Tis geen beest! Het is een Pok;émon!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:04 schreef HomerJ het volgende:
Pikachu. scheit hekel aan het beest. Maar die andere ken ik niet![]()
Die zit in Mortal Kombat geloof ik.quote:
Jij bent ook geen mens, maar mensen noemen jou zo welquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis geen beest! Het is een Pok;émon!
Ik heb hetzelfde, alhoewel ik FF niet saai kan vinden. ik vind Guybrush en Snake allebei duidelijke karakters, met hun eigen pros en cons. Uiteindelijk valt er (voor mij) gewoon alleen veel meer van de antiheld Guybrush te genieten. Pikachu is een veel duidelijker icoon dan Sephiroth.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:42 schreef Steeven het volgende:
Snake en Pikachu. De eerste was een moeilijke keuze, de tweede niet omdat ik FF saai vind.
Have I told you I love you?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
Sepiroth gestemd. Waarom? DieDUDE
HEERST!
Beter dan zo'n uit de klauwen gegroeide cavia
De allergrootste Nintendo fanboy verkiest gewoon een PS2 chracter boven het nintendo icoonquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb op Sephiroth gestemd. Coolste villain OOIT. En hier gaat ie er na 1 ronde al uitOnly on FOK!
Ik voorspel streepje pixels uit Pong als de winnaar van het toernooi.quote:
Das inderdaad opvallend.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef gieling het volgende:
[..]
De allergrootste Nintendo fanboy verkiest gewoon een PS2 chracter boven het nintendo icoon
Meerdere keren. Maar FFVII is gewoon echt een geweldig spel. Zoveel tijd aan besteed en nooit uit kunnen spelen.quote:
zelfs niet met de compatibiliteits modus?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meerdere keren. Maar FFVII is gewoon echt een geweldig spel. Zoveel tijd aan besteed en nooit uit kunnen spelen.
Ik heb hem hier nog liggen op de PC (legaal, ook FFVIII in bezit) maar het werkt niet onder Windows 2000 en hoger.
Nopequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef gieling het volgende:
[..]
zelfs niet met de compatibiliteits modus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |