Het heeft denk ik meer te maken met een gebrek aan hobby's.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:13 schreef Hopey het volgende:
Best sad als je met een fake profiel even 20 euro betaald. Wat een hobby.
Idealisatie is geen goede raadgever.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was al bang dat er geen deel 6 was, maar dat viel mee.
Gisteravond weer een leuke mailtje van mijn Leuke Man. Krijg steeds meer zin in maandag, hij lijkt écht mijn type te zijn, moet me inhouden om niet overenthousiast te worden.
Er vind geen 'idealisatie' plaats.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:23 schreef UncleFunk het volgende:
Idealisatie is geen goede raadgever.
Ik zeg dat ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er vind geen 'idealisatie' plaats.
Je leek het te suggereren. Ik ben er echter niet het type naar om mensen te idealiseren. Ik stel alleen bij elk mailtje dat ik van hem krijg meer dingen vast die me erg aanstaan. Dat zegt alleen weinig over hoe het IRL zal klikken. Ik verwacht echter dat we het op zijn minst goed met elkaar zullen kunnen vinden gezien de vele gemeenschappelijke interesses.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:58 schreef UncleFunk het volgende:
Ik zeg dat ook niet.
Als ie perfect is dan hoeft dat inderdaad nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had me eens ingeschreven bij Lexa, maar er was maar een enkele meid die me een bericht stuurde, dat schoot dus niet echt op. Om te vergelijken heb ik een meid ingeschreven. Dezelfde dag nog zat m'n inbox vol (oke, ze zag er goed uit en ze kwam steeds voorbij in de 'nieuwe singles' reclame van Lexa, op zich wel leuk natuurlijk :-).quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom Lexa zo goed moet zijn. Het gebruiksgemak is heel goed, maar verder heb ik het idee dat daar heel veel jonge moeders, onbereikbare vrouwen (waarbij ik flink zit te twijfelen of het allemaal wel echt is) en te veeleisende vrouwen (lees: fucking buiten proporties
Dat is ongetwijfeld niet het geval. Hij is bijvoorbeeld vrij mager terwijl ik doorgaans op stevige mannen val. Maar het scheelt dat ik geen perfecte man zoek.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:27 schreef joshus_cat het volgende:
Als ie perfect is dan hoeft dat inderdaad niet
Feli!quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb een maand lang gratis full membership bij datecom gewonnen....
Dat schijnen ze elke maand te verloten onder de leden.... 10 leden per maand. Maar ik ga er niks mee doen... als je je gegevens etc. kan veranderen, wil ik het wel weggeven? Interesse, iemand?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Feli!![]()
![]()
Hoe heb je het gewonnen?
Kreeg ik door mijn inbox geschoven..quote:hoi hoe ist nou ik zou zeggen bel me maar als je dit lees ik oop tot horens xxxx (telefoonnummer)
Ligt eraan of je de afzender leuk vindt overkomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Hopey het volgende:
[..]
Kreeg ik door mijn inbox geschoven..
Jah wat moet je hier nou mee....![]()
![]()
Ik zou zeggen: doe er vooral helemaal niets mee.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Hopey het volgende:
Nope, ik ben blij met RP.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
Dat schijnen ze elke maand te verloten onder de leden.... 10 leden per maand. Maar ik ga er niks mee doen... als je je gegevens etc. kan veranderen, wil ik het wel weggeven? Interesse, iemand?
Bellen rond etenstijd, en je voordoen als telemarketeerquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Hopey het volgende:
[..]
![]()
Nou... nee...quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de afzender leuk vindt overkomen
Met vragen over een verschrikkelijk fout onderwerp.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:10 schreef frederik het volgende:
Bellen rond etenstijd, en je voordoen als telemarketeer
Ja daar zat ik ook aan te denken! "Hallo u spreekt met de belastingdienst!"quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:10 schreef frederik het volgende:
[..]
Bellen rond etenstijd, en je voordoen als telemarketeer
Dat mag niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:11 schreef Hopey het volgende:
Of telefoonnummer hier posten op fok en hopen dat er een paar lolbroeken zijn...
19 daarvan kunnen ze echter meteen weer wegflikkeren, dus of je daar nou blij mee moet zijn...quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:13 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen, ik ben al blij met gemiddeld 4 a 5 reacties per dag terwijl veel meisjes dagelijks makkelijk de 20 halen.
Niet alle mannen zijn behept met gezond verstand op dat gebied.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Dat lijkt me inderdaad ook. Ik snap niet dat er zoveel onbeholpen reacties verstuurd worden door sommige kerels, aan de andere kant zijn er ook veel gasten die fluiten of dingen roepen naar vrouwen in een kort rokje, alsof dat ooit resultaat heeft...
Trouwens, Lupa, nu ik 'm zo lees: stam + t etc.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:56 schreef UncleFunk het volgende:
Trouwens, Lupa, nu ik 'm zo lees: stam + t etc.
Als 't je weinig moeite kost om 'hoi, neuken' te posten naar iemand, en maar 1 op de 1000 zegt ja, dan is 't succesvoller dan heel veel moeite te steken in een mooie openingspost die uiteindelijk ook niet resulteert in een date.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn behept met gezond verstand op dat gebied.
Als 't je alleen om neuken gaat, dan is het misschien een bruikbare taktiek ja. Maar volgens mij kun je dan beter naar een ander soort sites gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:01 schreef joshus_cat het volgende:
Als 't je weinig moeite kost om 'hoi, neuken' te posten naar iemand, en maar 1 op de 1000 zegt ja, dan is 't succesvoller dan heel veel moeite te steken in een mooie openingspost die uiteindelijk ook niet resulteert in een date.
't is net zoiets als spam: d'r moeten mensen zijn die op spam reageren, want anders was 't niet winstgevend, en was 't vanzelf uitgestorven.
Ik wist niet eens dat dat kon...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:04 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vind 't trouwens opvallend dat de meeste leden van zo'n site die geen interesseberichtjes wensen te ontvangen, de blokkering niet activeren. Zouden ze toch graag berichtjes ontvangen?
Kennelijk kunnen ze het wel gebruiken om hun zelfbeeld op te vijzelen... heb namelijk het gevoel dat het daar bij veel mensen ook over gaat...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:04 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vind 't trouwens opvallend dat de meeste leden van zo'n site die geen interesseberichtjes wensen te ontvangen, de blokkering niet activeren. Zouden ze toch graag berichtjes ontvangen?
Misschien is onwetendheid een verklaring dan. De blokkering kan ingeschakeld worden bij instellingenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon...
Dank voor de info.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:11 schreef UncleFunk het volgende:
Misschien is onwetendheid een verklaring dan. De blokkering kan ingeschakeld worden bij instellingen
welke berichtjes?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:04 schreef UncleFunk het volgende:
Herkenbaar. Ik heb ook een keer de proef op de som genomen. Een vriendin van me schreef zich zelf ook in als betalend lid samen met mij op hetzelfde tijdstip. Ik had zo'n 300 views in 1 maand en zij in 1 uur!!! Berichtjes stromen natuurlijk als water binnen, maar het waren niks geen super aanbiedingen of zo, echt 7 van de 10 keer mailtjes waar je broek van af zakt. Hallo ik ben pietje puk bla bla en ik wil dolgraag met je msnen, msnadres hupeldupup of nog erger: superdroge reacties op het profiel of onnozele, kinderachtige openingzinnen. Het allergriezeligste wat ik vond was nog dat mannen die 20 keer voorbij kwamen ook ineens mailtjes gingen sturen. Dat bevestigde toch wel mijn beeld dat ik er van had, dat de mannen het te moeilijk hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik had me eens ingeschreven bij Lexa, maar er was maar een enkele meid die me een bericht stuurde, dat schoot dus niet echt op. Om te vergelijken heb ik een meid ingeschreven. Dezelfde dag nog zat m'n inbox vol (oke, ze zag er goed uit en ze kwam steeds voorbij in de 'nieuwe singles' reclame van Lexa, op zich wel leuk natuurlijk :-).
De inbox is iets van 150 berichtjes dacht ik, het was een kwestie van een paar uur voor deze vol was :-). Jammer dat ik die berichtjes niet lezen kon. Om m'n punt te maken: ik denk dat er meer jongens zijn die testen hoe goed een meid het doet, de helft van de meiden is dus nog eens nep ook.
Functie van Relatieplanet; het blokkeren van de standaardberichtjes. Zo moet je, als je contact wil opnemen, een zelfgeschreven mailtje versturen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:09 schreef frederik het volgende:
[..]
welke berichtjes?
Alleen de standaard (onbetaalde), of ook de betaalde zelfgeschreven berichtjes?(dit voor degenen die alleen zelf op zoek willen, maar niet gevraagd willen worden)
Hoe herkenbaar. Ik vraag me ook wel eens af wat er mis is dat ik nauwelijks reacties krijg?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:11 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik daarentegen, voelde me hierdoor alleen maar waardelozer.. het werd vanaf dag 1 steeds minder leuk.
De meesten zijn daar zelfs nog te lui voor. Triest, maar jammer genoeg wel de waarheid.quote:Ik vind toch wel dat een vrouw op een hele serieuze e-mail waar flink wat diepgang, tijd, moeite en inhoud in zit mag beantwoorden, desnoods met een geen interesse gegenereerd antwoord. Dat is als je echt alles leest toch niet teveel gevraagd?
Er lopen heel wat leuke FoK!sters rond, maar óf ze zijn bezet óf onbereikbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
Misschien moeten we een fotoboek.fok.nl dating show gaan houden![]()
Verwend nest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Sylvana het volgende:
ik heb vandaag helemaal geen interesseberichtjes gehad
En ze reageren nooit op die mailtjes die ik ze iedere dag stuurquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef UncleFunk het volgende:
Er lopen heel wat leuke FoK!sters rond, maar óf ze zijn bezet óf onbereikbaar.
was bij mij nog niet voorgekomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verwend nest.Ik krijg regelmatig enkele dagen helemaal niks.
Met FoK!sters zou ik sowieso maar niks beginnen. Gaan ze eerst in je postgeschiedenis graven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En ze reageren nooit op die mailtjes die ik ze iedere dag stuur![]()
Ik heb nog niks gehad hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef cyber_rebel het volgende:
En ze reageren nooit op die mailtjes die ik ze iedere dag stuur![]()
Hij vast ook in die van hen. Hoef je al niks meer te bespreken, weet je alles al van elkaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef UncleFunk het volgende:
Met FoK!sters zou ik sowieso maar niks beginnen. Gaan ze eerst in je postgeschiedenis graven.
In mijn geval zou dat onjuist zijn, aangezien ik slechts een persoonlijkheid voorspiegel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij vast ook in die van hen. Hoef je al niks meer te bespreken, weet je alles al van elkaar.
Hm, tja. Ik ben wel redelijk mezelf hier op Fok. Ik durf hooguit wat meer te zeggen en spreek dingen wat harder uit. Maar ik denk dat iedereen die mij goed kent mijn posts absoluut zal herkennen als die van mij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef UncleFunk het volgende:
In mijn geval zou dat onjuist zijn, aangezien ik slechts een persoonlijkheid voorspiegel.
Geldt voor mij ook. Probeer gewoon FoK!-oneliners te verzinnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, tja. Ik ben wel redelijk mezelf hier op Fok. Ik durf hooguit wat meer te zeggen en spreek dingen wat harder uit. Maar ik denk dat iedereen die mij goed kent mijn posts absoluut zal herkennen als die van mij.
Hm... slik.... dat verklaart een hele hoopquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef UncleFunk het volgende:
Met FoK!sters zou ik sowieso maar niks beginnen. Gaan ze eerst in je postgeschiedenis graven.
Huh? Wat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Sylvana het volgende:
Niemand die weet of je op lexa die standaardberichtjes ook kunt blokkeren?
Lupa, jouw mailtje
Thnx hoorNou kan ik vannacht rustig slapen
quote:
quote:From : Lupa_Solitaria <grap@home.nl>
Sent : Thursday, July 14, 2005 9:02 PM
To : <sylvanavanmaanen@hotmail.com>
Subject : verwend nest
| | | Inbox
Dan maar alsnog een interesseberichtje voor je,
heb je in elk geval vandaag weer je minimale aantal interesseberichtjes binnen![]()
nee, dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of ik het leuk vind dat iemand anders uit mijn naam interesseberichtjes verstuurt...
Jaaaa..... dating.fok.nl was immers ook zo'n succes.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
Misschien moeten we een fotoboek.fok.nl dating show gaan houden![]()
Is wel eerlijk van je om dat toe te geven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:11 schreef frederik het volgende:
ja
Grmbl. Je bent een dekselse kwajongen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef frederik het volgende:
ook die andere trouwens die aan lupa van net
quote:Hey liefe en leuke boys hiersow.k ben op zoek naar een leuke en liefe jongen diej veel aand8 voor mij heeft.ben jij diej jongen tussen de 18 en 20 laat het me dan weten
Heeft dat dan bestaan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
Jaaaa..... dating.fok.nl was immers ook zo'n succes.
lol, dat is echt zo'n meisje van 14 volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:14 schreef UncleFunk het volgende:
Hey liefe en leuke boys hiersow.k ben op zoek naar een leuke en liefe jongen diej veel aand8 voor mij heeft.ben jij diej jongen tussen de 18 en 20 laat het me dan weten
Kvraag me eigenlijk af, hoe je het beste een datingsite zou moeten oprichten. Lijkt me lastig om serieuze mensen erop te krijgen. En vooral om de man/vrouw verhouding goed te krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
Jaaaa..... dating.fok.nl was immers ook zo'n succes.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
Ja...
100 mannen en 2 (bezette) vrouwen die ook nog eens voor de grap waren ingeschreven
whahaha, echt een succes dan jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja...
100 mannen en 2 (bezette) vrouwen die ook nog eens voor de grap waren ingeschreven
Vooral dat laatste lijkt me erg lastigquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Kvraag me eigenlijk af, hoe je het beste een datingsite zou moeten oprichten. Lijkt me lastig om serieuze mensen erop te krijgen. En vooral om de man/vrouw verhouding goed te krijgen.
Zeker gezien haar profielnaam, die ik uit privacy-overwegingen niet post. Hoeveel kansloze mannen hebben hier inmiddels al op gereageerd? Het antwoord op die vraag intrigeert me welquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, dat is echt zo'n meisje van 14 volgens mij
Er zijn een hoop fokkers met wie je niet wilt datenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Heb ik dat weer gemist. 100 mannen om uit te kiezen.
Pff daar reageer je toch niet op, hoe wanhopig je ook bent... Dan nog liever eeuwig vrijgezel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:17 schreef UncleFunk het volgende:
Zeker gezien haar profielnaam, die ik uit privacy-overwegingen niet post. Hoeveel kansloze mannen hebben hier inmiddels al op gereageerd? Het antwoord op die vraag intrigeert me wel
Moet jij eens opletten... Het is al vaker langsgekomen als gespreksonderwerp. Maar voel jij 't of je een breezah neukt of een intelligente meid? Nou, zo geldt dat dus ook voor die mannen die hierop reageren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:19 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Pff daar reageer je toch niet op, hoe wanhopig je ook bent... Dan nog liever eeuwig vrijgezel.
Ik heb al met twee fokkers gedate en dat beviel goed. Er zitten vast meer leuke fokkers bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
Er zijn een hoop fokkers met wie je niet wilt daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |