Sorry van je MVV, wel lekker realistisch he, maar toch leuk voor jequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:12 schreef SimK het volgende:
[..]
Heb je een punt(behalve dat ik niet met Dordt speel maar met Mvv
Daarover gesproken.. Ben 5e geworden, europees voetbal!En Andre Hanssen komt tranfervrij van Feyenoord, een geweldenaar voor op het middenveld. Heb nu al zin in het volgende seizoen
![]()
Guarin speelde op het WK onder 20 mee met Colombia.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef Superheld het volgende:
Guarin![]()
Leuke regen![]()
Mooie skin overigens![]()
Had het ook over zn regenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Guarin speelde op het WK onder 20 mee met Colombia.![]()
Sheffield Wednesday.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef SimK het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet zo goed wat ik als nieuwe uitdaging neem. Heeft iemand van jullie een leuke club voor me?
Och praat me dr niet van.... spelers die opeens evenveel willen verdienen als de echte toppersquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:41 schreef SimK het volgende:
Niet te geloven dit. Ik bied m'n supertalent Van Delft m'n maximale salarismogelijkheden, aangezien z'n contract nog maar een jaar is. En transfervrij de deur uitlopen heb ik een hekel aan.
150k per maand, maximale bonussen, wage rise van 25% en een zak geld van bijna 2 miljoen erbij.
Maar nee, hij blijft maar weigeren. Nu ben ik genoodzaakt hem op de lijst te gooien. Maar wel voor de hoofdprijs!![]()
Welke editor?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:
niemand enig idee hoe die editor werkt?
Zeker nog niet gewend aan de nieuwe layout. Had ik in t begin ook maar na 2 dagen spelen rol je dr zo doorheen en is FM duidelijk leukerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:37 schreef PPWB84 het volgende:
waarom vind ik cm 03-04 nou leuker dan fm 2005Ik ben zeker de enige...fm 2005 heeft me tot nog toe niet kunnen pakken.
Het duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik handig weg kon in de nieuwe lay-out. Gewoon 2 dagen doorbijten en het speelt weer net zo makkelijk als CMquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:39 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zeker nog niet gewend aan de nieuwe layout. Had ik in t begin ook maar na 2 dagen spelen rol je dr zo doorheen en is FM duidelijk leuker
Wie heb je aangeschaft?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Cart_man het volgende:
Zoals voorspelt achtste geëindigd in de GGD.
Benieuwd wat ik er dit jaar van weet te bakken. Heb tot op heden vier aankopen gedaan, waaronder Calabro. Daarnaast voornamelijk goedkope Zweedse spelers. Heb nog 30K over voor een redelijke keeper...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |