abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:54:46 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28764211
quote:
Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..

Kenmerken:

* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Und weiter.

Heb gisteren het seizoen afgesloten met een teleurstellende achtste plaats. Maar ach, we gaan verder. Vertrekken een groot aantal spelers, waaronder de broertjes de Nooijer. Die drukken ook zwaar op de begroting (samen bestrijken ze bijna de helft van het budget geloof ik). Had al twee aankopen gedaan, een verdediger (Nico Jan Hoogma) en een verdedigende middenvelder (Luijten). Daarnaast heb ik mijn oog laten vallen op Ikedia en Marquinho. Zullen wel onbereikbaar blijven, maar zal een poging wagen. Lijkt me een mooie versterking voor AMR en AML.

Volgend seizoen ga ik voor het kampioenschap. Met een nieuwe tactiek, 4-3-1-2. Hoe dat uit zal pakken laat ik wel weten...
A.M.A.B
pi_28765241
Ben zelf ook weer opnieuw begonnen. Met Napoli. Napoli was vroeger mijn lievelingsclub. Ik dacht altijd dat ze Serie B speelde. Maar ze spelen Serie C. Guarin en Pezzarossi zijn mijn eerste aankopen, Pezzarossi breekt zijn scheenbeen, en is 9 maanden uitgeschakeld Ben voor de rest beetje jeugd aan het scouten, heb nog niets leuks kunnen vinden. Promotie is toch wel een zekerheidje denk ik. Ondanks de blesure van Pezzarossi. Speel 442 diamond formatie. Alle oefenwedstrijden met dikke cijfers gewonnen. Komt wel goed denk ik.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:27:35 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28767309
Pezzarossi de 2 seizoenen dat hij bij mij heeft gespeeld was hij 2x topscorer (championship 43, pl 18) nu heeft hij in november er alweer 16 in liggen... toch is hij niet mijn topscorer, dat is atm hersi met 18 goals
Bernie en ik zijn tof.
pi_28767609
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef mordradead het volgende:
Pezzarossi de 2 seizoenen dat hij bij mij heeft gespeeld was hij 2x topscorer (championship 43, pl 18) nu heeft hij in november er alweer 16 in liggen... toch is hij niet mijn topscorer, dat is atm hersi met 18 goals
Ja...lekker...wrijf het er even in
pi_28767950
Mijn spel met Verona gaat het in de competitie erg slecht. Ik sta net boven de degradatiestreep. In de cup gaat het wel goed. De pouleronde kwam ik door met 9 punten, in de eerste ronde van de cup versloeg ik stadsgenoot Chievo op uitgescoorde doelpunten 3-1 winst, 4-2 verlies, en in de tweede ronde mag ik aantreden tegen Sampdoria.

[ Bericht 16% gewijzigd door EnGCatjuh op 13-07-2005 14:16:05 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_28771182
Ik sta nu in m'n tweede Premierleague seizoen 6de met Rushden na 7 wedstrijden. Ik begon erg sterk maar zit nu even in een dipje. De goede prestaties van mijn man achter de spitsen, Harbuzi, ben ik erg blij mee. Nu komen de lastigere tegenstanders eraan.
That's all folks!
pi_28793050
Ik heb Majoros kunnen aantrekken. En die doet echt heel goed. Veel assists, en bijna altijd man of the match. Scoort niet veel, maar die assists zijn echt goud waard.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:24:46 #8
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28793126
Zit in de aanloop naar het tweede seizoen en heb nog maar een selectie 21 man. Meerendeel is vertrokken of heb ik laten gaan. Zit nog 25k boven het salarisplafond.

Nog een jonge keeper aangetrokken, omdat een ander vertrok naar Eindhoven. Is een regen geloof ik. Moet nog zien of het wat wordt, stats zien er wel redelijk uit.

Benieuwd of ik kan overleven. Veel jonge spelers van de eredivisie willen niet aan mij verhuurd worden, dus dat vormt wel een probleem...

Vanavond weer verder rotzooien. Oh en heb wel een transferpotje van 7K.
A.M.A.B
pi_28796983
Welk team speel je mee Cartman?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:35:48 #10
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28796989
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:35 schreef Superheld het volgende:
Welk team speel je mee Cartman?
FC Dordrecht.
A.M.A.B
pi_28797056
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

FC Dordrecht.
Mooie uitdaging.
Godver, mijn seizoen met sparta waarin het zo goed ging is weg
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:26:51 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28798792
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:37 schreef Superheld het volgende:

[..]

Mooie uitdaging.
Godver, mijn seizoen met sparta waarin het zo goed ging is weg
Uhu, wil dit seizoen promoveren. Heb niet echt veel zin om weer een seizoen in de GGD te bivakeren...

Maar aangezien Roda JC en FC Utrecht gedegradeerd zijn, zie ik het niet zo rooskleurig in. Mijn verdediging is ook niet echt geweldig en twee sleutelspelers willen weg.
A.M.A.B
pi_28799486
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb Majoros kunnen aantrekken. En die doet echt heel goed. Veel assists, en bijna altijd man of the match. Scoort niet veel, maar die assists zijn echt goud waard.
Klopt. Hij is goedkoop, komt altijd, is multi-functioneel en geeft buitengewoon veel assists. Hij wil ook altijd wel komen. Ik had m met Wolves, en verkocht hem uiteindelijk voor ongeveer 8M, en nu heb ik hem in een nieuwe game met Napoli ook gehaald (mijn game met Verona ging echt rampzalig slecht...)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_28799501
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Uhu, wil dit seizoen promoveren. Heb niet echt veel zin om weer een seizoen in de GGD te bivakeren...

Maar aangezien Roda JC en FC Utrecht gedegradeerd zijn, zie ik het niet zo rooskleurig in. Mijn verdediging is ook niet echt geweldig en twee sleutelspelers willen weg.
Ja dat maakt het al wat lastiger en zeker als je geen/weinig geld hebt. Die sleutelspelers gewoon zo lang mogelijk vast houden. Hopen op de nacompetitie dan maar.
pi_28799585
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Klopt. Hij is goedkoop, komt altijd, is multi-functioneel en geeft buitengewoon veel assists. Hij wil ook altijd wel komen. Ik had m met Wolves, en verkocht hem uiteindelijk voor ongeveer 8M, en nu heb ik hem in een nieuwe game met Napoli ook gehaald (mijn game met Verona ging echt rampzalig slecht...)
Ik ben alleen bang dat hij niet zal aarden in Italie. Maar mijn ervaring leert dat je gewoon moet volhouden dan, in ieder geval tot ze de taal spreken. Maar tot nu toe geen vormcrisis wat dat betreft. De assists blijven komen
pi_28806367
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik ben alleen bang dat hij niet zal aarden in Italie. Maar mijn ervaring leert dat je gewoon moet volhouden dan, in ieder geval tot ze de taal spreken. Maar tot nu toe geen vormcrisis wat dat betreft. De assists blijven komen
Ach, op zijn positie kan het niet aarden niet zo heel veel kwaad. Achterin wil het wel eens erger zijn. Voorlopig is hij bij Napoli een van de besten.

Edit: Voorlopig is Majoros een echte ster bij Napoli. In de twee competitiewedstrijden die gespeeld zijn, heeft hij 5 assists gegeven! (2× 4-0 gewonnen).

[ Bericht 10% gewijzigd door EnGCatjuh op 14-07-2005 22:06:43 ]
pi_28822843
Ben een game gestart met Cambuur Leeuwarden, de club uit 'mijn' stad
Speelde in een 4-4-2 opstelling met een DMC, een MC en een AMC met een pijl naar de spitspositie.
Na een prima begin van de competitie waarin ik lange tijd op de 1e plek stond, kreeg ik een inzingking wat een flink aantal weken duurde. Uiteindelijk toch nog 3e in de competitie geworden en dus kwalificatie voor de nacompetitie. Helaas kwam ik daar niet verder dan een 3e plek, Excelsior promoveerde en ADO Den Haag werd 2e en degradeerde dus.

In mijn 2e seizoen wil ik wél promoveren en met de aankopen die ik heb gedaan moet dat ook zeker wel lukken.Tactic iets veranderd. Mijn team ziet er nu als volgt uit:
GK Vd Werff
DL Pique
DC van Boxel
DC Maduro (doorschuivend naar DMC)
DC Kwakman
DR Westerberg
DMC Ghali(doorschuivend naar MC)
ML Pinas
MR Brazil
AMC Harbuzi
SC Sisse

Heb Maduro gehuurd van Ajax en Harbuzi gehuurd van Feyenoord. Of m'n huidge tactic echt gaat werken weet ik niet, dat merk ik wel. Heb in ieder geval Maduro als extra verdediger neergezet die bij balbezit als DMC gaat fungeren.
In de voorbereiding een duel tegen Venezia gespeeld, 1-3 gewonnen. Cissé, gekocht voor 40k van Roda JC, maakte een wereldgoal á la Maradona door vanaf eigen helft de één naar de andere tegenstander voorbij te rennen en vervolgens de bal achter de doelman te knallen. Heerlijk
pi_28823090
Ben bezig met Feyenoord, na een hele goede periode (ongeslagen winterkampioen)een erg slechte periode(3 x achter elkaar verliezen).

Iemand die weet hoe je dat kan stoppen?
pi_28823148
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef Superheld het volgende:
Ben bezig met Feyenoord, na een hele goede periode (ongeslagen winterkampioen)een erg slechte periode(3 x achter elkaar verliezen).

Iemand die weet hoe je dat kan stoppen?
Dat is moeilijk te zeggen...kan aan je tactic liggen, dus daar kan je wat aan gaan sleutelen. Vermoeidheid van spelers, ontevreden spelers, druk schema, etcetera. Wat is je opstelling/tactic?
pi_28823204
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:07 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te zeggen...kan aan je tactic liggen, dus daar kan je wat aan gaan sleutelen. Vermoeidheid van spelers, ontevreden spelers, druk schema, etcetera. Wat is je opstelling/tactic?
Tactic is
4-3-1-2, (opkomende backs) er zijn vrij veel blessures dus daar zou het ook aan kunnen liggen.

Iemand trouwens nog tips voor een goede betaalbare keeper?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:37:17 #21
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28823859
Motta (voornaam weet ik niet) en Greg Etafia, beide moeten onder een half miljoen kunnen worden gehaald
Bernie en ik zijn tof.
pi_28824066
Hmm hij vind ze niet (heb geen patch )
pi_28824602
Etafia ook niet? Nigeriaanse doelman...

Wat voor budget heb je trouwens?
Silvio Proto is een aanrader, evenals Jan Lastuvka. Hmm, eigenlijk vooral die laatste
pi_28825524
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:37 schreef mordradead het volgende:
Motta (voornaam weet ik niet) en Greg Etafia, beide moeten onder een half miljoen kunnen worden gehaald
Motta vind ik persoonlijk beter...is voor mij vaak een zekerheid geweest achterin...Etafia had dat wat minder vond ik. Motta speelt voor Aurora toch?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:47:29 #25
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28825899
Motta speelt voor aurora ja, hij is inderdaag wat beter maar hij zeurde altijd zo dat hij zich niet thuisvoelde enzo ik speel ook zonder patches maar heb je je database wel op huge staan?
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')