Lief van je!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:41 schreef Enyalius het volgende:
ik zit helaas nog te wachten op mijn deck anders zou ik je graag een handje willen helpen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:24 schreef displission het volgende:
Kroekiepoesje wil je nog wat kwijt over de legging die ik in het vorige deel voor je gedaan heb? Wil wel weten hoe je erover denkt vandaar
Mooi zijn ze he?!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Saleheim het volgende:
Ik heb gisteren online de Victoria Regina tarot gekocht. Wat een mooi ding zeg hoop dat ie in het echt ook zo mooi is! Je kunt 'm bewonderen op www.thefool.com Ik vind de thematiek erg mooi, de victoriaanse achtergrond. Bepaalde kaarten zijn echt zo prachtig zoals de maan uit de grote arcana. Ook de kleine arcana is in stijl. Dus geen staven, bekers, zwaarden en pentakels maar in plaats daarvan pennen, een soort weckpotten, pistolen en horloges. Misschien offtopic maar hoop dat een beetje gebabbel over tarotspellen ook kan hier.
Geeft niets. Nog bedankt voor de genomen moeite. Kon op die dag niet meer reageren dus bij deze.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:38 schreef Mirage het volgende:
I Tjing voor jou.
Bovenste trigram werd
Twei ; Twee Yanglijnen onder een Yinlijn- meer, vreugde, plezier en te toegeeflijk.
Onderste trigram
Kan; Een Yanglijn tussen twee Yinlijnen- water, donker, gevaarlijk diepgaand.
Samen maakt dat het hexagram K'un/Koen
Onderdrukking
Dit is een troosteloze en lege tijd. Van alle hexagrammen vertegenwoordigt dit de moeilijkste omstandigheden. Het trigram Twei, het lieflijk meer, bevindt zich boven terwijl daaronder Kan ligt, het gevaarlijke water. Dat wil zoveel zeggen dat het meer er verdroogd en leeg bij ligt. Aan de onderzijde, de bovenkant en in het midden van Koen bevinden zich zwakke lijnen die de sterke lijnen insluiten en controleren. Het zal duidelijk zijn dat de situatie waaron u bent beland, het punt heeft bereikt waarop geen terugkeer meer mogelijk is - van compleet verlies. Er komt niets meer terrecht van het najagen van die bepaalde droom. Dit is het moment van de ultieme confrontatie, waarin al uw doelstellingen en ambities tot niets zijn terug gebracht - alsof ze op drijfzand zijn gebouwd. Onder deze omstandigheden kunt u nog slechts uw ambities vergeten. Toch is er hoop in de diepte van de duisternis; het is door dit soort tegenslag dat u uzelf en uw waarden opnieuw tegen het licht zult moeten houden.
Sorry dat het zo lang heeft geduurd Viperdesign
http://www.i-tjingcentrum.nl/index.php?option=content&task=view&id=86&Itemid=57quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
hoe gaat dat met Itjing...
quote:
je mag het van/voor mij best proberen als je wilt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:07 schreef Saleheim het volgende:
Ik zou best wel een kaartje voor iemand willen trekken maar ik ben niet zo goed in het duiden voor anderen. Voor mezelf is dat bijna geen probleem, voor anderen ben ik veel omzichtiger.
Vond trouwens een leuke site waar veel info over de betekenis van de individuele tarotkaarten in vermeld staat. http://www.biddytarot.com/cards.html
Net weer even de kaart gelegd m.b.t. werk of beter, het niet kunnen vinden van een passende baan. Opvallend toch hoe treffend de tarot werkt. In het heden de Magier omgekeerd, precies de verwoording van waar ik nu precies in zit en voor de toekomst de Staven X. Ook een treffende waarschuwing, uitkijken voor overbelasting. Precies waar het in het verleden met mij misging. Het zijn die 'aha' momenten die de tarot voor mij waardevol maakt.
De Sterquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Viperdesign het volgende:
Kan iemand trouwens iets voor mij trekken of doen met betrekking tot inzicht in de toekomst? Zou het erg op prijs stellen. (Ja, ik ben lastig.)
OK zal het binnenkort even proberen voor je, waarschijnlijk morgen. Gewoon een algemene kaart ok?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je mag het van/voor mij best proberen als je wilt...
ja hoor prima!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:30 schreef Saleheim het volgende:
[..]
OK zal het binnenkort even proberen voor je, waarschijnlijk morgen. Gewoon een algemene kaart ok?
Heb vanavond toch even de tijd gevonden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja hoor prima!
Alvast bedankt...
Dank je...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Heb vanavond toch even de tijd gevonden.
Een "persoonlijke uitleg" vind ik erg moeilijk om te geven...quote:
"Het komt allemaal wel goed maar verwacht er op de korte termijn niets van". Zoiets?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:29 schreef vamperotica het volgende:
Zit al een tijdje naar de juiste woorden te zoeken....
Vond het leuk om te doen. Hoop dat je er iets aan hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dank je...
En ik vind dat je een rake uitleg geeft!!!
Ik vind het geen moeite, alleen een beetje jammer dat ik t niet goed kan bewoorden...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
"Het komt allemaal wel goed maar verwacht er op de korte termijn niets van". Zoiets?
Verder ben ik allang blij dat je een kaart wilde trekken hoor, doe geen moeite..
Jazeker heb ik er iets aan!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:36 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Vond het leuk om te doen. Hoop dat je er iets aan hebt.![]()
Nee sorry, ik kom niet supervaak op het forum en ben niet echt op de hoogte maar ik ben blij dat je er wat aan hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jazeker heb ik er iets aan!!
Misschien heb je al eens gelezen dat ik op een punt sta verschillende belangrijke en/of verstrekkende beslissingen te nemen, op verschillende vlakken...
Ik krijg idd het gevoel dat ik t een en ander maar eens moet gaan laten bezinken.... en dan in alle rust mn beslissingen kan gaan maken......
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef Anosmie het volgende:
Zou iemand misschien een kaart voor mij willen leggen?
Enyalius, wat een mooi apart deck! Als je voor mij tijd hebt....graagquote:Op maandag 25 juli 2005 10:27 schreef Enyalius het volgende:
ok wat is je geboorte datum, locatie en eventueel naam als je het niet te persoonlijk vindt om hier neer te zetten.
geen probleem Morwen. ik ben er nu al achter dat je geen kaarten kunt leggen zonder toestemming te hebben van die persoon. je kunt ze wel leggen maar dan komt er geen fatsoenlijk antwoord uit. daarnaast heb ik even wat geprobeerd door astraal naar je toe te komen en gewoon je hogere zelf te vragen of die een vraag had die van belang wasquote:Op maandag 25 juli 2005 10:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Enyalius, wat een mooi apart deck! Als je voor mij tijd hebt....graag![]()
Gewoon een algemene kaart, ik heb geen concrete vraag![]()
Ik woon in Leiden en mijn geboortedatum is 3 Mei 1969. Mijn naam vind ik iets te persoonlijkHopelijk kan je hier ook wat mee. Bedankt alvast
![]()
Hoe localiseer je zo iemand ?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:05 schreef Enyalius het volgende:
daarnaast heb ik even wat geprobeerd door astraal naar je toe te komen en gewoon je hogere zelf te vragen of die een vraag had die van belang was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |