abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:54:46 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28764211
quote:
Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..

Kenmerken:

* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Und weiter.

Heb gisteren het seizoen afgesloten met een teleurstellende achtste plaats. Maar ach, we gaan verder. Vertrekken een groot aantal spelers, waaronder de broertjes de Nooijer. Die drukken ook zwaar op de begroting (samen bestrijken ze bijna de helft van het budget geloof ik). Had al twee aankopen gedaan, een verdediger (Nico Jan Hoogma) en een verdedigende middenvelder (Luijten). Daarnaast heb ik mijn oog laten vallen op Ikedia en Marquinho. Zullen wel onbereikbaar blijven, maar zal een poging wagen. Lijkt me een mooie versterking voor AMR en AML.

Volgend seizoen ga ik voor het kampioenschap. Met een nieuwe tactiek, 4-3-1-2. Hoe dat uit zal pakken laat ik wel weten...
A.M.A.B
pi_28765241
Ben zelf ook weer opnieuw begonnen. Met Napoli. Napoli was vroeger mijn lievelingsclub. Ik dacht altijd dat ze Serie B speelde. Maar ze spelen Serie C. Guarin en Pezzarossi zijn mijn eerste aankopen, Pezzarossi breekt zijn scheenbeen, en is 9 maanden uitgeschakeld Ben voor de rest beetje jeugd aan het scouten, heb nog niets leuks kunnen vinden. Promotie is toch wel een zekerheidje denk ik. Ondanks de blesure van Pezzarossi. Speel 442 diamond formatie. Alle oefenwedstrijden met dikke cijfers gewonnen. Komt wel goed denk ik.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:27:35 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28767309
Pezzarossi de 2 seizoenen dat hij bij mij heeft gespeeld was hij 2x topscorer (championship 43, pl 18) nu heeft hij in november er alweer 16 in liggen... toch is hij niet mijn topscorer, dat is atm hersi met 18 goals
Bernie en ik zijn tof.
pi_28767609
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef mordradead het volgende:
Pezzarossi de 2 seizoenen dat hij bij mij heeft gespeeld was hij 2x topscorer (championship 43, pl 18) nu heeft hij in november er alweer 16 in liggen... toch is hij niet mijn topscorer, dat is atm hersi met 18 goals
Ja...lekker...wrijf het er even in
pi_28767950
Mijn spel met Verona gaat het in de competitie erg slecht. Ik sta net boven de degradatiestreep. In de cup gaat het wel goed. De pouleronde kwam ik door met 9 punten, in de eerste ronde van de cup versloeg ik stadsgenoot Chievo op uitgescoorde doelpunten 3-1 winst, 4-2 verlies, en in de tweede ronde mag ik aantreden tegen Sampdoria.

[ Bericht 16% gewijzigd door EnGCatjuh op 13-07-2005 14:16:05 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_28771182
Ik sta nu in m'n tweede Premierleague seizoen 6de met Rushden na 7 wedstrijden. Ik begon erg sterk maar zit nu even in een dipje. De goede prestaties van mijn man achter de spitsen, Harbuzi, ben ik erg blij mee. Nu komen de lastigere tegenstanders eraan.
That's all folks!
pi_28793050
Ik heb Majoros kunnen aantrekken. En die doet echt heel goed. Veel assists, en bijna altijd man of the match. Scoort niet veel, maar die assists zijn echt goud waard.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:24:46 #8
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28793126
Zit in de aanloop naar het tweede seizoen en heb nog maar een selectie 21 man. Meerendeel is vertrokken of heb ik laten gaan. Zit nog 25k boven het salarisplafond.

Nog een jonge keeper aangetrokken, omdat een ander vertrok naar Eindhoven. Is een regen geloof ik. Moet nog zien of het wat wordt, stats zien er wel redelijk uit.

Benieuwd of ik kan overleven. Veel jonge spelers van de eredivisie willen niet aan mij verhuurd worden, dus dat vormt wel een probleem...

Vanavond weer verder rotzooien. Oh en heb wel een transferpotje van 7K.
A.M.A.B
pi_28796983
Welk team speel je mee Cartman?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:35:48 #10
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28796989
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:35 schreef Superheld het volgende:
Welk team speel je mee Cartman?
FC Dordrecht.
A.M.A.B
pi_28797056
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

FC Dordrecht.
Mooie uitdaging.
Godver, mijn seizoen met sparta waarin het zo goed ging is weg
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:26:51 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28798792
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:37 schreef Superheld het volgende:

[..]

Mooie uitdaging.
Godver, mijn seizoen met sparta waarin het zo goed ging is weg
Uhu, wil dit seizoen promoveren. Heb niet echt veel zin om weer een seizoen in de GGD te bivakeren...

Maar aangezien Roda JC en FC Utrecht gedegradeerd zijn, zie ik het niet zo rooskleurig in. Mijn verdediging is ook niet echt geweldig en twee sleutelspelers willen weg.
A.M.A.B
pi_28799486
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb Majoros kunnen aantrekken. En die doet echt heel goed. Veel assists, en bijna altijd man of the match. Scoort niet veel, maar die assists zijn echt goud waard.
Klopt. Hij is goedkoop, komt altijd, is multi-functioneel en geeft buitengewoon veel assists. Hij wil ook altijd wel komen. Ik had m met Wolves, en verkocht hem uiteindelijk voor ongeveer 8M, en nu heb ik hem in een nieuwe game met Napoli ook gehaald (mijn game met Verona ging echt rampzalig slecht...)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_28799501
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Uhu, wil dit seizoen promoveren. Heb niet echt veel zin om weer een seizoen in de GGD te bivakeren...

Maar aangezien Roda JC en FC Utrecht gedegradeerd zijn, zie ik het niet zo rooskleurig in. Mijn verdediging is ook niet echt geweldig en twee sleutelspelers willen weg.
Ja dat maakt het al wat lastiger en zeker als je geen/weinig geld hebt. Die sleutelspelers gewoon zo lang mogelijk vast houden. Hopen op de nacompetitie dan maar.
pi_28799585
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Klopt. Hij is goedkoop, komt altijd, is multi-functioneel en geeft buitengewoon veel assists. Hij wil ook altijd wel komen. Ik had m met Wolves, en verkocht hem uiteindelijk voor ongeveer 8M, en nu heb ik hem in een nieuwe game met Napoli ook gehaald (mijn game met Verona ging echt rampzalig slecht...)
Ik ben alleen bang dat hij niet zal aarden in Italie. Maar mijn ervaring leert dat je gewoon moet volhouden dan, in ieder geval tot ze de taal spreken. Maar tot nu toe geen vormcrisis wat dat betreft. De assists blijven komen
pi_28806367
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik ben alleen bang dat hij niet zal aarden in Italie. Maar mijn ervaring leert dat je gewoon moet volhouden dan, in ieder geval tot ze de taal spreken. Maar tot nu toe geen vormcrisis wat dat betreft. De assists blijven komen
Ach, op zijn positie kan het niet aarden niet zo heel veel kwaad. Achterin wil het wel eens erger zijn. Voorlopig is hij bij Napoli een van de besten.

Edit: Voorlopig is Majoros een echte ster bij Napoli. In de twee competitiewedstrijden die gespeeld zijn, heeft hij 5 assists gegeven! (2× 4-0 gewonnen).

[ Bericht 10% gewijzigd door EnGCatjuh op 14-07-2005 22:06:43 ]
pi_28822843
Ben een game gestart met Cambuur Leeuwarden, de club uit 'mijn' stad
Speelde in een 4-4-2 opstelling met een DMC, een MC en een AMC met een pijl naar de spitspositie.
Na een prima begin van de competitie waarin ik lange tijd op de 1e plek stond, kreeg ik een inzingking wat een flink aantal weken duurde. Uiteindelijk toch nog 3e in de competitie geworden en dus kwalificatie voor de nacompetitie. Helaas kwam ik daar niet verder dan een 3e plek, Excelsior promoveerde en ADO Den Haag werd 2e en degradeerde dus.

In mijn 2e seizoen wil ik wél promoveren en met de aankopen die ik heb gedaan moet dat ook zeker wel lukken.Tactic iets veranderd. Mijn team ziet er nu als volgt uit:
GK Vd Werff
DL Pique
DC van Boxel
DC Maduro (doorschuivend naar DMC)
DC Kwakman
DR Westerberg
DMC Ghali(doorschuivend naar MC)
ML Pinas
MR Brazil
AMC Harbuzi
SC Sisse

Heb Maduro gehuurd van Ajax en Harbuzi gehuurd van Feyenoord. Of m'n huidge tactic echt gaat werken weet ik niet, dat merk ik wel. Heb in ieder geval Maduro als extra verdediger neergezet die bij balbezit als DMC gaat fungeren.
In de voorbereiding een duel tegen Venezia gespeeld, 1-3 gewonnen. Cissé, gekocht voor 40k van Roda JC, maakte een wereldgoal á la Maradona door vanaf eigen helft de één naar de andere tegenstander voorbij te rennen en vervolgens de bal achter de doelman te knallen. Heerlijk
pi_28823090
Ben bezig met Feyenoord, na een hele goede periode (ongeslagen winterkampioen)een erg slechte periode(3 x achter elkaar verliezen).

Iemand die weet hoe je dat kan stoppen?
pi_28823148
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef Superheld het volgende:
Ben bezig met Feyenoord, na een hele goede periode (ongeslagen winterkampioen)een erg slechte periode(3 x achter elkaar verliezen).

Iemand die weet hoe je dat kan stoppen?
Dat is moeilijk te zeggen...kan aan je tactic liggen, dus daar kan je wat aan gaan sleutelen. Vermoeidheid van spelers, ontevreden spelers, druk schema, etcetera. Wat is je opstelling/tactic?
pi_28823204
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:07 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te zeggen...kan aan je tactic liggen, dus daar kan je wat aan gaan sleutelen. Vermoeidheid van spelers, ontevreden spelers, druk schema, etcetera. Wat is je opstelling/tactic?
Tactic is
4-3-1-2, (opkomende backs) er zijn vrij veel blessures dus daar zou het ook aan kunnen liggen.

Iemand trouwens nog tips voor een goede betaalbare keeper?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:37:17 #21
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28823859
Motta (voornaam weet ik niet) en Greg Etafia, beide moeten onder een half miljoen kunnen worden gehaald
Bernie en ik zijn tof.
pi_28824066
Hmm hij vind ze niet (heb geen patch )
pi_28824602
Etafia ook niet? Nigeriaanse doelman...

Wat voor budget heb je trouwens?
Silvio Proto is een aanrader, evenals Jan Lastuvka. Hmm, eigenlijk vooral die laatste
pi_28825524
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:37 schreef mordradead het volgende:
Motta (voornaam weet ik niet) en Greg Etafia, beide moeten onder een half miljoen kunnen worden gehaald
Motta vind ik persoonlijk beter...is voor mij vaak een zekerheid geweest achterin...Etafia had dat wat minder vond ik. Motta speelt voor Aurora toch?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:47:29 #25
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28825899
Motta speelt voor aurora ja, hij is inderdaag wat beter maar hij zeurde altijd zo dat hij zich niet thuisvoelde enzo ik speel ook zonder patches maar heb je je database wel op huge staan?
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:48:35 #26
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28825928
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef Winski05 het volgende:
Etafia ook niet? Nigeriaanse doelman...

Wat voor budget heb je trouwens?
Silvio Proto is een aanrader, evenals Jan Lastuvka. Hmm, eigenlijk vooral die laatste
die is alleen zo duur he
Bernie en ik zijn tof.
pi_28826065
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef mordradead het volgende:

[..]

die is alleen zo duur he
Valt reuze mee, wat moest jij voor 'm betalen dan? En nogmaals, ik weet niet wat voor budget hij bij Feyenoord heeft. Zo duur is 'ie nu ook weer niet.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:55:13 #28
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28826105
Ik moest bij millwall 3.9 miljoen voor de beste man neertellen en dat is voor mij nogal veel zoiezo vind ik 10 miljoen al een topbedrag hoor
Bernie en ik zijn tof.
pi_28826129
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:47 schreef mordradead het volgende:
Motta speelt voor aurora ja, hij is inderdaag wat beter maar hij zeurde altijd zo dat hij zich niet thuisvoelde enzo ik speel ook zonder patches maar heb je je database wel op huge staan?
Hij was inderdaad wel een zeurpietje ja...en ik heb huge ingesteld...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:59:01 #30
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28826213
Ik denk dat ik straks ook maar weer verder ga spelen in mijn team zit nu ook een zeurpietje die onder zijn kunnen speelt (Rochemback) ik probeer hem wel te verkopen, koop ik Mascherano wel
Bernie en ik zijn tof.
pi_28826355
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef mordradead het volgende:
Ik moest bij millwall 3.9 miljoen voor de beste man neertellen en dat is voor mij nogal veel zoiezo vind ik 10 miljoen al een topbedrag hoor
Vier miljoen voor zo'n topkeeper valt best mee. Neem aan dat "Superheld" bij Feyenoord wel 4 miljoen te spenderen heeft. Of probeer Stekelenburg bij Ajax los te weken
pi_28828104

Ik speel met HSV. Ben net bezig. Oefenwedstrijd tegen een of andere Turkse ploeg, countermogelijkheid. Bernardo Romeo vanaf de middenlijn tegen 2 man, hij gaat ze allebei voorbij en doet daarna een terugspeelbal naar mijn eigen keeper.
pi_28830664
In mijn game naar Napoli gaat alles naar wens. Hier de aankopen:

- Dwight Pezzarossi F RLC
- Freddy Guarín DM RC
- Marcel Majoros AM RLC
- Antti Pohja F RLC

In de competitie staan we na 4 wedstrijden ongeslagen bovenaan, zonder ook maar een doelpunt tegen te hebben gehad. We leiden wel op doelsaldo, dat is buitengewoon: + 16
Pezzarossi heeft in de 8 officiele wedstrijden die gespeeld zijn, 10 keer gescoord.

In de cup ben ik uitgeschakeld (ik zat met Messina, serie A, in de poule ), maar in de Serie C cup ben ik wel door (natuurlijk).
pi_28833742
Je moet met Fortuna spelen
pi_28833960
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb Telstar al kampioen gemaakt. Dus dat is geen uitdaging meer.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:20:39 #36
62489 SimK
Thonbroeder
pi_28837618
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Of van Mvv in 3 seizoenen een kandidaat voor Europees voetbal maken
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:59:57 #37
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28840230
Mijn Hull City FC game gaat nog steeds lekker. Ik draai mee in de top van League One. Promotie zit er wel in. Ik had in december een behoorlijke terugslag toen mijn 2 topspitsen allebei geblesseerd waren. Ze zijn nu weer fit en heb nog een talentvolle spits kunnen huren voor 3 maanden.

Ik zit ook in de 6e (1/4-finale) ronde van de FA Cup.

Mijn basiself bestaat uit de volgende helden (2007/2008):

GK: Martin McCulloch (17, Schotse regen & wereldkeeper)
DL: Dejan Kovacic (21, Sloveense back & regen)
DC: Paul Morgan (29, nuttige verdediger)
DC: Wes Morgan (24, redelijk talentvol)
DR: Justin Hoyte (23, goeie back uit de Arsenal jeugd)
ML: Emil Hallfredsson (23, Winger afkomstig van Tottenham)
DMC: Joe Keenan (25, oud jeugd-speler van Chelsea)
AMC: Darren Potter (23, komt van Liverpool)
MR: Robbie Foy (22, ook van Liverpool)
FC: Massimo Maccarone (28, Italiaanse geweldenaar die van Middlesbrough komt)
FC: Brian Murphy (18, regen & scoort aan de lopende band)

[ Bericht 49% gewijzigd door PirE op 15-07-2005 20:09:18 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28842205
GODD()A&*(DD(*

weer mn savegame weg

Toch bedankt voor hulp
  zaterdag 16 juli 2005 @ 03:14:05 #39
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_28850710
blijft leuk dat ik nog altijd in het spel zit als regen
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 07:41:55 #40
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28851644
Na 1e seizoen promotie te hebben gehaald naar de Engelse Premier League en het 2e seizoen Europees te hebben gehaald via de League Cup. Is het 3e seizoen met Sunderland is het me wat minder afgegaan. Een vrij kleurloos seizoen gedraaid en 9e geeindigd waardoor ik ook geen intertoto heb gehaald.In de UEFA cup op 1 goal teveel tegen uitgeschakeld. Nu in de voorbereiding voor het 4e seizoen en er zijn al wat toppers vastgelegd.
Mijn opstelling: (tussen haakjes back-up)
GK - Morgan De Sanctis (Dennis Gentenaar)
DL - Marek Jankulovski (Julio Arca)
DR - Daniele Bonera (Hatem Trabelsi)
DC - Luis Armanto Perea (Jonathan Spector)
DC - Cesare Bovo (Petri Pasanen)
AML - Mark Bresciano (Marco Babic)
AMR- David Thompson (Ludovic Giuly)
MC - Alberto Aquilani (Davide De Angeli)
MC- Martin Petrov (Freddy Grisales)
SC - Gianpaolo Pazzini (Bernardo Romeo)
SC - Vaclav Sverkos (Vincenzo Iaquinta)

En dan komen in de zomer ook nog
- Anthony VandenBorre
- Mauro Esposito
- Mauro German Camoranesi
- Espen Johnson

Dat wordt hopelijk meedraaien voor Europees voetbal
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zaterdag 16 juli 2005 @ 07:53:55 #41
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28851678
Ah, ook in de championship begonnen ik ook, nadat ik in het eerste seizoen (waarin ook europees werd gespeeld en zelfs de kwart finale van de uefa cup werd bereikt) ongeslagen kampioen ben geworden ben ik het 2e seizoen in de premier league 8e geworden waarnaar ik via de intertoto uefa cup kon gaan spelen en daarin ben ik tot nu toe ongeslagen (ik moet nog een wedstrijd tegen nantes) dus ik ga weer door Ik ben kortgeleden in de kwart finale van de league cup uitgeschakeld door man-u, mijn keeper (lastuvka) mistte de 9e penalty waarnaar ik eruit ben geschopt. Ik speel met de volgende mannen:
GK: Lastuvka
DL: Pander
DR: Nando
DC: Naldo
DC: Vandenborre
DMC: Rochemback
MC: Adrianinho
MC: Akram
AMC: Hersi
SC: Pezzarossi
SC: Portillo

Op de bank zitten:
Scuzs
Melgar (tenzij hij in de basis staat voor een van de verdedigers, dit word elke keer gewisseld)
Fernandez
Veldmate
Elliot

Het volgende seizoen komt er nog niemand, de kans dat Kone en Ono een werkvergunning krijgen acht ik klein dus ben ik op zoek naar iets anders Adu loopt bij mij in de jeugd rond maar ik kan voor minder dan 1miljoen de 31-jarige Veron halen, wat zal ik doen Verder is Pezzarossi erg gewild, mocht hij vertrekken dan probeer ik Kerzhakov te halen, op de tribune het ik ook nog twee spitsen zitten, Hayles en Hasselbaink.
Bernie en ik zijn tof.
pi_28855220
Het eerste seizoen met Gretna is bijna ten einde.

Zes duels voor het einde werd promotie veiliggesteld door een 2-0 overwinning op toenmalig nummer 2 Albion. Na het verlies in het duel erna werd door een overwinning op Cowdenbeath(ook 2-0) de titel veilig gesteld. Heb nu nog 1 duel te gaan en er is nog niet zeker wie als nummer 2 mee naar de Second Division gaat. East Fife staat op plaats 2 met 64 en Albion op 3 met 63. Elgin City staat troosteloos laatste met maar 22 punten. 12 punten achter de nummer enalaatst.. gelukkig voor hen kunnen ze niet degraderen.

In de winterstop ben ik even wezen shoppen en heb 2 zestienjarige voor de toekomst gehaald en voor het 1e elftal:
Kevin Nichol V/VMC Hibs
Kevin Webster AMR/L Montrose, werd voor 8k gekocht meteen erna kreeg ik een bod van 12k & 25% volgende transfer van newcastle omdat hij tegen viel speelt hij nu bij newcastle
David Clarke VM/LC Queen's Park
Stewart Kean SC St Mirren
Ferenc Horvath SC Livingston

Kean en Horvath werden gehaald om Deuchar afentoe te "ontlasten". Horvath scoorde 2x in 3 duel en Kean 6 in 7 duels.

Deuchar heeft in 26 competitie duels 19 keer gescoord. In 10 beker duels scoorde hij 15 keer. Op de competitie topscorer lijst staat hij 2e achter iemand met 20. In het laatste duel zal hij gewoon spelen in de hoop de topscorers titel nog binnen te halen.

In de Schotse FA Cup ging het erg goed. Na in ronde 4 van Livingston(PRM) gewonnen te hebben moest ik tegen Aberdeen(PRM) Voor rust zette Deuchar me op 0-1 en 1-2, maar nog voor rust was het 2-2. In de tweede helft maakte Aberdeen er 3-2 van en gingen door.

Ook wel leuk in mijn kampioensduel raakte verdediger Jamie McQuilken voor een maand geblesseerd. De media dacht dat dat mijn team zou ontwrichten.. en dat terwijl ik rustig de competitie uit kon spelen..

edit: laatste duel.
Gretna - Queen's Park 2-0(Deuchar 2x).
Door de 2 goals van Deuchar pakte hij de topscorerstitel met 21 goals. Een goal voor John Bradford van Albion.
Davie Irons, mijn 43 jarige spelers/assistent manager is met 79 duels de speler met de meeste duels voor de club. Dit seizoen speelde hij 20 competitie duels.
Kenny Deuchar is met 21 doelpunten de speler met de meeste competitie goasls voor Gretna.

Omdat Albion met 2-0 won en East Fife van de nummer 4 verloor promoveert Albion mee.
De top 3 van spelersgemiddelden spelen allemaal bij Gretna..
1 David Bingham 8.33(24 duels)
2 Steven Tosh 7.74(23 duels)
3 Kenny Deuchar 7.67(27 duels)
Op de 5e, 10e, 12e, 14e, 19e, 21e en 26e staan ook spelers van mij.
Stanrear, vorig seizoen kampioen Third Division is ook meteen naar de First Division gepromoveerd.
pi_28873038
Ben vandaag begonne met FC den bosch....
Weer na een lange tijd toch maar eens FM 2005 geinstalled en ik heb er weer zin in
Sta nu op de 8ste plaats en het gaat steeds beter met koen van der laak als topscorer.
Zal wel na het seizoen de tussenstand geven.
pi_28880862
2e geworden met Feyenoord, bijna de hele competitie eerste. Laatste 3 wedstrijden verneukt, uiteindelijk 7 punten achter op Ajax. De nummer 1 .
Halve finale UEFA cup uitgeschakeld door besiktas, en halve finale beker uitgeschakeld door NAC..

Adu
Guarin
Etafia gehaald.

Robson ponte komt er bij.
Verder zoek ik nog een verdedigende middenvelder en verdediger.
  zondag 17 juli 2005 @ 14:26:37 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28881474
Gaat vrij ruk met Dordrecht. Sta 15de in de GGD-divisie. Domineer elke wedstrijd, maar scoor nagenoeg niet. Ook nog eens veel lange blessures waardoor alles niet veel beter wordt...

Gespeelde wedstrijden tot nu toe. Heb wel Utrecht, Roda en RKC op gelijkspel kunnen houden, stond zelfs voor tegen Roda tot aan de laatste minuut.

Ben wat aan mijn tactiek aan het sleutelen, wil tot nu toe nog niet echt lukken. Middenveld en aanval lopen niet goed. Verdediging doet het redelijk.
A.M.A.B
pi_28882271
Cart_man welke seizoen speel je ?
Utrecht , roda en RKC in GGD- divisie :S
  zondag 17 juli 2005 @ 15:16:46 #47
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28882977
Ik ben net begonnen met de Graafschap. Na 6 wedstrijden 6 punten, 2 overwinningen, beide thuis

Maar wat voor overwinningen, 4-1 op Heerenveen en 3 - 1 op feyenooit.
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 17 juli 2005 @ 15:45:34 #48
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28883732
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef Hamotje het volgende:
Cart_man welke seizoen speel je ?
Utrecht , roda en RKC in GGD- divisie :S
Zit in mijn tweede seizoen pas.
quote:
Op zondag 17 juli 2005 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat voor overwinningen, 4-1 op Heerenveen en 3 - 1 op feyenooit.
Stakker.
A.M.A.B
pi_28884000
Zonneveld gehaald en lastuvka komt hoogst waarschijnlijk
Woei, board maakt ff 20 miljoen vrij

[ Bericht 33% gewijzigd door Superheld op 17-07-2005 16:02:39 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 16:19:49 #50
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28884509
Er is weer behoorlijk wat veranderd sinds mijn laatste update. Ik heb met Hull uiteindelijk de halve finale gehaald van de FA Cup. Ik mocht op Wembley tegen Man. Utd. spelen. Nipt verloren met 1-0, maar dat is ook niet verwonderlijk aangezien Man Utd. in mei gekroond werd als winnaar van de Premier League en Champions League. Newcastle United werd winnaar van de FA Cup.

Begin April was Hull City zeker van Championship voetbal en een week later werd de League One titel binnengehaald. Iedereen in Hull was dolgelukkig aangezien dit pas de tweede titel was in de Hull historie (na de L1 titel in 1966).Mijn reputatie als manager was al omhooggegeschoten door het goede resultaat in de FA-Cup en had al een aanbieding van Everton (PRM) op zak, die heb ik afgeslagen. Maar toen kwam ineens het aanbod van mijn favoriete ploeg Middlesbrough om de leiding daar over te nemen. Op dat moment moest Boro nog 2 wedstrijden en ze waren al zeker van de play-offs van het Championship. Ik heb even getwijfeld en heb toen maar besloten om de uitdaging aan te gaan (Boro is mijn favoriete CM/FM team vandaar)

Na 445 dagen Hull City ging ik dus aan de slag als manager van Boro. Mijn doel was duidelijk, promotie naar het premiership via de play-offs. Ik had de selectie al doorgenomen voordat ik de beslissing nam en daar werd ik niet echt vrolijk van. Een boel oude spelers en heel veel unhappy spelers. Ik begon met een gelijkspel tegen Cardiff en de laatste competitie wedstrijd ging met 1-0 verloren van Bolton. Geen goed begin dus.

In de halve finale van de play-off werd ik gekoppeld aan Southampton. Ik verwachte een zware strijd maar ik won uiteindelijk makkelijk (2x 3-0). Ik mocht dus wederom naar Wembley om te strijden voor de laatste promotieplaats tegen West Bromwich. Het ging lang gelijk op totdat mijn beste speler Gustavo Varela de 1-0 binnenschoot na een fantastische solo vanaf de rechterkant. Parnaby maakte de 2-0. WBA ging toen vol op de aanval en ze maakten in de 90e minuut de 2-1. Ik werd nog een beetje ongerust (5 min. blessuretijd) toen WBA een corner kreeg en de keeper ook meeging naar voren. Maar de corner werd afgeslagen de bal belandde voor de voeten van Varela die snel op pad ging en hij scoorde vanaf 55 yards in een leeg doel.

In 1 seizoen ben ik dus winnaar geworden van League One en heb ik promotie gehaald naar de Premiership. Mijn reputatie is dan ook Continental.

Maar de grootste uitdaging moest nog komen. Doordat ik zo laat naar Boro ben gegaan hadden alle goede spelers met aflopende contracten al ergens anders getekend en veel andere europese toppers hadden ook al ergens een contract getekend. Ik moet dus creatief omgaan met het transferbudget van 12miljoen en het salaris budget moest met 100k per week omlaag. Dat laatste was niet echt een probleem omdat er 5 duurbetaalde spelers transfervrij weggingen. Een andere, Gaizka Mendieta, naam genoegen met een salarisverlaging van 30k per week naar 7k.

Seizoen 2008/2009: De voorbereiding

Ik ben dus als een gek op zoek gegaan naar spelers met aflopende contracten en mijn oog viel uiteindelijk op 2 spelers die iedereen wel kent.

Ji-Sung Park komt transfervrij over van St. Etienne.

Deco was transfervrij en bereid om naar Engeland te komen.

Beide aankopen waren goed voor de financien . Ik hoop dat Deco nog 2 goede jaren heeft. Met deze aankopen heb ik het middenveld redelijk goed bezet. Op links heb ik erg weinig optie's en ik wil nog een extra winger aantrekken of een D/M L. Ik heb 1 speler van Hull meegenomen. Toevallig ook het grootste talent (Steve Mills). Hij is nog maar 16 jaar oud en ik kon hem dus tegen een opleidingsvergoeding overnemen (hij wordt in september 17). Het grootste probleem van Boro was het aantal spitsen. Ik had Viduka, Carew & Nemeth. Viduka en Nemeth zijn transfervrij vertrokken. Het beschikbare transferbudget heb ik dan ook grotendeels gereserveerd voor spits. Ik mocht van het bestuur iets over het budget heen gaan aangezien ze een grote naam wilden.

Zo'n beetje alle beschikbare spitsen van rond de 10 miljoen zijn al 29 of ouder en dat lijkt me geen verstandige investering voor een ploeg als Boro met een beperkt budget. Uiteindelijk viel mijn oog op Johan Vonlanthen (contractbespreking met Rapid Vienna verliepen stroef). Mijn eerste bod werd afgewezen maar het tweede (iets hogere bod) werd wel geaccepteerd. Hij wilde ook graag naar Boro komen. Mijn andere target was Ronaldo (als big name) die voor 4 miljoen weg mag bij Real. Tot mijn verbazing voldeed Vonlanthen al aan het criteria grote naam. Het bestuur en de supporters zijn dolgelukkig met zijn komst. De transfer van Ronaldo heb ik dan ook afgeblazen.

Ik heb nog 5 miljoen over van het transferbudget voor 2 gerichte aankopen. 1 D/M L en nog een derde spits. Ik hoop dat mijn 19 jarige keeper de druk aankan (welke debiel laat 1e keeper Schwarzer en de tweede keeper nou transfervrij gaan ).

Dit is de zo goed als definitieve selectie (misschien nog 2 nieuwe aankopen en een paar huurlingen)

Het is nou niet echt een Premiership-waardige selectie, het wordt dan ook een hele uitdaging om Boro te redden van degradatie.

Seizoen 2008/2009: Start

Terwijl ik nog wacht op een work permit voor Geremi stond de eerste wedstrijd alweer voor de deur. Boro mocht afreizen naar London voor een ontmoeting met Charlton. Ik hoopte op een gelijkspel maar ik werd aangenaam verrast door het fantastische spel van Vonlanthen. 2 goals in zijn debuut waarvan 1 na een prachtige steekpass van Deco. Eindstand na 90 minuten 0-5 voor Boro .
De dag na de 5-0 winst op Charlton kreeg ik eindelijk een work permit voor Geremi. De selectie is nu zo goed als rond. Volgende stop: Man Utd. thuis.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')