Haha 't staat ook in m'n profiel, maar inderdaad, ik kan die leeftijd er ook neer hebben gezet om jonge meisjes te lokkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:07 schreef Bluezz het volgende:
De leeftijd van mijn jongste zoon
Dat zag ik aan je foto
Ach, je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:13 schreef golfer het volgende:
Net zoals ik mijn geboortedatum van 1954 niet heb ingevoerd en nog steeds eigenlijk 18 ben?
Weinig nut ---> gebeurd wel vaker bij jouquote:Op donderdag 14 juli 2005 07:53 schreef tong80 het volgende:
Vraag ik me ook af, lag er gisteren extreem vroeg in en lag net naar het plafond te staren. Had weinig nut.
ken het probleemquote:
beidequote:Op donderdag 14 juli 2005 09:01 schreef MaxPower het volgende:
Bij jou door de kleine denk ik... bij mij ligt het aan mezelf..
Heb je toevallig ook nog een lekker bakkie voor mij? Koffie is op hierquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Goedemorgen
Nog geen alcohol hier, doe mij maar een bakkie met alles erop en eraan![]()
Komt eraanquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een lekker bakkie voor mij? Koffie is op hier
Koffie??quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
sorry maar ik moet dit ff kwijt
KUT NS!!! VUILE **** en ****** en ****************** en ook *****************
WAT HAAT IK DE NS!!!
EEEEEEEIKKKEEELS!!!!!!!
Zo dat lucht op...
Bacardi Lemon Cola'squote:Op donderdag 14 juli 2005 09:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wijn is niet lekker nadat je voor meer geld bier hebt gezopen dan gegeten in een restaurant, vervolgens BaLiCo's hebt gedronken, met als afsluiten champagne.
Wijn = Kut!
Graag. Alleen met suiker bittequote:
Zeker de sneltrein naar Utrecht.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
sorry maar ik moet dit ff kwijt
KUT NS!!! VUILE **** en ****** en ****************** en ook *****************
WAT HAAT IK DE NS!!!
EEEEEEEIKKKEEELS!!!!!!!
Zo dat lucht op...
O ja, de 14de vandaag. Zingen we even mee?:quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef Cart_man het volgende:
Omelet du Fromage
quote:
veel beter dan gemixt met cola!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bacardi Lemon met Ice Thea is trouwens ook errug lekker met dit hete weer
I know, dat is mijn favoriete drankje!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bacardi Lemon met Ice Thea is trouwens ook errug lekker met dit hete weer
Zo ik ben ondertussen afgekoeld...quote:
Nope...quote:
Wie gaat er dan ook naar amsterdam!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
ik moest overstappen in Amersfoort op de stoptrein naar Amsterdam...
deze vertrekt om 14 over...
Mijn trein kwam binnen rijden 15 over... en nee hoor ze wachten niet op elkaar... kan je daar 29 min gaan wachten
Jammer, vind hem wel een grappige gast.quote:
Ja en het waren mooie duels met McEwen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jammer, vind hem wel een grappige gast.
Inderdaad, maar hij is nog jong. Armstrong zei in die docu laatst dat iemand van die leeftijd de tour laten uitrijden onverantwoord is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jammer, vind hem wel een grappige gast.
ze hebben ook veel respect voor elkaar zo te zien. ach ja, op naar het WK dan maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en het waren mooie duels met McEwen.
Sterkte, bij deze temperaturenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat even studeren
Airco rulez!quote:
quote:
zet die bel dan ook uit!quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:37 schreef Sloggi het volgende:
Word ik wakker van de bel, staat m'n zus al een kwartier voor de deur constant keihard te bellen
Hilversum... das richting Amsterdamquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar amsterdam!
Hilversum = amsterdamquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hilversum... das richting Amsterdam
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat helemaal erg is, is dat ze na 3 min. al weer weg was en ik klaarwakker ben![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:45 schreef appelsientje het volgende:
appelsientje 492
VoreG 456
Yeah
Ik sta niet meer onderaan
quote:Lionheaad 1076
rubbereend 974
Suijk 967
mitt 881
Da_Sandman 813
golfer 777
9christensen 746
methodmich 720
-Vaduz- 706
Dos37 597
tha_dark 538
Bjoro 535
appelsientje 492
VoreG 456
Als ik de scholieren in Zuid hoor praten dan lijkt het Gooi inderdaad wel heel dichtbijquote:
Ik kom net op tijd zie ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:45 schreef Cart_man het volgende:
Hilversum = amsterdam
Weet ik niet meeer....quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord van deze subleague?
JaWiquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kom net op tijd zie ik.
Goedenmorgen.
Ik ga even naar Hilversum en dan werken.
Goedenmorgenquote:
Ik ook.quote:
Dan zijn ze in de Emiraten oliedom!quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Advocaat. Naar het schijnt de nieuwe trainer van de Verenigde Arabische Emiraten!
nog niet laatstequote:
Is je zus Jehova?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:37 schreef Sloggi het volgende:
Word ik wakker van de bel, staat m'n zus al een kwartier voor de deur constant keihard te bellen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan zijn ze in de Emiraten oliedom!
fokhoolsquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord van deze subleague?
Gezellig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Goedenmorgen.
Ik heb vanavond weer een feestje in Hilversum, ga je mee?.
Hele gezellige mensen waar je het vast goed mee kan vinden.
Dan kan je ook gezellig mee stappen in Amsterdam morgen en zaterdagquote:
Als mannen moet je dit soort vrouwen koesterenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee herhaling van Avonsetappe aan het kijken is
Straks weer de Tour
* Superheld ook kijkgaat.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee herhaling van Avonsetappe aan het kijken is
Straks weer de Tour
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef tong80 het volgende:
Zo borrelnootjes, chips, cola-light, shag. Laat de Tour maar weer komen.
Ow ja, ik ben het hier ook helemaal vergetenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef tong80 het volgende:
Helemaal vergeten 2 minuten stil te zijn. Niet dat ik wat heb gezegd maar dat was onbewust.
Ik heb er wel aan gedacht, en aangezien ik alleen thuis ben geen moeite mee gehadquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef Lionheaad het volgende:
och ja, dat moest ook nog....
Geen tijd voor gehad...![]()
wat denk jequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
waarvoor moesten we stil zijn?>
Omdat Lee weggaat bij PSV.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
waarvoor moesten we stil zijn?>
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:56 schreef Cart_man het volgende:
Voor Mohammed B. natuurlijk. Die arme knul.
Londen?quote:
Ja maar gisteren stond ik dus te wachten op mijn trein... en voor me stond een intercity...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Sien NS sucks real time vet dinges, wachten op elkaar, treinen ??????
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:01 schreef Cart_man het volgende:
NS sucks helemaal niet. Jullie zijn gewoon een stel jankmuilen.
Ja ik ben bekafquote:
agh tuulk toch welquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:01 schreef Cart_man het volgende:
NS sucks helemaal niet. Jullie zijn gewoon een stel jankmuilen.
Hij heeft wel een punt hoor. Tuurlijk is de NS vaak niet op tijd, maar je druk erover maken heeft echt geen zin. Je weet dat het zo is. Dan ga je of niet meer janken of je neemt de autoquote:
En waren ze goed, dat bandje...quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren nog bij de mediamarkt bij de arena geweest.. Best druk daarzo.. Bleek dat er 1 of ander iers bandje speelde...
en als ze wachten dan hebben ze vertraging dan is t ook weer niet goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Heee, goeie bijdrage van Axel
Sien NS sucks real time vet dinges, wachten op elkaar, treinen ??????
Does nie zo gek
Voor Tong :
tijd voor je middagdutje
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat even naar het balkon verhuizen met de radio, VI, studieboeken en zonnebrand
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor. Tuurlijk is de NS vaak niet op tijd, maar je druk erover maken heeft echt geen zin. Je weet dat het zo is. Dan ga je of niet meer janken of je neemt de auto
Dan kun je namelijk weer over de files lopen zeiken
hey je bent een Nederland of nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als ze wachten dan hebben ze vertraging dan is t ook weer niet goed
Ik studeer ook en heb geen auto. Ik neem mijn fiets in Rotterdam, zodat ik geen last heb van gedoe met trams en metro's.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Grappenmaker.. ik ben een student ik heb dus geen auto... ( soms mag ik hem lenen van mijn ouders)
Maar serieus niet druk maken ?? weet jij hoe het is als jij 2 dagen achter elkaar letterlijk je trein voor je weg ziet rijden.. en je dus 30 min kan wachten? kjik als het mijn eigen schuld is ... oke ... maar die gebeurt zo vaak dat het gewoon irritant is.
En nu heb ik geluk dat ik al vroeger begin op mijn stage.. dus daar zeuren ze niet over...
Maar de betrouwbaarheid is ver te zoeken en waar ze die 80% vandaan halen weet ik ook niet..
Daarom, VI is veeel intressanterquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
* nu echt naar balkon gaat, MET studieboeken Tolk. Vraag is alleen of ik ze ga lezen
Sorry maar ik raak er gewoon niet aan gewend. Zeker niet als ik iedere dag moet ..quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik studeer ook en heb geen auto. Ik neem mijn fiets in Rotterdam, zodat ik geen last heb van gedoe met trams en metro's.
Je niet druk maken is heel erg simpel, zeker als je elke dag met de trein moet reizen. Je raakt er aan gewend. Wat helpt het dat je je nu loopt te ergeren of druk loopt te maken? De trein komt daardoor echt niet vaker op tijd hoor. Je raakt zelf alleen maar geirriteerder, gestresster en sjacherijneriger. Wie help je daarmee? Niemand toch?
Je moet het gewoon incalculeren, gebeurd het niet, heb je alleen maar een relaxtere dag.
En die 80%? Ik heb in het afgelopen jaar nog geen enkele keer vertraging gehad richting huis en een enkele maal naar Amsterdam. En dan heb ik het niet over 5 keer, maar een behoorlijk aantal.
weer. we moeten niet te overmoedig wordenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef Lionheaad het volgende:
Rabobank heeft weer de slag gemist...
En ze hebben het wel geprobeerd...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
weer. we moeten niet te overmoedig worden
Waar slaat dat 'weer' op?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef Lionheaad het volgende:
That's all you can say! That's all you can saaaay!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef Cart_man het volgende:
Omelet du Fromage
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef Lionheaad het volgende:
de leukste aflevring van Dexterquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
That's all you can say! That's all you can saaaay!
Dexter's Lab
Is dat steekproefsgewijs gebeurd?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Tolk ook Nummer 14 ontvangen?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
That's all you can say! That's all you can saaaay!
Dexter's Lab
Jeetje Cartman ga ff ergens anders sjaggerijnen zegquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:
En Brad Pitt heeft een hersenvliesontsteking, nou en...
Ik ben al 12 jaar lid, zal dat niet genoeg zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen aan langdurige abonnees?
Het is Cart_man!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje Cartman ga ff ergens anders sjaggerijnen zeg
nee je bent tuigquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is Cart_man!
En ik ben niet chagerijnig..
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:37 schreef Bluezz het volgende:
1 hools per maand mag best ff gezeken worden over iets wat je overkomt.
Of het nou de trein is waardoor je tijd kwijt bent of een masturbatie uitgesteld moet worden wegens overmacht.
Dat zou moeten volstaan. Vreemd dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben al 12 jaar lid, zal dat niet genoeg zijn?
Klopt je bent altijd een boerenlul, dat verwarren sommigen met chagrijnig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is Cart_man!
En ik ben niet chagerijnig..
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:02 schreef Bluezz het volgende:
Sientje!! op marktplaats gevonden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:02 schreef Bluezz het volgende:
Sientje!! op marktplaats gevonden
[afbeelding]
Staat er nog wat interessants in?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
woarquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:09 schreef Dos37 het volgende:
wat een gezeur trouwens om die Fok!Block krijg het nou pas mee
Welk gezeur?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:09 schreef Dos37 het volgende:
wat een gezeur trouwens om die Fok!Block krijg het nou pas mee
Nee, wordt na de vakantie weer lid, maar Nr14 was dus het cadeau wat je er bij kreeg ter ere van het 40 jarig jubileum.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo!
* Da_Sandman heeft een nieuw huis
Ik ga samen met een hele goede vriendin van me een huurhuis in mn eigen Vlissingen betrekken. Aangezien ik weer ga studeren volgend jaar wilde ik weg boven het café, waar ik n.a.w. ook stop met werken...
Rondje van mij (niet te duur btw)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo!
Ik ga samen met een hele goede vriendin van me een huurhuis in mn eigen Vlissingen betrekken. Aangezien ik weer ga studeren volgend jaar wilde ik weg boven het café, waar ik n.a.w. ook stop met werken...
Nou ja jammer dus...quote:
yeah gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo!
Damn, das snel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is daarom wel erg snel gegaan...
Maandag voor het eerst gekeken, huurcontract gaat zaterdag in
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo!
en quoten uit gesloten topicsquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja jammer dus...
ik vond die quick quote wel makkelijk ...
leuk manquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo!
Hm, zie het nu pas.quote:
Arme rugquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:36 schreef VoreG het volgende:
hele dag bielzen van 70kg gesjouwd.... morgen weer verder nog 12 te doen van de 54
Tsss je nagel kapot... meid wat ergquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n ding op m'n klauwen omdat mn vader kramp kreeg in zn arm hele nagel kapot
En blauw ik heb dus geen nagellak meer nodig!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tsss je nagel kapot... meid wat erg
Kijk achter iedere nadeel zit weer een voordeelquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
En blauw ik heb dus geen nagellak meer nodig!
hoezo wat is er?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef Lionheaad het volgende:
De pleuris is nu uitgebroken hierzo...
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:56 schreef tong80 het volgende:
Om 08.00 uur opstaan is nioet goed voor Tong. Heb al 300 posts.
Op je werk ?? vertel vertelquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef Lionheaad het volgende:
Binnenkort haal je Yvon nog inquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:56 schreef tong80 het volgende:
Om 08.00 uur opstaan is niet goed voor Tong. Heb al 300 posts.
*benieuwd isquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef Lionheaad het volgende:
Ik had nog niespoeder en zoethout in huis gelukkig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:03 schreef pascalheister het volgende:
heb je wel gegeten tussendoor tong?
Misschien dat je de 1000 wel gaat halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had nog niespoeder en zoethout in huis gelukkig.
Nee ik zak al inquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien dat je de 1000 wel gaat halen
www.letour.comquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:11 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand een korte update geven van de tour? In SPT is het teveel slowchat
Groepje vooruit, 13 man. Saai, suf. Moncoutier, fransoos, gaat ervandoor. Nu op kop. Nog 2km ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:11 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand een korte update geven van de tour? In SPT is het teveel slowchat
De gele trui in het FOK klassement zal die binnenkort ook wel pakkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tong wordt de etappewinnaar van vandaag
Jammer, dan mis ik vandaag de finish. Maar ja dat heb je al snel als je moet werkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Groepje vooruit, 13 man. Saai, suf. Moncoutier, fransoos, gaat ervandoor. Nu op kop. Nog 2km ofzo.
Axel zit vaak in de goede ontsnapping maar wint er zelden iets van..... da's ook een kwalitietquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:25 schreef tong80 het volgende:
Klote winnaar zegt me helemal niks ik had het Axel gegund.
KutFransen, mooi land hoor, jammer van het volk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Hebben de Fransen nog een feestje op hun nationale feestdag
Ik hou ook niet zo van dat volkjequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
KutFransen, mooi land hoor, jammer van het volk.
constructietekenaar?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
pffffff......moest effe 5 tekeningen wijzigen binnen een half uurtje..... not funny.....
maar het is gelukt
Elektrotechnisch - tekenaar......quote:
Hey dat herken ik nog van vroegerquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Elektrotechnisch - tekenaar......![]()
het waren groepenkasten schema's en aansluitschema's![]()
Van vroeger? Je bent nog student, dan is er geen vroeger!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dat herken ik nog van vroeger
Maar goed ... ik ben het zat en ik kan ook nog naar huis.. komt dat ff goed uit
Was toch niet de TROS mar de AVRO die bij je thuis kwam ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dat herken ik nog van vroeger
Maar goed ... ik ben het zat en ik kan ook nog naar huis.. komt dat ff goed uit
Dan ik...quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:47 schreef Lionheaad het volgende:
Vroeger....je bent 4 jaar ouder dan mij...zoveel vroeger kan dat niet zijn...
Ik ben ook naar huis...
en hoe waren de bananen daar?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:13 schreef Bananenman het volgende:
Hoi. Ik ben terug uit Barvaux/Durbuy/Hotton
Zeker. Doch vermoeiendquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:14 schreef Bos81 het volgende:
en gezellig gehad Banaan ?
13%quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zeker. Doch vermoeiend
Vooral mountainbiken, hellinkje van 13% beklommen, de steilste van het gebied
En de bananen waren okay
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:19 schreef Bananenman het volgende:
Yep. Groep van 12, slechts drie haalden de top zonder af te stappen.
[patsmode]Waaronder ik[/patsmode]
Ik doe inderdaad al 3 weken niets anders.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je gaat voor de verandering eens zwemmen.
Veel succes alvastquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Brief binnen van de sollie in Amsterdam volgende week op gesprek
'En wat zijn uw beste punten ?'quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Brief binnen van de sollie in Amsterdam volgende week op gesprek
quote:
dit overtuigd vast welquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat brengt me op de volgende associatie :
wát trek ik aan
Veel plezierquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:18 schreef Dos37 het volgende:
ik ga maar is naar de voetbal heen. Mijn eerste bardienst
Ik nog bij die jodentent op het Rembrand geweest.quote:
Welke jodentent? Er is wel een echte jodentent op 't Rembrandt en dat is Menschen dan welquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik nog bij die jodentent op het Rembrand geweest.
Vroeg ik of ze bananenman of JaWi kenden.. Lachten ze me kei hard uit...
Wat verrassendquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo de treinen reden eens op tijd
Ja was heel bizar (had maar 5 min vertraging en dat noem ik op tijd rijden ... )quote:
Goed zo Sandman, gezellig!!! Rondje op jouw kosten!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo!
Ja, hier is het ook warm. Heel de dag alquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja was heel bizar (had maar 5 min vertraging en dat noem ik op tijd rijden ... )
Pfff wat is het warm trouwens ....
Eyyyy Bob!......biertje ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond naar de B-day van de vriendin!
Maar ik moet rijden.........
Geburtestagquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
B-day???
Verjaardag!quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
B-day???
Tja bij de TROS merk je dat niet zo met airco.. maar als je buiten komt....quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook warm. Heel de dag al
Ik ging net droog naar de AH, (2 minuten lopen) toen ik terug kwam was ik helemaal doorweektquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja bij de TROS merk je dat niet zo met airco.. maar als je buiten komt....
zweet zweet
Op het ministerie ook niet, maar als het om 7.30 al een redelijke temperatuur is en als je om 16.30 de bakoven (buitenlucht) in stapt, zal het heel de dag wel zo zijn geweest, lijkt mequote:Op donderdag 14 juli 2005 19:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja bij de TROS merk je dat niet zo met airco.. maar als je buiten komt....
zweet zweet
Bij de Ritz, Hof van Holland en Escape. Maar de naam van die tent ben ik vergeten... veel afca truien en casual kledingquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Welke jodentent? Er is wel een echte jodentent op 't Rembrandt en dat is Menschen dan wel
Maar Jawi en ik gaan naar Woody's
Idd... en iedereen wilt maar een mooie zomer... maar tja daar merk je weinig van als je binnen zitquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op het ministerie ook niet, maar als het om 7.30 al een redelijke temperatuur is en als je om 16.30 de bakoven (buitenlucht) in stapt, zal het heel de dag wel zo zijn geweest, lijkt me
Erg goed, helaas ben ik nu op zoek naar ander werk aangezien de drie maanden waarvoor ik ben ingehuurd, bijna voorbij zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... en iedereen wilt maar een mooie zomer... maar tja daar merk je weinig van als je binnen zit
Hoe gaat het trouwens met je werk ??
Biertje voor de pijn dan maar?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:22 schreef VoreG het volgende:
Zo ge-bbq'ed
Nu propvol en kapot van het sjouwen in die hitte de hond uitlaten
Wat een dag
Op dit moment niet, alhoewel de gemeente en een reintigratiebureau al wel met me bezig zijn, maar ik hoop eigenlijk eerder op eigen kracht aan werk te komenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Da's jammer Bos, dat je tijd bijna om is daar.
Heb je al nieuwe dingen openstaan?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij de Ritz, Hof van Holland en Escape. Maar de naam van die tent ben ik vergeten... veel afca truien en casual kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |