Ik natuurlijk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
aangezien dit een bar is, wie staat er atm achter de tap?
Daar word Globox kei dronken van!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand Plum Juice?
Post de prijsquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
ik heb trouwens net 24 oplaadbare batterijen bij de lidl gekochtgewoon meesterlijkj goedkoop
Jij ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar word Globox kei dronken van!
[afbeelding]
Merk?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
ik heb trouwens net 24 oplaadbare batterijen bij de lidl gekochtgewoon meesterlijkj goedkoop
Jumbo pwns yu..quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
tronicquote:
Done.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
je moetnatuurlijk ook als avatar nemen wil je een echte zijn
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
tronic2000 mah, vorig jaar had ik van de aldi die dingen gekocht en die bevielen me prima
Hier ook niet, alleen een C1000, Aldi, Boni en Edah, en in Kampen een AH en super de boerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.
Ik kocht laatst ook van die(silverline) batterijen bij de kruidvat, 1,80 voor 16 stuks ofzow, ik heb nog nooit van zulke kut batterijen gekochtquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.
Die zin klopt nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ik weet niet eensch wat het is, sap van een Plum!
[afbeelding]
Aldi is cooooool.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef mordradead het volgende:
die van de aldi moet je kopen, best getest bij de kassa
ik ben een fan van de aldi, die party snacks zijn echt geniaal die van mora zijn smerig
Ik heb nu geen batterijen meer nodigquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef mordradead het volgende:
die van de aldi moet je kopen, best getest bij de kassa
ik ben een fan van de aldi, die party snacks zijn echt geniaal die van mora zijn smerig
ik ben wel eens in de jumbo geweest ja, meesterlijke zaakquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
Aldi is cooooool.
Jumbo is coooooooler, zelfde producten én goedkoper (laagste prijs garantie).
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij Kassaquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:57 schreef mordradead het volgende:
[..]dan moet je geen batterijen van 500 mAh kopen... overigens waren bij de kasse de batterijen beter getest dan die van duracell, HA!
Volgens mij ben ik daar ook al wel eensch geweest, of was dat nou de konmarquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben wel eens in de jumbo geweest ja, meesterlijke zaak
Ik begrijp dat jij de Batterij Exper hier bentquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij KassaDom burgerlijk kutprogramma
ze hadden ze ook in duracell konijnen getest manquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij KassaDom burgerlijk kutprogramma
Ze moeten dingen testen waarmee mensen ook daadwerkelijk batterijen gebruiken. Discmans, MP3 spelers, GBA's. Dat soort shit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze hadden ze ook in duracell konijnen getest man
ik gebruik batterijen alleen voor m'n camera, moet binnenkort maar eens een nieuwe aanschaffen met een accu erin ofzo.... mp3 spelers met batterijen zijn over het algemeen breezermp3 spelers maar daar hebben we het al over gehadquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze moeten dingen testen waarmee mensen ook daadwerkelijk batterijen gebruiken. Discmans, MP3 spelers, GBA's. Dat soort shit.
Een camera moet al helemaaaaaal krachtige batterijen hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik gebruik batterijen alleen voor m'n camera, moet binnenkort maar eens een nieuwe aanschaffen met een accu erin ofzo.... mp3 spelers met batterijen zijn over het algemeen breezermp3 spelers maar daar hebben we het al over gehad
een vriend van me had ook zo'n 512 breezah ding... dat ding had hij voor zoveel geld gekocht dat hij er nu van een mrobe kon kopen (5gb enzo) nu was zijn breezah ding kapot, naar media markt mocht hij hem ruilen voor eentje van dezelfde prijscategorie als hij had gekocht, omdat ze hem niet meer konden ruilen, nu heeft hij een mrobequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een camera moet al helemaaaaaal krachtige batterijen hebbenEn ja, mijn MP3 speler is zo'n cheap ass 512 Breezah ding. Maar he, die dingen zijn goedkoop en als ze kapot gaan krijg je binnen een jaar gewoon je geld terug
Die Breezer dingen worden de laatste tijd ziek goedkoopquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
een vriend van me had ook zo'n 512 breezah ding... dat ding had hij voor zoveel geld gekocht dat hij er nu van een mrobe kon kopen (5gb enzo) nu was zijn breezah ding kapot, naar media markt mocht hij hem ruilen voor eentje van dezelfde prijscategorie als hij had gekocht, omdat ze hem niet meer konden ruilen, nu heeft hij een mrobe
Wel undercover. Ik heb immers wel een Philips koptelefoon, een geen cheap ass earbudsquote:
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel undercover. Ik heb immers wel een Philips koptelefoon, een geen cheap ass earbuds
Mijn eigengemaakte boterhammen zijn goud waardquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:19 schreef mordradead het volgende:
die dingen zijn idd nog minder waard dan een boterham
*PROEST*quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:
http://www.shurestore.com/earphones/eseries_e5c.html
Die zijn niet zo duur! Slechts $499,-quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:
http://www.shurestore.com/earphones/eseries_e5c.html
Trouwens, Das bier is viesquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Kijk mijn overheerlijke lunch:
[afbeelding]![]()
* RaymanNL gaat nu eten![]()
edit:
hmmmmmmmmm Bruine Boterham met boter en kaas![]()
hmmmmmmmmm glas campina melk
Dat is ook wel het minste wat ze kunnen doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef mordradead het volgende:
man, de verzendkosten zijn gratis
Ik 4 + die demoquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef mordradead het volgende:
ik heb pas 2 ds games en ik had hem met de vip actie gekocht
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..
JIJ GAAT OOK ONLINE MET JE DS HEH!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..
Ik heb... in volgorde van gekocht/gekregen:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik 4 + die demo
Pac Pix
Yoshi Raak en ga
Mario 64
Rayman DS ( Ohwjah die heb ik ook nog)
Metroid demo
Ik zat eergister nog te twijfelen tussen Bomberman DS, Wario Ware Touched en Project Rub, uiteindelijk niks gekocht![]()
Nee, ze krijge ner ook drie. Je moet bij opmerkingen vermelden welke versie je wilt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze maar één versie! Terwijl we in europa er gewoon drie krijgen, wel vreemd![]()
Sprungquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb... in volgorde van gekocht/gekregen:
Metroid Demo
Wario Demo
Super Mario 64 DS
Wario Ware Touched
Project Rub
Yoshi's Touch & Go
Electroplankton
Kirby: Cursed Canvas
Cocoto Kart Racer
Need for Speed Underground 2 DS
Bomberman DS
En binnenkort.. Sprung.
Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan we DS games pimpen?
Mario 64
FTM: XX XY
Mr Driller
WW: Touched
Polarium
Yoshi
Electroplankton
Pac Pix
Meteos
Bomberman
Das al bijna net zoveel als ik voor de Xbox in totaal heb terwij mijn DS uit december komt en ik de Xbox al bijna 2 jaar heb.
DS is denk ik de enige console bij mij waarop ik zoveel spellen wil hebben, als sta ik nu wel tot oktober droog, en wil ik nog wel een titel halen, ik weet nog neit welke.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.
Vooruit dan maar, maar ik meot eerst een geschikt rek vinden, ik wil natuurlijk neit dezelfde als ik nu heb! Ik denk dat ik een hangend rek neem, die ik aan de muur kan hangen, naast mijn Zelda schilderijtesquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef mordradead het volgende:
zo bernie, dan willen wij weer feauteaux zien
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.
Klopt. Zelfs in Nederland kan je games redelijk goedkoop vinden, als je een beetje goed zoekt. Dan nog eind dit jaar allemaal online games, en dan lekker in de trein met je mede-Fok!kersquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mij
Daar ben ik het helemaal mee eensch! Met veel spellen hou ik het niet heel erg lang uit, alhoewel ik de laatste tijd weer Mario Minigames speel, maar Pacpix wil ik ff helemaal neit meer spelen, heb ik echt geen behoefte meer aanquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mij
Animal Crossing DS! Daar kan ik echt niet op wachten! Ik heb al tig keer die twee pagina;s uit de N gamer gelezen en bekeken, ik raak er niet opt uitgekeken! Lekker Voetballen met andere Fokkers, een beetje Chatten, tikketje doen, verstoppetje. En de gemene gamers slopen elkaars tuintjequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs in Nederland kan je games redelijk goedkoop vinden, als je een beetje goed zoekt. Dan nog eind dit jaar allemaal online games, en dan lekker in de trein met je mede-Fok!kersrondlopen in mijn Animal Crossing dorpje.
Ja! Dat is ook zo'n nadeel! De hele tijd alles opnieuw doet, als je het net niet red!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix zit ik bij de eindbaas. Ik zoek het niet om elke keer al die chapters te spelen om de eindbaas te verslaan![]()
In Alien Homind moet je ook een level overnieuw doen als je afgaat, maar dat spel is tenminste leuk om meerdere keren te spelen. Pac Pix niet echt eigenlijk...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Dat is ook zo'n nadeel! De hele tijd alles opnieuw doet, als je het net niet red!![]()
Ik heb me er wel even mee vermaakt, een week om precies te zijn![]()
Het spel is ff leuk, maar niet lang, een perfectie minigame! Ze hadden Pac en Rol en Pacpix moeten bundelen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Alien Homind moet je ook een level overnieuw doen als je afgaat, maar dat spel is tenminste leuk om meerdere keren te spelen. Pac Pix niet echt eigenlijk...
Lekker.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik verveel me![]()
Maar gelukkig meot ik straks lekker werken![]()
The bet is on.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fucking hell, Rayman 4 Fok!GameCharacter 2005, dat zal toch mooi niet gebeuren. Streepje pixels uit Pong gaat winnen. Iemand wedje leggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |