maar wel allemaal met hetzelfde themaquote:Op zondag 17 juli 2005 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat zijn wel erg verschillende muzieksoorten.
Strand? t Is zwaar bewolkt aan de kust, manquote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
maar wel allemaal met hetzelfde thema![]()
*twijfelt over strand of stad vandaag
Hé. We zijn gelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
105 punten maar met een aantal vragen kon ik niks
Ik meen me te herinneren dat de prijs van het vliegticket nogal hoog wasquote:Op zondag 17 juli 2005 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind vooral die van Florence apart. Wat heb je daar gedaan? (Met de auto alleen?)
Ik ben een keer met een vriend met de auto 3 dagen naar Arezzo(in de buurt van Florence geweest) en ik denk niet dat ik toen de helft opmaakte
De vlucht was 472 euro, het hotel 540. Dan gaat het snel...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat de prijs van het vliegticket nogal hoog was
Inclusief alles (ook souvenirs) , kwam ik de laatste tijd toch iets lager uit dan 100 euro per dag:quote:Op zondag 17 juli 2005 14:54 schreef k_man het volgende:
Ik zit trouwens nog eens te kijken naar de kosten van vakanties en met die 100 euro per dag kom ik dus echt niet uit. Dit jaar:
- Florence, 4 dagen: 1.312 euro![]()
- Jemen, 16 dagen: 2.291 euro
- Keulen, 2 dagen: 239 euro.
Dan reken ik wel alles mee, inclusief inentingen, verzekeringen, reisgidsje, foto's, et cetera.
Veel plezier in de treinquote:Nu in de planning: 5 dagen Hamburg: onderdak en eten daar is gratis, maar daar naar toe kan ik met het vliegtuig in 3 uur voor 180 euro of met de bus in 11 uur voor 75... blijft een moeilijke keuze
Dit kostte mij 3 dagen met mijn vriendin denk ik:quote:- Parijs, 4 dagen: 803 euro
Dat doe je toch gewoon bij een NS kaartjesautomaat?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef k_man het volgende:
Ik heb zonet een retourticket Antwerpen geboekt.
Tenzij je een goedkoop Thalys ticket wilquote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef Douwe het volgende:
Dat doe je toch gewoon bij een NS kaartjesautomaat?
Waarom overweeg je Malaga als je ook naar Sevilla kunt voor dezelfde prijs?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
Ik kom er net achter dat je ook voor 120 euro retour incl tax etc. met Air Berlin naar Malaga en Sevilla kan vliegen in november... hmm, tempting.
Is een kaartje met de 'gewone' trein niet veel goedkoper? Naar Antwerpen heb je toch niks aan de Thalysquote:Tenzij je een goedkoop Thalys ticket wil
Heen naar Malaga, terug vanaf Sevilla of omgekeerdquote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Douwe het volgende:
Waarom overweeg je Malaga als je ook naar Sevilla kunt voor dezelfde prijs?Air Berlin is wel oke, redelijk goedkoop maar wel gewoon full service, met gratis eten en drinken.
gezien het bovenstaande reisgedrag van k_man moeten we ook niet uitsluiten dat hij een helikopter of privévliegtuig heeft geboektquote:Is een kaartje met de 'gewone' trein niet veel goedkoper? Naar Antwerpen heb je toch niks aan de Thalys
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:21 schreef DutchTrain het volgende:
gezien het bovenstaande reisgedrag van k_man moeten we ook niet uitsluiten dat hij een helikopter of privévliegtuig heeft geboekt
Ja, dat kanquote:Op zondag 17 juli 2005 20:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is een gewoon 2e klasse Benelux-kaartje. Kwist niet dat dat ook met de gewone kaartautomaten kon?
Leef je uit: http://webdemo.ns.nl/e2000.htmlquote:Op zondag 17 juli 2005 20:37 schreef k_man het volgende:
Kwist niet dat dat ook met de gewone kaartautomaten kon?
Het scheelt zo'n 100 euro met Transavia, daar heb ik wel een uurtje voor over en voor sommige mensen is reizen een hobby en een aangenaam tijdverdrijf:)quote:Op zondag 17 juli 2005 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me niet dat iemand voor een paar tientjes minder een uur langer over zijn vlucht gaat doen
leuk hè, zo'n speeltjequote:
Ze moeten ook nog wat verdienen bij de infolijn... het liefste zou ik eigenlijk hebben dat het kaartje zo uit m'n printer komt als ik wat ingetoetst heb op die automaat.quote:Alleen jammer dat je de prijs niet kunt zien.
Die kun je hier dan wel weer vindenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:47 schreef k_man het volgende:
Oe!
Alleen jammer dat je de prijs niet kunt zien.
ja, bij online boeken zitten meen ik geen boekingskosten, misschien wel verzendkosten?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:52 schreef k_man het volgende:
Ik neem aan dat het dezelfde prijs is als wanneer je online boekt?
Nee, ook niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, bij online boeken zitten meen ik geen boekingskosten, misschien wel verzendkosten?
Ja, wel eens gedaan... je moet inchecken, door de paspoortcontrole en door de X-ray. Overigens sluit de Beneluxtrein ook nog eens beroerd aan op de Eurostar. Het is leuk om eens gedaan te hebben, maar daarna ga ik toch liever met www.londonexpress.nl naar London.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:58 schreef k_man het volgende:
Is er trouwens wel eens iemand hier op Brussel Zuid overgestapt op de Eurostar?
Waarom is daar 24 minuten transfer tijd nodig?Het is toch hetzelfde station?
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef mighty_myte naar aanleiding van waar en hoe k_man een treinkaartje naar Lille kon kopen, het volgende:
neee! geen Lille, wat een kutstad is dat joh.
waarom ga je niet liften naar Parijs? heb ik onlangs gedaan.
in 7 uur tijd ben je gratis en met een hoop (coole) ervaringen in een supervette stad.![]()
Lille was vorig jaar Culturele hoofdstad van Europa, dus het zal wel wat zijn. Staat ook nog ergens op mijn wensenlijstje... laat maar even weten wat een retourtje kost, dan kan ik er eens over na gaan denken.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:53 schreef k_man het volgende:
Heheh.
Lille schijnt best mooi te zijn. En in Parijs ben ik al meerdere keren geweest. Prachtige stad, maar om mezelf een beetje te bedwingen mag ik er maar eens in de twee jaar naar toe. Volgend jaar dus pas weer.
Ja, maar pas als ik terug ben, dus dan heb ik niet het probleem dat ze m'n lening opeisen omdat ik een jaar in het buitenland zit (zonder inkomen)...quote:Op maandag 18 juli 2005 09:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is het ene gat met het andere gat opvullen. Dan heb je in feite alsnog een lening bij de bank, aangezien je je doorlopend krediet aan gaat spreken om je pa ineens af te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |