Tain moet wel een Trekkie zijn.quote:
Star Trek zuigtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tain is trouwens een karakter uit Star Trek die echt niet te vertrouwen was, net als zijn zoon.![]()
Rayman is goed hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tain is trouwens een karakter uit Star Trek die echt niet te vertrouwen was, net als zijn zoon.![]()
En post noooooooit bagger.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman is goed hoor!
kijk maar:
[afbeelding]
Hij bevrijd de gevangenen!![]()
Hoe weet je trouwens dat Tain een character uit Star Trek is... Ben jij soms een Trekkie...quote:
Algemene kennis.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat Tain een character uit Star Trek is... Ben jij soms een Trekkie...
Ik stem op:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
Morgen allemaal op Rayman stemmen heh!!!:D:D
![]()
![]()
![]()
Krijgen jullie een ere behandeling van mij![]()
Ze moesten gewoon Rayman tegen een character van Rayman Niveau doen! EN snoic tegen Mario doen ofzowquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef mordradead het volgende:
dit word een hele grote overwinning voor sonic en dat komt door het imago van raymannl
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze moesten gewoon Rayman tegen een character van Rayman Niveau doen!
Floppen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:08 schreef mordradead het volgende:
genesis does what nintendon't
Nee, nee. Je verward het met de Saturn. Of was het de Dreamcast?quote:
hierzoquote:
Gex! Potverdorie! Dat heb ik ook nog gespeeld!quote:
Heb er net op gestemd (Rayman dus).. maar nu zie ik dit.. kan ik mijn stem nog wijzigen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
Morgen allemaal op Rayman stemmen heh!!!:D:D
![]()
![]()
![]()
Krijgen jullie een ere behandeling van mij![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Argh. Ik heb per ongeluk op Rayman gestemd.![]()
Wil juist mijn eigen usernotes kunnen lezen, maar dat gaat dus niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
Omg @ iedereen is mod hok.
Iedereen is moderator
ik word een beetje gek daaroquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wil juist mijn eigen usernotes kunnen lezen, maar dat gaat dus niet.Dan is er ook geen fuck aan.
quote:
Tuuuurlijk.quote:
Mooi moment om PUB uit mijn AT lijst te flikkeren.quote:
Sorrry, maar ik ken ze echt niet, nooit FF gespeeld enzowquote:Op maandag 18 juli 2005 11:30 schreef mordradead het volgende:
zeg bernie, voordat ik jou weer op fok! terug wil zien moet je wel weten wie Yuna en Sub Zero zijn, en nu wegwezen
Sorryquote:Op maandag 18 juli 2005 11:34 schreef mordradead het volgende:
Wegwezen!
Ik op me sitequote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Thomper het volgende:
Jeuh, ik heb Google Ads op mijn | | | weblog
-------------------------------------------- \/\/\/
Hoeveel kliks is een euro dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik op me siteAl heel lang
Al een euro aanverdient
Word pas uitbetaald bij honderd euro
![]()
Ik weet het niet, dat is weer afhankelijk van je pageviews ofzowquote:
Niet op me weblogquote:Op maandag 18 juli 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie geen google ads op je site hoor
Bijnaquote:Op maandag 18 juli 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geklikt op een google ad. Ben je nu miljonair?
Nee, foto wordt ter plekke genomen met een digitale camera.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
haha Janny. En sta je daar nou in een gamesshop op die foto?
En vertel eens hoe dat zit met die pas?
http://www.pathe.nl/unlimited/quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!
VRIJBLIJVEND 4 MAANDEN OP PROEF
Je kunt nu heel eenvoudig kennis maken met Pathé Unlimited door een proefabonnement af te sluiten voor 4 maanden. Na deze periode eindigt je abonnement automatisch.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in Pathé Groningen. Dan kun je direct profiteren van dit unieke aanbod. Vergeet alleen niet je legitimatiebewijs mee te nemen.
quote:
Mens die de naam invoerde kan niet eens van een paspoort van lezen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wie heet er nou Danny als je ook Janny kan heten?
Geen idee.quote:
Feauteauxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:45 schreef mordradead het volgende:
onze poes gaat nu weer een koolmeesje opeten
Ik wachtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:52 schreef mordradead het volgende:
moment
* Sharkdoggie mee wachtquote:
Het schiet voor geen meter opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:02 schreef mordradead het volgende:
zo, ik kan niet hosten dus ik stuur ze naar bernie in de hoop dat msn weer eens niet uitvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |