meer karakter of meer tieten?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pong is bekend maar ik heb toch gekozen voor Elexis. Aangezien die meer karakter heeft:
[afbeelding]
Meer inhoud, dan een streepje.quote:
Meer polygonen maakt niet direct meer inhoud. Mijn god, het is maar een gamecharacter.quote:
Zeg dat maaar tegen de mensen die janken bij elke poll wanneer een gamecharacter verliest.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Meer polygonen maakt niet direct meer inhoud. Mijn god, het is maar een gamecharacter.![]()
Je meende het welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Argh. Ik heb per ongeluk op Rayman gestemd.![]()
Dat wijf kan ook zuigen, hoop ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:47 schreef Rodie83 het volgende:
Het streepke zuigt. Doe mij dan maar dat wijf
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:18 schreef speknek het volgende:
Sonic en streepje, hands down, niet over nadenken, next.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:18 schreef speknek het volgende:
Sonic en streepje, hands down, niet over nadenken, next.
Rayman is zeker tof, ik zou hem verkiezen boven elk PC of Xbox character, maar niet boven Sonic...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
Valt me tegen van jullie
Want Rayman is hardstikke tof!![]()
Does niet zo huilie, Rayman is gayquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
Valt me tegen van jullie
Want Rayman is hardstikke tof!![]()
Jij bent zelf gayquote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rayman is zeker tof, ik zou hem verkiezen boven elk PC of Xbox character, maar niet boven Sonic...
Omdat het hele toernooi gebaseerd is op of de ene keuze of de andere keuze.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef Guusie het volgende:
Waarom kunnen we eigenlijk niet blanco stemmen![]()
Pong is natuurlijk bekend. Iedereen heeft het weleens aangeraakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:08 schreef Zeloot het volgende:
Waarom zoveel ''streepje''?
Houden de meeste mensen hier niet van rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |