abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28807912
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:11 schreef Hopey het volgende:
Of telefoonnummer hier posten op fok en hopen dat er een paar lolbroeken zijn...
Dat mag niet.
pi_28809085
Sta sinds kort ook op RP, vind het best leuk!

Zijn zo hier en daar wel interessante mensen, maar je moet wel een grondige selectie maken. Heb tot nu toe 1 date gehad, was wel gezellig maar geen klik van mijn kant.

Wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen, ik ben al blij met gemiddeld 4 a 5 reacties per dag terwijl veel meisjes dagelijks makkelijk de 20 halen.
pi_28809334
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:13 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen, ik ben al blij met gemiddeld 4 a 5 reacties per dag terwijl veel meisjes dagelijks makkelijk de 20 halen.
19 daarvan kunnen ze echter meteen weer wegflikkeren, dus of je daar nou blij mee moet zijn...
pi_28809741
Dat lijkt me inderdaad ook. Ik snap niet dat er zoveel onbeholpen reacties verstuurd worden door sommige kerels, aan de andere kant zijn er ook veel gasten die fluiten of dingen roepen naar vrouwen in een kort rokje, alsof dat ooit resultaat heeft...
pi_28809942
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Dat lijkt me inderdaad ook. Ik snap niet dat er zoveel onbeholpen reacties verstuurd worden door sommige kerels, aan de andere kant zijn er ook veel gasten die fluiten of dingen roepen naar vrouwen in een kort rokje, alsof dat ooit resultaat heeft...
Niet alle mannen zijn behept met gezond verstand op dat gebied.
pi_28810033
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Er vind geen 'idealisatie' plaats.
Trouwens, Lupa, nu ik 'm zo lees: stam + t etc.
pi_28810102
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:56 schreef UncleFunk het volgende:
Trouwens, Lupa, nu ik 'm zo lees: stam + t etc.

Het is warm en ik ben moe enzo.
pi_28810179
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Niet alle mannen zijn behept met gezond verstand op dat gebied.
Als 't je weinig moeite kost om 'hoi, neuken' te posten naar iemand, en maar 1 op de 1000 zegt ja, dan is 't succesvoller dan heel veel moeite te steken in een mooie openingspost die uiteindelijk ook niet resulteert in een date.

't is net zoiets als spam: d'r moeten mensen zijn die op spam reageren, want anders was 't niet winstgevend, en was 't vanzelf uitgestorven.
pi_28810240
Ik vind 't trouwens opvallend dat de meeste leden van zo'n site die geen interesseberichtjes wensen te ontvangen, de blokkering niet activeren. Zouden ze toch graag berichtjes ontvangen?
pi_28810276
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:01 schreef joshus_cat het volgende:
Als 't je weinig moeite kost om 'hoi, neuken' te posten naar iemand, en maar 1 op de 1000 zegt ja, dan is 't succesvoller dan heel veel moeite te steken in een mooie openingspost die uiteindelijk ook niet resulteert in een date.

't is net zoiets als spam: d'r moeten mensen zijn die op spam reageren, want anders was 't niet winstgevend, en was 't vanzelf uitgestorven.
Als 't je alleen om neuken gaat, dan is het misschien een bruikbare taktiek ja. Maar volgens mij kun je dan beter naar een ander soort sites gaan.
pi_28810296
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:04 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vind 't trouwens opvallend dat de meeste leden van zo'n site die geen interesseberichtjes wensen te ontvangen, de blokkering niet activeren. Zouden ze toch graag berichtjes ontvangen?
Ik wist niet eens dat dat kon...
pi_28810380
quote:
Kennelijk kunnen ze het wel gebruiken om hun zelfbeeld op te vijzelen... heb namelijk het gevoel dat het daar bij veel mensen ook over gaat...
pi_28810398
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat dat kon...
Misschien is onwetendheid een verklaring dan. De blokkering kan ingeschakeld worden bij instellingen
pi_28810554
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:11 schreef UncleFunk het volgende:
Misschien is onwetendheid een verklaring dan. De blokkering kan ingeschakeld worden bij instellingen
Dank voor de info.
pi_28811818
quote:
welke berichtjes?
Alleen de standaard (onbetaalde), of ook de betaalde zelfgeschreven berichtjes?(dit voor degenen die alleen zelf op zoek willen, maar niet gevraagd willen worden)
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:11:54 #116
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28811886
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Ik had me eens ingeschreven bij Lexa, maar er was maar een enkele meid die me een bericht stuurde, dat schoot dus niet echt op. Om te vergelijken heb ik een meid ingeschreven. Dezelfde dag nog zat m'n inbox vol (oke, ze zag er goed uit en ze kwam steeds voorbij in de 'nieuwe singles' reclame van Lexa, op zich wel leuk natuurlijk :-).

De inbox is iets van 150 berichtjes dacht ik, het was een kwestie van een paar uur voor deze vol was :-). Jammer dat ik die berichtjes niet lezen kon. Om m'n punt te maken: ik denk dat er meer jongens zijn die testen hoe goed een meid het doet, de helft van de meiden is dus nog eens nep ook .
Herkenbaar. Ik heb ook een keer de proef op de som genomen. Een vriendin van me schreef zich zelf ook in als betalend lid samen met mij op hetzelfde tijdstip. Ik had zo'n 300 views in 1 maand en zij in 1 uur!!! Berichtjes stromen natuurlijk als water binnen, maar het waren niks geen super aanbiedingen of zo, echt 7 van de 10 keer mailtjes waar je broek van af zakt. Hallo ik ben pietje puk bla bla en ik wil dolgraag met je msnen, msnadres hupeldupup of nog erger: superdroge reacties op het profiel of onnozele, kinderachtige openingzinnen. Het allergriezeligste wat ik vond was nog dat mannen die 20 keer voorbij kwamen ook ineens mailtjes gingen sturen. Dat bevestigde toch wel mijn beeld dat ik er van had, dat de mannen het te moeilijk hebben.

Die vriendin van me is zeer bescheiden, maar kreeg door dit soort aandacht toch wel een beetje last van grootheidswaanzin.
Ik daarentegen, voelde me hierdoor alleen maar waardelozer.. het werd vanaf dag 1 steeds minder leuk.

Ik vind toch wel dat een vrouw op een hele serieuze e-mail waar flink wat diepgang, tijd, moeite en inhoud in zit mag beantwoorden, desnoods met een geen interesse gegenereerd antwoord. Dat is als je echt alles leest toch niet teveel gevraagd?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_28812269
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:09 schreef frederik het volgende:

[..]

welke berichtjes?
Alleen de standaard (onbetaalde), of ook de betaalde zelfgeschreven berichtjes?(dit voor degenen die alleen zelf op zoek willen, maar niet gevraagd willen worden)
Functie van Relatieplanet; het blokkeren van de standaardberichtjes. Zo moet je, als je contact wil opnemen, een zelfgeschreven mailtje versturen.
pi_28812325
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:11 schreef Brett-Anderson het volgende:

Ik daarentegen, voelde me hierdoor alleen maar waardelozer.. het werd vanaf dag 1 steeds minder leuk.
Hoe herkenbaar. Ik vraag me ook wel eens af wat er mis is dat ik nauwelijks reacties krijg?
quote:
Ik vind toch wel dat een vrouw op een hele serieuze e-mail waar flink wat diepgang, tijd, moeite en inhoud in zit mag beantwoorden, desnoods met een geen interesse gegenereerd antwoord. Dat is als je echt alles leest toch niet teveel gevraagd?
De meesten zijn daar zelfs nog te lui voor. Triest, maar jammer genoeg wel de waarheid.
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:47:05 #119
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_28812884
Misschien moeten we een fotoboek.fok.nl dating show gaan houden
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_28812932
Of meedoen aan dat programma, 'De perfecte partner' ofzoiets. Daar zou ik serieus best aan mee willen doen.
pi_28812944
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
Misschien moeten we een fotoboek.fok.nl dating show gaan houden
Er lopen heel wat leuke FoK!sters rond, maar óf ze zijn bezet óf onbereikbaar.
pi_28814832
ik heb vandaag helemaal geen interesseberichtjes gehad
pi_28814870
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Sylvana het volgende:
ik heb vandaag helemaal geen interesseberichtjes gehad
Verwend nest. Ik krijg regelmatig enkele dagen helemaal niks.
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:54:46 #124
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28815033
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef UncleFunk het volgende:
Er lopen heel wat leuke FoK!sters rond, maar óf ze zijn bezet óf onbereikbaar.
En ze reageren nooit op die mailtjes die ik ze iedere dag stuur
pi_28815041
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Verwend nest. Ik krijg regelmatig enkele dagen helemaal niks.
was bij mij nog niet voorgekomen En ben toch altijd wel benieuwd of er nog iemand interesse in me heeft, als ik achter pc zit moet ik altijd gewoon ff kijken

Weet iemand trouwens of je op lexa ook die standaardberichtjes kunt blokkeren zodat ze perse een persoonlijk berichtje moeten sturen als ze contact met je willen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')