Dat mag niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:11 schreef Hopey het volgende:
Of telefoonnummer hier posten op fok en hopen dat er een paar lolbroeken zijn...
19 daarvan kunnen ze echter meteen weer wegflikkeren, dus of je daar nou blij mee moet zijn...quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:13 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen, ik ben al blij met gemiddeld 4 a 5 reacties per dag terwijl veel meisjes dagelijks makkelijk de 20 halen.
Niet alle mannen zijn behept met gezond verstand op dat gebied.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Dat lijkt me inderdaad ook. Ik snap niet dat er zoveel onbeholpen reacties verstuurd worden door sommige kerels, aan de andere kant zijn er ook veel gasten die fluiten of dingen roepen naar vrouwen in een kort rokje, alsof dat ooit resultaat heeft...
Trouwens, Lupa, nu ik 'm zo lees: stam + t etc.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er vind geen 'idealisatie' plaats.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:56 schreef UncleFunk het volgende:
Trouwens, Lupa, nu ik 'm zo lees: stam + t etc.
Als 't je weinig moeite kost om 'hoi, neuken' te posten naar iemand, en maar 1 op de 1000 zegt ja, dan is 't succesvoller dan heel veel moeite te steken in een mooie openingspost die uiteindelijk ook niet resulteert in een date.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn behept met gezond verstand op dat gebied.
Als 't je alleen om neuken gaat, dan is het misschien een bruikbare taktiek ja. Maar volgens mij kun je dan beter naar een ander soort sites gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:01 schreef joshus_cat het volgende:
Als 't je weinig moeite kost om 'hoi, neuken' te posten naar iemand, en maar 1 op de 1000 zegt ja, dan is 't succesvoller dan heel veel moeite te steken in een mooie openingspost die uiteindelijk ook niet resulteert in een date.
't is net zoiets als spam: d'r moeten mensen zijn die op spam reageren, want anders was 't niet winstgevend, en was 't vanzelf uitgestorven.
Ik wist niet eens dat dat kon...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:04 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vind 't trouwens opvallend dat de meeste leden van zo'n site die geen interesseberichtjes wensen te ontvangen, de blokkering niet activeren. Zouden ze toch graag berichtjes ontvangen?
Kennelijk kunnen ze het wel gebruiken om hun zelfbeeld op te vijzelen... heb namelijk het gevoel dat het daar bij veel mensen ook over gaat...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:04 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vind 't trouwens opvallend dat de meeste leden van zo'n site die geen interesseberichtjes wensen te ontvangen, de blokkering niet activeren. Zouden ze toch graag berichtjes ontvangen?
Misschien is onwetendheid een verklaring dan. De blokkering kan ingeschakeld worden bij instellingenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon...
Dank voor de info.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:11 schreef UncleFunk het volgende:
Misschien is onwetendheid een verklaring dan. De blokkering kan ingeschakeld worden bij instellingen
welke berichtjes?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:04 schreef UncleFunk het volgende:
Herkenbaar. Ik heb ook een keer de proef op de som genomen. Een vriendin van me schreef zich zelf ook in als betalend lid samen met mij op hetzelfde tijdstip. Ik had zo'n 300 views in 1 maand en zij in 1 uur!!! Berichtjes stromen natuurlijk als water binnen, maar het waren niks geen super aanbiedingen of zo, echt 7 van de 10 keer mailtjes waar je broek van af zakt. Hallo ik ben pietje puk bla bla en ik wil dolgraag met je msnen, msnadres hupeldupup of nog erger: superdroge reacties op het profiel of onnozele, kinderachtige openingzinnen. Het allergriezeligste wat ik vond was nog dat mannen die 20 keer voorbij kwamen ook ineens mailtjes gingen sturen. Dat bevestigde toch wel mijn beeld dat ik er van had, dat de mannen het te moeilijk hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik had me eens ingeschreven bij Lexa, maar er was maar een enkele meid die me een bericht stuurde, dat schoot dus niet echt op. Om te vergelijken heb ik een meid ingeschreven. Dezelfde dag nog zat m'n inbox vol (oke, ze zag er goed uit en ze kwam steeds voorbij in de 'nieuwe singles' reclame van Lexa, op zich wel leuk natuurlijk :-).
De inbox is iets van 150 berichtjes dacht ik, het was een kwestie van een paar uur voor deze vol was :-). Jammer dat ik die berichtjes niet lezen kon. Om m'n punt te maken: ik denk dat er meer jongens zijn die testen hoe goed een meid het doet, de helft van de meiden is dus nog eens nep ook.
Functie van Relatieplanet; het blokkeren van de standaardberichtjes. Zo moet je, als je contact wil opnemen, een zelfgeschreven mailtje versturen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:09 schreef frederik het volgende:
[..]
welke berichtjes?
Alleen de standaard (onbetaalde), of ook de betaalde zelfgeschreven berichtjes?(dit voor degenen die alleen zelf op zoek willen, maar niet gevraagd willen worden)
Hoe herkenbaar. Ik vraag me ook wel eens af wat er mis is dat ik nauwelijks reacties krijg?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:11 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik daarentegen, voelde me hierdoor alleen maar waardelozer.. het werd vanaf dag 1 steeds minder leuk.
De meesten zijn daar zelfs nog te lui voor. Triest, maar jammer genoeg wel de waarheid.quote:Ik vind toch wel dat een vrouw op een hele serieuze e-mail waar flink wat diepgang, tijd, moeite en inhoud in zit mag beantwoorden, desnoods met een geen interesse gegenereerd antwoord. Dat is als je echt alles leest toch niet teveel gevraagd?
Er lopen heel wat leuke FoK!sters rond, maar óf ze zijn bezet óf onbereikbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
Misschien moeten we een fotoboek.fok.nl dating show gaan houden![]()
Verwend nest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Sylvana het volgende:
ik heb vandaag helemaal geen interesseberichtjes gehad
En ze reageren nooit op die mailtjes die ik ze iedere dag stuurquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef UncleFunk het volgende:
Er lopen heel wat leuke FoK!sters rond, maar óf ze zijn bezet óf onbereikbaar.
was bij mij nog niet voorgekomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verwend nest.Ik krijg regelmatig enkele dagen helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |