Shania Twain en Jamie Lee Curtis.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Shania Twain en Jamie Lee Curtis.
quote:
quote:
quote:
Wie niet?!quote:
Bij mij ook niet. Maar da's niet ergquote:
Das iets heel anders dan Creno krijgtquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jawel, jij lijkt op Macaulcay Culkin (of hoe heet die gassie), Bill Cosby en Arch Eadervaine
Als ik kijk bij "bekijk bij Polls waar je eerder voor hebt gestemd"...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
Een G_E poll! Dat is lang geleden!.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik kijk bij "bekijk bij Polls waar je eerder voor hebt gestemd"....
.
Die heb ik dan weer gemist!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Die van de gemiddelde [homo] penislengte vond ik wat tegenvallen, maar dat van die lurkers had ik toch niet gedacht..
Twee balle majo, drie friet met, twee speciaal, vier frikadellen, een berehap en een wizardschnitzel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:20 schreef wizarddragon het volgende:
ting.
Nou die lippenvraag komt iig van mijzelf, omdat er weer bepaalde iemanden over zaten te zeurenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twee balle majo, drie friet met, twee speciaal, vier frikadellen, een berehap en een wizardschnitzel.
Mickey Rourke was vroeger best wel dat je zegtquote:
Stoere gasten zijn altijd lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mickey Rourke was vroeger best wel dat je zegt.
Maar dan heb ik het over z'n 9 1/2 Weeks periode..
Wat is er? Vroegtijdig klaargekomen??quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*godverreeedommmeeee*
Morgenavond kan pas iemand mn pc komen fixenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is er? Vroegtijdig klaargekomen??
Laattijdig dus zelfsquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Morgenavond kan pas iemand mn pc komen fixen
Erm ja, ik leef nu zonder mn muziek, Veronica Mars en emailquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laattijdig dus zelfs
Dat zou eigenlijk gewoon NU moeten he? Helemaal op dit tijdstip! Tssk, om met de woorden van Wonderer te spreken!
Veronica Mars!! Dat is het zusje van Yorin Snickers!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm ja, ik leef nu zonder mn muziek, Veronica Mars en email
Ik bekijk dr zovaak ik kanquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Veronica Mars!! Dat is het zusje van Yorin Snickers!!!!![]()
Heb jij daar contáct mee??!!
net een klein jochie die weet dat ie morgen met oma mee mag naar de efteling om doornroosje te ontmoeten, zijn idoolquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
Wat heeft Waxje gesnoven vandaag?!.
Laten we het er maar op houden dat het het enthousiasme voor morgen is.
Mariah!!! God zeg, hoest met haar en d'r tepels??quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Misschien tot strakkies en anders tot na het weekend.
Waar ik erg zin in heb:
Mariah zien, Harry lezen en mn pc gemaakt
Welke hits?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
Morgen he, echt wel!!! U2!!!Nee, geen Intwain of twine of hoe schrijf je dat, neeeeee joh, U2!!! YOU TOO! YOU TWO!!! U2!!!!!!
Die band met al die hits, weetjewel????!!!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
Morgen he, echt wel!!! U2!!!Nee, geen Intwain of twine of hoe schrijf je dat, neeeeee joh, U2!!! YOU TOO! YOU TWO!!! U2!!!!!!
Die band met al die hits, weetjewel????!!!
Ik noem een Pride, ik noem een Sunday Bloody Sunday, ik noem een Beautiful Day, ik noem een Ryan_R Now Behave Fair, ik noem een I Will Follow, ik noem een Vertigo, ik noem een The Fly, ik noem een One, ik noem een Desire, ik noem een New Years' Day, ik noem een Vlarp, ik noem een With Or Without You, ik noem een Discotheque, ik noem een Where the Streets Have No Name......quote:
*wiebel*quote:
zing die vetgedrukte eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik noem een Pride, ik noem een Sunday Bloody Sunday, ik noem een Beautiful Day, ik noem een Ryan_R Now Behave Fair, ik noem een I Will Follow, ik noem een Vertigo, ik noem een The Fly, ik noem een One, ik noem een Desire, ik noem een New Years' Day, ik noem een Vlarp, ik noem een With Or Without You, ik noem een Discotheque, ik noem een Where the Streets Have No Name......
Eigenlijk wil ik daarvoor Schijnbewegingen nog even lezen, maar da;s ook 500 pagina's... maar ja, HP6 heb ik in een dag uitquote:
Ik dacht dat die van de Hermes Houseband warenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik noem een Pride, ik noem een Sunday Bloody Sunday, ik noem een Beautiful Day, ik noem een Ryan_R Now Behave Fair, ik noem een I Will Follow, ik noem een Vertigo, ik noem een The Fly, ik noem een One, ik noem een Desire, ik noem een New Years' Day, ik noem een Vlarp, ik noem een With Or Without You, ik noem een Discotheque, ik noem een Where the Streets Have No Name......
quote:
Die is toch 1000 pagina's? Dan ben je echt heel de dag aan het lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik daarvoor Schijnbewegingen nog even lezen, maar da;s ook 500 pagina's... maar ja, HP6 heb ik in een dag uit
Ik veertien uur in twee etappes. Maar ik lees al jaren in het Engels he, dat scheelt. Toen ik 17 was ofzo las ik Engels twee keer zo traag als Nederlands. Kwestie van oefenen. En tot vorig jaar haalde ik de 1000 pagina's per maand wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik deed 3 dagen over deel 5. En ik heb me echt wezenloos gelezen..
Ik deed 2 dagen over 5.. en had last van mijn nek....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik daarvoor Schijnbewegingen nog even lezen, maar da;s ook 500 pagina's... maar ja, HP6 heb ik in een dag uit
650 heb ik me laten vertellen. Moet in zo'n 12 uur te doen zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die is toch 1000 pagina's? Dan ben je echt heel de dag aan het lezen
672 volgens Amazon.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die is toch 1000 pagina's? Dan ben je echt heel de dag aan het lezen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
650 heb ik me laten vertellen. Moet in zo'n 12 uur te doen zijn.
Ik lees bijna alleen maar Engels.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:08 schreef wonderer het volgende:
Maar ik lees al jaren in het Engels he, dat scheelt. Toen ik 17 was ofzo las ik Engels twee keer zo traag als Nederlands. Kwestie van oefenen. En tot vorig jaar haalde ik de 1000 pagina's per maand wel.
Volgens de boekenclub 999. Dus dat word nog spannend. Wie heeft er gelijk?quote:
Ach ja. De een leest nou eenmaal wat sneller dan de anderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik lees bijna alleen maar Engels.
5 is 766.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:11 schreef creno het volgende:
HP6 zou toch dunner zijn dan HP5 ?
Amazon. Like duh.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens de boekenclub 999. Dus dat word nog spannend. Wie heeft er gelijk?![]()
Ik heb je even geholpen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef wonderer het volgende:
Iemand nog een laptop rugzak nodig?
Dat klinkt als een default.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens de boekenclub 999. Dus dat word nog spannend. Wie heeft er gelijk?![]()
Wax!quote:
waarom zeg je alleen doei tegen Allen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:18 schreef anne1982 het volgende:
ik ga maar weer eens slapen.. doei allen
Doei Anne! Zal ik je slaap anders verkopen zodat je week wakker wordt??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:18 schreef anne1982 het volgende:
ik ga maar weer eens slapen.. doei allen
heb je de smaak te pakken? Ik moet ook nog een racefiets kwijtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doei Anne! Zal ik je slaap anders verkopen zodat je week wakker wordt??
doewus, dat zal ze leuk vindenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doei Anne! Zal ik je slaap anders verkopen zodat je week wakker wordt??
*klik*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
heb je de smaak te pakken? Ik moet ook nog een racefiets kwijtEn een ouwe zipdrive.
Ik hou van je! Je bent echt geniaal, ik lig dubbel hierquote:
"Als je dat nou een jaar terug had gevraagd"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, jouw lijf mag ik denk ik niet te koop aanbieden van Marktplaats
"Dan was het Cashy ipv Dessie"??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Als je dat nou een jaar terug had gevraagd"![]()
![]()
Dan raakt je inbox vol met biedingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, jouw lijf mag ik denk ik niet te koop aanbieden van Marktplaats
Ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jij vertrouwt hem natuurlijk volledig?
Mogge Bartquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:29 schreef Cybart het volgende:
tering.... het was weergisteren
26,6 graden, zeiknat van de condens (waardoor het eigenlijk gevaarlijk werd), wat zooi vernield (das dan weer minder), flinke omzet, mensen op de bar staan dansen...
echt sfeertje
Moguh
ze wilden gisteren niet strippenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mogge Bart
Werk je in een stripbar? Schijnt nogal wat te mogen daar. Dansen op de bar? zooi vernielen? Ook veel gevechten?
Wat voor café is dat dan? Klinkt wel gezellig en actief genoeg. Een beetje metal er tussen door en een maat van me en ik gaan wel een goeie pit beginnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze wilden gisteren niet strippen![]()
had ik 4 jongens op mn bar staan... en ze wisten niet hoe snel ze er af moesten toen "you can leave your hat on" voorbij kwam....
gevochten is er dit jaar nog niet, wat best een wonder is eigenlijk.
en die zooi vernielen... ja ik kan niet zien wat er op de wc allemaal gebeurd. waardoor dit maal een wcrolhouderen en een aantal plafonddelen het moesten ontgelden
op dat park waar ik werk...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wat voor café is dat dan? Klinkt wel gezellig en actief genoeg. Een beetje metal er tussen door en een maat van me en ik gaan wel een goeie pit beginnen![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
op dat park waar ik werk...
kom jij ff ook de zooi trashen
hoe komt het?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik kan wel een actief partijtje gebruiken
en de eerste dag gaat dat nog wel... maar hoe langer dat duurtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik verveel me nogal hie rin Lunteren. Iedereen werkt en ik zit hier maar te zitten
Bartje!!!!!! mamma mia nog steeds he. Alleen vanavond is er maar 1 voorsteliing en daarna is het disco!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef Cybart het volgende:
Ryan!
Kug!
en ryan, welke shows ga je vanavond begeleiden?
dat is dus fout.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef Ryan_R het volgende:
En nu ga ik mijn fiets mooi zilver spuiten
![]()
dus je hebt je disco pakje al weer klaar hangen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bartje!!!!!! mamma mia nog steeds he. Alleen vanavond is er maar 1 voorsteliing en daarna is het disco!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |