Met FoK!sters zou ik sowieso maar niks beginnen. Gaan ze eerst in je postgeschiedenis graven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En ze reageren nooit op die mailtjes die ik ze iedere dag stuur![]()
Ik heb nog niks gehad hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef cyber_rebel het volgende:
En ze reageren nooit op die mailtjes die ik ze iedere dag stuur![]()
Hij vast ook in die van hen. Hoef je al niks meer te bespreken, weet je alles al van elkaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef UncleFunk het volgende:
Met FoK!sters zou ik sowieso maar niks beginnen. Gaan ze eerst in je postgeschiedenis graven.
In mijn geval zou dat onjuist zijn, aangezien ik slechts een persoonlijkheid voorspiegel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij vast ook in die van hen. Hoef je al niks meer te bespreken, weet je alles al van elkaar.
Hm, tja. Ik ben wel redelijk mezelf hier op Fok. Ik durf hooguit wat meer te zeggen en spreek dingen wat harder uit. Maar ik denk dat iedereen die mij goed kent mijn posts absoluut zal herkennen als die van mij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef UncleFunk het volgende:
In mijn geval zou dat onjuist zijn, aangezien ik slechts een persoonlijkheid voorspiegel.
Geldt voor mij ook. Probeer gewoon FoK!-oneliners te verzinnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, tja. Ik ben wel redelijk mezelf hier op Fok. Ik durf hooguit wat meer te zeggen en spreek dingen wat harder uit. Maar ik denk dat iedereen die mij goed kent mijn posts absoluut zal herkennen als die van mij.
Hm... slik.... dat verklaart een hele hoopquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef UncleFunk het volgende:
Met FoK!sters zou ik sowieso maar niks beginnen. Gaan ze eerst in je postgeschiedenis graven.
Huh? Wat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Sylvana het volgende:
Niemand die weet of je op lexa die standaardberichtjes ook kunt blokkeren?
Lupa, jouw mailtje
Thnx hoorNou kan ik vannacht rustig slapen
quote:
quote:From : Lupa_Solitaria <grap@home.nl>
Sent : Thursday, July 14, 2005 9:02 PM
To : <sylvanavanmaanen@hotmail.com>
Subject : verwend nest
| | | Inbox
Dan maar alsnog een interesseberichtje voor je,
heb je in elk geval vandaag weer je minimale aantal interesseberichtjes binnen![]()
nee, dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of ik het leuk vind dat iemand anders uit mijn naam interesseberichtjes verstuurt...
Jaaaa..... dating.fok.nl was immers ook zo'n succes.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
Misschien moeten we een fotoboek.fok.nl dating show gaan houden![]()
Is wel eerlijk van je om dat toe te geven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:11 schreef frederik het volgende:
ja
Grmbl. Je bent een dekselse kwajongen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef frederik het volgende:
ook die andere trouwens die aan lupa van net
quote:Hey liefe en leuke boys hiersow.k ben op zoek naar een leuke en liefe jongen diej veel aand8 voor mij heeft.ben jij diej jongen tussen de 18 en 20 laat het me dan weten
Heeft dat dan bestaan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
Jaaaa..... dating.fok.nl was immers ook zo'n succes.
lol, dat is echt zo'n meisje van 14 volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:14 schreef UncleFunk het volgende:
Hey liefe en leuke boys hiersow.k ben op zoek naar een leuke en liefe jongen diej veel aand8 voor mij heeft.ben jij diej jongen tussen de 18 en 20 laat het me dan weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |