heb je de smaak te pakken? Ik moet ook nog een racefiets kwijtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doei Anne! Zal ik je slaap anders verkopen zodat je week wakker wordt??
doewus, dat zal ze leuk vindenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doei Anne! Zal ik je slaap anders verkopen zodat je week wakker wordt??
*klik*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
heb je de smaak te pakken? Ik moet ook nog een racefiets kwijtEn een ouwe zipdrive.
Ik hou van je! Je bent echt geniaal, ik lig dubbel hierquote:
"Als je dat nou een jaar terug had gevraagd"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, jouw lijf mag ik denk ik niet te koop aanbieden van Marktplaats
"Dan was het Cashy ipv Dessie"??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Als je dat nou een jaar terug had gevraagd"![]()
![]()
Dan raakt je inbox vol met biedingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, jouw lijf mag ik denk ik niet te koop aanbieden van Marktplaats
Ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jij vertrouwt hem natuurlijk volledig?
Mogge Bartquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:29 schreef Cybart het volgende:
tering.... het was weergisteren
26,6 graden, zeiknat van de condens (waardoor het eigenlijk gevaarlijk werd), wat zooi vernield (das dan weer minder), flinke omzet, mensen op de bar staan dansen...
echt sfeertje
Moguh
ze wilden gisteren niet strippenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mogge Bart
Werk je in een stripbar? Schijnt nogal wat te mogen daar. Dansen op de bar? zooi vernielen? Ook veel gevechten?
Wat voor café is dat dan? Klinkt wel gezellig en actief genoeg. Een beetje metal er tussen door en een maat van me en ik gaan wel een goeie pit beginnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze wilden gisteren niet strippen![]()
had ik 4 jongens op mn bar staan... en ze wisten niet hoe snel ze er af moesten toen "you can leave your hat on" voorbij kwam....
gevochten is er dit jaar nog niet, wat best een wonder is eigenlijk.
en die zooi vernielen... ja ik kan niet zien wat er op de wc allemaal gebeurd. waardoor dit maal een wcrolhouderen en een aantal plafonddelen het moesten ontgelden
op dat park waar ik werk...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wat voor café is dat dan? Klinkt wel gezellig en actief genoeg. Een beetje metal er tussen door en een maat van me en ik gaan wel een goeie pit beginnen![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
op dat park waar ik werk...
kom jij ff ook de zooi trashen
hoe komt het?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik kan wel een actief partijtje gebruiken
en de eerste dag gaat dat nog wel... maar hoe langer dat duurtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik verveel me nogal hie rin Lunteren. Iedereen werkt en ik zit hier maar te zitten
Bartje!!!!!! mamma mia nog steeds he. Alleen vanavond is er maar 1 voorsteliing en daarna is het disco!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef Cybart het volgende:
Ryan!
Kug!
en ryan, welke shows ga je vanavond begeleiden?
dat is dus fout.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef Ryan_R het volgende:
En nu ga ik mijn fiets mooi zilver spuiten
![]()
dus je hebt je disco pakje al weer klaar hangen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bartje!!!!!! mamma mia nog steeds he. Alleen vanavond is er maar 1 voorsteliing en daarna is het disco!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |