Und weiter.quote:Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..
Kenmerken:
* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Ja...lekker...wrijf het er even inquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef mordradead het volgende:
Pezzarosside 2 seizoenen dat hij bij mij heeft gespeeld was hij 2x topscorer (championship 43, pl 18) nu heeft hij in november er alweer 16 in liggen... toch is hij niet mijn topscorer, dat is atm hersi met 18 goals
FC Dordrecht.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:35 schreef Superheld het volgende:
Welk team speel je mee Cartman?
Mooie uitdaging.quote:
Uhu, wil dit seizoen promoveren. Heb niet echt veel zin om weer een seizoen in de GGD te bivakeren...quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mooie uitdaging.![]()
Godver, mijn seizoen met sparta waarin het zo goed ging is weg![]()
Klopt. Hij is goedkoop, komt altijd, is multi-functioneel en geeft buitengewoon veel assists. Hij wil ook altijd wel komen. Ik had m met Wolves, en verkocht hem uiteindelijk voor ongeveer 8M, en nu heb ik hem in een nieuwe game met Napoli ook gehaald (mijn game met Verona ging echt rampzalig slecht...)quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb Majoros kunnen aantrekken. En die doet echt heel goed. Veel assists, en bijna altijd man of the match. Scoort niet veel, maar die assists zijn echt goud waard.
Ja dat maakt het al wat lastiger en zeker als je geen/weinig geld hebt. Die sleutelspelers gewoon zo lang mogelijk vast houden. Hopen op de nacompetitie dan maar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uhu, wil dit seizoen promoveren. Heb niet echt veel zin om weer een seizoen in de GGD te bivakeren...
Maar aangezien Roda JC en FC Utrecht gedegradeerd zijn, zie ik het niet zo rooskleurig in. Mijn verdediging is ook niet echt geweldig en twee sleutelspelers willen weg.
Ik ben alleen bang dat hij niet zal aarden in Italie. Maar mijn ervaring leert dat je gewoon moet volhouden dan, in ieder geval tot ze de taal spreken. Maar tot nu toe geen vormcrisis wat dat betreft. De assists blijven komenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Hij is goedkoop, komt altijd, is multi-functioneel en geeft buitengewoon veel assists. Hij wil ook altijd wel komen. Ik had m met Wolves, en verkocht hem uiteindelijk voor ongeveer 8M, en nu heb ik hem in een nieuwe game met Napoli ook gehaald (mijn game met Verona ging echt rampzalig slecht...)
Ach, op zijn positie kan het niet aarden niet zo heel veel kwaad. Achterin wil het wel eens erger zijn. Voorlopig is hij bij Napoli een van de besten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hij niet zal aarden in Italie. Maar mijn ervaring leert dat je gewoon moet volhouden dan, in ieder geval tot ze de taal spreken. Maar tot nu toe geen vormcrisis wat dat betreft. De assists blijven komen![]()
Dat is moeilijk te zeggen...kan aan je tactic liggen, dus daar kan je wat aan gaan sleutelen. Vermoeidheid van spelers, ontevreden spelers, druk schema, etcetera. Wat is je opstelling/tactic?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef Superheld het volgende:
Ben bezig met Feyenoord, na een hele goede periode (ongeslagen winterkampioen)een erg slechte periode(3 x achter elkaar verliezen).
Iemand die weet hoe je dat kan stoppen?![]()
Tactic isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:07 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen...kan aan je tactic liggen, dus daar kan je wat aan gaan sleutelen. Vermoeidheid van spelers, ontevreden spelers, druk schema, etcetera. Wat is je opstelling/tactic?
Motta vind ik persoonlijk beter...is voor mij vaak een zekerheid geweest achterin...Etafia had dat wat minder vond ik. Motta speelt voor Aurora toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:37 schreef mordradead het volgende:
Motta (voornaam weet ik niet) en Greg Etafia, beide moeten onder een half miljoen kunnen worden gehaald
die is alleen zo duur hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef Winski05 het volgende:
Etafia ook niet? Nigeriaanse doelman...
Wat voor budget heb je trouwens?
Silvio Proto is een aanrader, evenals Jan Lastuvka. Hmm, eigenlijk vooral die laatste
Valt reuze mee, wat moest jij voor 'm betalen dan? En nogmaals, ik weet niet wat voor budget hij bij Feyenoord heeft. Zo duur is 'ie nu ook weer niet.quote:
Hij was inderdaad wel een zeurpietje ja...en ik heb huge ingesteld...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:47 schreef mordradead het volgende:
Motta speelt voor aurora ja, hij is inderdaag wat beter maar hij zeurde altijd zo dat hij zich niet thuisvoelde enzoik speel ook zonder patches maar heb je je database wel op huge staan?
Vier miljoen voor zo'n topkeeper valt best mee. Neem aan dat "Superheld" bij Feyenoord wel 4 miljoen te spenderen heeft. Of probeer Stekelenburg bij Ajax los te wekenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef mordradead het volgende:
Ik moest bij millwall 3.9 miljoen voor de beste man neertellen en dat is voor mij nogal veelzoiezo vind ik 10 miljoen al een topbedrag hoor
Heb Telstar al kampioen gemaakt. Dus dat is geen uitdaging meer.quote:
Zit in mijn tweede seizoen pas.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef Hamotje het volgende:
Cart_man welke seizoen speel je ?
Utrecht , roda en RKC in GGD- divisie :S
Stakker.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat voor overwinningen, 4-1 op Heerenveen en 3 - 1 op feyenooit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Harbuzi
Aardig? Het is een geweldige spelerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:44 schreef pekel het volgende:
[..]. Ik heb hem geleend van Feyenoord, aardig spelertje.
.
Hmm...heb je een screentje van je tactic?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:57 schreef Cart_man het volgende:
Ik sta gewoon 14de in de GGD-competitie. Na 7de gestaan te hebben. Zit ook geen verschil tussen de nummer 6 tot en met 15. Allemaal evenveel punten.
Weet trouwens elke wedstrijd te domineren en toch slaag ik er maar niet in om ook te winnen.
Zodra ik terugkom van mijn werk zal ik er wel een screen van maken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:02 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Hmm...heb je een screentje van je tactic?
naldo, aduquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:43 schreef livetothegoal het volgende:
ik ga bijna beginnen, ik start met psv.
iemand suggesties wie ik als eerst moet kopen ?.
ik dacht zelf aan pander en guarin.
Salomon Kalou en Zuiverloon bij Feyenoord wegkopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:43 schreef livetothegoal het volgende:
ik ga bijna beginnen, ik start met psv.
iemand suggesties wie ik als eerst moet kopen ?.
ik dacht zelf aan pander en guarin.
ja ik weet het vond het ook zo raar krijg 9 miljoen maar krijg geen geld om spelers te kopen! het vervelendste is vind ik dat ik ook geen spelers kan kopen die een niet beschermd contract hebben al kosten ze dan maar <100K euroquote:Op woensdag 20 juli 2005 03:57 schreef twi het volgende:
S3rp3nt, raar dat je geen transferbudget kreeg. Ik kreeg na promotie in eerste instantie 2.5 miljoen, wat later werd verhoogd naar 4.6 miljoen en door mijn transfers van van Dommelen, Heerkens, van der Werff en El Khalifi nog eens aangevuld werd tot de miljoen of twaalf die ik hierboven aangaf.
Ik sta nu rond de 8e plaats in de HCE en heb net een speler aangetrokken die in 3 wedstrijden al 5 goals erin heeft liggen. Kan zo snel niet op z'n naam komen, maar ben nu eind februari en zelfs nog een kleine hoop op Europees voetbal. Handhaving blijft toch m'n doel, volgend jaar linkerrijtje en daarna Europees. En natuurlijk de selectie zo op orde houden dat de financiele situatie gezond blijft en ik steeds betere spelers kan blijven kopen. Maar morgen weer verderOf eigenlijk over een paar uur
jah hij is zo goed ik haalde hem al in CM 03/04 of CM4 uit Zweden toen ik met ajax speelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:11 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Aardig? Het is een geweldige speler
Hij heeft in mijn 2e seizoen met Cambuur, zoals een paar posts hierboven te lezen is, ongelovelijk goed gespeeld. Veel assists en goals en hij gaat binnenkort de overstap maken naar Manchester United of Arsenal. Terwijl een jaar geleden niemand hem nog zag staan.
nee hij is bagger net als roelofsen die gast is 37 zeurt aan een stuk door en speelt niet goed! maarja je moet toch wat met 0¤ transferbudgetquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:27 schreef Cart_man het volgende:
Is Perry Nesselaar wat? Vond hem niks in mijn spel. Heb nu Lorenzo Davids gehuurd van Feijenoord, dat is wel een aardige speler (D/DMLC).
El Khalifi ontwikkelde zich goed is ook verkocht aan Roda JC. Doet het daar ook redelijk. Voor van Dommelen was er interesse van FC Twente en NAC. Beide boden echter niet de vraagprijs van ¤1,9 miljoen. Daarom speelt hij nu nog steeds bij mij. Vind hem nu wat tegenvallen, maar hij komt dan ook terug van een blessure en wil naar een grotere club. Deze staan echter niet meer in de rij voor hem. Finishing bij hem is ook wel belabberd voor een FRC, staat op 7.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef twi het volgende:
Ik had in mijn tweede poging Dordt ook Bizimana, samen met Bouhadan in de spits. Beiden kwamen gratis, ook Ruud Kras is vast van de partij. Hoe ontwikkelen van Dommelen en met name El Khalifi zich bij jullie?
Was ik ook van plan. Maar zit ff te denken welke.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef Winski05 het volgende:
Neem een kleinere club, veel meer uitdaging
Ik vind Engeland eigenlijk de leukste Competitie om in te spelen. Gewoon bij een klein L2 of L1 team beginnen en je dan opwerken naar de EPL of wachten tot je gevraagd wordt om manager te worden van een grote ploeg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was ik ook van plan. Maar zit ff te denken welke.![]()
Is dat zo? Als ik het doe dan blijf ik maar verliezenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef Winski05 het volgende:
Neem een kleinere club, veel meer uitdaging
Ja. Ik ben weer begonnen met Ajax. Zit nu nog alleen maar in de voorbereiding van het eerste seizoen. Ik meld mij wel wat er is gebeurd etcetera!quote:
Hoe kun je dat zien dan???quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:18 schreef PirE het volgende:
-knip-
46000 per week (meer kon ik niet bieden) tegen 32000 van Crystal Palace
-knip-
Ach so...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:07 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat hij dat nu bij crystal palace verdiend.
Gebruik de random generator: http://www.mitchellsclose(...)fmteamgenerator.htmlquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was ik ook van plan. Maar zit ff te denken welke.![]()
Tandjes. Dit is wel heel triest.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Harbuzi wilde niet naar me komen. Ik bood hem godver 6 ton aan salaris, wat ongeveer 50 keer zoveel is als wat 'ie nu verdient bij Feyenoord. Hij wilde gewoon niet naar me toe komen, terwijl ik HCE speel. Wat wil 'ie wel? Verhuurd worden aan Haarlem. Ja, natuurlijk
Leuk hè, dat Dordrecht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Superheld het volgende:
Zonder aanwinsten tegen belgische amateurs 2 x 4-0 gewonnen.![]()
Godver, niemand met een beetje niveau wilt komen en ik heb geen ene rotcent.![]()
Haha, dat laatste ben ik aan het doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk hè, dat Dordrecht.![]()
Moet je het einde van het seizoen afwachten, kan je lachen.
Enig advies dat ik kan geven is om een paar toonaangevende spelers (De Nooijer, van Dommelen, Khalifi) verkopen, zodat je nog wat geld binnenkrijgt. En anders gewoon met deze spelers blijven spelen en wat jonge spelers huren bij eredivisieclubs.
Klopt, in Scandinavie zitten aardige spelers. Deze heb ik nog niet gevonden...maar even wat langer scouten daar...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:41 schreef Winski05 het volgende:
Als je ook maar een paar duizend euro hebt zou ik eens in Zweden gaan rondzoeken. Veel goedkoop spul te vinden die nog vrij goed zijn ook, in ieder geval voor GGD niveau. Denk aan bijvoorbeeld Jesper Westerberg(!!), Tonton Zola Mokouko en Johan Pettersson.
Probeer ook Robert van Boxtel gratis te halen, evenals Chima Onyeike.
Zo, genoeg spelers genoemd, de rest mag je zelf scouten
Ja, toen ik las dat hij voor Crystal Palace had gekozen wilde ik weleens weten wat hij daar dan ging verdienen. Hij had dus getekend voor 32000 per week (bonussen kan ik niet zien). Hij zou ook Key-Player worden dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:07 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat hij dat nu bij crystal palace verdiend.
Kalou is toch niet zo goed in het spel? Bij mij zit hij tenminste nog steeds in het 2de elftal, geloof zelfs op de transferlijst...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, toen ik las dat hij voor Crystal Palace had gekozen wilde ik weleens weten wat hij daar dan ging verdienen. Hij had dus getekend voor 32000 per week (bonussen kan ik niet zien). Hij zou ook Key-Player worden dus daar ligt het niet aan.
Ik bied 40% meer als Crystal Palace (volgens mij clubs met een zelfde status). Als het nou tussen mij Arsenal zou gaan, dan had ik niet vreemd opgekeken als hij voor Arsenal had gekozen. Maar dit vond ik uiterst vreemd. Ach ja, ik heb hem niet echt nodig (wilde hem alleen maar halen om de concurrent niet sterker te maken)
Bij mij is-ie ontzettend goed (nog steeds bij Feyenoord, waarde ca. 13 miljoen)quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kalou is toch niet zo goed in het spel? Bij mij zit hij tenminste nog steeds in het 2de elftal, geloof zelfs op de transferlijst...
Ik zal vanavond wel een screenshot dumpen, heb hier helaas geen FMquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kalou is toch niet zo goed in het spel? Bij mij zit hij tenminste nog steeds in het 2de elftal, geloof zelfs op de transferlijst...
Ik vond het niet zo leuk bij emmen dus ik heb deze site gebruikt om een nieuwe club te kiezen en ik moet dus naar chili en met "O Higgins" in de First Division B gaan spelen!! wens me succes:Pquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gebruik de random generator: http://www.mitchellsclose(...)fmteamgenerator.html
Welke tactiek gebruik je?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef Superheld het volgende:
Periode, periode,periode, periode kampioen (8)![]()
![]()
Win trouwens nu weer met 0-5 van haarlem![]()
4-1-3-2quote:
hoe draai je op de achtergrond?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:53 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben weer begonnen met Ajax. Zit nu nog alleen maar in de voorbereiding van het eerste seizoen. Ik meld mij wel wat er is gebeurd etcetera!![]()
In ieder geval heb ik de volgende spelers gekocht voor het begin van het seizoen
Ron Vlaar (AZ, ¤ 30.000)
Aruna (Anderlecht, ¤ 6.400.000)
Zoek nu nog een middenvelder en ik ben er klaar voor.
Op de achtergrond draaien er Spanje en Engeland, hoop voor een toptransfer naar een topclub. Maar dat zal wel niet
4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
4-1-3-2
3-1 verlies tegen MVV, door rode kaart van Monteiro.
Succes. Ik wilde ook voor Chili gaan voor een volgende game. Alle info over de chileense competitie is dus welkom. Nu nog besluiten of ik voor een game in Chili of Peru ga of dat ik toch maar voor Canvey Island (Conference) ga.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo leuk bij emmen dus ik heb deze site gebruikt om een nieuwe club te kiezen en ik moet dus naar chili en met "O Higgins" in de First Division B gaan spelen!! wens me succes:P
Jup, wel 2 van de mc's (buitenste) laten lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?
Manager>Player search> scouting> Assign>New searchquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:41 schreef Darkzell het volgende:
Heb het spel net maar hoe kan je scouts naar een bepaald land of continent sturen.
Naar amc? of naar de zijkanten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jup, wel 2 van de mc's (buitenste) laten lopen.
Zijkantenquote:
Ik speel met een soortgelijke tactiek, maar dan veel defensiever.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?
Hele mooie uitslag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:59 schreef Superheld het volgende:
Jezus 7-0 geworden waarvan 3 penalty's![]()
Sta nu 1e, moet de periode titel wel pakken.
Hoegee doet het bij mij meestal wel redelijk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:01 schreef SimK het volgende:
We zitten nu bijna halverwege seizoen 1 met Port Vale. En het gaat allerminst goed. Ontzettend veel (knullige) tegengoals, te wijten aan slome verdedigers en een onzekere sluitpost. Die keeper is Rody Hoegee. Die houdt werkelijk geen bal tegen, terwijl ik dacht een prima keeper voor noppes in huis te hebben gehaald.
Ik heb me dan ook wel wat versterkt met loandeals. Een van Liverpool(Callum Woods) en een van Man Utd(David Jones). Verder heb ik net JP van Gastel voor de rest van het seizoen gehaald. En we gaan dus nog voor promotie!![]()
1 2 3 4 | Babel Sonck Rosales Van der Vaart Galasek De Jong Maxwell Escudé Grygera Trabelsi Lobont |
weet niet ik heb hem nog nooit in de gaten gehouden maar als 17 jarig jongetje wel maar misschien groeit hij uit tot master defender:Pquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:05 schreef BobRooney het volgende:
Ron Vlaar is toch crap in FM2005
Hij ging pas in het eerste spelen na de laatste data-update. Dus zo bijzonder goed zal hij niet zijn. In FM2006 zal hij wel een toptalent zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:08 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
weet niet ik heb hem nog nooit in de gaten gehouden maar als 17 jarig jongetje wel maar misschien groeit hij uit tot master defender:P
PS Iemand een goeie spits voor weinig geld:O ik wil niet het seizoen beginnen met sonck en babel!! help:P
dat zal wel kloppen maarja 16K¤ is niets voor ajax dus als hij niet uitgroeit tot de key player heb ik alsnog mijn <21 team er mee versterkt:Pquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij ging pas in het eerste spelen na de laatste data-update. Dus zo bijzonder goed zal hij niet zijn. In FM2006 zal hij wel een toptalent zijn.
Ik na 7 wedstrijden op 1quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef Superheld het volgende:
gedeeld 3e, op 3 punten achterstand op #1.![]()
Heb al een periodetitel gewonnen.
Amstel Cup winnen !quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Superheld het volgende:
VERDOMME, ook nog 3-1 gewonnen van Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
Screenie zal ik wel later plaatsen![]()
Dordrecht in Europaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Superheld het volgende:
VERDOMME, ook nog 3-1 gewonnen van Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
Screenie zal ik wel later plaatsen![]()
Ik ga gewoon voor de competitie.quote:
Das leuk voor Breinburgquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:15 schreef Superheld het volgende:
[[url=http://img326.imageshack.us/img326/4989/screen12gu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb een verdediger op t middenveld lopen maar doordat ik ongepatchd speel krijgen ze een 4. Heb ik dat een wedstrijdje of 3 een 4 laten halen en daarna kritisch zijn over zn optredens. De reactie van de speler was verrassend. kwam ongeveer op het volgende neer: Ik weet dat ik slecht gespeeld heb maar ik hoop dat de trainer vertrouwen in mij houd. Daarna weer in de verdediging gezet en ik kon niet meer stuk bij die gast stond opeens bij zn favo personeelquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef SimK het volgende:
[..]
Das leuk voor Breinburg![]()
Port Vale liep uit op een drama, die selectie was gewoon een kleuterklasje. Op een gegeven moment was ik zo kwaad dat ik toen uit frustratie de drie best presterende spelers straf heb gegeven voor 'Poor performance'. Ook in de media kregen ze er van langs. Nou, niet veel dagen erna lag ik eruit. Precies wat ik wilde![]()
Nu weet ik nog niet zo goed wat ik als nieuwe uitdaging neem. Heeft iemand van jullie een leuke club voor me? Voorlopig pak ik het maar weer op met het 4e seizoen Mvv, die stond nog in m'n savegames. Hele talenvolle selectie, met een regen die ik jullie niet wil onthouden. Post later wel wat screenshots.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Heb een verdediger op t middenveld lopen maar doordat ik ongepatchd speel krijgen ze een 4. Heb ik dat een wedstrijdje of 3 een 4 laten halen en daarna kritisch zijn over zn optredens. De reactie van de speler was verrassend. kwam ongeveer op het volgende neer: Ik weet dat ik slecht gespeeld heb maar ik hoop dat de trainer vertrouwen in mij houd. Daarna weer in de verdediging gezet en ik kon niet meer stuk bij die gast stond opeens bij zn favo personeel2 weken later vrije transfer gegeven omdat t een kutspeler was
dat kun je voor zover ik weet instellen als je op vakantie gaat:P heb je het toch zelf fout gedaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef Djekko het volgende:
is er al iets tegen de fout dat er niet gewisseld wordt als je op vakantie gaat tijdens een wedstrijd? Tis het eind van het seizoen, en had geen zin om de wedstrijd meer af te spelen omdat er toch niks meer op het spel staat. Ging ik dus op vakantie tijdens de wedstrijd, maar na 10 minuten raakte mijn keeper geblesseerdEn er werd niet gewisseld
Uitslag: 14-0
Gastquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef Superheld het volgende:
FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Na penalty's
Screen komt zo.
Moet tegen PSV, heb dus europees voetbal normaal gesproken![]()
Ehhmm, welke optie dan precies?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
dat kun je voor zover ik weet instellen als je op vakantie gaat:P heb je het toch zelf fout gedaan.![]()
En ze kosten me ook geen zakquote:
Ehh ohjaquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef Superheld het volgende:
FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Na penalty's
Screen komt zo.
Moet tegen PSV, heb dus europees voetbal normaal gesproken![]()
Als jij met dordrecht CL haalt binnen 3 seizoenen is dat ook niet echt realitisch hequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:36 schreef SimK het volgende:
[..]
Leuk dat ze komen, daar niet van. Maar echt realistisch is het niet![]()
Heb je een puntquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:01 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Als jij met dordrecht CL haalt binnen 3 seizoenen is dat ook niet echt realitisch he
Sorry van je MVV, wel lekker realistisch he, maar toch leuk voor jequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:12 schreef SimK het volgende:
[..]
Heb je een punt(behalve dat ik niet met Dordt speel maar met Mvv
Daarover gesproken.. Ben 5e geworden, europees voetbal!En Andre Hanssen komt tranfervrij van Feyenoord, een geweldenaar voor op het middenveld. Heb nu al zin in het volgende seizoen
![]()
Guarin speelde op het WK onder 20 mee met Colombia.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef Superheld het volgende:
Guarin![]()
Leuke regen![]()
Mooie skin overigens![]()
Had het ook over zn regenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Guarin speelde op het WK onder 20 mee met Colombia.![]()
Sheffield Wednesday.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef SimK het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet zo goed wat ik als nieuwe uitdaging neem. Heeft iemand van jullie een leuke club voor me?
Och praat me dr niet van.... spelers die opeens evenveel willen verdienen als de echte toppersquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:41 schreef SimK het volgende:
Niet te geloven dit. Ik bied m'n supertalent Van Delft m'n maximale salarismogelijkheden, aangezien z'n contract nog maar een jaar is. En transfervrij de deur uitlopen heb ik een hekel aan.
150k per maand, maximale bonussen, wage rise van 25% en een zak geld van bijna 2 miljoen erbij.
Maar nee, hij blijft maar weigeren. Nu ben ik genoodzaakt hem op de lijst te gooien. Maar wel voor de hoofdprijs!![]()
Welke editor?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:
niemand enig idee hoe die editor werkt?
Zeker nog niet gewend aan de nieuwe layout. Had ik in t begin ook maar na 2 dagen spelen rol je dr zo doorheen en is FM duidelijk leukerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:37 schreef PPWB84 het volgende:
waarom vind ik cm 03-04 nou leuker dan fm 2005Ik ben zeker de enige...fm 2005 heeft me tot nog toe niet kunnen pakken.
Het duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik handig weg kon in de nieuwe lay-out. Gewoon 2 dagen doorbijten en het speelt weer net zo makkelijk als CMquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:39 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zeker nog niet gewend aan de nieuwe layout. Had ik in t begin ook maar na 2 dagen spelen rol je dr zo doorheen en is FM duidelijk leuker
Wie heb je aangeschaft?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Cart_man het volgende:
Zoals voorspelt achtste geëindigd in de GGD.
Benieuwd wat ik er dit jaar van weet te bakken. Heb tot op heden vier aankopen gedaan, waaronder Calabro. Daarnaast voornamelijk goedkope Zweedse spelers. Heb nog 30K over voor een redelijke keeper...
Hmm, heb eigenlijk geen idee hoe ze heten...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:29 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Wie heb je aangeschaft?
Leuke prestaties met Dordrecht, SuperHeld! Europees voetbal spelen terwijl je in de GGD speelt
zwarthoed van AZ kopen of huren ik vind hem wel een goede keeper, kocht hem soms met Ajax voor in de toekomst want mijn scouts zeiden altijd dat het wel een goede keeper kon worden(niet dat ik ooit zo lang gespeeld heb dat ik hem echt ben gaan gebruikenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Cart_man het volgende:
Zoals voorspelt achtste geëindigd in de GGD.
Benieuwd wat ik er dit jaar van weet te bakken. Heb tot op heden vier aankopen gedaan, waaronder Calabro. Daarnaast voornamelijk goedkope Zweedse spelers. Heb nog 30K over voor een redelijke keeper...
Op het werk ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:57 schreef Winski05 het volgende:
@ Cart Man: Hmmm, ok. Als je klaar bent met werken(neem aan dat je nu op je werk zit?) kan je dat wel ff nachecken, ben wel benieuwd..
cheater :p. Gewoon even 2/3 weken wachten tot je sout hem gezien heeft. Ik probeer het dan wel zo realistisch mogelijk te simuleren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef Winski05 het volgende:
Haha. Ja daar werd ik ook gek van, dus die optie schakel ik altijd direct uit. Scouten duurt me anders veel te lang...
FC Dordrecht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:34 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ga nu denk ik met VVV spelen of Sparta, ik weet het eigenlijk niet, iemand een leuke club in de GGD?
Wat is er dan zo leuk aan Dordt? Zelfs als je een goed elftal bij elkaar krijgt en Europees gaat spelen, heeft die club gewoon 0,0 uitstraling...quote:
Dat doe ik ook altijd. De naam moet me ook aanspreken. Klinkt misschien raar, maar als de naam me niet bevalt speel ik er vaak al niet meequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:48 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan Dordt? Zelfs als je een goed elftal bij elkaar krijgt en Europees gaat spelen, heeft die club gewoon 0,0 uitstraling...
Bij het kiezen van een club zoek ik altijd naar een aansprekende club, bijvoorbeeld qua stadion of geschiedenis....
En vergeet de kleur niet....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:28 schreef SimK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. De naam moet me ook aanspreken. Klinkt misschien raar, maar als de naam me niet bevalt speel ik er vaak al niet mee![]()
Nah, ik vind het geen cheaten. Onder cheaten versta ik gebruik maken van editors, scoutingsprogjes, etcetera. De "fog of war" uitzetten vergemakkelijkt het zoeken naar spelers, maar cheaten vind ik het niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef PirE het volgende:
[..]
cheater :p. Gewoon even 2/3 weken wachten tot je sout hem gezien heeft. Ik probeer het dan wel zo realistisch mogelijk te simuleren.
Heb hetzelfde probleem, ik kan geen goede keeper vinden die wil komen. De tips in dit topic heb ik al bekeken. Een of andere Braziliaan wil niet komen, die Lastuvka wil ook niet en andere net-niet toppers willen ook helemaal niet komen. Geen Gomes, geen Lobont, helemaal niks. En m'n scouts vertikken het godver om een keeper te scouten. Krijg te maken met problemen omdat attribute masking aan staat en ik geen grote database hebquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Op het werk ja.
Weet iig dat ik naast Calabro nog Banda van Eindhoven heb overgenomen (SC), een Zweedse middenvelder, en een Zweedse linksbuiten. Probeer ook nog een Deen binnen te halen, is een AMR met achter naam Holm.
Wat het denk ik moeilijker maakt voor mij is dat ik attributen tonen uit heb staan in opties, zodat ik nooit meteen kan zien of een speler de moeite waard is en ik altijd eerst moet scouten. Baal ik best van nu.
Heb je ook betaalbare keepers...van onder de 100k...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:04 schreef numero_uno het volgende:
Doelmannen
- Leo Franco (Atletico Madrid)
- Morgan De Sanctis (Udines)
- Sebastian Frey (Parma)
- Ivan Pelizolli (Roma)
- Robert Green (Norwich)
- Tim Wiese (Kaiserslautern)
- Mickaël Landreau (Nantes)
- Thomas Sorensen (Aston Villa)
Idd ik speel dan soms met Atletico Madrid !quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat ik ook altijd wel leuk vind: de tweede of derde club uit een stad naar de top krijgen, ten koste van de grote stadsgenoot. Dus bijvoorbeeld Torino, Atletico Madrid, Espanyol, Mancester City, Sparta, 1860 Munchen enz....
Toen ik, alweer een beste tijd geleden, met Roma speelde gooide ik Montella meteen naar de reserves. Flinke inschattingsfout, want hij kan het echt wel. Maar ik wilde eigenwijs lekker gaan verjongen. Ik hield het trouwens ook maar een seizoentje vol in Romequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Montella blijft echt goed draaien bij mij.
Van de 13 competitie wedstrijden 13 doelpunten gemaakt( in 1 wedstrijd zelf 4 doelpunten ! )
Alleen in de CL en beker scoorde hij niet
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:19 schreef SimK het volgende:
[..]
Toen ik, alweer een beste tijd geleden, met Roma speelde gooide ik Montella meteen naar de reserves. Flinke inschattingsfout, want hij kan het echt wel. Maar ik wilde eigenwijs lekker gaan verjongen. Ik hield het trouwens ook maar een seizoentje vol in Rome![]()
Ja AS Roma.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:16 schreef twi het volgende:
Met welk team is dat? Ik neem aan gewoon AS Roma? Knap, dat je nog in de CL zit
Wat zeker wil helpen is om voor elke speler op een positie de individuele attributen in te stellen. En dan letten op de mogelijkheden voor de speler, dus niet een middenvelder zetten op through balls often, wanneer zijn passing 5 is. Spelers met een goed cijfer op off the ball kan je op forward runs often zetten. Door hier op te letten, sta ik nu in de GGD op de 2de plaats, 3 punten achter RKC.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:28 schreef twi het volgende:
Ik ga denk even kijken wat ik in vredesnaam kan doen om alles een beetje makkelijker te laten lopen. Ik heb individueel echt klasbakken in huis, maar op de een of andere manier kan ik nog altijd makkelijk elke wedstrijd verliezen. Misschien dat ik maar wat meer naar de specifieke attributen gaan kijken en dan met name Work Rate en Teamwork, want ik word er een beetje gek van dat ik in vergelijking met andere HCE teams gewoon veruit betere spelers heb (m.u.v. Ajax, Feyenoord en PSV dan), maar dat ik de grootste moeite moet doen om wedstrijdjes van Den Bosch en RKC te winnen. Verschillende tactieken geprobeerd, maar de stijgende lijn is weg (sta nu zo rond de 10e plek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |