en er staat een "ik wordt"quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:05 schreef UncleFunk het volgende:
Wat een onzin. Er is niks mis met haar Nederlands. Er ontbreekt slechts een komma na hallo, en bij 't vergeet ze de apostrof. En tja, de ik word-fout kom ik regelmatig tegen.
Oja, ze vergeet dat café zo geschreven moet worden. Toch allemaal kleine foutjes, ik heb ze gruwelijker gezien.
och, het is weer wat anders, en het is een stuk minder kijk-mij-eens-goed-zijn dan veel profielen die ook ongeveer deze insteek hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
en er staat een "ik wordt"
[edit]Oh, die had je al genoemd
Maar het is meer het overenthousiaste taalgebruik dat stoort dan de spelling, denk ik. Op zich is het verhaaltje best leuk, alleen nogal schreeuwerig-ik-ben-zeventien-en-roep-heel-hard gebracht.
Liever zo'n profieltje dan:quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
en er staat een "ik wordt"
[edit]Oh, die had je al genoemd
Maar het is meer het overenthousiaste taalgebruik dat stoort dan de spelling, denk ik. Op zich is het verhaaltje best leuk, alleen nogal schreeuwerig-ik-ben-zeventien-en-roep-heel-hard gebracht.
quote:Stuur me maar een meeltje als je interesse heb.
oja, en ze zegt er ook niet bij dat ze "niet op zoek is maar voor de lol rondkijkt".quote:
Jullie moeten ook altijd zeiken he. Ik zeg toch dat ik het een leuk verhaaltje vind?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:10 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen moeten echt altijd zeiken he. Thaleia ook al. Ik wil ook best een profiel van jou ermee vergelijken hoor...zeg maar waar ik op moet zoeken
Ik heb ze ook wel gruwelijker gezien, maar ik verwacht dat mijn partner de taal beheerst.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:05 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is niks mis met haar Nederlands. Er ontbreekt slechts een komma na hallo, en bij 't vergeet ze de apostrof. En tja, de ik word-fout kom ik regelmatig tegen.
Oja, ze vergeet dat café zo geschreven moet worden. Toch allemaal kleine foutjes, ik heb ze gruwelijker gezien.
Fotoboek.fok.nl. Begin daar eens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Jullie moeten ook altijd zeiken he. Ik zeg toch dat ik het een leuk verhaaltje vind?
Ik heb geen profiel. Ik bekijk weleens wat datingsites en vind het wel een interessant fenomeen, dat wel.
Want anders kan je geen intense liefdesrelatie hebben?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel gruwelijker gezien, maar ik verwacht dat mijn partner de taal beheerst.
Oja, die dooddoener was ik in m'n quote vergetenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
oja, en ze zegt er ook niet bij dat ze "niet op zoek is maar voor de lol rondkijkt".
Dusch
Nope. Het is namelijk ik houd van je, in plaats van ik hou van je.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Want anders kan je geen intense liefdesrelatie hebben?
We liggen wel op 1 lijn he, jammer dat je een kerel bent.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nope. Het is namelijk ik houd van je, in plaats van ik hou van je.
He, jammer zeg. Toch maar MSN'en?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
We liggen wel op 1 lijn he, jammer dat je een kerel bent.![]()
Als iemand slecht de eigen taal beheerst zegt dat vaak ook iets over andere eigenschappen van die persoon.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Want anders kan je geen intense liefdesrelatie hebben?
Vertel eens?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als iemand slecht de eigen taal beheerst zegt dat vaak ook iets over andere eigenschappen van die persoon.
Ik houweh van juhquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nope. Het is namelijk ik houd van je, in plaats van ik hou van je.
Het kan aangeven dat iemand zeer weinig scholing heeft gehad, niet serieus genoeg is, of lui is. Natuurlijk is dit geen vast gegeven, er bestaat ook nog zoiets als dyslexie bijvoorbeeld, maar het is vaak wel een goede graadmeter voor incompatibiliteit.quote:
Wij zitten op één lijn. Ik kan zelf niet tegen gruwelijke spelfouten. Ben daarom ook gestopt als leraar Nederlands, denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan aangeven dat iemand zeer weinig scholing heeft gehad, niet serieus genoeg is, of lui is. Natuurlijk is dit geen vast gegeven, er bestaat ook nog zoiets als dyslexie bijvoorbeeld, maar het is vaak wel een goede graadmeter voor incompatibiliteit.
Eei eeuh wattuh doe je asociaal heeh jijquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik blaf juh hellemaal vol, kutweif.
Ja ikke, ikke. Puur geluk moet ik zeggen. Zou me geen 2de keer meer lukken denk ik, want van de rest krijg ik alleen maar hoofdpijn. Het blijft toch alleen maar leuk en doeltreffend als je zelf een vrouw bent en anders niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:11 schreef WeirdMicky het volgende:
En wat zijn de ervaringen tot nu toe? Ik ben heel erg sceptisch t.a.v. datingsites. Is er al een leuke date/relatie uit voorkomen hier?
Dohquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Ja ikke, ikke. Puur geluk moet ik zeggen. Zou me geen 2de keer meer lukken denk ik, want van de rest krijg ik alleen maar hoofdpijn. Het blijft toch alleen maar leuk en doeltreffend als je zelf een vrouw bent en anders niet.
Naast de fakers kan ik me ook wel voorstellen dat een datingsite (vooral de wat louchere) zelf wat, erm, accounts bedenken van aantrekkelijke 'girls-next-door'.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Brett-Anderson het volgende:
onbereikbare vrouwen (waarbij ik flink zit te twijfelen of het allemaal wel echt is) en te veeleisende vrouwen (lees: fucking buiten proporties veeleisende vrouwen)
Knuz, beviel me een stuk beter.
Dat dan weer wel. Er zal echter wel een groot deel onder de mannen met lege handen achterblijven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Doh
Voor elke vrouw met succes ook een man met succes
Mee eens, maar bij grote naam Lexa verwacht je wel echtheid. Zo nu en dan leek het wel of bepaalde accounts hartstikke vals waren. Je schrijft het perfecte, uitnodigende, onweerstaanbaar bericht naar een "prooi" toe. Dat wordt vervolgens gelezen, maar je krijgt ijskoud geen reactie. Let op , let op he, zelfs als er 1 lap tekst in dat profiel staat en 10 foto's waaronder vermeld "altijd reactie terug, mail met foto=antwoord" Heb ik het idee of er paar medewerkers van Lexa staan te grappen, want die zijn toch 24/7 met die site bezig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Naast de fakers kan ik me ook wel voorstellen dat een datingsite (vooral de wat louchere) zelf wat, erm, accounts bedenken van aantrekkelijke 'girls-next-door'.
Aan de andere kant, als datingssites net zo werken als marktplaats, dan kun je exact dezelfde stommiteiten verwachten. Op marktplaats heb ik wel gemerkt dat sommige mensen echt te beroerd/lui/vergeetachtig/'cool' zijn om zelfs maar het simpelste mailtje terug te sturen. En soms zijn de contactgegevens zo beroerd aangegeven (alleen 06 en 06 neemt nooit op; alleen mail en niet reageren op mail) dat je je afvraagt of die mensen wel iets willen verkopen, of dat alles al lang verkocht is, maar de advertentie is nog niet verwijderd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:03 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Mee eens, maar bij grote naam Lexa verwacht je wel echtheid. Zo nu en dan leek het wel of bepaalde accounts hartstikke vals waren. Je schrijft het perfecte, uitnodigende, onweerstaanbaar bericht naar een "prooi" toe. Dat wordt vervolgens gelezen, maar je krijgt ijskoud geen reactie. Let op , let op he, zelfs als er 1 lap tekst in dat profiel staat en 10 foto's waaronder vermeld "altijd reactie terug, mail met foto=antwoord" Heb ik het idee of er paar medewerkers van Lexa staan te grappen, want die zijn toch 24/7 met die site bezig.
Zorg dan maar dat je bij de juiste helft hoortquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:57 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Er zal echter wel een groot deel onder de mannen met lege handen achterblijven.
Hier kan ik niet meer tegenop.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zorg dan maar dat je bij de juiste helft hoort
Het heeft denk ik meer te maken met een gebrek aan hobby's.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:13 schreef Hopey het volgende:
Best sad als je met een fake profiel even 20 euro betaald. Wat een hobby.
Idealisatie is geen goede raadgever.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was al bang dat er geen deel 6 was, maar dat viel mee.
Gisteravond weer een leuke mailtje van mijn Leuke Man. Krijg steeds meer zin in maandag, hij lijkt écht mijn type te zijn, moet me inhouden om niet overenthousiast te worden.
Er vind geen 'idealisatie' plaats.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:23 schreef UncleFunk het volgende:
Idealisatie is geen goede raadgever.
Ik zeg dat ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er vind geen 'idealisatie' plaats.
Je leek het te suggereren. Ik ben er echter niet het type naar om mensen te idealiseren. Ik stel alleen bij elk mailtje dat ik van hem krijg meer dingen vast die me erg aanstaan. Dat zegt alleen weinig over hoe het IRL zal klikken. Ik verwacht echter dat we het op zijn minst goed met elkaar zullen kunnen vinden gezien de vele gemeenschappelijke interesses.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:58 schreef UncleFunk het volgende:
Ik zeg dat ook niet.
Als ie perfect is dan hoeft dat inderdaad nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er vind geen 'idealisatie' plaats.
Ik had me eens ingeschreven bij Lexa, maar er was maar een enkele meid die me een bericht stuurde, dat schoot dus niet echt op. Om te vergelijken heb ik een meid ingeschreven. Dezelfde dag nog zat m'n inbox vol (oke, ze zag er goed uit en ze kwam steeds voorbij in de 'nieuwe singles' reclame van Lexa, op zich wel leuk natuurlijk :-).quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom Lexa zo goed moet zijn. Het gebruiksgemak is heel goed, maar verder heb ik het idee dat daar heel veel jonge moeders, onbereikbare vrouwen (waarbij ik flink zit te twijfelen of het allemaal wel echt is) en te veeleisende vrouwen (lees: fucking buiten proporties
Dat is ongetwijfeld niet het geval. Hij is bijvoorbeeld vrij mager terwijl ik doorgaans op stevige mannen val. Maar het scheelt dat ik geen perfecte man zoek.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:27 schreef joshus_cat het volgende:
Als ie perfect is dan hoeft dat inderdaad niet
Feli!quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb een maand lang gratis full membership bij datecom gewonnen....
Dat schijnen ze elke maand te verloten onder de leden.... 10 leden per maand. Maar ik ga er niks mee doen... als je je gegevens etc. kan veranderen, wil ik het wel weggeven? Interesse, iemand?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Feli!![]()
![]()
Hoe heb je het gewonnen?
Kreeg ik door mijn inbox geschoven..quote:hoi hoe ist nou ik zou zeggen bel me maar als je dit lees ik oop tot horens xxxx (telefoonnummer)
Ligt eraan of je de afzender leuk vindt overkomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Hopey het volgende:
[..]
Kreeg ik door mijn inbox geschoven..
Jah wat moet je hier nou mee....![]()
![]()
Ik zou zeggen: doe er vooral helemaal niets mee.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Hopey het volgende:
Nope, ik ben blij met RP.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
Dat schijnen ze elke maand te verloten onder de leden.... 10 leden per maand. Maar ik ga er niks mee doen... als je je gegevens etc. kan veranderen, wil ik het wel weggeven? Interesse, iemand?
Bellen rond etenstijd, en je voordoen als telemarketeerquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef Hopey het volgende:
[..]
![]()
Nou... nee...quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de afzender leuk vindt overkomen
Met vragen over een verschrikkelijk fout onderwerp.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:10 schreef frederik het volgende:
Bellen rond etenstijd, en je voordoen als telemarketeer
Ja daar zat ik ook aan te denken! "Hallo u spreekt met de belastingdienst!"quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:10 schreef frederik het volgende:
[..]
Bellen rond etenstijd, en je voordoen als telemarketeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |