Ik natuurlijk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
aangezien dit een bar is, wie staat er atm achter de tap?
Daar word Globox kei dronken van!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand Plum Juice?
Post de prijsquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
ik heb trouwens net 24 oplaadbare batterijen bij de lidl gekochtgewoon meesterlijkj goedkoop
Jij ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar word Globox kei dronken van!
[afbeelding]
Merk?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
ik heb trouwens net 24 oplaadbare batterijen bij de lidl gekochtgewoon meesterlijkj goedkoop
Jumbo pwns yu..quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
tronicquote:
Done.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
je moetnatuurlijk ook als avatar nemen wil je een echte zijn
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
tronic2000 mah, vorig jaar had ik van de aldi die dingen gekocht en die bevielen me prima
Hier ook niet, alleen een C1000, Aldi, Boni en Edah, en in Kampen een AH en super de boerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.
Ik kocht laatst ook van die(silverline) batterijen bij de kruidvat, 1,80 voor 16 stuks ofzow, ik heb nog nooit van zulke kut batterijen gekochtquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.
Die zin klopt nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ik weet niet eensch wat het is, sap van een Plum!
[afbeelding]
Aldi is cooooool.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef mordradead het volgende:
die van de aldi moet je kopen, best getest bij de kassa
ik ben een fan van de aldi, die party snacks zijn echt geniaal die van mora zijn smerig
Ik heb nu geen batterijen meer nodigquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef mordradead het volgende:
die van de aldi moet je kopen, best getest bij de kassa
ik ben een fan van de aldi, die party snacks zijn echt geniaal die van mora zijn smerig
ik ben wel eens in de jumbo geweest ja, meesterlijke zaakquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
Aldi is cooooool.
Jumbo is coooooooler, zelfde producten én goedkoper (laagste prijs garantie).
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij Kassaquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:57 schreef mordradead het volgende:
[..]dan moet je geen batterijen van 500 mAh kopen... overigens waren bij de kasse de batterijen beter getest dan die van duracell, HA!
Volgens mij ben ik daar ook al wel eensch geweest, of was dat nou de konmarquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben wel eens in de jumbo geweest ja, meesterlijke zaak
Ik begrijp dat jij de Batterij Exper hier bentquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij KassaDom burgerlijk kutprogramma
ze hadden ze ook in duracell konijnen getest manquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij KassaDom burgerlijk kutprogramma
Ze moeten dingen testen waarmee mensen ook daadwerkelijk batterijen gebruiken. Discmans, MP3 spelers, GBA's. Dat soort shit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze hadden ze ook in duracell konijnen getest man
ik gebruik batterijen alleen voor m'n camera, moet binnenkort maar eens een nieuwe aanschaffen met een accu erin ofzo.... mp3 spelers met batterijen zijn over het algemeen breezermp3 spelers maar daar hebben we het al over gehadquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze moeten dingen testen waarmee mensen ook daadwerkelijk batterijen gebruiken. Discmans, MP3 spelers, GBA's. Dat soort shit.
Een camera moet al helemaaaaaal krachtige batterijen hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik gebruik batterijen alleen voor m'n camera, moet binnenkort maar eens een nieuwe aanschaffen met een accu erin ofzo.... mp3 spelers met batterijen zijn over het algemeen breezermp3 spelers maar daar hebben we het al over gehad
een vriend van me had ook zo'n 512 breezah ding... dat ding had hij voor zoveel geld gekocht dat hij er nu van een mrobe kon kopen (5gb enzo) nu was zijn breezah ding kapot, naar media markt mocht hij hem ruilen voor eentje van dezelfde prijscategorie als hij had gekocht, omdat ze hem niet meer konden ruilen, nu heeft hij een mrobequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een camera moet al helemaaaaaal krachtige batterijen hebbenEn ja, mijn MP3 speler is zo'n cheap ass 512 Breezah ding. Maar he, die dingen zijn goedkoop en als ze kapot gaan krijg je binnen een jaar gewoon je geld terug
Die Breezer dingen worden de laatste tijd ziek goedkoopquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
een vriend van me had ook zo'n 512 breezah ding... dat ding had hij voor zoveel geld gekocht dat hij er nu van een mrobe kon kopen (5gb enzo) nu was zijn breezah ding kapot, naar media markt mocht hij hem ruilen voor eentje van dezelfde prijscategorie als hij had gekocht, omdat ze hem niet meer konden ruilen, nu heeft hij een mrobe
Wel undercover. Ik heb immers wel een Philips koptelefoon, een geen cheap ass earbudsquote:
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel undercover. Ik heb immers wel een Philips koptelefoon, een geen cheap ass earbuds
Mijn eigengemaakte boterhammen zijn goud waardquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:19 schreef mordradead het volgende:
die dingen zijn idd nog minder waard dan een boterham
*PROEST*quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:
http://www.shurestore.com/earphones/eseries_e5c.html
Die zijn niet zo duur! Slechts $499,-quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:
http://www.shurestore.com/earphones/eseries_e5c.html
Trouwens, Das bier is viesquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Kijk mijn overheerlijke lunch:
[afbeelding]![]()
* RaymanNL gaat nu eten![]()
edit:
hmmmmmmmmm Bruine Boterham met boter en kaas![]()
hmmmmmmmmm glas campina melk
Dat is ook wel het minste wat ze kunnen doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef mordradead het volgende:
man, de verzendkosten zijn gratis
Ik 4 + die demoquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef mordradead het volgende:
ik heb pas 2 ds games en ik had hem met de vip actie gekocht
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..
JIJ GAAT OOK ONLINE MET JE DS HEH!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..
Ik heb... in volgorde van gekocht/gekregen:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik 4 + die demo
Pac Pix
Yoshi Raak en ga
Mario 64
Rayman DS ( Ohwjah die heb ik ook nog)
Metroid demo
Ik zat eergister nog te twijfelen tussen Bomberman DS, Wario Ware Touched en Project Rub, uiteindelijk niks gekocht![]()
Nee, ze krijge ner ook drie. Je moet bij opmerkingen vermelden welke versie je wilt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze maar één versie! Terwijl we in europa er gewoon drie krijgen, wel vreemd![]()
Sprungquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb... in volgorde van gekocht/gekregen:
Metroid Demo
Wario Demo
Super Mario 64 DS
Wario Ware Touched
Project Rub
Yoshi's Touch & Go
Electroplankton
Kirby: Cursed Canvas
Cocoto Kart Racer
Need for Speed Underground 2 DS
Bomberman DS
En binnenkort.. Sprung.
Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan we DS games pimpen?
Mario 64
FTM: XX XY
Mr Driller
WW: Touched
Polarium
Yoshi
Electroplankton
Pac Pix
Meteos
Bomberman
Das al bijna net zoveel als ik voor de Xbox in totaal heb terwij mijn DS uit december komt en ik de Xbox al bijna 2 jaar heb.
DS is denk ik de enige console bij mij waarop ik zoveel spellen wil hebben, als sta ik nu wel tot oktober droog, en wil ik nog wel een titel halen, ik weet nog neit welke.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.
Vooruit dan maar, maar ik meot eerst een geschikt rek vinden, ik wil natuurlijk neit dezelfde als ik nu heb! Ik denk dat ik een hangend rek neem, die ik aan de muur kan hangen, naast mijn Zelda schilderijtesquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef mordradead het volgende:
zo bernie, dan willen wij weer feauteaux zien
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.
Klopt. Zelfs in Nederland kan je games redelijk goedkoop vinden, als je een beetje goed zoekt. Dan nog eind dit jaar allemaal online games, en dan lekker in de trein met je mede-Fok!kersquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mij
Daar ben ik het helemaal mee eensch! Met veel spellen hou ik het niet heel erg lang uit, alhoewel ik de laatste tijd weer Mario Minigames speel, maar Pacpix wil ik ff helemaal neit meer spelen, heb ik echt geen behoefte meer aanquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mij
Animal Crossing DS! Daar kan ik echt niet op wachten! Ik heb al tig keer die twee pagina;s uit de N gamer gelezen en bekeken, ik raak er niet opt uitgekeken! Lekker Voetballen met andere Fokkers, een beetje Chatten, tikketje doen, verstoppetje. En de gemene gamers slopen elkaars tuintjequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs in Nederland kan je games redelijk goedkoop vinden, als je een beetje goed zoekt. Dan nog eind dit jaar allemaal online games, en dan lekker in de trein met je mede-Fok!kersrondlopen in mijn Animal Crossing dorpje.
Ja! Dat is ook zo'n nadeel! De hele tijd alles opnieuw doet, als je het net niet red!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix zit ik bij de eindbaas. Ik zoek het niet om elke keer al die chapters te spelen om de eindbaas te verslaan![]()
In Alien Homind moet je ook een level overnieuw doen als je afgaat, maar dat spel is tenminste leuk om meerdere keren te spelen. Pac Pix niet echt eigenlijk...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Dat is ook zo'n nadeel! De hele tijd alles opnieuw doet, als je het net niet red!![]()
Ik heb me er wel even mee vermaakt, een week om precies te zijn![]()
Het spel is ff leuk, maar niet lang, een perfectie minigame! Ze hadden Pac en Rol en Pacpix moeten bundelen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Alien Homind moet je ook een level overnieuw doen als je afgaat, maar dat spel is tenminste leuk om meerdere keren te spelen. Pac Pix niet echt eigenlijk...
Lekker.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik verveel me![]()
Maar gelukkig meot ik straks lekker werken![]()
The bet is on.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fucking hell, Rayman 4 Fok!GameCharacter 2005, dat zal toch mooi niet gebeuren. Streepje pixels uit Pong gaat winnen. Iemand wedje leggen?![]()
Je weet dat ik die polls maak en dat ik weleens een verkeerde link gebruik.quote:
Kan de beste gebeuren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je weet dat ik die polls maak en dat ik weleens een verkeerde link gebruik.
quote:
Je ben zijn kloon!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:12 schreef mordradead het volgende:
jij had mij vanmiddag anders niet geblokttoen heette jij it's a damn hot day
overigens was je vriend boos of niet
hij zat op jou msn en toen zei ik "jij bent zeker ook zo'n boerige drent"quote:
Streepje pixels uit pongquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fucking hell, Rayman 4 Fok!GameCharacter 2005, dat zal toch mooi niet gebeuren. Streepje pixels uit Pong gaat winnen. Iemand wedje leggen?![]()
De beslissing neem je altijd nog zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:37 schreef mordradead het volgende:
ik moest hier posten van bernie
Is dat zo? Spammen mag niet hehquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:21 schreef mordradead het volgende:
deze pagina moet vol
Dat zeg ik niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:24 schreef Thomper het volgende:
Bernie zegt dat ik pagina's vol moet spammen.
uuhhhhhhhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:25 schreef mordradead het volgende:
nou en, wat is nou belangrijker
Tof! mordradead! Als ik mordradead intype in de adresbalk van FireFox, kom ik in je fotoboekquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:25 schreef mordradead het volgende:
nou en, wat is nou belangrijker
er staat alleen geen foto's inquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tof! mordradead! Als ik mordradead intype in de adresbalk van FireFox, kom ik in je fotoboek![]()
Ik heb allang me tanden gepoetstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:27 schreef mordradead het volgende:
ik moet ook nog tanden poetsen... gisteren trouwens van de bbq gegeten
Thomper si teh Thomper.comquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je RaymanNL intypt kom je op me site![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:29 schreef mordradead het volgende:
daar zet ik even een zonnebril voor op
Waarschijnlijk doet tie ''Ik doe een gok'' bij Google, want hij verbind zich met googlequote:
Stik drin, dan maar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:30 schreef mordradead het volgende:
straks gaat mmarsu weer zeuren dat we zonder hem hebben geslowchat
Moet tie ons maar niet blokerenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:30 schreef mordradead het volgende:
straks gaat mmarsu weer zeuren dat we zonder hem hebben geslowchat
Gelukkig! WIe denk jij dat het beste populairste gamefiguur word naast Rayman ?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:
eminem
dan ligt die eruitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, de eerste ronde moet die tegen Rayman![]()
quote:Bernie <Fok!kers Kom allemaal naar de GAM Slowchat> zegt:
quote:Anonieme Fok!ker zegt:
nee
Bernie <Fok!kers Kom allemaal naar de GAM Slowchat> zegt:
JA
Anonieme Fok!ker zegt:
stelletje mierenneukers
quote:Anoniem zegt:
eey
eeey
Anoniem zegt:
hoessy
goed man -D
Anoniem zegt:
mooi
Anoniem zegt:
zit jij op Fok
Anoniem zegt:
?
Neej op een stoel![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef mordradead het volgende:
het was taart, ik zeg het je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bernie en ik zijn tof.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:44 schreef mordradead het volgende:Edit die andere dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: De tweede was geen Fok!ker
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
het is een skaterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:45 schreef mordradead het volgende:
dat was een breezer, kijkende naar de gespreksopbouw
Ik wist dat ik jou hier zou kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:47 schreef taart het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005864.html
Hoi taartquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef mordradead het volgende:
hoi taart
Bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef mordradead het volgende:
ik heb overigens gewonnen met dammen
Sta ik er weer inquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hmm. Ik ga mijn Fokblock weer instellen.
Hoezo verboden?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sta ik er weer in
Potverdorie!
Trouwens, dat programma, samen met Foktools, is sinds gisteren verboden![]()
Toch maar ff eraf donderen en van pwd veranderen.quote:# Een van de makers heeft hier toegegeven het niet zo nauw te hebben genomen met de privacy van anderen; voor ons reden om hem de privacy van onze users niet toe te vertrouwen. Middels de FOK!tools is het voor de makers heel goed mogelijk sessies te kapen (en dus in te loggen onder elk account van een user die het programma gebruikt), privéberichten te lezen, ip adressen te onderscheppen etc. Wij kunnen niet controleren of dat wel of niet gebeurt en dus kiezen we voor de privacy van onze users.
idd! Straks kunnen ze zo, door de PM functie achter je Pass komen enzow, en daar zit ik echt neit op te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Toch maar ff eraf donderen en van pwd veranderen.![]()
Eerder bij gewoon elk bericht die wordt gepost met foktools, omdat het een soort interface was.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd! Straks kunnen ze zo, door de PM functie achter je Pass komen enzow, en daar zit ik echt neit op te wachten![]()
Ze zullen het wel niet doen, maar CyberStalker heeft eerder dingen geflikt door middel van Misbruik enzow (was op een ander forum)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eerder bij gewoon elk bericht die wordt gepost met foktools, omdat het een soort interface was.
Als ze we op nicknames zouden afgaan dan zou we RaymanNL nooit kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:35 schreef mordradead het volgende:
cyberstalker is natuurlijk ook een louche naam voor een forumbezoeker
Doen jullie dat nu wel danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als ze we op nicknames zouden afgaan dan zou we RaymanNL nooit kunnen waarderen.
Als we op nicknames zouden afgaan dan zouden we niemand kunnen vertrouwenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als ze we op nicknames zouden afgaan dan zou we RaymanNL nooit kunnen waarderen.
Tain is trouwens een karakter uit Star Trek die echt niet te vertrouwen was, net als zijn zoon.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Als we op nicknames zouden afgaan dan zouden we niemand kunnen vertrouwen
Tain moet wel een Trekkie zijn.quote:
Star Trek zuigtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tain is trouwens een karakter uit Star Trek die echt niet te vertrouwen was, net als zijn zoon.![]()
Rayman is goed hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tain is trouwens een karakter uit Star Trek die echt niet te vertrouwen was, net als zijn zoon.![]()
En post noooooooit bagger.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman is goed hoor!
kijk maar:
[afbeelding]
Hij bevrijd de gevangenen!![]()
Hoe weet je trouwens dat Tain een character uit Star Trek is... Ben jij soms een Trekkie...quote:
Algemene kennis.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat Tain een character uit Star Trek is... Ben jij soms een Trekkie...
Ik stem op:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
Morgen allemaal op Rayman stemmen heh!!!:D:D
![]()
![]()
![]()
Krijgen jullie een ere behandeling van mij![]()
Ze moesten gewoon Rayman tegen een character van Rayman Niveau doen! EN snoic tegen Mario doen ofzowquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef mordradead het volgende:
dit word een hele grote overwinning voor sonic en dat komt door het imago van raymannl
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze moesten gewoon Rayman tegen een character van Rayman Niveau doen!
Floppen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:08 schreef mordradead het volgende:
genesis does what nintendon't
Nee, nee. Je verward het met de Saturn. Of was het de Dreamcast?quote:
hierzoquote:
Gex! Potverdorie! Dat heb ik ook nog gespeeld!quote:
Heb er net op gestemd (Rayman dus).. maar nu zie ik dit.. kan ik mijn stem nog wijzigen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
Morgen allemaal op Rayman stemmen heh!!!:D:D
![]()
![]()
![]()
Krijgen jullie een ere behandeling van mij![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Argh. Ik heb per ongeluk op Rayman gestemd.![]()
Wil juist mijn eigen usernotes kunnen lezen, maar dat gaat dus niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
Omg @ iedereen is mod hok.
Iedereen is moderator
ik word een beetje gek daaroquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wil juist mijn eigen usernotes kunnen lezen, maar dat gaat dus niet.Dan is er ook geen fuck aan.
quote:
Tuuuurlijk.quote:
Mooi moment om PUB uit mijn AT lijst te flikkeren.quote:
Sorrry, maar ik ken ze echt niet, nooit FF gespeeld enzowquote:Op maandag 18 juli 2005 11:30 schreef mordradead het volgende:
zeg bernie, voordat ik jou weer op fok! terug wil zien moet je wel weten wie Yuna en Sub Zero zijn, en nu wegwezen
Sorryquote:Op maandag 18 juli 2005 11:34 schreef mordradead het volgende:
Wegwezen!
Ik op me sitequote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Thomper het volgende:
Jeuh, ik heb Google Ads op mijn | | | weblog
-------------------------------------------- \/\/\/
Hoeveel kliks is een euro dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik op me siteAl heel lang
Al een euro aanverdient
Word pas uitbetaald bij honderd euro
![]()
Ik weet het niet, dat is weer afhankelijk van je pageviews ofzowquote:
Niet op me weblogquote:Op maandag 18 juli 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie geen google ads op je site hoor
Bijnaquote:Op maandag 18 juli 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geklikt op een google ad. Ben je nu miljonair?
Nee, foto wordt ter plekke genomen met een digitale camera.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
haha Janny. En sta je daar nou in een gamesshop op die foto?
En vertel eens hoe dat zit met die pas?
http://www.pathe.nl/unlimited/quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!
VRIJBLIJVEND 4 MAANDEN OP PROEF
Je kunt nu heel eenvoudig kennis maken met Pathé Unlimited door een proefabonnement af te sluiten voor 4 maanden. Na deze periode eindigt je abonnement automatisch.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in Pathé Groningen. Dan kun je direct profiteren van dit unieke aanbod. Vergeet alleen niet je legitimatiebewijs mee te nemen.
quote:
Mens die de naam invoerde kan niet eens van een paspoort van lezen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wie heet er nou Danny als je ook Janny kan heten?
Geen idee.quote:
Feauteauxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:45 schreef mordradead het volgende:
onze poes gaat nu weer een koolmeesje opeten
Ik wachtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:52 schreef mordradead het volgende:
moment
* Sharkdoggie mee wachtquote:
Het schiet voor geen meter opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:02 schreef mordradead het volgende:
zo, ik kan niet hosten dus ik stuur ze naar bernie in de hoop dat msn weer eens niet uitvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |