie gaat aanpakken.
pi_29182916
Wil je er een voor mij trekken als je tijd hebt? Ben benieuwd naar wat je voor mij uit je nieuwe deck trekt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:51:46 #99
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29183568
weet niet. heb er opeens een stuk minder zin in
pi_29184269
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef Enyalius het volgende:
weet niet. heb er opeens een stuk minder zin in
okay... ook goed. Dat kan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')