abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 08:56:52 #1
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28821960
Aangezien ik als laatste antwoorde is het wel zo netjes een nieuwe topic te openen zodat het door kan lopen.

MUUS vond het op zaterdag 1 januari 2005, om 23:06 een leuke variant van 'pluk de dag'. .

De bedoeling

Je trekt één kaart en legt die ene kaart hier uit, gewoon in duidelijke taal zoals het in de bijgeleverde boekjes wordt uitgelegd. Graag met een plaatje, foto of scan erbij!
Tarotkaarten, orakelkaarten, zigeunerkaarten, dolfijnkaarten, angelcards, maakt niet uit! Runenstenen en I-ching muntjes zijn uiteraard ook van harte welkom!

Waarom?

Omdat dat leuk is, duh.

En zo kan iedereen verschillende manieren van orakelen is dat een woord? leren kennen. Heel handig als je benieuwd bent naar een bepaald deck en zo dus een stukje van een bepaald deck kunt 'proeven';. Bovendien zijn heel veel sets gewoon heel erg mooi om naar te kijken.

Ik heb meerdere decks én runenstenen én I-ching muntjes. Wanou?

Da's alleen maar leuk, want op die manier kun je elke dag wat anders doen. Gewoon varieren!

Ik heb helemaal geen kaarten en ik heb er eigenlijk ook niet zoveel verstand van. Maar ik vind het wel heel leuk en ik wil wel meedoen!

Geen probleem, zat users hier die voor jou wel een kaart willen trekken zodat jij ook mee kunt doen!

Wil je nog wat kwijt, MUUS?

Ja, nou, eigenlijk wel.

Ik wil dit een beetje een makkelijk, laagdrempelig topic maken, zodat nieuwe users (met drempelvrees) hier makkelijk binnen kunnen rollen. Dus als iemand iets niet snapt of zelf geen kaarten heeft, gaan we natuurlijk allemaal heel lief en duidelijk uitleggen en helpen, toch? .

Dus heb je zelf geen kaarten, maar heb je wel een 'verzoeknummertje' wil je graag een kaart zien uit een bepaald deck? Vraag dat dan gewoon! .

Gewoon een gezellig topic waar iedereen aan mee kan doen. Geen discussies, geen moeilijk gedoe, maar mooie kaarten leren kennen.

Dus warm uw handen, schud uw kaarten en laat ons allen meegenieten van al het moois. .

Vorige deeltjes
Pluk de kaart!
Pluk de 2e kaart!
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:13:38 #2
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28822215
Kaartje geplukt tvp:

Beschrijving
Best wel eng toepasselijk
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28824554
Enyalius...je antwoord in het vorige 'pluk de kaart' deel was duidelijk...bedankt

Ot: wie zou een stenenworp of kaarttrekking willen doen voor mij met betrekking tot gezondheid?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_28841242
Zou er heel alsjeblieft iemand een kaartje voor mij willen trekken?

Ik sta op het punt om op verschillende vlakken belangrijke beslissingen te maken...
En ik zit op het moment in een fase waarin ik veel over mezelf leer, zowel positieve als negatieve dingen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:41:52 #5
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28841304
ik zit helaas nog te wachten op mijn deck anders zou ik je graag een handje willen helpen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_28841397
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:41 schreef Enyalius het volgende:
ik zit helaas nog te wachten op mijn deck anders zou ik je graag een handje willen helpen
Lief van je!!
Ik houd m graag tegoed!
pi_28841518
Ik heb even kopje koffie nodig, heb eerder vanavond ruim eenuur naast mijn zoontje o pzijn bed gelegen en ben weggedoezeld..
Ik zit hier nu al weer een poosje op mijn stoel, maar echt weer helemaal terug komen wil nog niet lukken.

even wakker worden en dan zal ik kijken wat ik voor jullie kan doen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:24:05 #8
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28848976
Kroekiepoesje wil je nog wat kwijt over de legging die ik in het vorige deel voor je gedaan heb? Wil wel weten hoe je erover denkt vandaar
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_28849885
Zou ik van iemand een kaartje, of iets dergelijks, mogen?
The waves you made will always be
pi_28849933
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:24 schreef displission het volgende:
Kroekiepoesje wil je nog wat kwijt over de legging die ik in het vorige deel voor je gedaan heb? Wil wel weten hoe je erover denkt vandaar
Displission Sorry ben een paar dagen weggeweest......

Ik heb em 2 keer overgelezen..Ik ben er niet helemaal uit nog...het klopt wel en het klopt niet.... om maar even in het kort mn situatie proberend te leggen: Ik heb nu zo een 13 jaar last van een paniekstoornis...met tussenpozen gaat het goed maar weg is het nooit...op het moment heb ik een enorme terugslag waar ik me uit probeer te vechten...door die paniekstoornis kan ik niet werken, omdat het de laatste jaren "redelijk" ging had ik een baan voor 2 dagen in de week, dat werd er 1 door omstandigheden buiten mij om....op het moment kan ik die ene dag niet aan...ik kan amper de deur uit....

Ik ben dus al jaren "aan het werk" met mezelf kan nog steeds niet echt een resultaat zien dus dat kan ik wel uit die kaart (de uitleg van jou) halen ...

De rozenblaadjes die in deze zomer bloeien kan ik niet helemaal plaatsen, tenzij de periode die ik nu heb (de ergste in jaren) er is om me voor eens en altijd van mn angsten af te helpen..ik heb namelijk de beslissing genomen om in reïncarnatie-theraphie te gaan, iets wat ik nog niet eerder geprobeert heb, en ik heb , natuurlijk, de hoop dat ik daardoor dichterbij de "oplossing" ben.
Ik hoop dat de "dichtbij" die jij door kreeg daar dan ook op slaat...en dat die laatste roos dan ook gaat bloeien en ik die 7e pentakel dan ook eens af heb

Nogmaals sorry dat je zo lang op mijn reactie moest wachten, ik ben een paar dagen rust op gaan zoeken, en het is leuk dat jij dat ook had geschreven zonder dat ik het wist...

Heel erg bedankt displission!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 02:42:23 #11
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28850279
Kroekiepoes heel veel succes in deze periode Ik denk wel dat je hier sterker uitkomt..
ken je niet, maar LOVE U!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_28850306
Love makes the world go round! So love you too
en van ieder ander die dit leest
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_28912918
Ik heb gisteren online de Victoria Regina tarot gekocht. Wat een mooi ding zeg hoop dat ie in het echt ook zo mooi is! Je kunt 'm bewonderen op www.thefool.com Ik vind de thematiek erg mooi, de victoriaanse achtergrond. Bepaalde kaarten zijn echt zo prachtig zoals de maan uit de grote arcana. Ook de kleine arcana is in stijl. Dus geen staven, bekers, zwaarden en pentakels maar in plaats daarvan pennen, een soort weckpotten, pistolen en horloges. Misschien offtopic maar hoop dat een beetje gebabbel over tarotspellen ook kan hier.
pi_28913776
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Saleheim het volgende:
Ik heb gisteren online de Victoria Regina tarot gekocht. Wat een mooi ding zeg hoop dat ie in het echt ook zo mooi is! Je kunt 'm bewonderen op www.thefool.com Ik vind de thematiek erg mooi, de victoriaanse achtergrond. Bepaalde kaarten zijn echt zo prachtig zoals de maan uit de grote arcana. Ook de kleine arcana is in stijl. Dus geen staven, bekers, zwaarden en pentakels maar in plaats daarvan pennen, een soort weckpotten, pistolen en horloges. Misschien offtopic maar hoop dat een beetje gebabbel over tarotspellen ook kan hier.
Mooi zijn ze he?!

Keb ze ook...
pi_28913861
OEEEEEEEEE runen, wil iemand de runen voor mij "leggen"????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Licht Ontvlambaar maandag 18 juli 2005 @ 16:53:29 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28913883
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken? Ben wel geïnteresseerd of er op het relationele vlak nog iets gaat veranderen op korte termijn... Thanks!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_28916783
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Mooi zijn ze he?!

Keb ze ook...
Ze zijn echt prachtig, kan er niet op wachten.
pi_28935459
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:38 schreef Mirage het volgende:
I Tjing voor jou.

Bovenste trigram werd
Twei ; Twee Yanglijnen onder een Yinlijn- meer, vreugde, plezier en te toegeeflijk.

Onderste trigram
Kan; Een Yanglijn tussen twee Yinlijnen- water, donker, gevaarlijk diepgaand.

Samen maakt dat het hexagram K'un/Koen

Onderdrukking
Dit is een troosteloze en lege tijd. Van alle hexagrammen vertegenwoordigt dit de moeilijkste omstandigheden. Het trigram Twei, het lieflijk meer, bevindt zich boven terwijl daaronder Kan ligt, het gevaarlijke water. Dat wil zoveel zeggen dat het meer er verdroogd en leeg bij ligt. Aan de onderzijde, de bovenkant en in het midden van Koen bevinden zich zwakke lijnen die de sterke lijnen insluiten en controleren. Het zal duidelijk zijn dat de situatie waaron u bent beland, het punt heeft bereikt waarop geen terugkeer meer mogelijk is - van compleet verlies. Er komt niets meer terrecht van het najagen van die bepaalde droom. Dit is het moment van de ultieme confrontatie, waarin al uw doelstellingen en ambities tot niets zijn terug gebracht - alsof ze op drijfzand zijn gebouwd. Onder deze omstandigheden kunt u nog slechts uw ambities vergeten. Toch is er hoop in de diepte van de duisternis; het is door dit soort tegenslag dat u uzelf en uw waarden opnieuw tegen het licht zult moeten houden.

Sorry dat het zo lang heeft geduurd Viperdesign
Geeft niets. Nog bedankt voor de genomen moeite. Kon op die dag niet meer reageren dus bij deze. . Jammer dat het zo treffend is. .
pi_28973472
Mirage, vraagje aan jou: heo gaat dat met Itjing...zijn dat een soort stenen als bij runen of moet ik aan iets anders denken? Is verder het principe hetzelfde als bij andere orakelsessies? Zal zo ook eens kijken wat ik erover op internet kan vinden...

Mocht je ook een keer tijd hebben, zou je ze dan ook voor mij willen 'leggen' ? (het heeft absoluut geen haast ofzo hoor, maar het lijkt me wel erg interessant).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_28978988
Ik zou best wel een kaartje voor iemand willen trekken maar ik ben niet zo goed in het duiden voor anderen. Voor mezelf is dat bijna geen probleem, voor anderen ben ik veel omzichtiger.

Vond trouwens een leuke site waar veel info over de betekenis van de individuele tarotkaarten in vermeld staat. http://www.biddytarot.com/cards.html

Net weer even de kaart gelegd m.b.t. werk of beter, het niet kunnen vinden van een passende baan. Opvallend toch hoe treffend de tarot werkt. In het heden de Magier omgekeerd, precies de verwoording van waar ik nu precies in zit en voor de toekomst de Staven X. Ook een treffende waarschuwing, uitkijken voor overbelasting. Precies waar het in het verleden met mij misging. Het zijn die 'aha' momenten die de tarot voor mij waardevol maakt.
pi_28979290
pi_28979301
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:07 schreef Saleheim het volgende:
Ik zou best wel een kaartje voor iemand willen trekken maar ik ben niet zo goed in het duiden voor anderen. Voor mezelf is dat bijna geen probleem, voor anderen ben ik veel omzichtiger.

Vond trouwens een leuke site waar veel info over de betekenis van de individuele tarotkaarten in vermeld staat. http://www.biddytarot.com/cards.html

Net weer even de kaart gelegd m.b.t. werk of beter, het niet kunnen vinden van een passende baan. Opvallend toch hoe treffend de tarot werkt. In het heden de Magier omgekeerd, precies de verwoording van waar ik nu precies in zit en voor de toekomst de Staven X. Ook een treffende waarschuwing, uitkijken voor overbelasting. Precies waar het in het verleden met mij misging. Het zijn die 'aha' momenten die de tarot voor mij waardevol maakt.
je mag het van/voor mij best proberen als je wilt...
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:37:16 #24
42381 CvB
handles your hunger better
pi_28983194
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken (of steenworp, enz. wat jullie het beste lijkt)? Op het moment heb ik vakantie en doelloosheid begint zich van mij meester te maken, kbegin veel te piekeren en zo. Wellicht dat de kaarten licht op de zaak werpen?
Vind ik
pi_28983543
Kan iemand trouwens iets voor mij trekken of doen met betrekking tot inzicht in de toekomst? Zou het erg op prijs stellen. (Ja, ik ben lastig.)
pi_28984407
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Viperdesign het volgende:
Kan iemand trouwens iets voor mij trekken of doen met betrekking tot inzicht in de toekomst? Zou het erg op prijs stellen. (Ja, ik ben lastig.)
De Ster
Dit is een kaart van hoop en wijsheid en inzicht in grotere samenhangen. Ze symboliseert plannen die tot ver in de toekomst reiken, maar die we pas achteraf in volle betekenis kunnen waarnemen. Zoals bij zaaien gaat er enige tijd overheen voordat we de vruchtbare resultaten kunnen oogsten. In de traditionele duiding werd De Ster samen met de Hogepriesteres en De Hiërofant gerekend tot de drie beschermende kaarten die een gelukkig welslagen aankondigen. Voor ons werk betekent deze kaart het begin van een zinvolle bezigheid, en in de sfeer van ons bewustzijn geeft De Ster aan dat we onze toekomst plannen. In onze persoonlijke relaties representeert De Ster veelbelovende ontmoetingen die toekomst hebben en opwindend kunnen zijn. Door deze kaart gekenmerkte relaties staan onder een gelukkig gesternte.

pi_28984718
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

je mag het van/voor mij best proberen als je wilt...
OK zal het binnenkort even proberen voor je, waarschijnlijk morgen. Gewoon een algemene kaart ok?
pi_28985234
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:30 schreef Saleheim het volgende:

[..]

OK zal het binnenkort even proberen voor je, waarschijnlijk morgen. Gewoon een algemene kaart ok?
ja hoor prima!
Alvast bedankt...
pi_28985859
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:20 schreef vamperotica het volgende:
De Ster
Waarvoor mijn dank.
pi_28992270
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:48 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja hoor prima!
Alvast bedankt...
Heb vanavond toch even de tijd gevonden.

Ik trok voor jou Zwaarden IV. De afbeelding is die van een tombe van een ridder met 4 zwaarden. De meeste mensen schrikken een beetje van dit beeld maar ik vind het zelf dat er ook veel rust van uit straalt. Heeft niets met de dood te maken maar alles met retraite, rust. Dit zou kunnen inhouden dat je nu een rustige ietwat teruggetrokken periode meemaakt. Maar het kan ook betekenen dat dit juist niet het geval is en in dat geval is het meer een advies. Dat advies zou dan luiden om het rustig aan te doen en even pas op de plaats te maken. Even niet in beweging komen maar alles laten bezinken voor je de volgende stap neemt, ruimte creeeren. Eventueel meditatie. Misschien zegt deze kaart ook dat je behoefte aan zo'n stilteperiode hebt. Of dat je er juist moeite mee hebt. Ik hoop in ieder geval dat je het een beetje kunt plaatsen en dat je er wat aan hebt.

Verder trok ik nog een energiekaartje met de volgende tekst:
"34. Sterrenlicht. Schep moed! Leef je talenten. Wees ontvankelijk voor zegeningen." Gewoon leuk als spirituele ondersteuning.
pi_28995921
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Heb vanavond toch even de tijd gevonden.
Dank je...
En ik vind dat je een rake uitleg geeft!!!
pi_28996123
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:08 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Waarvoor mijn dank.
Een "persoonlijke uitleg" vind ik erg moeilijk om te geven...

Zit al een tijdje naar de juiste woorden te zoeken....
pi_28996395
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:29 schreef vamperotica het volgende:
Zit al een tijdje naar de juiste woorden te zoeken....
"Het komt allemaal wel goed maar verwacht er op de korte termijn niets van". Zoiets?

Verder ben ik allang blij dat je een kaart wilde trekken hoor, doe geen moeite. .
pi_28998198
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dank je...
En ik vind dat je een rake uitleg geeft!!!
Vond het leuk om te doen. Hoop dat je er iets aan hebt.
pi_29000879
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:36 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

"Het komt allemaal wel goed maar verwacht er op de korte termijn niets van". Zoiets?

Verder ben ik allang blij dat je een kaart wilde trekken hoor, doe geen moeite. .
Ik vind het geen moeite, alleen een beetje jammer dat ik t niet goed kan bewoorden...

Maar ja, zoiets dus!
pi_29000901
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 01:36 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Vond het leuk om te doen. Hoop dat je er iets aan hebt.
Jazeker heb ik er iets aan!!

Misschien heb je al eens gelezen dat ik op een punt sta verschillende belangrijke en/of verstrekkende beslissingen te nemen, op verschillende vlakken...
Ik krijg idd het gevoel dat ik t een en ander maar eens moet gaan laten bezinken.... en dan in alle rust mn beslissingen kan gaan maken......
pi_29024349
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 08:36 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jazeker heb ik er iets aan!!

Misschien heb je al eens gelezen dat ik op een punt sta verschillende belangrijke en/of verstrekkende beslissingen te nemen, op verschillende vlakken...
Ik krijg idd het gevoel dat ik t een en ander maar eens moet gaan laten bezinken.... en dan in alle rust mn beslissingen kan gaan maken......
Nee sorry, ik kom niet supervaak op het forum en ben niet echt op de hoogte maar ik ben blij dat je er wat aan hebt.

Vandaag heeft iemand anders voor mij de kaart getrokken en soms is het opvallend hoe vaak een kaart tevoorschijn komt. Zit nu op een punt dat ik het zelf ook behoorlijk spannend vind om steeds weer dezelfde kaart tevoorschijn te zien komen.
  zondag 24 juli 2005 @ 23:32:49 #38
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_29099453
Zou iemand misschien een kaart voor mij willen leggen?
Fok!bejaarde
  maandag 25 juli 2005 @ 10:23:08 #39
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29105247
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef Anosmie het volgende:
Zou iemand misschien een kaart voor mij willen leggen?

Ik heb de gegevens uit je profiel gebruikt om deze Kaart van de Dag te trekken. Ik trok deze ondersteboven voor je dus even oplezen wat het zegt.

aangezien ik nog bezig ben met het bewerken van mijn kaarten en dat ze nieuw zijn zullen ze nog niet echt accuraat zijn. dus gebruik dit meer om oefening te doen. is weer es wat anders dan kaartjes voor me zelf zitten te plukken hehe

----
Er is negatieve energy in je omgeving dat opgelost moet worden door het visualiseren van wit licht of het branden van wierook/salie. Let op je intuitie die je op de hoogte zal brengen van zelfzuchtige en manipulerende motieven van mensen in je omgeving die betrouwbaar lijken. mensen om je heen kunnen bezig zijn met illegale en oneerlijke zaken. vraag voor het slapen gaan om een droom die je meer inzicht zal geven. je zult je waarnemingen voor je moeten houden tot je meer feiten hebt verzameld voordat je ze dus openlijk beschuldigd. verborgen activiteiten zullen zich in het daglicht tonen en zullen laten zien hoe goed en betrouwbaar je intuities werkelijk zijn.

vraag me af wat je er aan hebt
pi_29105297
Alee Enyalius ... geef mij ook es 1 !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 25 juli 2005 @ 10:27:22 #41
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29105327
ok wat is je geboorte datum, locatie en eventueel naam als je het niet te persoonlijk vindt om hier neer te zetten.
pi_29105501
31-10-65 Sint-Niklaas
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 25 juli 2005 @ 10:42:47 #43
84524 Morwen
I got life
pi_29105578
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:27 schreef Enyalius het volgende:
ok wat is je geboorte datum, locatie en eventueel naam als je het niet te persoonlijk vindt om hier neer te zetten.
Enyalius, wat een mooi apart deck! Als je voor mij tijd hebt....graag

Gewoon een algemene kaart, ik heb geen concrete vraag

Ik woon in Leiden en mijn geboortedatum is 3 Mei 1969. Mijn naam vind ik iets te persoonlijk Hopelijk kan je hier ook wat mee. Bedankt alvast
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 25 juli 2005 @ 10:53:10 #44
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29105754

Judgement is de kaart die ik trok voor je.

Judgement kaart toont engelen tompetten van boven die de Day of Judgements in luid. Onder, uit de Aarde, komen mensen weer tot leven. Deze symbolen toont het ontwakenen van je ziel. De "Fool" is er zich nu volledig van bewust dat hij in verbinding staat met alle levende wezens in het universum en daarom kan hij de Universele Wetten niet overtreden zonder zichzelf te benadelen. Hij heeft Karmische oneffenheden rechtgezet en is herboren tot de identificatie van zijn Hogere zelf.

He is able to excercise good judgement guided by ethics and integrity in his dealings with others and is ready to begin a new cycle of expansion of awareness.

---
je bent er klaar voor scorp...ga er voor

[ Bericht 8% gewijzigd door Enyalius op 25-07-2005 11:15:05 ]
pi_29105811
  maandag 25 juli 2005 @ 11:05:29 #46
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29106019
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:42 schreef Morwen het volgende:

[..]

Enyalius, wat een mooi apart deck! Als je voor mij tijd hebt....graag

Gewoon een algemene kaart, ik heb geen concrete vraag

Ik woon in Leiden en mijn geboortedatum is 3 Mei 1969. Mijn naam vind ik iets te persoonlijk Hopelijk kan je hier ook wat mee. Bedankt alvast
geen probleem Morwen. ik ben er nu al achter dat je geen kaarten kunt leggen zonder toestemming te hebben van die persoon. je kunt ze wel leggen maar dan komt er geen fatsoenlijk antwoord uit. daarnaast heb ik even wat geprobeerd door astraal naar je toe te komen en gewoon je hogere zelf te vragen of die een vraag had die van belang was

De kaart die ik voor je trok was Temperance ondersteboven.

je wilt dingen haasten. meditatie kan je bijstaan om terug te komen in het "hier en nu". dit zal je weer je weer terug in sync brengen met de juiste timing van zaken. als je vatbaar bent voor stress, en dat ben jij volgens mij, dan gooi je je hele systeem in de war. het is van belang om artistiek en creatief bezig te zijn om zo de druk te verminderen. het is dan ook meteen een uitlaatklep voor al die creativiteit die in je zit en er op het moment niet uit lijkt te kunnen.

---
begin het gevoel te krijgen dat me deck nu begint te werken voel de energie door me heen stromen
  maandag 25 juli 2005 @ 11:07:03 #47
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29106054
Wil je er ook eentje trekken voor mij, Enyalius? Ben geboren op 23-01-1977 in Amsterdam.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29106151
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:05 schreef Enyalius het volgende:
daarnaast heb ik even wat geprobeerd door astraal naar je toe te komen en gewoon je hogere zelf te vragen of die een vraag had die van belang was
Hoe localiseer je zo iemand ?
Come and chat with me then
  maandag 25 juli 2005 @ 11:27:24 #49
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29106495

Ripley voor jouw trok ik de Three of Cups ondersteboven.
hmm vind wel dat de plaatjes op het net erg donker ingescanned zijn

interesant...jij bent feestbeest of niet maar omdat de kaart op zijn kop ligt betekend het dat het de laatste tijd wat minder is. de lol, vieren en drinking op/van feestjes is omgeslagen naar verkwisting en dat je te makkelijk toegeeft aan iets...kan niet precies wat maar aangezien de meeste mensen wel van een aantal glaasjes houden lijkt me dat het meest logische. drinken, roken en ongezond eten word waarschijnlijk in overmaat gedaan.

aangezien het een simpele dag kaart is heb ik er geen andere kaart bij getrokken om te zien of het een serieus probleem is of niet.

---
trouwens zouden mensen kunnen zeggen of de leggers goed ziten of niet. als terug koppeling. altijd wel leuk voor de sceptici

@scorp
er zijn voldoende draden die astraal reizen uitleggen. je hebt gewoon bases info nodig en weten hoe je moet reizen
pi_29106799
Enyalius (of iemand anders)...zou je voor mij misschien een kaart willen trekken met betrekking tot gezondheid? Ik wil graag weten hoe het in de nabije toekomst zal verlopen (als mijn hogere zelf t daarmee eens is tenminste ) 03-03-1979 - geboren te Raalte (ben nu in Den Haag mocht dat er iets toe doen )

Alvast hartelijk dank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')