Nog al. Ik zit te kijken hoe het overzichtelijker kan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een beetje chaotisch allemaal hé?
Het is toeval dat die twee vandaag aan de beurt zijn. Niet iedereen maakt gelukkig op zo'n keuze voor Zelda en Ganondorf.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:01 schreef Logitik het volgende:
Ik vind het niet erg slim om 2 personages uit Zelda te gebruiken. Nu is het zo dat, óf iedereen op de Zelda figuren stemt, of juist niet. Zonder te kijken wat de andere candidaten zijn.
Je houdt van Zelda, of je houdt er niet van..
Als het goed is gaan er altijd toppers uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:11 schreef YourMaster het volgende:
Ik had trouwens liever Ganon gezien dan Ganondorf. Maar vandaag gaan er zowieso twee toppers uit, ik denk dat Ganondorf en Lara dat zijn, ook al zal het niet makkelijk worden voor Link.
Ik vind Ganondorf juist iets cooler als Ganon. Link & Ganondorf zijn beide poppen van goed & kwaat die beide de zelfde egoïstische opdracht hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:11 schreef YourMaster het volgende:
Ik had trouwens liever Ganon gezien dan Ganondorf. Maar vandaag gaan er zowieso twee toppers uit, ik denk dat Ganondorf en Lara dat zijn, ook al zal het niet makkelijk worden voor Link.
Er zitten er ook een paar bij die niet het niveau halen van deze 4.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het goed is gaan er altijd toppers uit
Same here!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:29 schreef gieling het volgende:
Master Chief en Lara Croft omdat ik met deze twee characters zooooveel tijd heb doorgebracht. Iig veel meer dan die andere twee
Dat is een geldige redenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:49 schreef Yankee_One het volgende:
Link en Master Chief
Tombraider games vind ik bout (ja lekker geldige reden :p) en Master Chief is gewoon vet.
Zo te zien nog nooit een zelda game uitgespeeldquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:16 schreef Chevalric het volgende:
Doe maar Link (Tomb Raider heb ik nooit boeiend gevonden) en Master Chief (Ganonwho?)
Als je straks op iets anders stemt dan Rayman dan wint dat figuur misschien welquote:
Goeie Tip, ik zal er aan denkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je straks op iets anders stemt dan Rayman dan wint dat figuur misschien wel
Hopelijk zal Rayman.NL niet een dag taak van maken om op zo veel mogelijke verschillende manieren op zijn favo stemmen..quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je straks op iets anders stemt dan Rayman dan wint dat figuur misschien wel
Er lopen wel wat meer nintendo fanboys rond denk ik ja. Maar op zich is het eigenlijk wel een goede gebruikersgroep denk ik. Gamers zijn hier iets ouder. Niets ten nadele van de jonge generatie natuurlijk, maar ik verwacht dat zo'n karakter als Guybrush er bij de gemiddelde poll gelijk uitgestemd zou zijn door Snake, omdat gewoon niemand Guybrush nog echt kent.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:04 schreef peristilius het volgende:
Je kan zon poll eigenlijk niet op Fok! houden, beetje scheve fanboy verhoudingen.
True, maar nu wordt Snake er ook te snel uitgestemd, doordat er hier te weinig playstation fanboys zijn (en Guybrush mocht eigenlijk ook wel winnen).quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Er lopen wel wat meer nintendo fanboys rond denk ik ja. Maar op zich is het eigenlijk wel een goede gebruikersgroep denk ik. Gamers zijn hier iets ouder. Niets ten nadele van de jonge generatie natuurlijk, maar ik verwacht dat zo'n karakter als Guybrush er bij de gemiddelde poll gelijk uitgestemd zou zijn door Snake, omdat gewoon niemand Guybrush nog echt kent.
Yep, zat ik ook aan te denken. Playstation en xbox hebben vooral minder kans omdat de tijd dat er waarde gehecht werd aan het neerzetten van echte iconen van vlak daarvoor was. Playstation heeft het na Mario en Sonic nog even geprobeerd met Crash, maar dat was het toch ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:11 schreef DinoPK het volgende:
Probleem alleen is dat de xbox amper spellen heeft voorgebracht met echte characters...
Ik ben vooral benieuwd naar de poll tussen Mega Man (X) en Larry Laffer. Beiden gaan al een hele lang tijd mee, maar ik verwacht dat Mega Man wint omdat die echt veel console games heeft. Ronde 2 is het tussen Guybrush Threepwood en Link, das ook een aardige poll.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, zat ik ook aan te denken. Playstation en xbox hebben vooral minder kans omdat de tijd dat er waarde gehecht werd aan het neerzetten van echte iconen van vlak daarvoor was. Playstation heeft het na Mario en Sonic nog even geprobeerd met Crash, maar dat was het toch ook niet.
Populariteit van Guybrush is misschien iets typische Fok. De naam van de slowchat in GAM zegt eigenlijk al genoeg. Trouwens alleen op Fok is het mogelijk dat de winnaar van gamefaqs Sephiroth het af moest leggen tegen Pikachu.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef DinoPK het volgende:
Neh Larry zal wel vrij makkelijk winnen, heeft een veel grotere historie. Megaman is nooit aangeslagen in Nederland.
Ik verbaas me overigens echt over de populariteit van Guybrush. Het is een leuk karakter, maar zo populair had ik niet verwacht (ik heb de hoogtijdagen ook niet meegemaakt, ben iets later in de pc wereld terechtgekomen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |